Mooi speurwerk.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef Guuskeee het volgende:
Dit is het verschil Dark.
de foksilver layout toont jou webicon, en baggerlayout jou usericon op fok. als je je webicon link verwijderd in je opties ziet iedereen je juiste ava.
[ afbeelding ]
ik zie wel gasten.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo beter?
Ga me niet vertellen dat Quiten binnenkomt als nieuwe miljonair of gastspeler. Net zo'n eikel als Lamme Lul.
De rust Ruud, was nog ff mijn kop aan het cleanen en tanden poetsen...............SWegggggggggquote:
Misschien toch nog iets anders op de agenda dan alleen die saaie film?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:51 schreef riri het volgende:
er staan een aantal mensen bij die vuurkorfen...geen bewoners
dat zag ik ook, en man of 5/6 geloof ik, en toen draaide de camera snel de andere kant op. niemand ee ncap zeker?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:51 schreef riri het volgende:
er staan een aantal mensen bij die vuurkorfen...geen bewoners
ik hoop hetquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien toch nog iets anders op de agenda dan alleen die saaie film?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef coldstar het volgende:
Ik hoor net van iemand dat de uitzending van gisteren avond precies 131 duizens kijkers opgeleverd heb. Heel veel mensen hebben even gekeken en van schaamte de tv weer snel ergens anders opgezet .
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef coldstar het volgende:
Ik hoor net van iemand dat de uitzending van gisteren avond precies 131 duizens kijkers opgeleverd heb. Heel veel mensen hebben even gekeken en van schaamte de tv weer snel ergens anders opgezet .
Da's toch lachen, des te sneller is deze onzin afgelopen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
En die bewoners maar denken dat ze show maken!
alleen voor streamers, denk ik
Ja, en dat ze heel beroemd zijn als ze eruit komenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
![]()
En die bewoners maar denken dat ze show maken!
alleen voor streamers, denk ik
Ja wie gaat er nu ook zoiets kijken met oudjaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef coldstar het volgende:
bron: http://www.kijkonderzoek.nl/kijkcijfers/pub/dp-62-20581-0.htmlquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:54 schreef coldstar het volgende:
Klopt idd van die kijkcijfersquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's toch lachen, des te sneller is deze onzin afgelopen.
I love your fietsbanden.
Ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nu ook zoiets kijken met oudjaar.
Die 131 duizend mensenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja wie gaat er nu ook zoiets kijken met oudjaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |