vervolg op de vorige
[COS#3113] Waar we wachten op de moeder van Mike.En mijn eerste OP van 2008
ik neem er trouwens even de tijd veur heur, er zit geen meter tempo in de cos op het moment. Of iedereen is vroeg zijn nest in gekropen, of de naar een film kijkende koppen van de bewoners verleiden niet genoeg tot het posten van postsHeeft iedereen een beetje goede jaarwisseling gehad?
![]()
Uw gelegenheids-OP'er wel.
Met familie en vrienden, met goed nieuws en slecht nieuws. Met neefjes en karbit en nichtjes in galajurk naar hun eerste oud&nieuw zonder pa en ma.
-------------------------------------------
klein intermezzo---------------------------------------------------
quote:
Neen. Ze hadden een soort thema bedacht, bij vrienden van mijn zus. 60's & 70's. Geen tv dus. Maar we hebben elkaar vannacht nog wel even getroffen , meen ik, tegen vijven.
--------------------------------------
tot zover kein intermezzo---------------------------------------------
Maar hier zijn we vanavond bijeengekomen om te kijken en te luisteren naar de perikelen van de spelers/bewoners/wannabee miljonairs van De Gouden Kooi.
Hoe was hun jaarwisseling bijvoorbeeld?
Wel, eigenlijk zijn daar 2 versies van. Namelijk deze:
![]()
und dese versie:
![]()
En om het nog makkelijker te maken, zijn de twee versies nog met elkaar verweven ook. Want volgens mij -
and correct me if I'm wrong- hebben ze tijdens de ene versie, naar de andere versie zitten kijken.
Dus wat hebben de bewoners tijdens oud en nieuw gedaan?
quote:
Juist.
Tijdens oud en nieuw hebben de bewoners naar hun oud en nieuw feest gekeken.
Kent u het Droste effect?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Droste-effect![]()
Trouwens.
Voor de ene versie kunt u hier terecht:
De niet-live uitzending van maandag 31 december (22:59)Van de andere versie is hier het een en ander terug te lezen:
[COS # 3109] De laatste COS in 2007?[COS #3110] De allerlaatste COS in 2007?Maar overal duiken de verhalen op. Dus houdt oren en ogen open. En vergeet niet er hier melding van te doen.
Zodat we, indien de omstandigheden dit vereisen, een onderzoek kunnen opstarten.
==============================================================================
En by the way:
![]()
Met een kusje op elke wang
==============================================================================
[ Bericht 52% gewijzigd door Py op 02-01-2008 00:57:17 ]