Vind ze ook net iets te klef...quote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Lieke altijd zo ontzettend klef met Suus of ligt dat aan mij?
lieke kan in jouw ogen niets fout doen....quote:Op maandag 31 december 2007 19:27 schreef riri het volgende:
lieke kan in jouw ogen niets goed doen dus dan ligt het wel aan jou ja
ik zie nadia of amanda met vriendinnen niets anders doen...
Ik vind meisjes tegenwoordig vaak zo raar klef met elkaar.quote:Op maandag 31 december 2007 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind Lieke altijd zo ontzettend klef met Suus of ligt dat aan mij?
Ik heb niks tegen vrouwenliefde hoor maar als Lieke aangesproken wordt op het kussen met Amanda weet ze van niks en was ze dronken. Zeg dan gewoon dat je bi bent, no problemo.quote:Op maandag 31 december 2007 19:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik vind meisjes tegenwoordig vaak zo raar klef met elkaar.
ik zal wel weer ouderwets zijn
hier nog 1.quote:Op maandag 31 december 2007 19:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik vind meisjes tegenwoordig vaak zo raar klef met elkaar.
ik zal wel weer ouderwets zijn
oh jawel hoor....quote:Op maandag 31 december 2007 19:35 schreef miesy het volgende:
[..]
lieke kan in jouw ogen niets fout doen....
Jij ookquote:Op maandag 31 december 2007 19:41 schreef Flabberguest het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor, tiet veur de zuup.
Iedereen alvast een goed uiteinde en een gezond 2008.
Laterzzzzzzzzz
Fijne jaarwisselling en een goed 2008 toegewenst. Zuup ze.quote:Op maandag 31 december 2007 19:41 schreef Flabberguest het volgende:
Laterzzzzzzzzz
Bye, fijne avond en een prachtig 2008 !! Ook voor Ririquote:Op maandag 31 december 2007 19:41 schreef Flabberguest het volgende:
Laterzzzzzzzzz
Ik heb ook geen problemen met echte vrouwenliefdequote:Op maandag 31 december 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen vrouwenliefde hoor maar als Lieke aangesproken wordt op het kussen met Amanda weet ze van niks en was ze dronken. Zeg dan gewoon dat je bi bent, no problemo.
vreemd, want ik lees hier best vaak en heb je tot nu toe nog nooit ook maarquote:Op maandag 31 december 2007 19:43 schreef riri het volgende:
[..]
oh jawel hoor....
ik vindt Huub bijvorbeeld de laatste tijd zich slecht ontwikkelen in het spel maar dat betekent niet dat hij niet ook goede kanten en eigenschappen heeft...dus hij kan in mijn ogen dingen fout doen maar ook goed doen...net als Lieke
ik meet gewoon niet met twee maten
Neem bijvoorbeeld Selene en Amanda...vriendinnen...doen net zo met elkaar....kruipen naast elkaar in bed en kroelen met elkaar....
vriendinnen doen nou eenmaal zo....
nu zag Selene Amanda zelfs elke dag...Suus heeft Lieke al lang niet meer gezien
quote:Op maandag 31 december 2007 19:45 schreef riri het volgende:
en ben nu weg...lekker feesten![]()
ga me op deze avond niet vervelen met die streams en de bewoners....
Jij ook, en voor iedereen een gelukkig 2008quote:Op maandag 31 december 2007 19:55 schreef Donnie29 het volgende:
Ik wens iedereen hier alvast een gelukkig 2008!!
Thank you! :-)quote:Op maandag 31 december 2007 19:56 schreef Ning het volgende:
[..]
Jij ook, en voor iedereen een gelukkig 2008
Dank je Donnie ! Ook voor jou een een mooi 2008 !!quote:Op maandag 31 december 2007 19:55 schreef Donnie29 het volgende:
Dank je wel!! Kijk uit met vuurwerk he! (dit is gericht naar iedereen lol)!quote:Op maandag 31 december 2007 19:58 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dank je Donnie ! Ook voor jou een een mooi 2008 !!
Nou, Kenneth adviseerde Amanda het op haar jaardag intiem te houden, alleen met familie enzo.quote:Op maandag 31 december 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
Gebeurt er nog wat in het huis.
Ja ik heb de streams wel aan maar op mute.![]()
![]()
Had ze net aan en hoorde Del roddelen, over wie weet ik niet
Jij ook, en alle andere FOKkers ook een heel gelukkig 2008quote:Op maandag 31 december 2007 19:55 schreef Donnie29 het volgende:
De villa is veel te klein om alle fans van amanda te kunnen herbergen.quote:Op maandag 31 december 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Kenneth adviseerde Amanda het op haar jaardag intiem te houden, alleen met familie enzo.
Niet net als Huub met al die faaaaaaans, da's zo onpersoonlijk.
Ik hoef je toch niet uit te leggen waarom ik in een deuk lig toch?
Maar het is toch helemaal niet leuk om je jaardag in je eentje te vierenquote:Op maandag 31 december 2007 20:11 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De villa is veel te klein om alle fans van amanda te kunnen herbergen.![]()
Ze zit toch niet alleen in die villa.quote:Op maandag 31 december 2007 20:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal niet leuk om je jaardag in je eentje te vieren
Jawel, maar ze wordt de villa uitgeschopt tijdens haar jaardag ?quote:Op maandag 31 december 2007 20:15 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ze zit toch niet alleen in die villa.
Kennyboy heeft het over de 2 fans van Nowlive? De rest was toch familie en vrienden?quote:Op maandag 31 december 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Kenneth adviseerde Amanda het op haar jaardag intiem te houden, alleen met familie enzo.
Nee niet echt.quote:Op maandag 31 december 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk "al die fans" en de rest was familie. Je snapt toch wet dat Kennyboy begrijpt dat er geen hond op komt dagen voor Amanda? Dat hebben Brian en Ken wrs wel gemerkt op zijn jaardag, no friends no fans.quote:Op maandag 31 december 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Kennyboy heeft het over de 2 fans van Nowlive? De rest was toch familie en vrienden?
Het heeft 10minuten mogen duren... en weer terug naar het gezeur van JKaap en Cora...quote:Op maandag 31 december 2007 20:19 schreef Kaleddis het volgende:
Gelukkig, Huub en Joris weer in beeld.
Ja zucht...., wat zijn die twee saai zegquote:Op maandag 31 december 2007 20:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft 10minuten mogen duren... en weer terug naar het gezeur van JKaap en Cora...
Misschien word hij de nieuwe miljonair.quote:Op maandag 31 december 2007 20:30 schreef kybe het volgende:
Wat is die Joris toch een leuke jongen,van mij mag Huub de kooi uit,gooi Joris er maar in
quote:Op maandag 31 december 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Cora en Jaap zien er nu wel gezellig uit samen. Ik blijf het een aantrekkelijke griet vinden, goed verzorgd waardoor haar gewicht een stuk minder opvalt.
Kattenupdate: Een zielig meisje wat niet onder het bed vandaan wil, en een stoere knul die zich niks aantrekt van de knallen. Maar die ik net wel van het aanrecht plukte terwijl hij stukjes kip uit de bami rauschte.![]()
Super lekker dingquote:Op maandag 31 december 2007 20:30 schreef kybe het volgende:
Wat is die Joris toch een leuke jongen,van mij mag Huub de kooi uit,gooi Joris er maar in
Ik vind Huub en Joris samen superbroers, ze begrijpen elkaar en vullen elkaar prima aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |