Lijkt mij geen probleem meer als ie wat wedstrijden in de championsleague gespeeld heeft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
Je wil zo'n speler ook met wat winst verkopen lijkt me.
Mensen die denken dat de aandelenkoers omhoog gaat als je veel geld hebtquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt mij geen probleem meer als ie wat wedstrijden in de championsleague gespeeld heeft.
Daarbij.... Ajax heeft geld zat, maar goed voetbal is helaas spaarzaam geworden.
Ik wil weer kunnen genieten van het voetbal, niet van de aandelenkoers.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ---------Suarez-----Huntelaar------ ----------------------------------- ---------------Perez--------------- ----------------------------------- ---------Davids-----Gabri---------- ----------------------------------- --------------Maduro--------------- ----------------------------------- -Emanuelson----------------Ogararu- ----------------------------------- ------Vermaelen-----Heitinga------- ----------------------------------- ------------Stekelenburg----------- ----------------------------------- |
er staat wel een psv poster van Kenneth te koop op marktplaatsquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou iemand z'n Perez-shirtje weggegooid hebben?
Mij wel iets te gekquote:
Rare opmerkingen van jou altijd, zeg dan gewoon dat dat niet zo werkt ipv stoer doen met je weetjesquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de aandelenkoers omhoog gaat als je veel geld hebt!!!!
Alsjeblieft niet zeg. Ogararu én Emanuelson zijn beide als vleugelbacks compleet waardeloos. Tevens staan er nu eigenlijk maar 3 aanvallend ingestelde spelers op het veld.quote:
Oh ja... ik was even vergeten dat je VBL alles tot op de letter precies uit moest leggen.... Ooit gehoord van bij wijze van spreken?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de aandelenkoers omhoog gaat als je veel geld hebt!!!!
Ik vroeg me ook al meteen af hoelang AZ hem wilt houden, als hij tot de zomer speelt kunnen ze hem wellicht nog voor 20 miljoen verkopen mocht hij buitenproportioneel gaan presteren, maar als hij volgend jaar nog in de eredivisie blijft (waarvoor AZ hem denk ik toch ook wel gekocht heeft) dan is het pure kapitaal vernietiging...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef twi het volgende:
Het boeit niet dat hij niks meer oplevert als hij vertrekt. Het boeit dat we nu Huntelaar hebben en dus geen plek voor Alves tenzij je 4-4-2 speelt.
Daarnaast is Alves volgende maand 27 en kun je mij niet vertellen dat hij niet de ambitie heeft binnen een jaar of anderhalf bij een echte topclub te spelen. Dan kun je beter Huntelaar een miljoen extra geven om ook in 2008/2009 nog te blijven en z'n contract twee jaar te verlengen.
Haal de beurs er dan niet bij want dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ja... ik was even vergeten dat je VBL alles tot op de letter precies uit moest leggen.... Ooit gehoord van bij wijze van spreken?
En daarbij was mijn boodschap toch duidelijk? Veel geld zorgt niet voor beter voetbal, dat doen spelers, maar ja, die moet je dan wel hebben of halen!
Na elke nederlaag krijg je de beurs weer als argument dat het slecht gaat.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rare opmerkingen van jou altijd, zeg dan gewoon dat dat niet zo werkt ipv stoer doen met je weetjes
Voor AZ zal het ook een stuk prestige zijn. Kijk eens wat wij kunnen kopen. 18 miljoen lijkt me voor een club van het formaat AZ totaal onverantwoord maar goed ik kan niet in de boeken van AZ kijken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al meteen af hoelang AZ hem wilt houden, als hij tot de zomer speelt kunnen ze hem wellicht nog voor 20 miljoen verkopen mocht hij buitenproportioneel gaan presteren, maar als hij volgend jaar nog in de eredivisie blijft (waarvoor AZ hem denk ik toch ook wel gekocht heeft) dan is het pure kapitaal vernietiging...
Alves is geen garantie voor mooi voetbal.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lijkt mij geen probleem meer als ie wat wedstrijden in de championsleague gespeeld heeft.
Daarbij.... Ajax heeft geld zat, maar goed voetbal is helaas spaarzaam geworden.
Ik wil weer kunnen genieten van het voetbal, niet van de aandelenkoers.
Meneer wijsneus... heeft u de bedoeling van mijn post nu eigenlijk begrepen of bent u mierenneuker van beroep?quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Haal de beurs er dan niet bij want dat slaat nergens op.
Zeg anders ook maar gelijk dat de spelers niet gemotiveerd zijn omdat er geen rood witte stoeltjes in de ArenA zitten.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kon geen vrij krijgen en had geen zin in bus-combi.
Ach, suikeroom Scheringa trekt de knip wanneer dat nodig lijktquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor AZ zal het ook een stuk prestige zijn. Kijk eens wat wij kunnen kopen. 18 miljoen lijkt me voor een club van het formaat AZ totaal onverantwoord maar goed ik kan niet in de boeken van AZ kijken.
Alves is goed maar inderdaad geen Romario. 7 keer scoren tegen Heracles is erg knap maar geen garantie voor succes. Daarnaast zal Alves ook merken dat je bij een grotere club minder ruimte krijgt dan bij een subtopper. Tegenstanders stellen zich anders op.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alves is geen garantie voor mooi voetbal.
btw al eens opgevallen dat Alves niet scoort tegen "betere verdedigers"
Wel voor doelpunten....quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alves is geen garantie voor mooi voetbal.
btw al eens opgevallen dat Alves niet scoort tegen "betere verdedigers"
Ik (of eigenlijk Hugo Borst) wel, ze hebben een begroting va 28 miljoen en hebben meer dan 45 miljoen uitgegeven aan spelers. Dus ja, bij AZ weet je dat de sponsor garant staat voor tenminste 17 miljoen euro.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor AZ zal het ook een stuk prestige zijn. Kijk eens wat wij kunnen kopen. 18 miljoen lijkt me voor een club van het formaat AZ totaal onverantwoord maar goed ik kan niet in de boeken van AZ kijken.
Wanbeleid destijds al door Koevermans te verkopen, maar goed dit is geen AZ topic.quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |