abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55718086

Het vorige deel: <invullen aub >

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Dit was m'n laatste post:
Groen vind ik wel mooi, maar dit is niet supermooi groen nee
De witte versie doet me eerlijk gezegd denken aan de gristelijke dichtboekjes die m'n moeder altijd tevoorschijn haalt bij dood en geboorte, voor op de kaart.
Maar ik heb zelf geen photoshop, dus ik zal zelf niets beters/mooiers/leuker/fantastischers maken... Heb wel nog wat plaatjes ervoor gegoogled:

Het mooi kotsende meisje.
pi_55718183
Ik vind die lammetjes ook wel erg lief! Misschien moeten we voor de volgende (zomer) banner, een soort competitie houden! Dus met stemrondes en zo.

Ik moet morgen wel weer eens op de weegschaal gaan staan, want ik begin weer struisvogelgedrag te vertonen.
pi_55718306
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:02 schreef conleche het volgende:
Ik moet morgen wel weer eens op de weegschaal gaan staan, want ik begin weer struisvogelgedrag te vertonen.
Niets mis met een beetje struisvogelgedrag op zijn tijd. Alleen bereik je er zo weinig mee.
Je kunt natuurlijk ook een te strakke broek nemen als referentie. Eigenlijk is dat nog beter dan je gewicht bijhouden.
pi_55718376
Alsnog allemaal n heel gelukkig 2008!

Ik ben super trots op mezelf. ben niet verder afgevallen, maar kwam om 6 uur uit de kroeg thuis nieuwjaarsdag, heb nog ff n filmpje gekeken met n vriendin en toen zijn we richting Scheveningen gegaan jaja, ik was 1 van die 10.000 gekken die om 12 (of eigenlijk iets ervoor ) de zee inrenden!

morgen spring ik ook weer op de weegschaal... mij benieuwen wat erbij gekomen is!
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:21:16 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55718517
Lammetjes .

Brr, wat koud, Bagel.
Niet meer actief op Fok!
pi_55718533
Zo
Ik zit aan de koffie en ga straks evan naar het uitzendbureau en boodschappen doen. Na de boodschappen eens kijken of ik nog conditie heb en mar eens weer hardlopen!

Oja en de weegschaal sloeg vanmorgen wat hoog uit, maar niet schrikbarend hoog als je kijkt naar wat ik met oud en nieuw gegeten heb, dus eigenlijk ben ik wel tevreden.
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:23:49 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55718575
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik zit aan de koffie en ga straks evan naar het uitzendbureau en boodschappen doen. Na de boodschappen eens kijken of ik nog conditie heb en mar eens weer hardlopen!
Hoe lang heb je niet gelopen?
Ik ongeveer een maand niet en ik ga een klein stapje terug in het schema. Vanavond 10 minuten achtereen proberen, dan 2 x 8 en dan 1 x 12 (2 x 8 was het laatste wat ik gedaan heb). Nog een paar lessen en ik loop 20 minuten achtereen .
Niet meer actief op Fok!
pi_55718585
* veiligheidsspeldje heeft morgen weer gewoon college
Dan gaat het dus weer echt beginnen. In de ochtend ook weer hardlopen en dan hoop ik weer helemaal in m'n oude ritme te zitten.
Dat van die broek is wel een goede ja. Bij mij is het echter een bloesje (blouseje?). Gekocht op iets minder dan 60 kg en die zit nu wel flink wat strakker dan eerst, dus dat die weer mooi zit is wel een goed uitgangspunt.
pi_55718702
Volgens mij ben ik nog niet zoveel aangekomen dat m'n kleren strakker zitten, dan moet ik echt wel 2 kilo zwaarder zijn of zo. Bovendien vind ik niets deprimerender dan een te strakke broek. Dat werkt voor mij waarschijnlijk niet zo best. Ik vind het prettig om elke dag op de weegschaal te staan en dan word ik heus niet hysterisch als er eens een keer een paar 100 gram bijzit, want ik weet dat er van allerlei oorzaken kunnen zijn. Dat wil zeggen: als ik goed en gezond bezig ben. Als ik, zoals de laatste tijd heel veel meuk naar binnen heb gewerkt, dan sta ik met veel minder plezier op dat ding!
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:32:15 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55718721
Mijn kleren zitten ook niet strakker (daar is idd wel een paar kilo voor nodig), maar m'n buik is wel opgeblazen. Bah.
Ben benieuwd hoe het vanavond gaat met hardlopen .
Vanochtend ontbeten met yoghurt en banaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_55718817
Ik vind die van Chicolate mooi, anders heeft ze al die moeite voor niks gewaan
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:38:54 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55718865
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind die van Chicolate mooi, anders heeft ze al die moeite voor niks gewaan
Yep, daar laten we het ook bij .
Ik vind die strakblauwe lucht icm die witte bloemetjes prachtig .
Niet meer actief op Fok!
pi_55718873
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe lang heb je niet gelopen?
Ik ongeveer een maand niet en ik ga een klein stapje terug in het schema. Vanavond 10 minuten achtereen proberen, dan 2 x 8 en dan 1 x 12 (2 x 8 was het laatste wat ik gedaan heb). Nog een paar lessen en ik loop 20 minuten achtereen .
Hmmm, ik heb sinds de bof maar 1 keer weer gelopen, de laatste maand dus eigenlijk maar 1 keer. Toen kwam ik er achter dat ik daar nog niet fit genoeg weer voor was, dus na 20 minuutjes weer afgehaakt. Ik ga ook een paar lesjes terug in het schema. Ga een half uurtje rennen oid denk ik
Intussen heb ik wel thuis regelmatig rek-en-strek oefeningen gedaan en dergelijke

Ik moet mezelf echt weer aan het hardlopen DUWEN! ik heb echt zo verschrikkelijk geen zin Het is koud en naar buiten
Nuja, komt vast wel goed als ik eenmaal mijn hardloopkleren weer aan heb enzo.
pi_55718977
Lammetjes zijn ook lief ja Had ik niet eens aan gedacht, deze een beetje afgekeken van een andere header die ik ook ergens gezien heb. Maar ik denk dat het vooral persoonlijk is wat je mooi vindt. Ik hou van heldere kleuren, eenvoud en niet van schreeuwende, grote letters. (dus ik zal nooit iets maken met paginabrede letters of contrastkleuren, dat is mijn persoonlijke stijl niet. Over een plaatje heen letters plakken vind ik ook weer zonde . En ik weet wat je kan uithalen met layerstyle, maar vind dat persoonlijk niet zo mooi in dit geval Bedankt voor de tips )

Moet ik nog een nieuwe maken, of houden we deze?

... Ik weeg nog steeds wat in het lijstje staat en zou bijna denken dat er geen feestdagen zijn geweest. Mijn buik is helemaal plat (en dat is ie niet eens altijd bij dit gewicht) en vraag me af wat er mis is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55719030
Deze houden
pi_55719072
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Hmmm, ik heb sinds de bof maar 1 keer weer gelopen, de laatste maand dus eigenlijk maar 1 keer. Toen kwam ik er achter dat ik daar nog niet fit genoeg weer voor was, dus na 20 minuutjes weer afgehaakt. Ik ga ook een paar lesjes terug in het schema. Ga een half uurtje rennen oid denk ik
Intussen heb ik wel thuis regelmatig rek-en-strek oefeningen gedaan en dergelijke

Ik moet mezelf echt weer aan het hardlopen DUWEN! ik heb echt zo verschrikkelijk geen zin Het is koud en naar buiten
Nuja, komt vast wel goed als ik eenmaal mijn hardloopkleren weer aan heb enzo.
Kom op, het is heerlijk juist nu met dat winterzonnetje! Of is er bij jullie nog mist?
Ik loop de laatste tijd ook steeds maar tussen de 30 en 40 minuten. Terwijl ik al een keer 55 minuten achtereen heb gelopen. Maar ik vind dat prima eigenlijk. Ik weet niet of ik wel meer wil lopen dan 40 minuten. Misschien als ik in Belgie ben, want dan kan ik niet ook naar de sportschool. Vandaag niet hardlopen, maar wel een lesje bodyshape.
pi_55719136
We houden deze, maar ik vind de plaatjes die er nog bij staan wel vrolijk, dus die hou ik er voor nu gewoon lekker bij staan
pi_55719188
Ik vind deze ook wel leuk Lekker houden!
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Kom op, het is heerlijk juist nu met dat winterzonnetje! Of is er bij jullie nog mist?
Ik loop de laatste tijd ook steeds maar tussen de 30 en 40 minuten. Terwijl ik al een keer 55 minuten achtereen heb gelopen. Maar ik vind dat prima eigenlijk. Ik weet niet of ik wel meer wil lopen dan 40 minuten. Misschien als ik in Belgie ben, want dan kan ik niet ook naar de sportschool. Vandaag niet hardlopen, maar wel een lesje bodyshape.
Zon? Waar?
Mistig is het ook niet, een beetje heiïg en erg koud, dat wel!
pi_55719500
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:51 schreef freecell het volgende:
Ik vind deze ook wel leuk Lekker houden!
[..]

Zon? Waar?
Mistig is het ook niet, een beetje heiïg en erg koud, dat wel!
Hier schijnt de zon en het is strakblauw en toen ik net de hond uitliet merkte ik echt dat het weer lente wordt, want hoewel het berekoud was, voelde ik toch al dat de zon warmte afgaf

Ben ik direct vrolijk.
pi_55719591
Heiig? Dat ken ik alleen als landschapsoort, niet als een weertype
Hier in zeeland is het weer als bij conleche, maar vanmiddag ga ik weer naar rotterdam, dus ik hoop dat het weer daar ook zo fijn is
We gaan zo warm eten, vind ik altijd een beetje raar dus ik zal me absoluut niet overeten. Wel lekker: zalm met asperges ofzo (ik denk dat het AH-excellent resten zijn )
pi_55719890
Heiig ken ik wel als weertype Is een soort mistig toch?

Hier is het ook prachtig weer: helderblauwe lucht, felle zon, maar ijskoud. Ik blijf nu nog even binnen, maar vanmiddag kranten lopen zal wel lekker zijn . En echt zin om mn camera te pakken en foto's te gaan maken.

Nu vertoon ik eerst schoolontwijkend gedrag: ik moet nu echt iets gaan doen, sowieso kijken wat er voor de toetsweek gedaan moet worden, maar kan/wil me er niet toe zetten. En ik heb nog maar een week .
pi_55720013
hei = gekleeurde plantjes/mos shizzle
heiig= soort van mistig
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:28:05 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55720059
Ik heb zo'n moeite om m'n normale eetpatroon weer op te pakken. Heb afgelopen week zelden ontbeten (vaak ontbijt en lunch ineen), nu eet ik een appel en heb net een beker chocomelk met slagroom gehad . Ik zal toch even moeten lunchen, anders trek ik het hardlopen miss niet straks.
Niet meer actief op Fok!
pi_55720179
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb zo'n moeite om m'n normale eetpatroon weer op te pakken. Heb afgelopen week zelden ontbeten (vaak ontbijt en lunch ineen), nu eet ik een appel en heb net een beker chocomelk met slagroom gehad . Ik zal toch even moeten lunchen, anders trek ik het hardlopen miss niet straks.
Ik heb er ook moeite mee. Heb alles wat over was van de feestdagen in de vriezr gegooid, dan kom ik er ook niet meer aan. Ik ga zo naar de supermarkt en ga allerlei gezonde en lekkere dingen halen als; ananas, Japanse wokgroenten, nog zo'n emmer van die chinese tomatensoep. (diepvries afdeling, wel zoet, maar weinig calorieen), mandarijntjes, zoete paprika, dat soort stuff! Iedere x als ik dan lekkere trek krijg neem ik dan tenminste iets gezonds.
pi_55720460
Mij lukt het ook nog niet om mijn normale eetritme op te pakken. Ik eet niet meer, maar anders. Meer zoetigheid, minder brood en fruit. (komt bij dat ik op dit moment niet meer kan kauwen van de pijn, vannacht mijn tandvlees kapot gebeten en het bloedt nu helemaal) Denk dat ik zo maar een bakje kwark neem, een geprakt banaantje erdoorheen ofzo. Om toch iets te lunchen.
pi_55721449
Zit hier op m'n werk weer heerlijk honger te lijden en te memoreren hoeveel ik een jaar geleden woog.

(tvp; mooie OP trouwens)
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:28:52 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55722830
Net een gebakken eitje gehad. Het sneeuwt hier . Hardlopen in de sneeuw .
Ik zit op de TNT te wachten (die kwam dus maandag niet meer). Moet even opschieten, want ik moet nog naar de stad en nog hardlopen etc. Doe ik bij voorkeur allemaal vóór 17:30.
Niet meer actief op Fok!
pi_55722952
Waarom zijn dingen die goed voor je zijn minder leuk
pi_55723542
Heeft iemand hier ervaring met de producten van Walden Farms? Ik kwam het net tegen en ik vind het vreemd dat alles zonder calorieen is zoals ze zeggen. Ik zou het niet kopen, maar ik ben wel nieuwsgrierig hoe het kan en zo en of het echt zo is.

http://www.waldenfarms.com/index.htm
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:58:38 #30
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55723566
Sneeuwt het in Groningen! Wat leuk, Viking

En ik vind dingen die goedc voor me zijn juist wel heel erg leuk, Principessa. Alleen vind ik ook heel erg veel dingen die niet goed voor me zijn ook erg leuk

Banner is mooi
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:01:20 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55723629
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 14:58 schreef Heavenlyblue het volgende:
Sneeuwt het in Groningen! Wat leuk, Viking
*staat op.

Er is niks blijven liggen . Nepsneeuw . Ik ben boos, want de TNT is nog steeds niet geweest met mijn pakketje . En Marks pakketje ligt nu ineens in Amsterdam . Komen daar alle pakketjes vanuit Nieuwegein ofzo? Het is volgens mij echt een rommeltje bij de TNT nu. Mark gaat iig ff naar het postkantoor om te kijken of mijn pakketje daar is .
Niet meer actief op Fok!
pi_55723926
Zo. Eerste echte dag van mijn snoeploze hup-minder-wegen-jij!-regime. Ik woog vanmorgen nog een halve kilo meer dan in de OP staat, dus het is hoog tijd.
Vandaag als laat ontbijt gegeten: twee hele dikke volkoren boterhammen met kruidenboter, mosterdkaas en parmaham en een bord biologische vanillevla met een schep rozijntjes erin.
Als lunch drie appels in stukken gesneden en omgeschept met honing.
En vanavond een Mexicaanse maaltijdsoep met vier soorten groenten en een kaastortilla erbij. Klein beetje chocolademousse als toetje.
Verder niks, nog geen half tussendoortje. Alleen een boel water.
Oh, en te voet boodschappen gedaan, dus dat was drie kwartier stevig doorbanjeren, waarvan de helft volgeladen met zware tassen.

Wat eten jullie vandaag?
pi_55724177
Nou, het sneeuwt nog steeds zachtjes, maar het lijkt niet eens op de grond te komen
Net dus hardgelopen in de sneeuw, 5 KM in iets meer dan een half uurtje (9,4 m/hr) ging best goed
pi_55724186
Ik heb als ontbijt een tosti ham/kaas/ketchup op.
Straks eet ik nog een geroosterde boterham met filet americain en een met paturain, en een appel.

Vanavond maak ik een zuurkoolschotel, met mosterd, creme fraiche en spekjes erdoor! En natuurlijk met rookwurst.
Ik ga dus wel minder daarvan eten dan normaal. Dus niet de helft van die 350 gram vette worst.
pi_55724232
En geen snoep/koek/sultana/taart en dergelijke. Dat wordt zó moeilijk. Ik snaai eigenlijk elke dag wel.
pi_55724247
Zo gaat het niet echt snel hè.

Nouja ik moet niks zeggen. Vandaag bij de lunch gewoon een halve liter milkshake genomen. Maar mocht ook wel een keertje na die 8 weken afvallen. En toch zo weer sporten!
pi_55724283
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:27 schreef Huppelei het volgende:
Nou, ik vind het anders fijn om te lezen dat Cinnamongirl er in elk geval een niet al te spartaans eetpatroon op na lijkt te houden.
pi_55724345
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:27 schreef cinnamongirl het volgende:
En geen snoep/koek/sultana/taart en dergelijke. Dat wordt zó moeilijk. Ik snaai eigenlijk elke dag wel.
Als je zorgt dat je gewone maaltijden nóg lekkerder en bevredigender zijn (eet toetjes! ), dan is het misschien wel gemakkelijker om niet te snaaien.
Ik grijp echt niet 's avonds naar een Mars ofzo als ik een kaneelappeltje uit de oven met een bolletje vanilleijs als dessert op heb.
En groenten. Groenten, groenten, groenten, zoveeeeeeeel als je kunt en zo lekker als je ze maken kunt. Vult hartstikke goed op.
pi_55724502
maar...
Als je normaal geen enorm calorierijk toetje eet en wél een mars....
En je eet nu geen mars, maar wél dat toetje....

Wat schiet je er dan mee op?
pi_55724506
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:27 schreef Huppelei het volgende:
Het hoeft ook niet snel te gaan, dit keer. 'Raar' gaan doen qua eetpatroon hou ik niet vol en weinig eten ook niet. Van het eten dat ik net omschreef, zonder tussendoortjes, val ik zeker af!
In 't vorige topic postte ik al dat ik al jaren tussen de 67 en 72 weeg en dat ik toch wel aan 2500 kcal per dag kom gemiddeld.
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:31 schreef minilotje het volgende:

[..]

Als je zorgt dat je gewone maaltijden nóg lekkerder en bevredigender zijn (eet toetjes! ), dan is het misschien wel gemakkelijker om niet te snaaien.
Ik grijp echt niet 's avonds naar een Mars ofzo als ik een kaneelappeltje uit de oven met een bolletje vanilleijs als dessert op heb.
En groenten. Groenten, groenten, groenten, zoveeeeeeeel als je kunt en zo lekker als je ze maken kunt. Vult hartstikke goed op.
Klopt, het moet vooral lékker blijven. Groenten inderdaad, dat is ook een goeie.
Maar de maaltijd vanavond is zo slecht nog niet. Er gaat 500 gram zuurkool in, minder aardappelen en weinig creme fraiche en spekjes!
pi_55724739
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:38 schreef freecell het volgende:
maar...
Als je normaal geen enorm calorierijk toetje eet en wél een mars....
En je eet nu geen mars, maar wél dat toetje....

Wat schiet je er dan mee op?
Nou ja, voor mij werkt het zo dat ik mezelf heb aangewend om écht werk te maken van mijn eten, waardoor mijn zin in tussendoortjes automatisch verdwijnt (met uitzondering van de maand December. ) . Nog afgezien van het feit dat een appel uit de oven met een klein beetje biologisch vanilleijs erbij natuurlijk iets meer voedingsstoffen en iets minder caloriën bevat dan een Mars helpt het volgens mij vooral ook om jezelf de gewoonte aan te leren om niet zomaar bij trek te grijpen naar gemaksvoedsel zoals snoep en snacks.

Mensen vragen zich als ik zo rond de 53 kilo weeg (vanaf half februari ofzo.. ) altijd af waarom ik uberhaupt slank ben met mijn eetpatroon. Maar het opvallende is dat de mensen die ik ken met nét zo'n enthousiaste kookhobby als ik eigenlijk nooit te zwaar of zelfs maar mollig zijn. Als je relaxed en liefdevol met eten omgaat dan ga je misschien wel automatisch eten wat je nodig hebt, in plaats van het snacken tussendoor. Helemaal precies weet ik het echter ook niet.
pi_55724808
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:31 schreef minilotje het volgende:

[..]

Oew! Dat klinkt lekker!
Jullie houden er goede methodes op na Minilotje en cinnamongirl!
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:50:39 #43
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55724821
Zo weer terug van het post lopen... nog een aantal straten extra gedaan voor iemand anders dus bijna 4 uur aan het lopen geweest Ook nog 2 nieuwe shirtjes gekocht... hihi
Ik zal me zo trouwens even wegen en updaten voor het nieuwe jaar
Bernie en ik zijn tof.
pi_55724849
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:50 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Jullie houden er goede methodes op na Minilotje en cinnamongirl!
Ha, vertel dat maar eens aan mijn moeder. Die oreerde zojuist aan de telefoon vol enthousiasme over haar eerste voorzichtige stappen in de wondere wereld van Sonja Bakker.
  Vis een optie? woensdag 2 januari 2008 @ 16:05:21 #45
70532 loveli
N
pi_55725139
Volgens mij is de wereld van minilotje veel mooier...

Hier is ook iemand met het voornemen om goed te blijven eten en meer te gaan bewegen. De beste wensen, iedereen!
crap in = crap out
pi_55725253
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:52 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ha, vertel dat maar eens aan mijn moeder. Die oreerde zojuist aan de telefoon vol enthousiasme over haar eerste voorzichtige stappen in de wondere wereld van Sonja Bakker.
Mijn maag begint spontaan de rammelen bij het lezen van haar naam. Welk een trieste karigheid!! Als ik haar dieet volg, ben ik met een maand denk ik wel 5 kilo kwijt. Maar daarna vliegt het er meteen weer aan vrees ik, want ik eet dan alles wat los en vast zit. Nee, geen 1000 kcal dieet voor mij.
pi_55725308
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:52 schreef minilotje het volgende:

[..]

Owja, het geweldige Sonja Bakker Crash Dieet! Met echte hollandse pot!
Ik heb pas een aantal recepten van Sonja Bakker doorgekeken en een portis is volgens haar 225 gram. Ik krijg al honger als ik er aan denk!
Maar afijn, lekker eten is ontzettend belangrijk vind ik, dus ik hou wel van jouw manier van afvallen.
pi_55725342
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:11 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Mijn maag begint spontaan de rammelen bij het lezen van haar naam. Welk een trieste karigheid!!
Ik had het er nog over met een tante tijdens de kerstdagen; zij en haar man zijn enorm enthousiast over Sonja Bakker, en konden niet helemaal begrijpen waarom ik intens ongelukkig zou worden van het volgen van die weekmenu's. "Maar je mag hartstikke lekker en gevariëerd eten, hoor!".
Ik geloof ook best dat er genoeg mensen zijn die al minstens twintig jaar elke avond stuurs in hun glazige aardappelen en doodgekookte groenten zitten te prikken, waarvoor het dieet van Sonja Bakker een haast exotische ervaring is.
Maar als je gewend bent aan goed en puur en écht eten dan is het droefenis troef. Ik zou zo niet kunnen eten. Ik zou elke avond moeten huilen.
pi_55725402
Ik zou er ook niet tegenkunnen.
Haar 2x per week 1 glas wijn regen stuit me ook bijzonder tegen de borst
En ze gebruikt me véél te veel zooi in haar recepten. Ik maak mijn eten liever met minder kant en klaar zooi
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:26:45 #50
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55725578
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 16:15 schreef minilotje het volgende:
Ik geloof ook best dat er genoeg mensen zijn die al minstens twintig jaar elke avond stuurs in hun glazige aardappelen en doodgekookte groenten zitten te prikken, waarvoor het dieet van Sonja Bakker een haast exotische ervaring is.
Maar als je gewend bent aan goed en puur en écht eten dan is het droefenis troef. Ik zou zo niet kunnen eten. Ik zou elke avond moeten huilen.
Je verwoordt helemaal hoe ik over Sonja Bakker denk

Ik kook ook gewoon lekker waar ik zin in heb En eet gewoon geen kant& klare rotzooi mee en geen snacks en dergelijke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')