*komt ook even om n hoekje kijken*quote:Op maandag 31 december 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Cora en Jaap zien er nu wel gezellig uit samen. Ik blijf het een aantrekkelijke griet vinden, goed verzorgd waardoor haar gewicht een stuk minder opvalt.
Kattenupdate: Een zielig meisje wat niet onder het bed vandaan wil, en een stoere knul die zich niks aantrekt van de knallen. Maar die ik net wel van het aanrecht plukte terwijl hij stukjes kip uit de bami rauschte.![]()
Ze lachen wel precies hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2007 21:02 schreef lorence1 het volgende:
heeft kenneth dezelfde vader als brian? ze lijken voor geen meter op elkaar
vast van hun moederquote:Op maandag 31 december 2007 21:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze lachen wel precies hetzelfde![]()
Amanda vind dat zo schattig, dat ze allebei zo hoog lachen
Zou kunnen, heb Netty dan ook nog nooit horen lachenquote:
Ik zou er meteen op afknappen, een vriend die lacht als een meisjequote:Op maandag 31 december 2007 21:04 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze lachen wel precies hetzelfde![]()
Amanda vind dat zo schattig, dat ze allebei zo hoog lachen
je weet het, dat waar je in het begin op valt, is hetgeen waar je later in de relatie op afknaptquote:Op maandag 31 december 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou er meteen op afknappen, een vriend die lacht als een meisje
Inderdaad. Kan er heel slecht tegen als iemand een heel raar lachje heeft.quote:Op maandag 31 december 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
hahaha had net mijn berichtje aangepast, mewt dezelfde conclusiequote:Op maandag 31 december 2007 21:06 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou kunnen, heb Netty dan ook nog nooit horen lachen
Tsja, dat ie je onder de douche mept, knijpt enzo .. ok, tot daar aan toe.. maar raar lachen is echt over en uit!quote:Op maandag 31 december 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 december 2007 21:10 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Tsja, dat ie je onder de douche mept, knijpt enzo .. ok, tot daar aan toe.. maar raar lachen is echt over en uit!
en de pavlov reactie van nadiaquote:Op maandag 31 december 2007 21:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zit er ook naar te kijken,die immitatie van Jaap
Ziet er idd niet uit, dat is niet nieuw, maar zuipen als je zwanger bent van Brooke?quote:Op maandag 31 december 2007 21:18 schreef Carlaa het volgende:
Ik wil niet lullig doen.. maar Nadia lijkt wel zwanger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |