quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:35 schreef LadyS het volgende:
Enige strijd die ik in de toekomst nog verwacht is als Amber zonder speentje moet gaan slapenen omdat ik zo week ben, schuif ik dat ook maar voor me uit
Supergoed!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:37 schreef vamperotica het volgende:
Ingrid... Hoe ging het vannacht?
JIPPIE!!!!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Supergoed!
Ze ging vrij snel slapen en is vannacht niet wakker geworden!
Zooow herkenbaar...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:50 schreef Vivi het volgende:
Ik voelde me gisteren echt rot, Dean had eergisteren en gisteren een mega jengelbui, echt dat oeverloze dreinen en jengelen, en gesnerp. Ik denk dat ie wat van slag was omdat ie voor het eerst uit logeren is geweest?
In ieder geval; ik werd er doodnerveus van, zo erg dat ik dingen uit mijn handen liet vallen.
Op een gegeven moment ben ik dan ook tegen hem uitgevallen, als in; stem verheffen, het was nog geen schreeuwen maar wel behoorlijk hard melden dat ie nu echt even zijn hoofd dicht moest gaan houden. Het was ook de eerste keer dat ik mezelf heb gedwongen even weg te lopen omdat ik hem door elkaar wilde rammelen
Heel erg naar als je merkt dat je daartoe in staat bent, bij zo'n klein kind nog wat het helemaal niet expres doet en waar je zielsveel van houdt.
Hij ging ook vreselijk slecht slapen, was echt aan het krijsen voor het eerst sinds een tijd, dus ik heb hem maar op schoot genomen, totdat ie in slaap viel.
Vandaag ben ik extra met hem bezig, op een positieve manier, dus ben benieuwd hoe het vanavond gaat, maar ik heb nog best een rotgevoel over mezelf...
Iedereen heeft dat, dat ten eerste.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:50 schreef Vivi het volgende:
Ik voelde me gisteren echt rot, Dean had eergisteren en gisteren een mega jengelbui, echt dat oeverloze dreinen en jengelen, en gesnerp. Ik denk dat ie wat van slag was omdat ie voor het eerst uit logeren is geweest?
In ieder geval; ik werd er doodnerveus van, zo erg dat ik dingen uit mijn handen liet vallen.
Op een gegeven moment ben ik dan ook tegen hem uitgevallen, als in; stem verheffen, het was nog geen schreeuwen maar wel behoorlijk hard melden dat ie nu echt even zijn hoofd dicht moest gaan houden. Het was ook de eerste keer dat ik mezelf heb gedwongen even weg te lopen omdat ik hem door elkaar wilde rammelen
Heel erg naar als je merkt dat je daartoe in staat bent, bij zo'n klein kind nog wat het helemaal niet expres doet en waar je zielsveel van houdt.
Hij ging ook vreselijk slecht slapen, was echt aan het krijsen voor het eerst sinds een tijd, dus ik heb hem maar op schoot genomen, totdat ie in slaap viel.
Vandaag ben ik extra met hem bezig, op een positieve manier, dus ben benieuwd hoe het vanavond gaat, maar ik heb nog best een rotgevoel over mezelf...
en nu zit je je zeker schuldig te voelen omdat je vanmiddag flink gekafferd hebt of ie eindelijk eens z'n nest uit wilde komenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:45 schreef milagro het volgende:
nou, effe wat eigen info als uitsmijter, mijn kinderen hebben doorgeslapen, de jongste tot 14.30 uur
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:49 schreef lily het volgende:
[..]
en nu zit je je zeker schuldig te voelen omdat je vanmiddag flink gekafferd hebt of ie eindelijk eens z'n nest uit wilde komen
Ja, erg fijn boek! Ik wil het wel meenemen naar de meet, als iemand het wil lenen. Het is niet zo'n dikke pil, dus je hebt het zo uit en je kunt er veel aan hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:07 schreef bixister het volgende:
kennen jullie trouwens dit boek? heel interessant en leerzaam vond ik.
Ik wil het wel graag lenen als het mag Moonahquote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, erg fijn boek! Ik wil het wel meenemen naar de meet, als iemand het wil lenen. Het is niet zo'n dikke pil, dus je hebt het zo uit en je kunt er veel aan hebben.
Viev....gaat het vadaag weer beter?
Yep! Ik neem het voor je mee.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik wil het wel graag lenen als het mag Moonah
Mjaah, hij is op mijn schoot in slaap gevallen, mijn arm slaapt ook nogquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:54 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep! Ik neem het voor je mee.
Slaaptie alweer?
Ah nee joh, dat overleef ik welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:08 schreef Moonah het volgende:
Als je wil kan ik het je ook wel opsturen? Want 20 januari duurt nog best lang om elke avond je zoon op je arm in slaap te laten vallen.
Ik kan je alleen maar gelijk gevenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]Ik lach je niet uit hoor, zeg ik bij voorbaat even. Maar dat is ook een kant van 'week' zijn. Het is vast ook heel fijn voor de kinderen denk ik, zo'n lieve mama waarvan ze zoveel mogen, maar ik, strenge mama
, heb die speen (Tristan was gelukkig als enige langer dan een half jaar aan de speen 's nachts) vóór de eerste verjaardag weggehaald. Voordat ze konden gaan piepen. Dus daar heb ik nooit ge-emmer over gehad. Nu ze groter zijn, voer ik wel andere strijd met ze hoor, maar dat hoort weer niet in dit topic thuis.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 09:01 schreef MeNicole het volgende:Vanmorgen was het om half 6 nog helemaal stil op Mikael zijn kamer terwijl ik wakker werd omdat het al weken achter elkaar zo is dat meneer wakker word. Maar nu dus niet. 6 Uur was het nog stil en om kwart over 6 heb ik hem uit bed gepakt
en bij mij in bed neer gelegd. Kon niet slapen
Hij sliep wel lekker door en nu zijn w enet uit bed
![]()
Denk dat mama een slaapprobleem heeft ipv Mikael
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:33 schreef LadyS het volgende:
Even trots
Amber en Iris slapen beiden al 3 nachten zonder speen
De 1e nacht ging dus prima, 2e avond was drama, maar na een paar keer te hebben gezegd dat hij écht in de prullebak ligt, ging ze naar bed, zonder protesteren. Dus ik vermoed dat het toch uitproberen was
Gisteren wilde ze niet slapen, maar ze had het niet over haar speen (geloof ik, want ik was er niet met naar bed brengen).
En bij Iris gaat het gewoon goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |