Ondertussen is Brian ons multi talent ook al kapper.quote:Lieke is de eerste Miljonair die de weg naar boven heeft gevonden. De blondine treft in de woonkamer Mike aan. De voormalige zwerver zit wat beteuterd op de bank te kniezen over het feit dat hij zijn ouders nog niet heeft kunnen spreken. De Hilversumse geeft Mike een knuffel en spreekt de verloren zoon moed in. Zou Mike vandaag zijn ouders spreken?
quote:16:52 - Sherlock Holmes
Mike betwijfelt het of zijn ouders nog in leven zijn. Hij heeft immers nog geen teken van leven van hen gekregen. “Zou je niet liever zeker willen weten of het zo is?”, vraagt Lieke, die vindt dat de zwerver het er niet bij moet laten zitten. “Dan kan je het tenminste plaatsen.” Mike knikt. “Nou dan gaan we er morgen achteraan! We bellen de gemeente en kijken naar hoe en wat!”, besluit Lieke. Zal de speurtocht wat opleveren?
quote:17:10 - Detective Lieke gaat verder
Na het gesprek met Lieke besluit Mike niet bij de pakken neer te gaan zitten en probeert nogmaals zijn moeder te bellen. “Ze heeft al dertig jaar hetzelfde nummer?”, vraagt Lieke nog even ter bevestiging. “Ja”, zegt Mike bedroefd, omdat zijn moeder niet opnam. “En acht jaar geleden heb je haar voor het laatst gesproken?”, verifieert detective Lieke voor de zekerheid. Knikkend beantwoordt Mike deze vraag. Zal het spreekwoord 'beter laat dan nooit' opgaan voor Mike? En zal hij nog op tijd zijn? We wachten het vol spanning af.
en lekker snel!quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:54 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik ook, zat soms hardop te lachen, ik zeg ikderfan.
Die openingszin ook.quote:
Al gezien.quote:Kan een modje het woordje op toevoegen tussen, waar we wachten......thanx.
Huhhh ???quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:06 schreef avonne het volgende:
Is het zeker dat het overlijdensbericht van Mike's moeder is?
Das toch wel kut
Dat was een suggestie van een FOKker, de overlijdensberichten checken, dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:06 schreef avonne het volgende:
Is het zeker dat het overlijdensbericht van Mike's moeder is?
Das toch wel kut
ik weet geen achternaam en adres, dus als iemand anders dat even kan doen, graagquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was een suggestie van een FOKker, de overlijdensberichten checken, dan weet je het zeker.
Mike noemde de naam Lamet in Delfzijl. Die staat idd in het telefoonboek maar dat is volgens mij de naam van zijn stiefvader.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet geen achternaam en adres, dus als iemand anders dat even kan doen, graag
Daar zat ik zelf ook mee te luisteren, en het was toch wel iets genuanceerder. Huub zei dat het allemaal heel relatief was. Dat de vrouwen die hem nu willen, hem buiten niet zouden willen of hem er zeker hard voor zouden laten werken. Ook zei hij dat de roem erg vergankelijk is. Na de kooi een jaar, half jaar of dat nog niet eens. Hij zei wel dat hij er van zou gaan genieten zolang het kon.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:58 schreef coldstar het volgende:
Die Huub, die is in de veronderstelling dat als hij uit dit huis is, hij overal alles voor niets kan krijgen. Hij zegt dat hij er wel gebruik van gaat maken. Hij staat er niet bij stil dat het wel eens allemaal heel anders kan uit pakken. In plaats van een ster, overal waar je komt uitgemaakt gaat worden voor neukpatroon.
Precies, maar dit is ook niet de eerste keer dat Huub dit zegt. Hij weet heel duidelijk dat zijn leven na dat hok minder rooskleurig is dan in dat hok, realistisch dus. Dit itt Brian die denkt dat iedere disco op hem zit te wachten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zat ik zelf ook mee te luisteren, en het was toch wel iets genuanceerder. Huub zei dat het allemaal heel relatief was. Dat de vrouwen die hem nu willen, hem buiten niet zouden willen of hem er zeker hard voor zouden laten werken. Ook zei hij dat de roem erg vergankelijk is. Na de kooi een jaar, half jaar of dat nog niet eens. Hij zei wel dat hij er van zou gaan genieten zolang het kon.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:28 schreef avonne het volgende:
Ik lees dit net op nowlive
tinkerbell (31-12-2007 21:59:44)
"o wat hoor ik nu, hij krijgt zijn rijbewijs niet.
het geld bij elkaar leggen om de bewoners het te laten betalen mag blijkbaar niet.
nou amanda bedankt dan, weer een toekomst naar de kloten"
tja, ik had niet anders verwacht ....
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:29 schreef neehe het volgende:
Gisteren vertelde Naad dat zij en Dennis nergens hoefden te betalen als ze uit eten gingen.
Maar hoe weten ze dat bij Nowlive dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:28 schreef avonne het volgende:
het geld bij elkaar leggen om de bewoners het te laten betalen mag blijkbaar niet.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dat bij Nowlive dan?
wat ik uit de post begrijp was dat dus op dat moment op de streams te horen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze dat bij Nowlive dan?
Ik heb het idee dat ze bij Nowlive zo langzamerhand nog meer weten als bij RTL. Ik vraag me af wat die moeten als DGK opgeheven word.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:28 schreef avonne het volgende:
Als dat echt zo is zou ik dat een grof schandaal vinden. Amanda die de stemming blokt voor Mike maar zelf wel haar rijbewijs mag halen? Ik neem dit bericht maar niet al te serieus.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:34 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ik uit de post begrijp was dat dus op dat moment op de streams te horen.
zou hij daar echt helemaal in zijn 1tje opgekomen zijn?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:41 schreef T-lex het volgende:
Brian komt van achter....hij heeft op z'n staatlot 13,50 gewonnen en Amanda 10,00.
Bullshit volgens Brian...een lot kost 27,50 en ze willen je met zo'n prijsje alleen maar terug bij de sigarenwinkel hebben zodat je bijbetaald en weer een nieuw lot koopt. Hij is nog niet zo gek die Brian.
Yep, unanieme stemming om 10.000 euro uit de jackpot te gebruiken als borg voor Mikey. Dan kan hij volwaardig milionair worden en zijn kansen in het leven vergroten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:52 schreef miesy het volgende:
ik heb wel weer zin in een leuke stemming, om het nieuwe jaar te vieren
Ja prima maar dan geen gezeur als er keihard tegen hem gespeeld gaat worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:54 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Yep, unanieme stemming om 10.000 euro uit de jackpot te gebruiken als borg voor Mikey. Dan kan hij volwaardig milionair worden en zijn kansen in het leven vergroten.
Laten we eens kijken hoe sociaal de bewoners écht zijn!
Nou, zo sociaal is niemand. Wat ook logisch is, je hebt nl weer iemand die je weg moet spelen. Het kost je geld en je hebt weer een tegenstander. Dat klopt toch ook niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:54 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Yep, unanieme stemming om 10.000 euro uit de jackpot te gebruiken als borg voor Mikey. Dan kan hij volwaardig milionair worden en zijn kansen in het leven vergroten.
Laten we eens kijken hoe sociaal de bewoners écht zijn!
Die tegenstander komt er toch.. ze staan nog +1. Met Mikey weten ze wie ze tegen zich hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, zo sociaal is niemand. Wat ook logisch is, je hebt nl weer iemand die je weg moet spelen. Het kost je geld en je hebt weer een tegenstander. Dat klopt toch ook niet.
Dan is het andere koek en ik denk dat ze hem dan laten blijven. Als het de keuze is tussen één of geen, dan lijkt het me duidelijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:01 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Die tegenstander komt er toch.. ze staan nog +1. Met Mikey weten ze wie ze tegen zich hebben.
Ik vind Mikey nou niet bepaald een sprankelende persoonlijkheid. Aardige vent.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:01 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Die tegenstander komt er toch.. ze staan nog +1. Met Mikey weten ze wie ze tegen zich hebben.
Hij is ook niet als miljonair dat hok in gekomen maar als zwerver..groot verschil. Van het spel weet hij niks....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind Mikey nou niet bepaald een sprankelende persoonlijkheid. Aardige vent.
Het punt is dat als er hard tegen hem gespeeld wordt de buitenwereld op zijn kop gaat staan. zo van o wat zeilig, wat gemeen.
Wat itsme zegt, dat gaat hem niet worden volgens mij.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan is het andere koek en ik denk dat ze hem dan laten blijven. Als het de keuze is tussen één of geen, dan lijkt het me duidelijk.
Dat was ik nietquote:
Mijn vriend denkt ook dat het een script is.... zelf denk ik van niet....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:08 schreef maril het volgende:
Denken jullie nu echt dat hij een zwerver is? geloof het niet gewoon script.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |