Dat vindt Piet de Visser niet:quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, hij wordt als 21-jarige neergezet als "jongen voor de toekomst", dat doet bij mij nou niet bepaald hooggespannen verwachtingen oproepen. Het zal wel net als met Reis gaan....
quote:Volgens meesterscout Piet de Visser wordt PSV er met Dzsudzsák in plaats van Perez niet slechter van. ,,Balázs is een echte linkerflankspeler, Kenneth kwam veel meer naar binnen. Het spel van Ibrahim Afellay, Timmy Simons en vooral Danko Lazovic zal nu beter tot zijn recht komen, denk ik.”
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:33 schreef Wooldoor het volgende:
Dat spreekt ook lekker veel vertrouwen in Aissati en Bakkal om die Hongaar er nu al bij te halen
Reis wordt op 6 juni 19, dus bijna..?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het niks wordt is het weggegooid geld, dus proberen om te proberen zou ik zeker niet doen. Reis zal ondertussen 19 zijn toch, of zit ik er naast? Punt is, hij werd ook gehaald als een jongen voor de toekomst maar heeft nog nauwelijks een minuut gespeeld. Alleen in het begin van de competitie, terwijl de technische staf vorig jaar bijkans superlatieven tekort kwam om hem te prijzen.
Als "voor de toekomst" betekent dat je in de praktijk niet goed genoeg bent voor het eerste dan zie ik nog geen enkele reden om te gaan juichen over deze transfer.
[..]
Weet zo'n denigrerende post. Ik twijfel nog steeds of je niet gewoon een Jood bent.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:41 schreef okee6 het volgende:
Heerlijk om te lezen, al die reacties van niet-wetenden. En de relativerende van rubbereend
Dus wat hebben we nu geleerd:
Reis is 18
PSV's strategie is gebaseerd op groei van de jeugd en kwaliteitshandhaving in de (goedkopere) breedte
Dzsudzsák speelt op de flank
Je zou zowaar kunnen stellen dat er enige lijn in het beleid komt, en dat zonder tegelijk miljoenen euro's over de balk te smijten -zoals meer gebruikelijk. Een goede zaak!
Pas op hè. Okee6 is wel de enige met kennis over alle complotten in de voetbalwereld, tot in de hoogste regionen van de UEFA.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet zo'n denigrerende post. Ik twijfel nog steeds of je niet gewoon een Jood bent.
Als je het zo uitlegt, klinkt het idd logisch.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verschil is dat Perez vooral op de plek wil spelen waar Afellay of Aissati speelt of dat hij vanaf links steeds naar binnen trekt en de ruimte voor de jonkies dichtloopt......
als ik het goed begrijp is Dzsudzsak veel meer iemand die de ruimte op links in duikt. Dan kan Lazovic voortaan ook weer voor de goal blijven ipv lekker op links te gaan lopen en zich vast te lopen met zn acties. Ik vind dat Lazovic in het centrum veel gevaarlijker is. Slaan we dus 2 vliegen in één klap
Laatste wedstrijden dat Aissati speelde stond hij toch echt linkshalf. Op welke positie zou hij anders moeten spelen als Affelay en Simons al centraal spelen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja want die beiden spelen zo veel op links
Als je wat wil stellen, moet je wel zorgen dat je iets weet. Bijvoorbeeld eerst of ik toevallig het Islamitisch geloof aanhang, want dan is het 'meest onwaarschijnlijk' dat ik Jood ben.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Weet zo'n denigrerende post. Ik twijfel nog steeds of je niet gewoon een Jood bent.
Zag hem voor het eerst spelen tegen VVV, waar PSV met nog meer reserves 'evenals Ajax' gelijkspeelde voor dit seizoen. Vond Grrrrrrrr toen ook al niets. Misschien dat het vanwege z'n balkunstjes is, maar anders is het gewoon weer zo'n talent dat weinig speeltijd had gehad, als zo'n dertiger op retour weer de voorrang had gekregen. Logisch dat Grrrrrrrr weinig in hem zag, maar wie weet!quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reis wordt op 6 juni 19, dus bijna..?
De tenchische staf heeft aan het begin van het seizoen duidelijk gezegd dat van Reis niet verwacht moet worden dat hij er meteen zal staan. (Toevallig dat ik gisteren nog de sportweek daarover las)
Daarbij is hij transfervrij gekomen naar mijn weten.
in principe is de plek van Afellay (leer die naam eens goed johquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Laatste wedstrijden dat Aissati speelde stond hij toch echt linkshalf. Op welke positie zou hij anders moeten spelen als Affelay en Simons al centraal spelen.
Dat was dus omdat we geen linkshalf/linksvoor hebben. Hadden bedoel ik.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:11 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Laatste wedstrijden dat Aissati speelde stond hij toch echt linkshalf. Op welke positie zou hij anders moeten spelen als Affelay en Simons al centraal spelen.
probleem is dat hij tegenwoordig de bal vaak ophaald aan de linkerkant, prachtig, komt er ook nog een voorzet........ ja maar Farfan is aan de andere kan precies dezelfde spelerquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:58 schreef Chadi het volgende:
sterke punt van Lazovic is juist dat ie in de 16 komt als ie er al staat zal het een makkie zijn om hem te verdedigen. Dus die ruimte op de flanken moet je niet dicht gaan lopen voor hem want daar begint meestal zijn actie.
Het sterkste van die twee is dat ze juist voor die centrale mensen achterin niet te dekken zijn. verder is de back altijd op zoek naar een van die twee waardoor daar ook ruimte ontstaat. voor een middenvelder die erin kan lopen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
probleem is dat hij tegenwoordig de bal vaak ophaald aan de linkerkant, prachtig, komt er ook nog een voorzet........ ja maar Farfan is aan de andere kan precies dezelfde spelerdan moet je altijd met Koevermans spelen in 4-3-3
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Heeft de KNVB niet toevallig bij Da Costa ook een invoerfout gemaakt?
alleen Lazovic geeft zelden een bal afquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het sterkste van die twee is dat ze juist voor die centrale mensen achterin niet te dekken zijn. verder is de back altijd op zoek naar een van die twee waardoor daar ook ruimte ontstaat. voor een middenvelder die erin kan lopen.
al 30 jaar de beste club van nederlandquote:De laatste 10 jaar (1997-1998 t/m 2006-2007)
Landstitels: PSV 6 vs. ajax 3
Europees: PSV halve finale CL vs. ajax kwartfinale CL
De laatste 20 jaar (1987-1988 t/m 2006-2007)
Landstitels: PSV 11 vs. ajax 7
Europees: PSV 1x winst CL vs. ajax 1x winst CL
De laatste 30 jaar (1977-1978 t/m 2006-2007)
Landstitels: PSV 14 vs. ajax 12
Europees: PSV 1x winst CL vs. ajax 1x winst CL
De laatste 40 jaar (1967-1968 t/m 2006-2007)
Landstitels: PSV 16 vs. ajax 17
Europees: PSV 1x winst CL vs. ajax 4x winst CL
Daar hebben we er ook 1 van in de Arenaquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen Lazovic geeft zelden een bal af
Die wereldtitel van ajax laten we voor de zekerheid maar achterwegequote:Op donderdag 3 januari 2008 22:44 schreef djnospinzone het volgende:
van psv.netwerk:
[..]
al 30 jaar de beste club van nederland
en als je 25 jaar neemt ofzo valt het weer anders uit of 17, dat vind ik altijd van die makkelijke dingenquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:44 schreef djnospinzone het volgende:
van psv.netwerk:
[..]
al 30 jaar de beste club van nederland
Ik zeg toch, "of zit ik er naast? ".quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reis wordt op 6 juni 19, dus bijna..?
Zoek nog maar eens op wat er eind vorig seizoen over hem geroepen werd. Toen zou je bijna geloven dat het de nieuwe Ronaldo was.quote:De tenchische staf heeft aan het begin van het seizoen duidelijk gezegd dat van Reis niet verwacht moet worden dat hij er meteen zal staan. (Toevallig dat ik gisteren nog de sportweek daarover las)
nog verder....een Marcello 'tje of Claudio 'tjequote:Op vrijdag 4 januari 2008 06:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg toch, "of zit ik er naast? ".
[..]
Zoek nog maar eens op wat er eind vorig seizoen over hem geroepen werd. Toen zou je bijna geloven dat het de nieuwe Ronaldo was.. Mij lijkt het vooralsnog een gevalletje "Vonlanthen" (jaja, we gaan steeds verder terug in de tijd
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |