quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef p_iglet het volgende:Karin, kom eens in het babietjes topic vertellen hoe het met die kleine beer van je gaat. Ben nieuwsgierig namelijk

Wat lief!
Ja ik vertel hier ook eigenlijk veel te weinig, lees altijd wel bij. Valt altijd weinig te vertellen als het goed gaat maar dat is denk ik ook wel eens leuk om te vertellen.
Het gaat echt geweldig goed met de kleine beer. Het is zo'n vrolijk en ontspannen mannetje. Vandaag zei de leidster van het kdv dat ook, dat hij zo vrolijk en open is, altijd leuk om dat ook van een ander te horen. Hij vindt het heel erg gezellig met zijn grote broer. En als op maandag ook zijn nichtje Iris er is is het feest compleet! Hij giert het uit als ze gek voor hem staan te doen.
Hij slaapt fantastisch. Om half 8 een flinke fles pap en dan horen we hem niet meer tot een uur of 8 de volgende ochtend. Tenminste dat was in de vakantie, nu onze wekker weer een stukje eerder gaat wordt hij daar wel wakker van. Het gaat zo goed 's nachts dat het eigenlijk wel tijd is om hem in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer te leggen maar ik moet nog even aan het idee wennen, is ook wel erg leuk om af en toe even lekker naar hem te kijken als hij slaapt.
Het is net als zijn grote broer een echte buikligger. Je legt hem op zijn rug in de box of op een kleedje op de grond en binnen 1 seconde ligt hij op zijn buik de wereld te bestuderen en het liefst met het labeltje van zijn kleed te spelen (dat had Bram ook, die heeft van 2 knuffels het labeltje helemaal stukgewriemeld). Eten gaat ook heerlijk, hij zit nu op 4 flessen en een flink fruithapje en wat hapjes groente. Vooral bruine bonen vindt hij heerlijk. Hij kletst ook de oren van je kop, "wawawawa". Helaas nog niet op de film kunnen zetten want als hij de camera ziet houdt hij accuut op.
In het badje spettert hij zo hard dat het water een meter ver ligt. Een pret dat hij dan heeft. Beentjes vasthouden heeft geen enkele zin, hij trapt gewoon door. We waren zondag naar de ballenbak, even Bram uitlaten en Bram en Iris wilden graag ook samen met Ruud in de ballenbak. Hij vond het fantastisch! Heerlijk trappelen tussen die ballen. En gelukkig kon hij daar ook lekker een tukje doen in de kinderwagen, zo knap met al die herrie om je heen. Dat vind ik nog wel erg lastig, zeker met Bram weer halen en brengen naar school, dat ik hem af en toe uit zijn slaap moet halen/houden omdat we weer naar school toe moeten. Maar ook dat lost zich makkelijk op bij hem, wordt er niet echt humeurig van en hij slaapt dan gewoon wat later of onderweg. Hij slaapt nog 3 x per dag, meestal half uur tot een uur (en op het kdv gewoon 2 uur per keer).
Nouja kan nog wel uuuren doorgaan hoe goed het met hem gaat en hoe verliefd ik ben op dit lekkere ventje. .