quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ahum...ja dat noemen ze nou zwerven...![]()
sorry
Hoeft niet, misschien was zijn stand/slaapplaats het GAK, had net zo goed de plaatselijke hoerenbuurt kunnen zijn..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt , maar waarom bij het GAK in Groningen als je woont in Amsterdam of Rotterdam?
Verwarrend op deze nieuwsjaarsdag.
Ik geef het op.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoeft niet, misschien was zijn stand/slaapplaats het GAK, had net zo goed de plaatselijke hoerenbuurt kunnen zijn..
die heb je ook overal...
Is een helder verhaal volgens mij:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geef het op.
Is dit echt het enige wat de Febo kan verzinnen aan script voor A&B buiten het neuken om? Ik ben beter in........how pathetic.
Straks weer een leuke stukje van PoekieRoekie op VV over het ideale DGK koppel, mark my words.
je hebt gelijk, het was m1ssie die het schreef.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was ik niet![]()
Ik heb alleen geschreven dat je makkelijk bij een telefoonnummer een adres kunt vinden.
Niets over overlijdingsadvertenties
Je vergeet erbij te vertellen dat het idee van Brian is gekomen, de schat.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:46 schreef Mokum020 het volgende:
,,Wij vonden het wel passen bij de kerstgedachte'', aldus de woordvoerster. ,,Hij zal door de bewoners flink in de watten worden gelegd.'' Zwerver Mike is een bekend gezicht op het Amsterdamse Max Euweplein, waar hij regelmatig tegen studenten schaakt. Gouden Kooi-bewoner Jaap is ook een fervent schaker.
Die Brian toch...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vertellen dat het idee van Brian is gekomen, de schat.![]()
Dat klinkt alsof je lang hebt moeten zoeken naar iets waar vrouwen beter in zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:50 schreef Smurfin het volgende:
Dingen aan het zoeken wie waar het beste in is...
Laat ze maar tegen een muur aan gaan staan,
drie stappen naar achteren met voeten tegen elkaar,
handen op de rug en voorover buigen met het hoofd tegen de muur,
de meeste vrouwen komen vanzelf overeind, de mannen hebben daar meer moeite mee
Destijds verbleef hij in Groningen zonder verblijfplaats met de deurwaarders op zijn hielen. Hij zat in een reintegratie traject waar hij zonder afzeggen geen enkele keer is verschenen. Daarna is zijn uitkering stopgezet en verder niets meer van gehoord.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt , maar waarom bij het GAK in Groningen als je woont in Amsterdam of Rotterdam?
Verwarrend op deze nieuwsjaarsdag.
Kun je het nog een keer uitleggen? Ik ga namelijk met 2 voeten dwars door de muur en kom helemaal niet meer overeind.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:50 schreef Smurfin het volgende:
nopequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
*even off-topic*
Is mijn AVA gewoon te zien hier door iedereen?
Thanks!
Ik viel steil voorover en raakt de muur niet eens.........................ik word MAN!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:50 schreef Smurfin het volgende:
Laat ze maar tegen een muur aan gaan staan,
drie stappen naar achteren met voeten tegen elkaar,
handen op de rug en voorover buigen met het hoofd tegen de muur,
de meeste vrouwen komen vanzelf overeind, de mannen hebben daar meer moeite mee
En ik blijf gewoon stilstaan, want ik kan geen stappen nemen met mijn voeten tegen elkaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je het nog een keer uitleggen? Ik ga namelijk met 2 voeten dwars door de muur en kom helemaal niet meer overeind.
yepquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
*even off-topic*
Thanks!
niks van te zien, afbeelding is wegquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
*even off-topic*
Thanks!
jaquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
*even off-topic*
Thanks!
Ik zie dit.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
*even off-topic*
Thanks!
Hier ookquote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
*even off-topic*
Thanks!
Als jij als avatar een rood kruisje hebt met dequote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
*even off-topic*
Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |