Dankjequote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:18 schreef Doc.Brown het volgende:
Mooi ding! Heb zelf een oranje GTS 50 gehad uit 73 als ik mij niet vergis. Dat was ook een pareltje.
ik rij op een street legal quad.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Over een maandje mag ik op een street-legal quad rijden.
Zeg ik iets anders dan?quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
ik rij op een street legal quad.
Je 'quote:
Die is wel echt fokking lelijk gek. Wat voor bak hangt er achter? Semi automaat zeker? 250cc komt écht niet vooruit, als je daarmee op de weg wil kom je gewoon te kort..quote:Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef Geqxon het volgende:
Een 250cc Barossa vierwieler, met een 4-takt Honda blok. Best een tof ding, al kan ik er nog niet al te goed op rijden.
Typetje van dit, maar dan zonder negervelgen:
[ afbeelding ]
Inclusief heerlijk geluid geproduceerd door een aftermarket sportdemper. Vroem vroem
Lelijk? Mwah, en ik ben weer niet van de utility quads. Overigens zeker geen semi-automaat, het is verdomme geen recreatiequad die je op je vakantie in Spanje huurt. Gewoon een handbak, niks geen semi. Verder is het nog altijd vlot zat om menig auto makkelijk bij te houden. Maar goed, een quad op de weg is eigenlijk geen succes. Met name het wisselen van baan op hoge snelheid is doodeng.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Die is wel echt fokking lelijk gek. Wat voor bak hangt er achter? Semi automaat zeker? 250cc komt écht niet vooruit, als je daarmee op de weg wil kom je gewoon te kort..
Handbak? Dus je zit maar met 1 hand aan je stuur? Mooi kut dan.. En auto's bijhouden doe je niet met een 250cc, echt niet. Vergeet het maar.. Met acceleratie tot de 60 misschien, daarna zul je het afleggen.. En van baan wisselen stelt niks voor hoor? Ik weet niet met wat voor banden jij op je quad had? Ik vraag me af hoeveel rij-ervaring jij hebt op een grote quad?quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lelijk? Mwah, en ik ben weer niet van de utility quads. Overigens zeker geen semi-automaat, het is verdomme geen recreatiequad die je op je vakantie in Spanje huurt. Gewoon een handbak, niks geen semi. Verder is het nog altijd vlot zat om menig auto makkelijk bij te houden. Maar goed, een quad op de weg is eigenlijk geen succes. Met name het wisselen van baan op hoge snelheid is doodeng.
Nee, maar er zijn niet echt grote onderlinge verschillen in Honda 4 takt 250cc blokken. Die dingen gaan allemaal rond de 80 en maximaal 100. En als je maximaal 100 kunt rijden kom je gewoon tekort, vooral met zo'n klein ding. Punt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:30 schreef Geqxon het volgende:
Verder wel komisch dat je weet hoe hij rijd zonder dat je er uberhaupt op gezeten hebt.
Met handbak bedoel ik een handmatige bak, dus met je voetje schakelen en met je handje koppelen. Met het bijhouden van auto's heb ik het uiteraard over het verkeer, en ja, met banden van lets say 30 centimeter breed en een locked-dif is het soms best lastig om even van baan te wisselen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Handbak? Dus je zit maar met 1 hand aan je stuur? Mooi kut dan.. En auto's bijhouden doe je niet met een 250cc, echt niet. Vergeet het maar.. Met acceleratie tot de 60 misschien, daarna zul je het afleggen.. En van baan wisselen stelt niks voor hoor? Ik weet niet met wat voor banden jij op je quad had? Ik vraag me af hoeveel rij-ervaring jij hebt op een grote quad?
[..]
Nee, maar er zijn niet echt grote onderlinge verschillen in Honda 4 takt 250cc blokken. Die dingen gaan allemaal rond de 80 en maximaal 100. En als je maximaal 100 kunt rijden kom je gewoon tekort, vooral met zo'n klein ding. Punt.
Nee maar binnen de bebouwde kom is het toch niet fijn rijden.. De landweggetjes achteraf moet je hebben, maar daar zit je zo op je top.. Daar is gewoon geen plezier aan.. 250 voor op de weg is voor de meeste mensen gewoon te weinig.. Voor jou misschien niet, tsja..quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met handbak bedoel ik een handmatige bak, dus met je voetje schakelen en met je handje koppelen. Met het bijhouden van auto's heb ik het uiteraard over het verkeer, en ja, met banden van lets say 30 centimeter breed en een locked-dif is het soms best lastig om even van baan te wisselen.
En ja, hij gaat idd op zijn top 110, maar dat is al enigzins onverantwoord, en zulke snelheid heb je binnen de bebouwde kom toch niet nodig. Enkele Youtube filmpjes wat je met dit motorblok voor fun kunt hebben:
http://youtube.com/watch?v=lkNdk6v5jR0&feature=related
http://youtube.com/watch?v=9FCQH63L9zY&feature=related
http://youtube.com/watch?v=Ce6MZ41Qqec&feature=related
http://youtube.com/watch?v=524YhsnhbuY&feature=related
quote:Höchstgeschindigkeit: 85 Kmh (Tacho 110)
uhm, toen ik hem kocht zat ie vast met klinknagelsquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef Geqxon het volgende:
En gateh, heb je wat meer info over je kentekenhouder? Dat ziet er wat stabieler uit dan de twee 60mm lange M6 bouten die ik gebruik...
zat ff op een andere pc, dus ander accountquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:44 schreef beton het volgende:
[..]
uhm, toen ik hem kocht zat ie vast met klinknagels![]()
daarom issie ook een beetje wit geworden maar hoe dat verder is gedaan, weet ik niet.
wie zit er nu te bitchen bij een mod dat zijn topic open moet blijvenquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:41 schreef Gibeon het volgende:
Hij was al open stakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |