Dankjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:18 schreef Doc.Brown het volgende:
Mooi ding! Heb zelf een oranje GTS 50 gehad uit 73 als ik mij niet vergis. Dat was ook een pareltje.
ik rij op een street legal quad.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Over een maandje mag ik op een street-legal quad rijden.
Zeg ik iets anders dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
ik rij op een street legal quad.
Je 'quote:
Die is wel echt fokking lelijk gek. Wat voor bak hangt er achter? Semi automaat zeker? 250cc komt écht niet vooruit, als je daarmee op de weg wil kom je gewoon te kort..quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef Geqxon het volgende:
Een 250cc Barossa vierwieler, met een 4-takt Honda blok. Best een tof ding, al kan ik er nog niet al te goed op rijden.
Typetje van dit, maar dan zonder negervelgen:
[ afbeelding ]
Inclusief heerlijk geluid geproduceerd door een aftermarket sportdemper. Vroem vroem
Lelijk? Mwah, en ik ben weer niet van de utility quads. Overigens zeker geen semi-automaat, het is verdomme geen recreatiequad die je op je vakantie in Spanje huurt. Gewoon een handbak, niks geen semi. Verder is het nog altijd vlot zat om menig auto makkelijk bij te houden. Maar goed, een quad op de weg is eigenlijk geen succes. Met name het wisselen van baan op hoge snelheid is doodeng.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die is wel echt fokking lelijk gek. Wat voor bak hangt er achter? Semi automaat zeker? 250cc komt écht niet vooruit, als je daarmee op de weg wil kom je gewoon te kort..
Handbak? Dus je zit maar met 1 hand aan je stuur? Mooi kut dan.. En auto's bijhouden doe je niet met een 250cc, echt niet. Vergeet het maar.. Met acceleratie tot de 60 misschien, daarna zul je het afleggen.. En van baan wisselen stelt niks voor hoor? Ik weet niet met wat voor banden jij op je quad had? Ik vraag me af hoeveel rij-ervaring jij hebt op een grote quad?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lelijk? Mwah, en ik ben weer niet van de utility quads. Overigens zeker geen semi-automaat, het is verdomme geen recreatiequad die je op je vakantie in Spanje huurt. Gewoon een handbak, niks geen semi. Verder is het nog altijd vlot zat om menig auto makkelijk bij te houden. Maar goed, een quad op de weg is eigenlijk geen succes. Met name het wisselen van baan op hoge snelheid is doodeng.
Nee, maar er zijn niet echt grote onderlinge verschillen in Honda 4 takt 250cc blokken. Die dingen gaan allemaal rond de 80 en maximaal 100. En als je maximaal 100 kunt rijden kom je gewoon tekort, vooral met zo'n klein ding. Punt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:30 schreef Geqxon het volgende:
Verder wel komisch dat je weet hoe hij rijd zonder dat je er uberhaupt op gezeten hebt.
Met handbak bedoel ik een handmatige bak, dus met je voetje schakelen en met je handje koppelen. Met het bijhouden van auto's heb ik het uiteraard over het verkeer, en ja, met banden van lets say 30 centimeter breed en een locked-dif is het soms best lastig om even van baan te wisselen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Handbak? Dus je zit maar met 1 hand aan je stuur? Mooi kut dan.. En auto's bijhouden doe je niet met een 250cc, echt niet. Vergeet het maar.. Met acceleratie tot de 60 misschien, daarna zul je het afleggen.. En van baan wisselen stelt niks voor hoor? Ik weet niet met wat voor banden jij op je quad had? Ik vraag me af hoeveel rij-ervaring jij hebt op een grote quad?
[..]
Nee, maar er zijn niet echt grote onderlinge verschillen in Honda 4 takt 250cc blokken. Die dingen gaan allemaal rond de 80 en maximaal 100. En als je maximaal 100 kunt rijden kom je gewoon tekort, vooral met zo'n klein ding. Punt.
Nee maar binnen de bebouwde kom is het toch niet fijn rijden.. De landweggetjes achteraf moet je hebben, maar daar zit je zo op je top.. Daar is gewoon geen plezier aan.. 250 voor op de weg is voor de meeste mensen gewoon te weinig.. Voor jou misschien niet, tsja..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met handbak bedoel ik een handmatige bak, dus met je voetje schakelen en met je handje koppelen. Met het bijhouden van auto's heb ik het uiteraard over het verkeer, en ja, met banden van lets say 30 centimeter breed en een locked-dif is het soms best lastig om even van baan te wisselen.
En ja, hij gaat idd op zijn top 110, maar dat is al enigzins onverantwoord, en zulke snelheid heb je binnen de bebouwde kom toch niet nodig. Enkele Youtube filmpjes wat je met dit motorblok voor fun kunt hebben:
http://youtube.com/watch?v=lkNdk6v5jR0&feature=related
http://youtube.com/watch?v=9FCQH63L9zY&feature=related
http://youtube.com/watch?v=Ce6MZ41Qqec&feature=related
http://youtube.com/watch?v=524YhsnhbuY&feature=related
quote:Höchstgeschindigkeit: 85 Kmh (Tacho 110)
uhm, toen ik hem kocht zat ie vast met klinknagelsquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef Geqxon het volgende:
En gateh, heb je wat meer info over je kentekenhouder? Dat ziet er wat stabieler uit dan de twee 60mm lange M6 bouten die ik gebruik...
zat ff op een andere pc, dus ander accountquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:44 schreef beton het volgende:
[..]
uhm, toen ik hem kocht zat ie vast met klinknagels![]()
daarom issie ook een beetje wit geworden maar hoe dat verder is gedaan, weet ik niet.
wie zit er nu te bitchen bij een mod dat zijn topic open moet blijvenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:41 schreef Gibeon het volgende:
Hij was al open stakker
die is te bubbling voor jouquote:Op donderdag 3 januari 2008 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Inclusief zusje?
Een filmpje niet op zijn kopquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[ link | afbeelding ]
Speciaal voor Bobbie.
houder?quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:09 schreef Geqxon het volgende:
Maar zo te zien ziet hij nu met een of ander frame vast, tussen je kentekenplaathouder en je spatbord?
gast! waar!?quote:
ivo lkkrdingquote:Op woensdag 2 januari 2008 22:21 schreef lauwef het volgende:
TVP
Maat van Ipho heb nu ook Derbi Extreme SM aangeschaft!Dus meld me hier..
Ipho: No1uknow maatje <3!!
DIe gasten van revolution70 zeiden dat je aardig wat uit std cilinders kan halen hoorquote:
ik denk dat ik na tuniong wel meer als 1pk extra heb, alleen uitlaat en niets speciaal, gewoon simpel werk, ori puch, geen 2pk, maar is wel mogelijkquote:Op zondag 6 januari 2008 01:44 schreef Geqxon het volgende:
Meer dan 2PK extra kracht met het tunen van je standaard-cilinder. Sure. Dat is hetzelfde als zeggen dat mijn geit met een nieuwe uitlaatpijp opeens 120km/h op de achterpoten doet.
Ik heb geloof ik rond de 12 PK nouquote:Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Uit een ori cilinder kun je zeker wel meer dan 2pk extra halen hoor? Timingen flink hoog leggen, blowdown van 35 ofzo.
Uit een ori derbi cilinder kun je max tuned zo'n 11 pk halen maarja, het vreet dan wel zuigers en zuigerveren..
Kun je dan niet gelijk beter voor een echte motor gaan?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:27 schreef Gibeon het volgende:
Ik ga voor minimaal 6,3 pk, binnen 1-2 jaar en dan laten keuren als motorMet een beetje geluk haal ik de 7-8 pk wel, met 50cc natuurlijk
![]()
En ja, dat kan
met een orri 80cc blok red je dat niet ..quote:Op zondag 6 januari 2008 20:53 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik rond de 12 PK nouStandaard. Heerlijk spul, Honda
![]()
Kan het frame en de remmen gewoon hebben hoorquote:Op zondag 6 januari 2008 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Maar 12PK? Dat is behoorlijk wat op een licht brommertje. Trek je hem dan niet enigzins krom? Of heb je hetzelfde frame en subframe als de 125cc'ert?
Nog een keer denken, zijn hetzelfdequote:Op zondag 6 januari 2008 21:42 schreef Hijacking het volgende:
er zat volgens mij verschil in dacht in de remmen enzo
Zegt iemand die Derbi reed.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
Honda is stom.
met bd van 35 start ie nieteen meerquote:Op zondag 6 januari 2008 15:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
Uit een ori cilinder kun je zeker wel meer dan 2pk extra halen hoor? Timingen flink hoog leggen, blowdown van 35 ofzo.
Uit een ori derbi cilinder kun je max tuned zo'n 11 pk halen maarja, het vreet dan wel zuigers en zuigerveren..
xl of xr 500 rijd zelfs met mtxsh 50 remquote:Op zondag 6 januari 2008 21:46 schreef LucasBergman het volgende:
[..]
Nog een keer denken, zijn hetzelfde
Euh jawel hoor?quote:
Nee klopt, maar die vriend had nog een oude cilinder liggen, en geprobeert hoe hoogtoerig hij em kon maken.quote:Op zondag 6 januari 2008 23:56 schreef PallominnoX het volgende:
35 is wel tering hoogtoerig. Daar heb je gewoon niks meer aan, ga dan voor een cilinder die gemapped is voor dat soort ongein, of wil jij soms teringhard gaan in een recht stukkie en dan jaren wachten tot je weer in je vermogensband zit?
Ik weet wel dat uit een Gilardoni 2, wat doorgaans de std cilinder is van am6 blokken 11 pk gepropt, da's een alu cilinder overigens, al vind ik wel dat de gila 2 uit zichzelf al een behoorlijk hoogtoerig karakter heeft.
Je bent vergeten wat voor apparaat ik rij? Hell, ik heb geen eens een kilometerteller.quote:Op maandag 7 januari 2008 00:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Je hebt geen toerenteller?
Mijn Furia is lekker luxer dan die van jou! Ik heb lekker een defecte toeter, een licht dat alleen maar op groot licht kan schijnen en een schele kilometerteller! Lekker puhquote:Op maandag 7 januari 2008 00:49 schreef Geqxon het volgende:
De enige luxe die ik heb is een knopje om mijn verlichting aan en uit te zetten, en een knopje om mijn motorblok te laten stoppen.
quote:Op maandag 7 januari 2008 08:21 schreef no1uknow het volgende:
Ja ach jij vind wel meer, hé Geq
Wow 130 euro omdat jij zo dom bent.quote:Op maandag 7 januari 2008 18:42 schreef Geqxon het volgende:
En de tering, wat gaat dat kenteken mij toch een hoop geld kosten. In eerste instantie omdat hij verkeerd bevestigd zat (60 euro boete), daarna omdat ik hem spontaan kwijt was (50 euro voor een nieuw kenteken + bewijs) en nu omdat dat lompe kenteken mijn spatbord doormidden gescheurd heeft (10-20 euro voor een nieuw spatbord).
Omdat ik dom ben? Ik zou zeggen, kom hem maar eens bevestigen op mijn spatbord. Of hij zit niet vast genoeg, of dermate strak dat je het spatbord verneukt.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Wow 130 euro omdat jij zo dom bent.
Dat kenteken kost je niet zoveel geld, het feit dat jij dat ding niet kunt bevestigen kost je geld.
Je had je 130 euro kunnen besparen door gewoon goed en uitgebreid gereedschap te kopen.. Goed gereedschap koop je maar 1 keer in je leven. En je bent technisch achterlegt? Maar je had dat kenteken gewoon in een kentekenhouder moeten stoppen.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik dom ben? Ik zou zeggen, kom hem maar eens bevestigen op mijn spatbord. Of hij zit niet vast genoeg, of dermate strak dat je het spatbord verneukt.
Ik ga overigens voor het standaard Tomos spatbord nu, ipv. dit spatbord. Deze variant staat er om bekend vrij snel door te rotten, dat is wel te zien.
Overigens ben ik technisch achterlegt, en is het bevestigen van een kenteken een eitje voor me. Het probleem zit hem in het gebrek aan goed spul om mee te werken.
why god why!?quote:Op maandag 7 januari 2008 20:47 schreef Geqxon het volgende:
Mijn gloednieuwe Spec mountainbike heb ik in anderhalf uur tot op het boutje gedemonteerd. En in twee uur weer compleet opgebouwd. Het is best makkelijk als je niet voor elk klein rotdingetje boutjes moet afzagen en opnieuw kopen.
Kerstvakantie? Niks te doen hebben, er staat een fiets op je kamer, er ligt gereedschap naast, en je gaat wat onderdelen demonteren?quote:
1xquote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:08 schreef Geqxon het volgende:
Zeg Sjibble, hoe vaak in de afgelopen twee maanden heeft jouw cilinder eraf gelegen?
Ach, het zijn allemaal dingen van 5 minuten..quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:05 schreef Sjibble het volgende:
leuk joh, brommertslekker moeilijk doen...
Ja maargoed, het is niet zo'n kutwerk zoals bij een scooter, waar je eerst alle kappen moet verwijderen voordat je ergens bijkunt.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:27 schreef Geqxon het volgende:
Al ben ik met dit toch wel snel een uurtje of twee a drie bezig.
Ja maar een speedfight heeft zo'n vreemde voorwielveringophanging geval.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:10 schreef PallominnoX het volgende:
2 Uur om remblokjes te fixen op een scooter? Zal meer met je afschuw voor scooters te maken hebben, zo van
Ieh, die raak ik niet aan!
Bij de gemiddelde scooter heb ik ze in 15 min vervangen.
Gekke duitsersquote:* Max Don't Have Sex With Your Ex (1994)
* Fred Come To Bed (1995)
* Sex On The Phone (1995)
* Willy Use A Billy ... Boy (1995)
* Help Me Dr. Dick (1996)
* Fritz Love My Tits (1996)
* Gimme Good Sex (1996)
* The Winner Takes It All (1997)
* Thank You For The Music (1997)
* Turn Me On (Japan) (1997)
* Baby Please Me (Japan) (1998)
* Die Geilste Single Der Welt (Germany) (1998)
* Oh Nick Please Not So Quick (Japan) (1999)
* Kiss Me (Germany) (1999)
* Mambo No. Sex (Germany (1999)
* Gimme Gimme Gimme (Japan) (2000)
* Queen Of Light (Germany) (2000)
* Don't Make Me Wet (Germany) (2000)
* Billy Jive (With Willy's Wife) (Japan) (2001)
* King Kong (Germany) (2001)
quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:16 schreef Geqxon het volgende:
Maar niemand owned E-Rotic:
[..]
Gekke duitsers!
geen kennis van de duitse techno scene dusquote:Op woensdag 9 januari 2008 02:08 schreef no1uknow het volgende:
Kom op, het is sowieso duits, die hebben er geen kaas van gegeten. Geen enkel land behalve Holland.
Echte (happy) hardcore kwam en komt uit Holland!
Laat ik het nou net toevallig NIET over techno hebbenquote:Op woensdag 9 januari 2008 16:14 schreef fs180 het volgende:
[..]
geen kennis van de duitse techno scene dus
Neem 23 setjes in verschillende maten, heb je geluk, dan zit ie er tussen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:09 schreef Jorjan het volgende:
Maar misschien is die ook weer te klein..![]()
Wat heeft die fucking ophanging er mee te makenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:23 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar een speedfight heeft zo'n vreemde voorwielveringophanging geval.
Bij een speedfight moet je volgensmij het wiel er half afhalen hoor.. Anders krijg je de klauw niet over de schijf heen..quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wat heeft die fucking ophanging er mee te maken
2 boutjes los, klauw in je handen, borgring eraf, ring eruit, nog een ijzer stuk eruit... blokjes eruit, nieuwe blokjes erin en weer in omgekeerde volgorde.
Oh, en cilindertje hangt af van wat er allemaal op moet.
Compleet, denk 30 minuten maximaal. Als ie er alleen nog maar op hoeft 5 a 10 minuten lekker rustig aan om zeker te zijn dat ik niks vergeten ben.
oke, heb pics gezien, idd net zo makkelijkquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Bij een speedfight moet je volgensmij het wiel er half afhalen hoor.. Anders krijg je de klauw niet over de schijf heen..
Jij hebt het ook niet helemaal goed begrepen als jij je blok zovaak uit elkaar moet trekken, omdat hij blijft lekken vanuit je carterhelften.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
oke, heb pics gezien, idd net zo makkelijk
Maar het is nou net dat jij een van de kutste brommers hebt gekocht.
Bewijst dat je geen fuck van scooters weet of weet uit te zoeken, mja, daar ben je vast wel blij mee
ehm... maar 1x gesplitst, om mn std as eruit te halen er een doppler asje in te gooien.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:26 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Jij hebt het ook niet helemaal goed begrepen als jij je blok zovaak uit elkaar moet trekken, omdat hij blijft lekken vanuit je carterhelften.
boh ja gek.. zag ook zo bij mn puch dat paar tapt half eruit lagenquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:41 schreef PallominnoX het volgende:
Carters zetten uit, dat weet je? Die tutorial zegt niet voor niks vast=vast, want anders knappen je tapeinden gewoon.
Zal wel te maken hebben gehad met een niet vlak blok ofzo.
Scooters kunnen me echt aan me reet roesten idd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 00:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
oke, heb pics gezien, idd net zo makkelijk
Maar het is nou net dat jij een van de kutste brommers hebt gekocht.
Bewijst dat je geen fuck van scooters weet of weet uit te zoeken, mja, daar ben je vast wel blij mee
quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef Geqxon het volgende:
1.86 euro per liter, stelletje kankerafzetters.
Tijd om zelf te gaan mengen, stukken goedkoperquote:Op donderdag 10 januari 2008 15:24 schreef Geqxon het volgende:
1.86 euro per liter, stelletje kankerafzetters.
Goeiendag, waar woon jij? In een of ander onbereikbaar gebied? Waarom is hier de benzine meer dan 10 cent goedkoper? Dichter bij Rotterdam ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:59 schreef Geqxon het volgende:
Maar dat was dan ook in een dorp. Hier in de stad betaal ik volgens mij 1.59 per liter.
En nee, mengen is niks voor mij. Ik betaal liever 5 cent per liter meer dan dat ik altijd olie bij me moet hebben en bij het tankstation met olie loop te klooien.
Amersfoort, en het is volgens mij de enige (grote) pomp in de stad. En mix natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:30 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Goeiendag, waar woon jij? In een of ander onbereikbaar gebied? Waarom is hier de benzine meer dan 10 cent goedkoper? Dichter bij Rotterdam ofzo?
op mn ori puch wel hoor, no problemo, desnoods met dieselen erinquote:Op donderdag 10 januari 2008 17:15 schreef Geqxon het volgende:
Er? Jij rijd op benzine zonder olie naar huis?
Omdat je dan net doet of je geld over hebtquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:19 schreef Geqxon het volgende:
En waarom is voorgemengd voor mietjes?
Ik heb er geen moeite mee.. Als dat ding wat spellen kan draaien, msn, internet en nog een beetje snel is vind ik het wel goed.quote:
Eeh swa niet fokken met Medion of ik pak je.quote:
aldiquote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Hijacking het volgende:
Medion dat is voor de l33t generatie
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:58 schreef Hijacking het volgende:
MedionAsus dat is voor de l33t generatie
ik ook maar dan dueal coore ben kkageschoten net wesen bowllen met wat matties kkveelbier zuipen gek kkdonders, nu moet ik e fiets ophalen van station, gister vergetenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:47 schreef Hijacking het volgende:
mein laptop
2 ghz
2 gig werkgeheugen
160 gb harde schijf
dvd brander
tv-out
doet 4 uur en 44 met een accu en heeft mij 700 euro gekost
HADquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:55 schreef Sjibble het volgende:
PS: Voor de noobs, bougie hoort droog te zijn, al vonkt die bougie niet.
1 2 3 | Hallo. ?> |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich bin der Führer.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 | $con = mysql_connect("****","****","*****"); if (!$con) { die('Could not connect: ' . mysql_error()); } mysql_select_db("******", $con); $result = mysql_query("SELECT * FROM teksten"); while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo '<li>'; if ($p==$row['pagina']) { echo '<span class="nav2">' . $row['pagina']; } else { echo '<span class="nav"><a href="index.php?page=' . $row['pagina'] . '">' . $row['pagina'] . '</a>'; } echo '</span></ br>'; } mysql_close($con); ?> </ul> </div> <div id="vert-bar"></div> <div id="content"> <?php $con = mysql_connect("****","******","****"); if (!$con) { die('Could not connect: ' . mysql_error()); } mysql_select_db("****", $con); $result = mysql_query("SELECT * FROM teksten WHERE pagina = '$p'"); while($row = mysql_fetch_array($result)) { echo $row['inhoud']; } mysql_close($con); ?> |
1 |
Lijkwagenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:23 schreef Geqxon het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)-2-3-hearse-aut.html
Misschien ga ik deze kopen.
Die oude volvo's lopen zonder problemen 6 ton.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:14 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Lijkwagen
350.000+ op de kmteller
Succes
Arm studentje juist zo'n auto.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:20 schreef no1uknow het volgende:
Ja dat zal best maar ik als arm studentje heb toch liever een (iets kleinere) auto met wat minder op de teller.
Zal per merk verschillen maar ook qua onderhoud enzo.
Ja dat zei ik dus.quote:Op zondag 13 januari 2008 23:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik zoek al langer een Volvo stationwagon, en hier kun je echt bergen aan boodschappen en zooi in kwijt. En mocht ik er ooit nog eens een tof audiosysteem in stoppen heb je enorme ramen waar ik mijn bling mee kan showen.
Verder kan een Volvo met gemak meerdere tonnen aan.
Oldtimer verzekering kan pas vanaf je 23equote:Op zondag 13 januari 2008 23:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Arm studentje juist zo'n auto.
LPG, bijna oldtimer dus geen wegenbelasting, auto in de oldtimerverzekering.
tientje per maand verzekering, en de rest betaal je alleen de LPG.
Goedkoper kan niet..
Ik zit nu overigens naar een 190D te kijken.. Kan er gratis 1 krijgen met een warmgelopen motor.. Ding is in perfecte staat.Andere motor erin en gaan.
Is een diesel, en kan diesel tegen inkoopprijs krijgen.. Nog geen euro de liter, en nee, geen rooie diesel.
Met LPG wel, met mijn sloep niet.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Oldtimer verzekering kan pas vanaf je 23e,
je betaald ongeveer 80 euri in de maand aan verzekering denk ik...
Maar voor 5 tientjes in de maand aan brandstof kom je wel overal
Wat heb jij dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:02 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Met LPG wel, met mijn sloep niet.
geluk wel mee, dan ben je voor 150 euro in de maand aan benzine ook wel klaar denk ik?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:06 schreef PallominnoX het volgende:
Nissan 200sx, ik weet niet wat ik kwijt ben aan verzekering en belasting omdat dat nu nog door mijn ma betaalt word.
Weet wel dat dat ding 1 op 10 loopt.
Verzekering op naam van mijn vader, en mezelf opgeven als 2e bestuurder kan wel.quote:Op maandag 14 januari 2008 10:30 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Oldtimer verzekering kan pas vanaf je 23e,
je betaald ongeveer 80 euri in de maand aan verzekering denk ik...
Maar voor 5 tientjes in de maand aan brandstof kom je wel overal
hmmm mogelijk idd, had ik ook wel wat eerder aan mogen denkenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Verzekering op naam van mijn vader, en mezelf opgeven als 2e bestuurder kan wel.
ik rij 1:14 ongeveer met die 1.6, nu rijd ik met die 1.6 ook wat voorzichtigerquote:Op maandag 14 januari 2008 11:13 schreef PallominnoX het volgende:
Mja ligt natuurlijk ook aan mijn rechtervoet. Kan wel 1:12 met heel veel moeite halen, maar da's geen donder aan natuurlijk
En met 100 red ik het wel hoor. Geloof ik
Ja maar die 190 kan ik gratis krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2008 11:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
hmmm mogelijk idd, had ik ook wel wat eerder aan mogen denken![]()
mja, dan is het wel heerlijk cheap ja![]()
Toch zou ik dan voor een oude MB 280SE gaan ofzo :p Meer stylz en even duur met gas
Goede 280SE is ook onverwoestbaar, m'n zwager heeft er 3 gehad en alle 3 goede bakkenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar die 190 kan ik gratis krijgen.Dusja.
Blok ergens laten reviseren of een nieuw blok op de kop tikken en gaan.. Die mercedessen zijn onverwoestbaar, als je ziet hoeveel die er nog rijden..
En die 280SE's willen nog wel aardig roesten dusja..
wat is daar grappig aan?quote:Op maandag 14 januari 2008 11:06 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat heb jij dan?
Btw grappig feitje dat mijn Golf II 1.6 5bak van '91 zuiniger is als mijn ouder Golf II 1.3 4bak '87 en nog een stukje rapper ook...
60 euro verzekering, 16 euro wegenbelasting...
Maar ik btaal me scheel aan de benzine
quote:Op maandag 14 januari 2008 11:50 schreef no1uknow het volgende:
Dat zou je even aan FS180 moeten vragen, vladje
mn pa rijd ook altijd amerikaanse bakken, van tankstation naar tankstation, ben je paatr honderd euro kwijt om een naar buitenaldn te rijdenquote:Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef Sjibble het volgende:
Ken iemand had een Pontiac. Geimporteerd uit Amerika, was gebruikt voor dragraces (benzinemotor).
Dat ding reed 1 op 2
Altijd leuk die VWO-ers met hun splinternieuwe porsche en je ze eruitrijd met een pruttelende bak, tranen in hun gezicht met een porsche onder hun reet
Priceless (behalve de pontiac, die kost wat)
Waarna jij je auto bij de lokale sociale werkplaats voor de deur zet.quote:Op maandag 14 januari 2008 15:26 schreef Sjibble het volgende:
Ken iemand had een Pontiac. Geimporteerd uit Amerika, was gebruikt voor dragraces (benzinemotor).
Dat ding reed 1 op 2
Altijd leuk die VWO-ers met hun splinternieuwe porsche en je ze eruitrijd met een pruttelende bak, tranen in hun gezicht met een porsche onder hun reet
Priceless (behalve de pontiac, die kost wat)
yeah!quote:Op maandag 14 januari 2008 21:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Gefeliciteerd!
En nu snel rondboeken.
Gefeliciteerd met het behalen van uw eerste rijbewijs! Op wat voor een mobiel verplaatst u zich?quote:Op maandag 14 januari 2008 21:17 schreef gateh het volgende:
jeejgeslaagd met 2 fouten!
feliciteer mij hier nu
Puch Maxiquote:Op maandag 14 januari 2008 21:35 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het behalen van uw eerste rijbewijs! Op wat voor een mobiel verplaatst u zich?
van de zomer gaan we tourenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef jors het volgende:
maar weer is ingelogd
gefeliciteerd gateh en nog vele kilometers![]()
binnekort ff touren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |