Claudio zou mijn volgende voorbeeld worden, ook een "groot talent voor de toekomst". Nogmaals, als je écht een groot talent bent dwing je op je 18e speeltijd af, laat staan op je 21e. Je hebt natuurlijk altijd laatbloeiers maar die zijn vrij zeldzaam.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
nog verder....een Marcello 'tje of Claudio 'tje
Park was in zijn eerste jaar ook dramatisch en daar is het later toch ook mee goed gekomen niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als onze Hongaarse vriend in de 2e helft van de competitie niets/weinig toe kan voegen aan PSV dan is de kans levensgroot dat hij dat nooit kan.
Dat vind ik sowieso met "grote" talenten. Of ze doen mee als volwaardig lid van de selectie of je verhuurt ze. Als je ze er alleen maar voor de breedte bijhoudt is de kans groot dat hun ontwikkeling ernstig stagneert.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:59 schreef rubbereend het volgende:
we zullen zien. Maar we hebben ook nog Zeefuik en die mag wat mij betreft best verhuurd worden want volgens mij kan die jongen wel minuten op niveau gebruiken
Klopt, sleutelwoord in mijn post is dan ook "kans".quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Park was in zijn eerste jaar ook dramatisch en daar is het later toch ook mee goed gekomen niet?
Wie had dat verwacht. Park en Lee waren echt welquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:22 schreef PyTh het volgende:
[..]
Park was in zijn eerste jaar ook dramatisch en daar is het later toch ook mee goed gekomen niet?
Dacht even eenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wie had dat verwacht. Park en Lee waren echt wel![]()
Haha ach het is maar goed dat ik geen voetbal kijk om het uiterlijk van de spelers. Volgens mij zouden we dan met PSV heel wat lager staan..quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dacht even eente zien
Wat is die Park een lelijke grindtegelt zeg ongelofelijk.
Maar hij was wel goed
De supporters compenseren dat wel weerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Haha ach het is maar goed dat ik geen voetbal kijk om het uiterlijk van de spelers. Volgens mij zouden we dan met PSV heel wat lager staan..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
De supporters compenseren dat wel weer.
Hihiquote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:02 schreef jpg97 het volgende:
[ afbeelding ]
" Beste lezers, lieve fans,
Om tóch maar te reageren over mijn beweegredenen om terug te keren bij Ajax wil ik wat opheldering brengen.
Zoals zoveel topvoetballers hebben de jaren van hard werken en presteren mij afgelopen zomer een droomtransfer opgeleverd naar een topclub.
Om op het allerhoogste niveau te voetballen was echt een mooie uitdaging, en ik ben dan ook dankbaar voor de verloop van mijn mooie loopbaan.
Maar ik ben nu op een leeftijd beland dat ik rustig wil afbouwen bij een minder team. Vandaar mijn keuze om naar Ajax te gaan.
Ik hoop op jullie begrip, en zal jullie nooit vergeten. Ik blijf boer in hart en nieren.
Kenneth Jensen Perez "
omdat hij nu weer een zak vol met geld opleverd en straks niet meer??quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij MOEST weg van psv bestuur.
Toch zouden wat versterkingen geen kwaad kunnenquote:In een interview in De Telegraaf liet Sef Vergoossen weten genoeg mogelijkheden te zien voor de titel. "Ik ben ervan overtuigd dat we de titel kunnen winnen. En daar zijn geen aankopen voor nodig. Een gebrek aan ervaring? Leeftijden zeggen me niks. Kijk maar wat voor moois er momenteel bij VVV gebeurt. Het uitgangspunt moet weer ’winnen’ worden. Nu wordt er gespeeld om niet te verliezen. Dat lijkt hetzelfde, maar is een wereld van verschil. Wat de laatste wedstrijden opviel, was dat de PSV’ers voornamelijk achteruit liepen en in hun eigen zestienmetergebied stonden. Dat hoeft niet, want daar is de keeper voor. Het verkrampte moet eruit. Hoe meer je durft te voetballen, hoe groter de kans is dat je wint."
We hebben toch net de nieuwe Puskas binnen gehaald?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:23 schreef leolinedance het volgende:
Ik mag toch hopen dat er minimaal nog 1 directe versterking bij komt. Zo gaan we het niet redden
moest niet.. mocht wegquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:26 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij MOEST weg van psv bestuur.
Zo staat het vanochtend ook in het ED. Dat Perez er toch wel op aanstuurde en PSV daar vervolgens meteen wat mee gedaan heeft. Dan komt het initiatief toch echt vanuit de speler.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |