omdat hij nu weer een zak vol met geld opleverd en straks niet meer??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij MOEST weg van psv bestuur.
Toch zouden wat versterkingen geen kwaad kunnenquote:In een interview in De Telegraaf liet Sef Vergoossen weten genoeg mogelijkheden te zien voor de titel. "Ik ben ervan overtuigd dat we de titel kunnen winnen. En daar zijn geen aankopen voor nodig. Een gebrek aan ervaring? Leeftijden zeggen me niks. Kijk maar wat voor moois er momenteel bij VVV gebeurt. Het uitgangspunt moet weer ’winnen’ worden. Nu wordt er gespeeld om niet te verliezen. Dat lijkt hetzelfde, maar is een wereld van verschil. Wat de laatste wedstrijden opviel, was dat de PSV’ers voornamelijk achteruit liepen en in hun eigen zestienmetergebied stonden. Dat hoeft niet, want daar is de keeper voor. Het verkrampte moet eruit. Hoe meer je durft te voetballen, hoe groter de kans is dat je wint."
We hebben toch net de nieuwe Puskas binnen gehaald?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:23 schreef leolinedance het volgende:
Ik mag toch hopen dat er minimaal nog 1 directe versterking bij komt. Zo gaan we het niet redden
moest niet.. mocht wegquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij MOEST weg van psv bestuur.
Zo staat het vanochtend ook in het ED. Dat Perez er toch wel op aanstuurde en PSV daar vervolgens meteen wat mee gedaan heeft. Dan komt het initiatief toch echt vanuit de speler.quote:
Een verdediger lijkt mij voldoende.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch zouden wat versterkingen geen kwaad kunnen
En jij noemt je supporterquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:23 schreef leolinedance het volgende:
Ik mag toch hopen dat er minimaal nog 1 directe versterking bij komt. Zo gaan we het niet redden
Het teamspel kan inderdaad beter ja. Maar ik denk wel dat we een goede aankoop daar goed bij kunnen gebruiken. Vergeet niet dat de concurrenten ook niet best spelen maar ook wel het materiaal voor hebben (Feyenoord / Ajax en ik vlak AZ ook nog niet uit). Als die beter gaan spelen kunnen wij het wel eens af gaan leggen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:38 schreef okee6 het volgende:
[..]
En jij noemt je supporter![]()
PSV is dankzij Ajax's falen financieel eindelijk weer een beetje bij en we spelen in 2008 nog voor titel en UEFA Cup. Geheel in lijn met de ambitie en beleid! Een voordelige directe aankoop heeft voorts geringe invloed op de mooiheid van het spel. Laten we wel wezen, het teamspel kan ook nog veel beter. Een goede verdediger erbij is kortom niet essentieel op dit moment, meer luxe. Beter sparen dan.
Nu heeft ajax dus ook een speler met CL ervaringquote:Op zaterdag 5 januari 2008 02:27 schreef the_legend_killer het volgende:
achja hij heeft de CL meegemaakt en daar ging het om
We hebben er zelfs 1 die de CL heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nu heeft ajax dus ook een speler met CL ervaring
Die speelt gelukkig ook zoveel.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
We hebben er zelfs 1 die de CL heeft gewonnen.
Jullie?.
Niet zo snel happen!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:11 schreef Wooldoor het volgende:
Luque, Davids, Gabri?, Heitinga, Leonardo?, Rommedahl, Stekelenburg vergeten?
Want er staat heel wat op het spel natuurlijk.quote:
1 miljoen euro.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want er staat heel wat op het spel natuurlijk.
T'is de moeitequote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1 miljoen euro.
Je moet toch ergens je geld vandaan halen als je geen CL speelt.
Die username & -icon...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:55 schreef McLovin het volgende:
Zullen we het nu weer over PSV hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |