quote:Een hele goede morgen allemaal.
Er is nog diepe rust in de villa. Het enige dat ik hoor zijn de kerstballen die bij mij inmiddels vanzelf uit de boom vallen en het geritsel van honderden naalden er achteraan, dus heb ik mooi tijd om de boom uit huis te halen. Shadow had, jammer voor mij ook een nachtje vrij en daar zat ik dan met mijn bakkie leut.
Over tot de orde van de dag. Ongetwijfeld zullen we vandaag en de komende dagen nog wel te horen of te lezen krijgen of Mike bijvoorbeeld nog iemand aan de telefoon heeft gekregen, of zijn zus nog geweest is, of Jaap dit keer in het bijzonder genoten heeft van Cora en wat alle bezoekers zo links en rechts te melden hadden.
Er is ons de afgelopen avond en nacht best wat ontgaan vermoed ik zo. En wat zijn de reacties van onze vrienden op de oudjaarsuitzending?
Bron: Nowlive.eu
Thxxxxxx en jij ook een heel gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:15 schreef Liess het volgende:
Ik kom jullie in de 2e COS van 2008 even een 'gelukkig nieuwjaar' wensen!
Dat vraag je je nu pas af?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:37 schreef DonkereKip het volgende:
Happy newyear allemaal!
Ik vraag me af waarom we nu kijken naar 4 streams waarop niks te zien is en de bewoners ergens anders zijn...
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub en Joris lopen door de tuin voor opnames voor een tv momentje. Huub staat op het punt om Joris te vertellen dat hij voor Lieke een bos roze rozen heeft besteld en een emotionele brief, recht uit het hart, heeft geschreven en haar die vanavond wil geven.
Wat Huub niet weet is dat hij op dat moment al op de stream is en voordat hij zijn mooie verhaaltje gaat afsteken doet hij een nietsverhullende uitspraak.
(Merk op dat Huub's intonatie aanzienlijk verandert vanaf het moment waarop hij denkt dat de camera's lopen.)
Huub verspreekt zich
Het enige wat dit filmpje duidelijk maakt is dat het "spel" van A tot Z een script is, iets wat wij dus allang weten en iedereen daar vrolijk aan meedoet in dat hok.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:47 schreef riri het volgende:
Het is nog onvoorstelbaar dat streamers het gedrag van Huub als oprecht zien terwijl hij dus duidelijk laat zien dat hij mensen gebruikt en misbruikt om het spel te winnen....ECHT SPEELT met mensen hun gevoelens...
Wees dan zo oprecht en laat dat weten.... maar niet zo....op deze laaghartige manier...echt dus doen alsof.
Wat zegt hij dan precies? Clipser doet niet wat ik wil.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het enige wat dit filmpje duidelijk maakt is dat het "spel" van A tot Z een script is, iets wat wij dus allang weten en iedereen daar vrolijk aan meedoet in dat hok.
Sorry hoor, maar voor degene die denken dat DGK oprecht is verwijs ik die graag naar het sprookjesbos in de Efteling...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:47 schreef riri het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Lieke het keihard gaat spelen,ze is al op de goede weg....
In dit filmpje is dus duidelijk te merken dat Huub haar keihard ge(mis)bruikt,een spel speelt met de streamers en de kijkers en nul komma nul procent oprecht is.
Lieke...je kan het!!!
Goed dat je niet in zijn verhalen trapt...bloemen,cadeaus en wat al niet meer...het is overduidelijk dat hij je nodig heeft voor het spel,vor het halen van de eindronde...hij is doodsbang voor je...
Pak ze keihard aan...allemaal,stuk voor stuk...begin bij Brian en Amanda
Huub verspreekt zich
Het is nog onvoorstelbaar dat streamers het gedrag van Huub als oprecht zien terwijl hij dus duidelijk laat zien dat hij mensen gebruikt en misbruikt om het spel te winnen....ECHT SPEELT met mensen hun gevoelens...
Wees dan zo oprecht en laat dat weten.... maar niet zo....op deze laaghartige manier...echt dus doen alsof.
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat zegt hij dan precies? Clipser doet niet wat ik wil.
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Zijn nieuwe baan wordt dus: Pooier....quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waar ik toch om moest lachen bij het nalezen was wat Brian zei. Kenneth die vroeg wat hij na de kooi ging doen en hij begint over Amanda in de playboy. Wat een cheap ass loser. Voorheen was het nog zijn dichtbundel maar tegenwoordig gaat hij gewoon Amanda in de aanbieding gooien.
Tja ach...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef noekje het volgende:
Waar ik toch om moest lachen bij het nalezen was wat Brian zei. Kenneth die vroeg wat hij na de kooi ging doen en hij begint over Amanda in de playboy. Wat een cheap ass loser. Voorheen was het nog zijn dichtbundel maar tegenwoordig gaat hij gewoon Amanda in de aanbieding gooien.
en wat is dan de verspreking? Lijkt me niet meer dan logisch dat hij een tegenstander weg gaat spelen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij ook een heel gelukkig nieuwjaar.![]()
Huub zegt dat hij en Jaap Lieke er binnenkort uit mogen stemmen en noemt Lieke een bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |