ik kan ook wel wat koffie gebruiken, maar dat is meer vanwege het feit dat ik vanmorgen thuiskwam op het moment dat het volgens mij alweer bijna licht werd...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:02 schreef Cee het volgende:
Zo, ik zit startklaar voor een nieuwe, verbeterde (kilo's aangekomen of afgevallen?) MetMichiel!
Krijg alleen op dit moment een gigantische slaap-aanval dus ik ga even een bakkie zetten.
Bedankt voor het helpen herinneren aan DWDD!quote:
Nee joh, konijntjes zijn lief!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
*zucht Ik word nu al gek van dat rotknijn
Koffiequote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedankt voor het helpen herinneren aan DWDD!
En vervolgens bedankt voor het waarschuwen dat Dinand er op is, dan hoef ik het bij nader inzien toch niet te kijken.
Mutz, koffie helpt GOED. Heb net een lullig Senseo-kopje op en ik stuiter weer als vanouds.
ik heb nu MM op de stream. en DWDD op tv.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedankt voor het helpen herinneren aan DWDD!
En vervolgens bedankt voor het waarschuwen dat Dinand er op is, dan hoef ik het bij nader inzien toch niet te kijken.
Mutz, koffie helpt GOED. Heb net een lullig Senseo-kopje op en ik stuiter weer als vanouds.
Goeie God wat is dit?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Kom op konijntje, doe maar wiebeluh! Wiebeluh!
Hij heeft geen vliegje opz'n neusquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, konijntjes zijn lief!
[ afbeelding ]
Die is niet kleinquote:
Ik gok een stuk of 15 á 20 + iedereen mag nog iemand meenemen. Niet zo heel erg veel dus.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:47 schreef Marc63 het volgende:
Hoeveel toegangskaarten voor de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie worden eigenlijk verloot?
quote:
verkeerd gegokt! Het is niet in de studio, maar op een andere locatie (en nee, niet de hal zoals vorig jaar).quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik gok een stuk of 15 á 20 + iedereen mag nog iemand meenemen. Niet zo heel erg veel dus.
En dat wordt maandag bekend gemaakt?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
verkeerd gegokt! Het is niet in de studio, maar op een andere locatie (en nee, niet de hal zoals vorig jaar).
Ik weet het precieze aantal nog niet, maar wel meer dan 20 (+1)
Daarom was het ook een gok.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:51 schreef Maricha het volgende:
[..]
verkeerd gegokt! Het is niet in de studio, maar op een andere locatie (en nee, niet de hal zoals vorig jaar).
Ik weet het precieze aantal nog niet, maar wel meer dan 20 (+1)
Nee joh, in de Groenoordhallen in Leiden (daar ben ik dan toch al in de buurt namelijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:55 schreef Feivel1 het volgende:
In Sappemeer, bij mij voor de deur, zou wel een idee zijn.
Luister nou eens even, als je een écht feestje wilt, daal je af tot onder de rivieren...Nijmegen bijvoorbeeld. Kan die capaciteit meteen opgeschroefd worden tot tegen de 50.000quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, in de Groenoordhallen in Leiden (daar ben ik dan toch al in de buurt namelijk).
Dat ga ik dan niet op tijd halen...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Luister nou eens even, als je een écht feestje wilt, daal je af tot onder de rivieren...Nijmegen bijvoorbeeld. Kan die capaciteit meteen opgeschroefd worden tot tegen de 50.000
Na, ik sla `t nu ook maar over, moet uit Oss komen na 17hquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat haal ik niet op tijd dan vrees ik...
Zit die dag tot 17 uur nog in Leiden namelijk.
Op de webcam was weinig te zien, maar zou je voor de audio kunnen zorgen? De audio-stream op 3FM.nl werkt niet namelijk...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:01 schreef Piles het volgende:
Zo, de visite is de deur uit, dus ik luister ook weer
Als iemand de beelden van gisteren nog wil hebben hoor ik het wel
(2:05 - 4:00)
quote:
Da's al langer zo hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
Wordt Maricha sidechick van MetMichiel?.
zeker niet!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
Wordt Maricha sidechick van MetMichiel?.
Ik stem voor de IJ-hallen in Amsterdamquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:59 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Luister nou eens even, als je een écht feestje wilt, daal je af tot onder de rivieren...Nijmegen bijvoorbeeld. Kan die capaciteit meteen opgeschroefd worden tot tegen de 50.000
quote:
Lekker dichtbij. Ik stem voor.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik stem voor de IJ-hallen in Amsterdam
De RAI zou ook mogen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik stem voor de IJ-hallen in Amsterdam
Geen zin om de muziek eruit te knippen, dus hij is aan het uploaden (107MB = 1.15 uur)quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de webcam was weinig te zien, maar zou je voor de audio kunnen zorgen? De audio-stream op 3FM.nl werkt niet namelijk...
zijn jullie dan bereid om een hoge toegangsprijs te betalen?quote:
Ik denk dat er weinig interessant video-stuff is. Of had Antiroos naast een loopzender ook een camera meegenomen?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:32 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik zit ontzettend te wachten op je videostuff!
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ha! Streams van de oud & nieuw avond tussen 22 en 01 uur gevonden:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)+december+2007+uur+1
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)+december+2007+uur+2
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)+december+2007+uur+3
De uren tussen 4 en 6 staan hier: http://download.omroep.nl(...)hief/20080101-04.mp3quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En die van 1 tot 6 heb je ritueel verbrand?
* Sirolf bekogelt de mensen van de audio-UitzendingGemist met oliebollen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
De uren tussen 4 en 6 staan hier: http://download.omroep.nl(...)hief/20080101-04.mp3
1-4? Nooit meer wat van gehoord
Toad zal ook wel voor stemmen denk ik zoquote:
Er is al on-air gezegd dat de toegang gratis zou zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
zijn jullie dan bereid om een hoge toegangsprijs te betalen?
Michiel zou ook wat minder op onze kosten naar het buitenland kunnen bellen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is al on-air gezegd dat de toegang gratis zou zijn.
En verder zit ik gewoon wat (on-)mogelijkheden op te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |