Niets mis met een beetje struisvogelgedrag op zijn tijd.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:02 schreef conleche het volgende:
Ik moet morgen wel weer eens op de weegschaal gaan staan, want ik begin weer struisvogelgedrag te vertonen.
Hoe lang heb je niet gelopen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik zit aan de koffie en ga straks evan naar het uitzendbureau en boodschappen doen. Na de boodschappen eens kijken of ik nog conditie heb en mar eens weer hardlopen!
Yep, daar laten we het ook bijquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind die van Chicolate mooi, anders heeft ze al die moeite voor niks gewaan
Hmmm, ik heb sinds de bof maar 1 keer weer gelopen, de laatste maand dus eigenlijk maar 1 keer. Toen kwam ik er achter dat ik daar nog niet fit genoeg weer voor was, dus na 20 minuutjes weer afgehaakt. Ik ga ook een paar lesjes terug in het schema. Ga een half uurtje rennen oid denk ikquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je niet gelopen?
Ik ongeveer een maand niet en ik ga een klein stapje terug in het schema. Vanavond 10 minuten achtereen proberen, dan 2 x 8 en dan 1 x 12 (2 x 8 was het laatste wat ik gedaan heb). Nog een paar lessen en ik loop 20 minuten achtereen.
Kom op, het is heerlijk juist nu met dat winterzonnetje! Of is er bij jullie nog mist?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb sinds de bof maar 1 keer weer gelopen, de laatste maand dus eigenlijk maar 1 keer. Toen kwam ik er achter dat ik daar nog niet fit genoeg weer voor was, dus na 20 minuutjes weer afgehaakt. Ik ga ook een paar lesjes terug in het schema. Ga een half uurtje rennen oid denk ik
Intussen heb ik wel thuis regelmatig rek-en-strek oefeningen gedaan en dergelijke
Ik moet mezelf echt weer aan het hardlopen DUWEN! ik heb echt zo verschrikkelijk geen zinHet is koud en naar buiten
![]()
Nuja, komt vast wel goed als ik eenmaal mijn hardloopkleren weer aan heb enzo.
Zon? Waar?quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Kom op, het is heerlijk juist nu met dat winterzonnetje! Of is er bij jullie nog mist?
Ik loop de laatste tijd ook steeds maar tussen de 30 en 40 minuten. Terwijl ik al een keer 55 minuten achtereen heb gelopen. Maar ik vind dat prima eigenlijk. Ik weet niet of ik wel meer wil lopen dan 40 minuten. Misschien als ik in Belgie ben, want dan kan ik niet ook naar de sportschool. Vandaag niet hardlopen, maar wel een lesje bodyshape.
Hier schijnt de zon en het is strakblauw en toen ik net de hond uitliet merkte ik echt dat het weer lente wordt, want hoewel het berekoud was, voelde ik toch al dat de zon warmte afgafquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:51 schreef freecell het volgende:
Ik vind deze ook wel leukLekker houden!
[..]
Zon? Waar?
Mistig is het ook niet, een beetje heiïg en erg koud, dat wel!
Ik heb er ook moeite mee. Heb alles wat over was van de feestdagen in de vriezr gegooid, dan kom ik er ook niet meer aan. Ik ga zo naar de supermarkt en ga allerlei gezonde en lekkere dingen halen als; ananas, Japanse wokgroenten, nog zo'n emmer van die chinese tomatensoep. (diepvries afdeling, wel zoet, maar weinig calorieen), mandarijntjes, zoete paprika, dat soort stuff! Iedere x als ik dan lekkere trek krijg neem ik dan tenminste iets gezonds.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zo'n moeite om m'n normale eetpatroon weer op te pakken. Heb afgelopen week zelden ontbeten (vaak ontbijt en lunch ineen), nu eet ik een appel en heb net een beker chocomelk met slagroom gehad. Ik zal toch even moeten lunchen, anders trek ik het hardlopen miss niet straks.
*staat op.quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:58 schreef Heavenlyblue het volgende:
Sneeuwt het in Groningen!Wat leuk, Viking
![]()
Nou, ik vind het anders fijn om te lezen dat Cinnamongirl er in elk geval een niet al te spartaans eetpatroon op na lijkt te houden.quote:
Als je zorgt dat je gewone maaltijden nóg lekkerder en bevredigender zijn (eet toetjes!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:27 schreef cinnamongirl het volgende:
En geen snoep/koek/sultana/taart en dergelijke. Dat wordt zó moeilijk. Ik snaai eigenlijk elke dag wel.
Het hoeft ook niet snel te gaan, dit keer. 'Raar' gaan doen qua eetpatroon hou ik niet vol en weinig eten ook niet. Van het eten dat ik net omschreef, zonder tussendoortjes, val ik zeker af!quote:
Klopt, het moet vooral lékker blijven. Groenten inderdaad, dat is ook een goeie.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:31 schreef minilotje het volgende:
[..]
Als je zorgt dat je gewone maaltijden nóg lekkerder en bevredigender zijn (eet toetjes!), dan is het misschien wel gemakkelijker om niet te snaaien.
Ik grijp echt niet 's avonds naar een Mars ofzo als ik een kaneelappeltje uit de oven met een bolletje vanilleijs als dessert op heb.
En groenten. Groenten, groenten, groenten, zoveeeeeeeel als je kunt en zo lekker als je ze maken kunt. Vult hartstikke goed op.
Nou ja, voor mij werkt het zo dat ik mezelf heb aangewend om écht werk te maken van mijn eten, waardoor mijn zin in tussendoortjes automatisch verdwijnt (met uitzondering van de maand December.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef freecell het volgende:
maar...
Als je normaal geen enorm calorierijk toetje eet en wél een mars....
En je eet nu geen mars, maar wél dat toetje....
Wat schiet je er dan mee op?
Oew! Dat klinkt lekker!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:31 schreef minilotje het volgende:
[..]
Als je zorgt dat je gewone maaltijden nóg lekkerder en bevredigender zijn (eet toetjes!), dan is het misschien wel gemakkelijker om niet te snaaien.
Ik grijp echt niet 's avonds naar een Mars ofzo als ik een kaneelappeltje uit de oven met een bolletje vanilleijs als dessert op heb.
En groenten. Groenten, groenten, groenten, zoveeeeeeeel als je kunt en zo lekker als je ze maken kunt. Vult hartstikke goed op.
Ha, vertel dat maar eens aan mijn moeder. Die oreerde zojuist aan de telefoon vol enthousiasme over haar eerste voorzichtige stappen in de wondere wereld van Sonja Bakker.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:50 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Jullie houden er goede methodes op na Minilotje en cinnamongirl!
Mijn maag begint spontaan de rammelen bij het lezen van haar naam. Welk een trieste karigheid!! Als ik haar dieet volg, ben ik met een maand denk ik wel 5 kilo kwijt. Maar daarna vliegt het er meteen weer aan vrees ik, want ik eet dan alles wat los en vast zit. Nee, geen 1000 kcal dieet voor mij.quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:52 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ha, vertel dat maar eens aan mijn moeder. Die oreerde zojuist aan de telefoon vol enthousiasme over haar eerste voorzichtige stappen in de wondere wereld van Sonja Bakker.
Owja, het geweldige Sonja Bakker Crash Dieet! Met echte hollandse pot!quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:52 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ha, vertel dat maar eens aan mijn moeder. Die oreerde zojuist aan de telefoon vol enthousiasme over haar eerste voorzichtige stappen in de wondere wereld van Sonja Bakker.
Ik had het er nog over met een tante tijdens de kerstdagen; zij en haar man zijn enorm enthousiast over Sonja Bakker, en konden niet helemaal begrijpen waarom ik intens ongelukkig zou worden van het volgen van die weekmenu's. "Maar je mag hartstikke lekker en gevariëerd eten, hoor!".quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:11 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Mijn maag begint spontaan de rammelen bij het lezen van haar naam. Welk een trieste karigheid!!
Je verwoordt helemaal hoe ik over Sonja Bakker denkquote:Op woensdag 2 januari 2008 16:15 schreef minilotje het volgende:
Ik geloof ook best dat er genoeg mensen zijn die al minstens twintig jaar elke avond stuurs in hun glazige aardappelen en doodgekookte groenten zitten te prikken, waarvoor het dieet van Sonja Bakker een haast exotische ervaring is.
Maar als je gewend bent aan goed en puur en écht eten dan is het droefenis troef. Ik zou zo niet kunnen eten. Ik zou elke avond moeten huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |