Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
Dank iedereen!
Weet ik, maar ik zie em gewoon, net als die van Mokum..........?quote:
je bent er weer!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:08 schreef Mokum020 het volgende:
Dank iedereen!
Je gaat met je gezicht tegen de muur staan, neus van schoen tegen de muur,quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer uitleggen? Ik ga namelijk met 2 voeten dwars door de muur en kom helemaal niet meer overeind.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
*even off-topic*
Is mijn AVA gewoon te zien hier door iedereen?
Thanks!
Ik PM je even!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:09 schreef Dark het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zie em gewoon, net als die van Mokum..........?
quote:Omdat Lieke niet wil verklappen wie er het beste kan zoenen van de tortelduifjes, besluiten Brian en Amanda het heft in eigen handen te nemen. “3, 2, 1!”, telt de Antilliaan af. Zijn vriendinnetje begint als een gek op zijn arm te zuigen. Brian telt de tien seconde met een stopwatch af. “En stop!”, roept hij. Een piepklein zuigzoentje is het resultaat. Nu is het de beurt aan Brian. Tien seconde lang zuigt hij zo hard hij kan op Amanda’s arm. De 20-jarige schreeuwt het uit van de pijn. Het resultaat mag er dan ook wezen. Gefeliciteerd, Brian!
brrrrrrrrrianquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
Nog even over het zuigzoenen. Cap van DGK site....het lijkt wel een vampier, wat is die vent toch eng brrrrrrrrr.
[ afbeelding ]
"quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben toch benieuwd wat dat plaatje van jou voorstelt Dark
Het zijn gewoon fietsbandenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben toch benieuwd wat dat plaatje van jou voorstelt Dark
Wat stelt die van jou dan voorquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
"
Als je dat nou wat eerder aan mij had gevraagd...
OT: Toch is dat vreemd, ik heb jou ava nog nooit gezien, dacht dat het een grapje was.... dacht altijd: Dark dus je ziet niks.quote:
Er was ook heel lang niets, de fietsbanden zijn pas sinds een paar weken.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Toch is dat vreemd, ik heb jou ava nog nooit gezien, dacht dat het een grapje was.....ik dacht altijd: Dark dus je ziet niks.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT: Toch is dat vreemd, ik heb jou ava nog nooit gezien, dacht dat het een grapje was.... dacht altijd: Dark dus je ziet niks.
ik heb 'm wel eens gezien, nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Er was ook heel lang niets, de fietsbanden zijn pas sinds een paar weken.
Weet ook niet waarom sommigen hem zien en anderen niet?
Net zoiets als bij Mokum........?
En Nena zie je altijd als ik op Fok zit.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb 'm wel eens gezien, nu niet meer.
Die van Mokum zie ik nu wel.
Das dan wel weer mooiquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En Nena zie je altijd als ik op Fok zit.
Je kunt er wel om lachen ouwe Amsterdammer maar ik vind de uitleg van "me eige" bril-fucking-jant.quote:
Het hokje baalt ook van de streams. Dan maar ergens de fik er in.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:38 schreef lorence1 het volgende:
waar slaat die vuurkorf op?
Ja vond ik ook...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt er wel om lachen ouwe Amsterdammer maar ik vind de uitleg van "me eige" bril-fucking-jant.
mooi, alles beter dan filmquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:40 schreef riri het volgende:
poort...er komt waarschijnlijk iemand
zou goede start van het nieuwe jaar zijn.......quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:41 schreef riri het volgende:
of nieuwe miljonair
Zo beter?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook...![]()
alleen herken ik jou ook niet meer...
Ik ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je kunt er wel om lachen ouwe Amsterdammer maar ik vind de uitleg van "me eige" bril-fucking-jant.
Thnx Guuskeee!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef Guuskeee het volgende:
Dit is het verschil Dark.
de foksilver layout toont jou webicon, en baggerlayout jou usericon op fok. als je je webicon link verwijderd in je opties ziet iedereen je juiste ava.
[ afbeelding ]
Het zal wel weer een dooie mus zijn.........quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:44 schreef lorence1 het volgende:
of we worden weer zoetgehouden met niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |