abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:00:32 #151
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55879928
Nou, oefenen doen we al. Maar voor het echie als we in het nieuwe huis zitten, da's over een maand of 3, 4 - hoop ik.

En nu maar hopen dat oma niet zo bekend is met FOK dat ze de hele dag meelurkt in dit topic.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 19:55:49 #152
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55881343
Memmel, dat was Devin, denk ik, want....

ELI HEEFT ZICH VOOR HET EERST OMGEROLD!!! Van buik naar rug!

PR was aan het spelen op zijn spelcomputer en eli lag op zijn buik, maar besloot dat het beeld toch leuker was andersom Toen we het kunstje wilden herhalen voor mama, begon meneer te brullen Het is ook alweer bijna etenstijd
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55882148
Wat leuk davinia!

Dat doet 'ie vast nog een keertje over voor z'n mama hoor!

Hier lukt van rug naar buik al wel (eerste keer op 20/12, supervroeg dus, en nu sinds een week elke dag een paar keer) maar omgekeerd nog niet.
Dus na een tijdje is madam het beu en begint ze te miepen. Om vervolgens tien minuten later toch alweer op de buik te draaien
pi_55883239
Leuk al die daaiende kindjes!!!

Memmel en Marit, suc6 met oefenen... doe deze keer ff niet mee met zwanger worden hoop ik
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:30:10 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55883761
Hoera voor de draaiers!
En ook voor de oefenende mama's. Oh mijn god, moet er niet aan denken om weer zwanger te zijn, maar wil zeker nog een volgend kindje. Hmmm, voorlopig nog maar even niet druk om maken...

Devin heeft weer wat nieuws: hij probeert zich vanuit buik-lig-stand op te trekken!
Liggend in de box, of in bed, hand stevig om de rand klemmen en luid kreunend, met rode wangetjes van de inspanning, proberen omhoog te komen. M. had het gister al gezien, dacht dat het toeval was, maar vandaag heeft hij het ook al een paar keer gedaan. Wat gaat hij snel, zometeen moeten we zijn bedje al gaan verlagen Gekke jongen, kan nog niet eens uit zichzelf zitten, maar wil nu al gaan staan
.... met gevoel voor drama....
pi_55883915
Nou Pepijn was met papa vanavond met de trein naar Utrecht, omdat papa daar bespreking had in een restaurantje en ik moest werken. Voor het eerst in de kinderwagen.
Papa had Pepijn op een gegeven moment met de buggy helemaal vlak in een rustig hoekje gezet zodat hij kon slapen. Is Pepijn via het hoofdeind uit de kinderwagen gevallen Op een stenen vloer.
Papa had zich niet gerealiseerd dat dat hoofdeind dus open was.

Zucht en ik zit op mijn werk en voel me nu heel naar Wil mijn ventje knuffelen
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:39:18 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55883931
Poeh, wat kan je onzeker zijn over zo'n kleintje zeg...

Heb net de zorglijn van het consultatiebureau gebeld want Sasha maakt vandaag echt een potje van zijn eten. Hij slaapt prima, hij is hardstikke vrolijk en 'bij' als hij wakker is, maar eten ho maar.
Vanmorgen al 2 x 20 (van de 100) laten staan en om 6 uur liet hij 45 staan en nu net bleef er 60 over...
Volgens de mevrouw aan de telefoon kon het nog geen kwaad en konden we het beste proberen om over te gaan op 6 voedingen van 120 omdat we hem nu ook wakker moeten maken voor de flesjes.

Hij lijkt af en toe wel flink last van zijn buikje te hebben en hij heeft sinds gisteren ook niet echt goed meer gepoept.

Nu ligt hij ook ineens weer te brullen, maar de fles werd net nog kokhalzend uit zijn mondje gewerkt. Moeilijk hoor...

En de tranen zitten me toch al zo hoog nu vandaag...

[ Bericht 6% gewijzigd door BE op 08-01-2008 21:45:21 ]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 8 januari 2008 @ 21:48:04 #158
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55884140
Meissie toch Tranen die hoog zitten gewoon laten gaan hoor... heb ik net ook gedaan. En verder, hij is bijna tien dagen nu he... flessenkindjes regelen ook, dus hou je daar een beetje aan vast
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:50:54 #159
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55884216
Heeft ie geen koorts BE? Wat zeiden ze eigenlijk van jouw zere tepel?
Het is een wijdverbreid misverstand dat baby's geen spruw kunnen krijgen als ze de fles krijgen maar dat is dus wel zo, heeft ie pijn in zijn mondje misschien? Witte plekjes?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_55884281
BE, tranen gewoon laten lopen hoor. Kan soms gewoon even wat lucht geven.
Je wilt het zo goed voor hem doen en dat doe je ook, toch kan je niet altijd alle ongemakjes e.d. voorkomen al wil je nog zo graag .

Ik moet zeggen dat ik hier ook met tranen in mn ogen zit, om Tan haar Ayden , om dat er hier boven zo'n mooi meisje in bed ligt , dat ik heb gewerkt en het meeviel, maar tegelijkertijd ook best wel is tegengevallen (en dat voel ik nu pas) .
Fake it till you make it...
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:52:56 #161
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55884291
BE, is Sasha soms wat verkouden? Dan kan het zijn dat ie niet goed kan drinken hoor. Dan zou ik gewoon wat vaker wat minder aanbieden. Het kan heel goed zijn dat hij een beetje last heeft ervan.
Ik zou, om hem rustig te krijgen, een hydrofiel luier warm strijken (dus opvouwen in een vierkantje, heet strijkijzer erop, beetje laten afkoelen tot 'lekker warm') en dan in zijn pyjamaatje op zijn buikje stoppen. Met de klok mee het buikje masseren en eventueel vanavond nog een thermometer in zijn kontje. Als de poep dan echt hoog zit, zal dat net de doorslag geven omdat je het zaakje dan een beetje stimuleert, zeg maar.

En voor de goede orde...er zijn hier op korte termijn geen plannen voor een tweede hoor....mijn baas zou het niet overleven..
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 21:53:42 #162
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55884324
En als je hem dan toch even tempt, kan dat zijn poepen ook stimuleren BE. Sterkte. Het voelt heel naar om zo onzeker te zijn over je kleintje.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55884358
Och BE, lastig hoor. Ik wilde net zeggen wat Sjeen al zei. Zo rondom die9/10e dag kunnen babies behoorlijk onrustig zijn. En uiteraard als de kraam net weg is en je het zelf moet doen allemaal

Je kan voor zijn buikje een beetje fietsen met zijn beentjes (niet helemaal strekken) zodat er misschien wat windjes kunnen ontsnappen. Ook een beetje druk op zijn buikje wil nog wel eens helpen. Je kan hem ook met zijn buikje op je arm leggen of op je knie, zodat hij er wat druk voelt.

Jeetje p_iglet, wat naar
Variety is the spice of life
pi_55884612
P_iglet
Fake it till you make it...
pi_55884674
Davinia, Damian is 10 maanden en die gaat nog niet uit zichzelf zitten hoor! Als ik hem neerzet blijft hij wel gewoon zitten zonder om te vallen.
En voor Kersjes, Damian kan dus wel gaan staan. Dus qua volgorde klopt het hier ook niet helemaal.

Rollende kindjes, goed hoor!

Jemig Piglet dat lijkt me eng, lag hij niet vast?

BE.

Leuk dat het bij sommige dames hier weer begint te kriebelen.
Over plannen voor een tweede zal ik maar niet beginnen.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:10:39 #166
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55884769
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef appelsap het volgende:
.....

Leuk dat het bij sommige dames hier weer begint te kriebelen.
Over plannen voor een tweede zal ik maar niet beginnen.
Vertel

P_iglet. Wat zullen jullie geschrokken zijn! En dan net de eerste keer in de wandelwagen...
Alles goed met Pepijn?
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:10:57 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55884780
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:50 schreef Leah het volgende:
Heeft ie geen koorts BE? Wat zeiden ze eigenlijk van jouw zere tepel?
Het is een wijdverbreid misverstand dat baby's geen spruw kunnen krijgen als ze de fles krijgen maar dat is dus wel zo, heeft ie pijn in zijn mondje misschien? Witte plekjes?
Mijn zere tepel was stiekem nog een beetje stuwing, het was weg na een nachtje slapen met een ijskoud washandje.
Ik heb zijn mondje nog niet goed bestudeerd, maar ik zie zo gauw eigenlijk niks, zal zo eens kijken.
Koorts lijkt hij ook niet te hebben, straks eens kijken. Had ik me idd ook al voorgenomen.

Bedankt voor al jullie lieve reacties, dat helpt wel.

Ik zal zo iig eens gaan tempen, kijken of dat helpt qua keutels.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:16:22 #168
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_55884958
P_Iglet, ik kan me voorstellen dat je je kleintje dan het liefst stevig zou willen knuffelen op zo'n moment. Dan nog het liefst dat dat soort dingen, als ze al gebeuren, dan wel op die momenten zijn dat je erbij bent. Wat zal Pepijn's papa geschrokken zijn!

Brighteyes, dat onzekere gevoel is heel vervelend: je kleintje heeft ergens last van maar kan nog niet duidelijk maken wat er precies scheelt. En als onervaren mama kan je alleen maar raden.... Hopen dat de gegeven tips helpen en dat Sasha vannacht lekker zal slapen!

Nijna, het weer gaan werken na zo'n lange tijd met al die heftige gebeurtenissen is heel wat! Je moet er even doorheen, geloof me maar als ik zeg dat het op den duur minder moeilijk zal worden, je moet gewoon weer even de routine te pakken krijgen en wennen aan het moeten missen van Mirte. Het wordt echt gemakkelijker, heus!
.... met gevoel voor drama....
pi_55884988
Memmel, ik heb het al een keer in het rammelentopic geplaatst. Op het moment is het gewoon lastig met veel onzekerheden dus hebben we besloten om voorlopig nog even te wachten, alleen zou het me (nouja ons) wel heel erg leuk lijken. Maar voorlopig blijft het dus bij rammelen.

BE, gelukkig geen pijn meer aan je borst.
Ik hoop dat het snel beter gaat met jullie kleine ventje. Zielig hè, als je zo weinig kunt doen.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:21:13 #170
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55885150
BE als het echt keutels zijn en het vaste ontlasting is, kun je ook je flesje tijdelijk met iets meer 10 cc water aanmaken (dus zeg bijvoorbeeld 120 water met 4 scheppen wordt dan 130 met 4 scheppen) dan wordt de ontlasting ook weer wat zachter.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:26:00 #171
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55885283
Ja, dat deden we idd ook al, maar dat vond ik wat omslachtig om erbij te schrijven. Ik had het namelijk vandaag om en om gedaan omdat hij steeds wat liet staan. Ik dacht 1 flesje wat dunner en dan 1 fles de juiste proporties om genoeg voedingsstoffen binnen te krijgen.

Nu gaan we over op de 6 voedingen van 120 maar.
Alleen vraag ik me nu dan af 'wanneer dan, want hij heeft net dus al een beetje gehad' maar ik wacht maar gewoon tot hij echt zelf om een voeding komt en dan gaan we maar voor een volledige.
pi_55885414
BE, of je nou al een kind hebt of dat het je eerste is, ook ik ben nog altijd onzeker hoor. Ik slaap met een klein nachtlampje aan omdat ik Nathan wil kunnen zien (plus ik ben nachtblind dus ik zie ook echt geen steek als het zwart als de nacht is) en de eerste nachten durfde ik hem ook niet met zijn gezichtje van mij af te leggen. Het is zo teer en klein en vanwege de ziekenhuisopname de eerste dagen ben ik de 2e week na de bevalling echt heel erg gefocust geweest op zijn ademhaling, zijn temperatuur. Eten doet Nathan wel, hij drink erg goed en ik ben dan ook super trots op mij zelf dat dit keer de borstvoeding gewoon lukt en dat ik mijn kind groter en steviger zie worden van iets dat mijn lichaam produceert. Maar wat ik zo zielig vind zijn die darmkrampjes die hem soms uren lang wakker kunnen houden.

Vorige week hebben we een afspraak gemaakt bij het consultatie bureau voor zijn eerste inenting (pas in februari) en gelijk die zelfde dag gaan we ook naar het AMC naar het tropencentrum voor zijn eerste HEP B injectie (en zijn zus krijgt die ook en als mijn moeder de papieren niet kan vinden van mij dan mag ik ook een prik halen) en die moet hij 3 keer halen.
pi_55885613
BE, ik zou inderdaad ook wachten tot hij zelf komt. En mocht dat nou echt te lang duren voor je gevoel dan kan je tussendoor altijd nog proberen.

Faja, wat vervelend dat dat zoveel met je doet. (wel begrijpelijk hoor) Gaat het inmiddels wel wat beter? Fijn dat Nathan het verder goed doet, en je borstvoeding ook.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:42:49 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55885860
Ik kan het me inmiddels zo goed voorstellen Faja...
Ik heb net ook echt even met mijn hand op zijn borstkasje gestaan.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 8 januari 2008 @ 22:45:06 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55885929
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan het me inmiddels zo goed voorstellen Faja...
Ik heb net ook echt even met mijn hand op zijn borstkasje gestaan.
Wij hebben saskia wel wakker gemaakt om te kijken of ze het nog wel deed
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:47:12 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55885991
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 21:38 schreef p_iglet het volgende:
Nou Pepijn was met papa vanavond met de trein naar Utrecht, omdat papa daar bespreking had in een restaurantje en ik moest werken. Voor het eerst in de kinderwagen.
Papa had Pepijn op een gegeven moment met de buggy helemaal vlak in een rustig hoekje gezet zodat hij kon slapen. Is Pepijn via het hoofdeind uit de kinderwagen gevallen Op een stenen vloer.
Papa had zich niet gerealiseerd dat dat hoofdeind dus open was.

Zucht en ik zit op mijn werk en voel me nu heel naar Wil mijn ventje knuffelen
O mijn God p_iglet wat naar zeg .

Ik moet toch even iets zeggen, bij heel veel posts van jou lees ik altijd dat er zo ontzettend veel heen en weer wordt "gesleept" met Pepijn...(weet even geen aardiger woord, sorry).

Het is toch voor zo'n mannetje veel fijner als ie 's avonds in zijn eigen bedje kan slapen, en niet in een buggy ergens in een restaurant, of niet 's avonds laat in een bakfiets of tram of weet ik veel wat door de hele stad heen moet.

Ik snap wel dat het soms niet anders kan maar toch..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:48:30 #177
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55886043
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Wij hebben saskia wel wakker gemaakt om te kijken of ze het nog wel deed
Ik wou het net posten . Heb ik met die van mij ook weleens gedaan. Ze ademen soms ook zo oppervlakkig als ze zo klein zijn.
Het is ook pas sinds kort dat ik niet meer even bij ze ga kijken als ik zelf wakker word 's nachts
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  FOK!fossiel dinsdag 8 januari 2008 @ 22:51:53 #178
2628 Karin
pi_55886132
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:31 schreef p_iglet het volgende:
Karin, kom eens in het babietjes topic vertellen hoe het met die kleine beer van je gaat. Ben nieuwsgierig namelijk
Wat lief!
Ja ik vertel hier ook eigenlijk veel te weinig, lees altijd wel bij. Valt altijd weinig te vertellen als het goed gaat maar dat is denk ik ook wel eens leuk om te vertellen.
Het gaat echt geweldig goed met de kleine beer. Het is zo'n vrolijk en ontspannen mannetje. Vandaag zei de leidster van het kdv dat ook, dat hij zo vrolijk en open is, altijd leuk om dat ook van een ander te horen. Hij vindt het heel erg gezellig met zijn grote broer. En als op maandag ook zijn nichtje Iris er is is het feest compleet! Hij giert het uit als ze gek voor hem staan te doen.
Hij slaapt fantastisch. Om half 8 een flinke fles pap en dan horen we hem niet meer tot een uur of 8 de volgende ochtend. Tenminste dat was in de vakantie, nu onze wekker weer een stukje eerder gaat wordt hij daar wel wakker van. Het gaat zo goed 's nachts dat het eigenlijk wel tijd is om hem in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer te leggen maar ik moet nog even aan het idee wennen, is ook wel erg leuk om af en toe even lekker naar hem te kijken als hij slaapt.
Het is net als zijn grote broer een echte buikligger. Je legt hem op zijn rug in de box of op een kleedje op de grond en binnen 1 seconde ligt hij op zijn buik de wereld te bestuderen en het liefst met het labeltje van zijn kleed te spelen (dat had Bram ook, die heeft van 2 knuffels het labeltje helemaal stukgewriemeld). Eten gaat ook heerlijk, hij zit nu op 4 flessen en een flink fruithapje en wat hapjes groente. Vooral bruine bonen vindt hij heerlijk. Hij kletst ook de oren van je kop, "wawawawa". Helaas nog niet op de film kunnen zetten want als hij de camera ziet houdt hij accuut op.
In het badje spettert hij zo hard dat het water een meter ver ligt. Een pret dat hij dan heeft. Beentjes vasthouden heeft geen enkele zin, hij trapt gewoon door. We waren zondag naar de ballenbak, even Bram uitlaten en Bram en Iris wilden graag ook samen met Ruud in de ballenbak. Hij vond het fantastisch! Heerlijk trappelen tussen die ballen. En gelukkig kon hij daar ook lekker een tukje doen in de kinderwagen, zo knap met al die herrie om je heen. Dat vind ik nog wel erg lastig, zeker met Bram weer halen en brengen naar school, dat ik hem af en toe uit zijn slaap moet halen/houden omdat we weer naar school toe moeten. Maar ook dat lost zich makkelijk op bij hem, wordt er niet echt humeurig van en hij slaapt dan gewoon wat later of onderweg. Hij slaapt nog 3 x per dag, meestal half uur tot een uur (en op het kdv gewoon 2 uur per keer).

Nouja kan nog wel uuuren doorgaan hoe goed het met hem gaat en hoe verliefd ik ben op dit lekkere ventje. .
  dinsdag 8 januari 2008 @ 22:52:59 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55886175
Vannacht gaf hij ineens 1 keer 1 schreeuw en toen ben ik ook gaan kijken hoor. Even een aai over zijn wangetje tot ik een reactie kreeg en toen ben ik snel mijn eigen bed weer in gegaan...

p_iglet, ik heb helemaal over je post heen gelezen, maar ik kan me voorstellen dat je graag bij hem wil zijn hoor.
pi_55886436
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 22:35 schreef appelsap het volgende:

Faja, wat vervelend dat dat zoveel met je doet. (wel begrijpelijk hoor) Gaat het inmiddels wel wat beter? Fijn dat Nathan het verder goed doet, en je borstvoeding ook.
Ik durf inmiddels hem in zijn bed te laten liggen en dan zelf te gaan douchen als ik alleen thuis ben. Het klinkt zo stom maar ik heb de eerste 2 weken echt boven op zijn lip gezeten.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:11:30 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55886810
Nog even tegen de lieve FOK! tantes vertellen dat bij het temperaturen net bleek dat hij het afgelopen uurtje nuttig besteed had. Een mooie broek vol.
Temp was ook goed. Nu nog even een half uurtje tutten tot de volgende fles. Hij is nu al aan het mekkeren, maar in het kader van 'hij begint wat makkelijk te worden want hij weet dat hij snel weer krijgt' willen we hem toch nog even iets langer laten wachten, anders zit ik weer met een 50cc fles...

Goh, hoe blij kan je met een poepbroek zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 08-01-2008 23:52:21 ]
pi_55886965
Ik por mijn kinderen nog steeds als ik wil weten of ze het nog doen hoor Gaat nooit meer over denk ik
Fijn dat Sasha gepoept heeft BE, mooi dat je zo blij kan zijn met een volle luier he?
Saartje
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:16:36 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55886970
Foto's !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 8 januari 2008 @ 23:21:52 #184
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55887128
Faja, krijgt Nathan zijn hep-vaccinatie niet gewoon in de cocktail?
Krijgt Anna wel, omdat ze een halfbloedje is (wat een raar woord eigenlijk, moet gelijk aan Harry Potter denken) en het dus aannemelijk is dat ze meer in aanraking komt met 'dat soort mensen' - jaja is heus gezegd!!!

BE - maf he, dat een stinkbroek dan zo'n cadeautje is.

Heb vanmorgen Anna nog even aangetikt om te kijken of alles ok was. Ze lag nl tussen kussens in op het bed van manlief (ik was thuis vandaag) en we waren allebei weer in slaap gevallen tot 10 uur. Ik schrok me rot!
pi_55888976
Karin wat leuk!! Fijn dat alles goed gaat met je grote beer.

BE, hihi weet je dat ook weer dat je blij kunt zijn met een poepbroek.

Vivi, kan snappen dat het soms zo overkomt. Maar eigenlijk valt het best mee. Pepijn slaapt 's nachts eigenlijk zo goed als alstijd in zijn eigen bed, tenzij hij echt bij een van de oma's aan het logeren is.
We proberen zo veel mogelijk te voorkomen dat hij meegesleept moet. Maar ja soms is het nu eenmaal niet anders. We hebben hier in de buurt geen oppas. Overigens geniet Pepijn echt van drukke situaties en het onder mensen zijn. Hij wordt echt strontsjacherijnig als hij 2 dagen op rij thuis is en niet verder komt als een wandelingetje of wat boodschapjes bij de supermarkt.
Tsja hij heeft nu eenmaal 2 ouders met een onregelmatige baan en mijn studie is onregelmatig. En we hebben geen auto. Dus we maken er het beste van.

Gelukkig gaat met hem nu alles goed. Hij lijkt niets aan het vallen over gehouden te hebben, alleen 2 geschrokken ouders.

Was gewoon even niet mijn dag vandaag geloof ik. Het nieuws van Tan, het vallen van Pepijn, op mijn werk waar alles mis ging.
Morgen hopelijk een betere dag.
  woensdag 9 januari 2008 @ 08:28:07 #186
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55890503
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
...

Wij hebben zelfs een keertje gezongen "er heeft er eentje gepoept, hoera, hoera, dat kun je wel ruiken, dat ben JIJ!" ahum
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:30:01 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55891210
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:11 schreef Brighteyes het volgende:
Heb eens huilend de oma's opgebeld toen Luuke poepte na 10 dagen poepbroek-loos.
Maar fijn dat het goed gaat!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55891245
haha davinia! zie het al voor me

Jeetje, er zijn er dus al welken die alweer voor een tweede willen gaan.
Poeh snel zeg....
Maar het is ook wel erg leuk!
Ik heb het nog lang niet zover. Wil met volle teugen van Meike blijven genieten, lijkt me moeilijker als er nog eentje bij is. En het lijkt me nu ook niet zo praktisch, moet je 2 babykamers hebben, dubbele buggy enz
Wij hebben in de planning dat als Meike in een groot bed kan slapen we dan voor een tweede willen gaan. Dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang!

BE, hoe is het nu met Sasha?

P_iglet, hoe is het met Pepijn, heeft hij nog wat overgehouden aan de val?

Dat nieuws van Tan is hier ook ingeslagen als een bom zeg, wat verschrikkelijk moet dat zijn.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_55891381
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:21 schreef Memmel het volgende:
Faja, krijgt Nathan zijn hep-vaccinatie niet gewoon in de cocktail?
Krijgt Anna wel, omdat ze een halfbloedje is (wat een raar woord eigenlijk, moet gelijk aan Harry Potter denken) en het dus aannemelijk is dat ze meer in aanraking komt met 'dat soort mensen' - jaja is heus gezegd!!!
Nee helaas niet want mijn man is in Nederland geboren en dan heb je er geen recht op. Als 1 van de beide ouders in het buitenland geboren is dan weer wel, en het heeft dan ook nog eens te maken met welk land.
Dus we zullen het zelf moeten betalen maar ik betaal liever 5 x 30 euro dan dat 1 van de kinderen ziek wordt in het buitenland.
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:56:01 #190
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55891619
Hmm over die vaccinaties. Ik lees hier nu over halfbloedjes en dergelijke? Das was toch alleen voor mensen uit bepaalde landen?
Ik ben ook in het buitenland geboren, in Spanje, maar volgens was dat voordat land niet.
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:56:57 #191
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55891633
Ik ben ook erg geschrokken van het nieuws van Tan, maar ik ben wel 'blij' voor dr dat Ayden levend is geboren en dat ze nog even van hem hebben kunnen genieten. Lijkt me verschrikkelijk om je kindje levenloos te baren.
  woensdag 9 januari 2008 @ 09:58:00 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55891643
quote:
Op dinsdag 8 januari 2008 23:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik por mijn kinderen nog steeds als ik wil weten of ze het nog doen hoor Gaat nooit meer over denk ik
Fijn dat Sasha gepoept heeft BE, mooi dat je zo blij kan zijn met een volle luier he?
Ik doe dat zelfs bij mijn man. Die hoor je haast niet ademen in zn slaap. Ik ben 1 keer zo geschrokken dat ik mijn vinger in zn mond duwde en toen schrok hij ook

En idd, als ik snachts wakker wordt ga ik altijd even kijken of ze het nog doet. En soms loop ik overdag ook even naar boven...
  woensdag 9 januari 2008 @ 10:05:58 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55891764
Laatste post, de volgende keer beloof ik dat ik het n een post doe. Dit ziet er ook zo raar uit.
Maargoed.
Gisteren afsluitend gesprek gehad in zkh. Ik zat bij de gyn en ik voelde gewoon de tranen branden in mn ogen. En toen ik naar buiten ging en ik Mex even belde begon ik me toch een partij te huilen.
Ik weet niet wat het was. Weer in het ziekenhuis zijn, die gyn weer zien. Haar spreken en praten over de bevalling....
pi_55892785
Gister naar het CB. Floor en Pien weer helemaal goed gekeurd! Meiden bijna 8 kilo en 70 cm. Retetrots op mijn meiden van samen 16 kilo en 1.40 ! Zoveel om van te houden en dat iedere dag weer. De gebeurtenis bij Tan doet je dat nog sterker laten voelen.

Nu zitten ze voor het eerst op de creche!
Ik ga ze straks ophalen en dan..........gaat KP voor 4 dagen naar Londen
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:18:14 #195
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55893234
KP heel veel plezier in Londen!!

Faja, mijn man is in Tunesie geboren, maar als baby van 15 dagen al naar NL gekomen. Daarom zit het in de cocktail bij ons. Ik was echt verontwaardigd hierover op de een of andere manier. Mijn man is Nederlands en niet Tunesisch. Zo vindt hij dat zelf ook. Maar goed, een hep-vaccinatie is inderdaad nooit weg als je naar dat soort landen trekt.

Anna heeft vanacht flink gespookt. Tandjes, hoesten alsof ze een pakje zware shag op had, van alles. En vanmorgen was ze chagerijnig. De leidster op het kdv zei nog: 'als blikken konden doden...'.

[ Bericht 17% gewijzigd door Memmel op 09-01-2008 11:24:32 ]
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:24:55 #196
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55893416
Eva heeft ook dubbele nationaliteit gekregen, maar ik vind dat juis fijn. Haar papa en mama zijn tenslotten nederlands en spaans. Ze krijgt ook volgens spaanse gewoonte 2 achternamen, die van papa en die van mama.
pi_55893950
Pff ik wist nadat ik gisteren het bericht over Tan en Ayden gelezen had gewoon niet meer wat ik hier moest schrijven. Alles leek gewoon zo onzinnig en nutteloos. Heb alleen wel heel lang mijn kleine meisje heel stevig vastgehouden
  woensdag 9 januari 2008 @ 11:55:31 #198
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_55894211
Excuus voor het zomaar binnenvallen na 3 weken vakantie...

Hoi Zoe, Nathan, Hannah en Sasha!!

Na het lezen van het bericht over Tan en Ayden wil ik eigenlijk alleen maar naar huis om Ethan te knuffelen, zit hier echt de tranen half weg te slikken
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 9 januari 2008 @ 12:11:18 #199
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55894603
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 11:24 schreef amaranta het volgende:
Eva heeft ook dubbele nationaliteit gekregen, maar ik vind dat juis fijn. Haar papa en mama zijn tenslotten nederlands en spaans. Ze krijgt ook volgens spaanse gewoonte 2 achternamen, die van papa en die van mama.
Misschien ligt het aan het feit dat mijn man geadopteerd is, dat dat van ons niet zo hoeft. Het heeft meer moeilijke vragen opgeleverd dan dat we er voordeel van hadden. Je bent direct een bijzonder geval. En natuurlijk mag Anna trots zijn op de afkomst van haar papa, maar dat hoeft van ons niet noodzakelijk op papier! Een moeilijk te omschrijven gevoel dat hier op een forum misschien niet juist overkomt.
pi_55894923
Ik wil ondanks het enorme verdriet om Ayden toch even melden dat wij 21 januari naar het ziekenhuis moeten met Yana voor verschillende onderzoeken voor haar gehoor.. spannend, maar ook fijn dat er eindelijk duidelijkheid gaat komen..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')