Das dan wel weer mooiquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Nena zie je altijd als ik op Fok zit.
Je kunt er wel om lachen ouwe Amsterdammer maar ik vind de uitleg van "me eige" bril-fucking-jant.quote:
Het hokje baalt ook van de streams. Dan maar ergens de fik er in.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:38 schreef lorence1 het volgende:
waar slaat die vuurkorf op?
Ja vond ik ook...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt er wel om lachen ouwe Amsterdammer maar ik vind de uitleg van "me eige" bril-fucking-jant.
mooi, alles beter dan filmquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:40 schreef riri het volgende:
poort...er komt waarschijnlijk iemand
zou goede start van het nieuwe jaar zijn.......quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:41 schreef riri het volgende:
of nieuwe miljonair
Zo beter?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook...![]()
alleen herken ik jou ook niet meer...
Ik ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt er wel om lachen ouwe Amsterdammer maar ik vind de uitleg van "me eige" bril-fucking-jant.
Thnx Guuskeee!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef Guuskeee het volgende:
Dit is het verschil Dark.
de foksilver layout toont jou webicon, en baggerlayout jou usericon op fok. als je je webicon link verwijderd in je opties ziet iedereen je juiste ava.
[ afbeelding ]
Het zal wel weer een dooie mus zijn.........quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef lorence1 het volgende:
of we worden weer zoetgehouden met niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |