abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:28:02 #1
159757 Gibeon
Open to change
pi_55704818

  • Deel #133
    __________________________________________________________________________________

    Kijk maar naar de berichtgeschiedenis van de vaste leden!
    __________________________________________________________________________________

    Brommers/Scooters van een aantal FOK!-kers
    Klik op de naam voor een foto.

  • LucasBergman
  • mic_forever
  • JunkieSietze
  • DJ-Maurits
  • JosvG
  • bb_penske
  • Coupe
  • friemel
  • xFriendx
  • LadyDana
  • ikJur
  • PallominnoX
  • MarkyB
  • The-Reloader
  • Kevv
  • C2C
  • Herox
  • AkTje
  • Hijacking
  • Halvor
  • Ferrox
  • Mstr
  • centenbakkie
  • Mustisuc
  • Sloavink
  • Geqxon
  • Diemietuhriej
  • C2C
  • mic_forever
  • MaximumRush
  • FS180
  • PallominnoX
  • Wudstik
  • Devolution
  • Ferrox
  • Ipho
  • Wiilcoo
  • Bazzie
  • Snelwagen
  • Gibeon

    Reminder: als je de 300ste post maakt, moet je een nieuw topic openen! - Hier kun je de OP vinden.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Gibeon op 01-01-2008 17:42:45 ]
  •   dinsdag 1 januari 2008 @ 17:28:31 #2
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_55704828
    fipo
    pi_55705037
    2 topics, klopt niet

    slotje
    [quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
    Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
    [/quote]
      Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 1 januari 2008 @ 17:41:32 #4
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_55705091
    Ienemienemutte.
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
      dinsdag 1 januari 2008 @ 17:42:21 #5
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_55705119
    Ik win
    Graag
    Please?
    pi_55705220
    Zijn er hier ook met wat oldtimer brommers? Heb zelf sinds m'n zestiende, da's zo'n 7 jaar geleden alweer, verschillende Zündapp's gehad en nu heb ik een Puch M50 Racing Prachtmachine.
    You have to come back with me! Back to the Future!
      dinsdag 1 januari 2008 @ 18:09:52 #7
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_55705663
    Ik wel, een Zundapp GT50 bijna onversleuteld, alleen de cil en de carb ongeveer
    pi_55705818
    Mooi ding! Heb zelf een oranje GTS 50 gehad uit 73 als ik mij niet vergis. Dat was ook een pareltje.

    Overigens zijn mijn brommers eigenlijk altijd origineel geweest. Toen liepen ze sowieso altijd wel al wat harder dan 45. Als ik er al aan heb zitten sleutelen is het voor wat extra power voor hier in de heuvels.
    You have to come back with me! Back to the Future!
      dinsdag 1 januari 2008 @ 18:51:50 #9
    150130 centenbakkie
    JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
    pi_55706461
    hanekam geschherd gisteravond
    derp
      dinsdag 1 januari 2008 @ 19:23:27 #10
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_55707193
    boh
      dinsdag 1 januari 2008 @ 20:04:21 #11
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_55708150
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 18:18 schreef Doc.Brown het volgende:
    Mooi ding! Heb zelf een oranje GTS 50 gehad uit 73 als ik mij niet vergis. Dat was ook een pareltje.
    Dankje
    Mijne is uit 74, dus scheelt niet veel. Enige verschil zit 'm dan in de tank (ongeveer)
      woensdag 2 januari 2008 @ 04:35:02 #12
    148619 felic.
    Kaal of Kammen?
    pi_55715975
    Shiit mijn topicreeks gaat goed gek, gek goed!

    Mijn brommer is trouwens vorige week gestolen.
    “They lie about marijuana. Tell you pot-smoking makes you unmotivated. Lie! When you're high, you can do everything you normally do, just as well. You just realize that it's not worth the fucking effort. There is a difference.”
      woensdag 2 januari 2008 @ 11:27:19 #13
    150130 centenbakkie
    JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
    pi_55718641
    balen gek
    was ie verzekerd tegen diefstal?
    derp
    pi_55722734
    Ik heb trouwens piepende achter-schokdempers. Iemand enig idee hoe dat werkt met standaard schokdemper? De schokdemper van de achterbrug en het frame halen, simpelweg de boven en onderkant van elkaar schroeven en een beetje siliconespray? Of krijg ik de veer onmogelijk in de schokdemper teruggeplaatst met handkracht? De schokdemper op de brommer terugzetten is geen enkel probleem.
      woensdag 2 januari 2008 @ 16:26:44 #15
    102177 fs180
    ik rem voor katten
    pi_55725576
    krijg je niet terug, gewoon olie er zo bijspuiten, werkt ook
    pi_55725599
    Dank je, zo maar even doen dan.
      woensdag 2 januari 2008 @ 16:56:03 #17
    136021 gateh
    be different
    pi_55726146

    alleen nog blokje eronder
    osdorp posse!
    pi_55726516
    Dat doe ik je niet na.
    pi_55726618
    Ja hoi vriendjes en vriendinnetjes.
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_55726660
    En gateh, heb je wat meer info over je kentekenhouder? Dat ziet er wat stabieler uit dan de twee 60mm lange M6 bouten die ik gebruik...
      woensdag 2 januari 2008 @ 17:54:27 #21
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_55727163
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 17:42 schreef Gibeon het volgende:
    Ik win
    Graag
    Please?
    als jij zo graag een topic wilt openen mag je dat van mij wel hoor
    happen naar de baas
      woensdag 2 januari 2008 @ 18:41:01 #22
    159757 Gibeon
    Open to change
    pi_55727913
    Hij was al open stakker
    pi_55729470







    (op de achtergrond zie je de Merlo staan.

    En mijn tijdelijke bedrijsauto. 8)


    Dat was dat wat Sandra postte (ik per ongeluk onder haar naam) in het vorige topic. Stonden goed vast.
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_55731590
    Godse boer
    pi_55732497
    Ik ruik jaloezie.
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_55732609
    Over een maandje mag ik op een street-legal quad rijden.
      woensdag 2 januari 2008 @ 22:21:35 #27
    199062 lauwef
    powerd by cminds ®
    pi_55732809
    TVP

    Maat van Ipho heb nu ook Derbi Extreme SM aangeschaft! Dus meld me hier..

    Ipho: No1uknow maatje <3!!
    [img]http://img91.imageshack.us/img91/8029/powerdbyunlsignaturefz2.png[/img]
    pi_55733144
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:14 schreef Geqxon het volgende:
    Over een maandje mag ik op een street-legal quad rijden.
    ik rij op een street legal quad.
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_55733329
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:36 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    ik rij op een street legal quad.
    Zeg ik iets anders dan?
    pi_55733601
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:42 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Zeg ik iets anders dan?
    Je ' ' suggereerde dat wel, ja.
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_55733733
    Ik zeg alleen maar dat ik over een maandje ook op een (overigens straaglegale) quad mag rijden, en dat ik helemaal niet jaloers ben. ' '
    pi_55733926
    Gá je ook op een streetlegal quad rijden? Wat voor een?
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_55734073
    Een 250cc Barossa vierwieler, met een 4-takt Honda blok. Best een tof ding, al kan ik er nog niet al te goed op rijden.

    Typetje van dit, maar dan zonder negervelgen:


    Inclusief heerlijk geluid geproduceerd door een aftermarket sportdemper. Vroem vroem
    pi_55734129
    En als ik het echt heel leuk vind komt er misschien wel een 350cc 2-takt Banshee voor de deur. Mijn droomquad.

    Al vind ik een voor straatrace omgebouwde Raptor 700 met turbo ook erg stoer, helaas erg onbetaalbaar
    pi_55735502
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 23:08 schreef Geqxon het volgende:
    Een 250cc Barossa vierwieler, met een 4-takt Honda blok. Best een tof ding, al kan ik er nog niet al te goed op rijden.

    Typetje van dit, maar dan zonder negervelgen:
    [ afbeelding ]

    Inclusief heerlijk geluid geproduceerd door een aftermarket sportdemper. Vroem vroem
    Die is wel echt fokking lelijk gek. Wat voor bak hangt er achter? Semi automaat zeker? 250cc komt écht niet vooruit, als je daarmee op de weg wil kom je gewoon te kort..
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_55735844
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 00:07 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    Die is wel echt fokking lelijk gek. Wat voor bak hangt er achter? Semi automaat zeker? 250cc komt écht niet vooruit, als je daarmee op de weg wil kom je gewoon te kort..
    Lelijk? Mwah, en ik ben weer niet van de utility quads. Overigens zeker geen semi-automaat, het is verdomme geen recreatiequad die je op je vakantie in Spanje huurt. Gewoon een handbak, niks geen semi. Verder is het nog altijd vlot zat om menig auto makkelijk bij te houden. Maar goed, een quad op de weg is eigenlijk geen succes. Met name het wisselen van baan op hoge snelheid is doodeng.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Geqxon op 03-01-2008 00:35:18 ]
    pi_55735951
    Verder wel komisch dat je weet hoe hij rijd zonder dat je er uberhaupt op gezeten hebt.

    [ Bericht 38% gewijzigd door Geqxon op 03-01-2008 00:40:28 ]
      donderdag 3 januari 2008 @ 12:07:05 #38
    150130 centenbakkie
    JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
    pi_55742484
    ik heb sjibble gespot!
    derp
    pi_55743706
    arme jongen.. ik moet m'n puch maar eens afstellen dat kom ik je wel meeten ;d
      donderdag 3 januari 2008 @ 13:03:33 #40
    150130 centenbakkie
    JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
    pi_55743742
    kanker mn band is lek maar heb gelukkig nog een nieuwe liggen incl velg
    derp
    pi_55743928
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 00:24 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Lelijk? Mwah, en ik ben weer niet van de utility quads. Overigens zeker geen semi-automaat, het is verdomme geen recreatiequad die je op je vakantie in Spanje huurt. Gewoon een handbak, niks geen semi. Verder is het nog altijd vlot zat om menig auto makkelijk bij te houden. Maar goed, een quad op de weg is eigenlijk geen succes. Met name het wisselen van baan op hoge snelheid is doodeng.
    Handbak? Dus je zit maar met 1 hand aan je stuur? Mooi kut dan.. En auto's bijhouden doe je niet met een 250cc, echt niet. Vergeet het maar.. Met acceleratie tot de 60 misschien, daarna zul je het afleggen.. En van baan wisselen stelt niks voor hoor? Ik weet niet met wat voor banden jij op je quad had? Ik vraag me af hoeveel rij-ervaring jij hebt op een grote quad?
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 00:30 schreef Geqxon het volgende:
    Verder wel komisch dat je weet hoe hij rijd zonder dat je er uberhaupt op gezeten hebt.
    Nee, maar er zijn niet echt grote onderlinge verschillen in Honda 4 takt 250cc blokken. Die dingen gaan allemaal rond de 80 en maximaal 100. En als je maximaal 100 kunt rijden kom je gewoon tekort, vooral met zo'n klein ding. Punt.
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_55744056
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:12 schreef Diemietuhriej het volgende:

    [..]

    Handbak? Dus je zit maar met 1 hand aan je stuur? Mooi kut dan.. En auto's bijhouden doe je niet met een 250cc, echt niet. Vergeet het maar.. Met acceleratie tot de 60 misschien, daarna zul je het afleggen.. En van baan wisselen stelt niks voor hoor? Ik weet niet met wat voor banden jij op je quad had? Ik vraag me af hoeveel rij-ervaring jij hebt op een grote quad?
    [..]

    Nee, maar er zijn niet echt grote onderlinge verschillen in Honda 4 takt 250cc blokken. Die dingen gaan allemaal rond de 80 en maximaal 100. En als je maximaal 100 kunt rijden kom je gewoon tekort, vooral met zo'n klein ding. Punt.
    Met handbak bedoel ik een handmatige bak, dus met je voetje schakelen en met je handje koppelen. Met het bijhouden van auto's heb ik het uiteraard over het verkeer, en ja, met banden van lets say 30 centimeter breed en een locked-dif is het soms best lastig om even van baan te wisselen.

    En ja, hij gaat idd op zijn top 110, maar dat is al enigzins onverantwoord, en zulke snelheid heb je binnen de bebouwde kom toch niet nodig. Enkele Youtube filmpjes wat je met dit motorblok voor fun kunt hebben:

    http://youtube.com/watch?v=lkNdk6v5jR0&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=9FCQH63L9zY&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=Ce6MZ41Qqec&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=524YhsnhbuY&feature=related
    pi_55744291
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 13:18 schreef Geqxon het volgende:

    [..]

    Met handbak bedoel ik een handmatige bak, dus met je voetje schakelen en met je handje koppelen. Met het bijhouden van auto's heb ik het uiteraard over het verkeer, en ja, met banden van lets say 30 centimeter breed en een locked-dif is het soms best lastig om even van baan te wisselen.

    En ja, hij gaat idd op zijn top 110, maar dat is al enigzins onverantwoord, en zulke snelheid heb je binnen de bebouwde kom toch niet nodig. Enkele Youtube filmpjes wat je met dit motorblok voor fun kunt hebben:

    http://youtube.com/watch?v=lkNdk6v5jR0&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=9FCQH63L9zY&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=Ce6MZ41Qqec&feature=related
    http://youtube.com/watch?v=524YhsnhbuY&feature=related
    Nee maar binnen de bebouwde kom is het toch niet fijn rijden.. De landweggetjes achteraf moet je hebben, maar daar zit je zo op je top.. Daar is gewoon geen plezier aan.. 250 voor op de weg is voor de meeste mensen gewoon te weinig.. Voor jou misschien niet, tsja..

    En dat met rijbaan wisselen.. Of dat ding heeft echt een belachelijk slechte wegligging, of jij kunt niet rijden.. Ik heb echt nog nooit moeite gehad met van baan wisselen.. Terwijl de banden toch echt net zo breed zijn, en ook een locked dif..
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_55744378
    Zoals ik al zei, ik heb totaal geen rijervaring op asfalt, enkel op zand.

    Goed, we zullen wel zien. Ik heb wel eens er achter gereden, en in de bebouwde kom is het wel leuk. En als het een beetje glad is juist fijn door de bochtjes driften.
    pi_55744625
    En van een internetsite over die quad..
    http://www.quadcenter-sottrum.de/barossa.php
    quote:
    Höchstgeschindigkeit: 85 Kmh (Tacho 110)
    Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
    pi_55745908
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 17:27 schreef Geqxon het volgende:
    En gateh, heb je wat meer info over je kentekenhouder? Dat ziet er wat stabieler uit dan de twee 60mm lange M6 bouten die ik gebruik...
    uhm, toen ik hem kocht zat ie vast met klinknagels daarom issie ook een beetje wit geworden maar hoe dat verder is gedaan, weet ik niet.
    no time to waste
      donderdag 3 januari 2008 @ 14:48:54 #47
    136021 gateh
    be different
    pi_55746011
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 14:44 schreef beton het volgende:

    [..]

    uhm, toen ik hem kocht zat ie vast met klinknagels daarom issie ook een beetje wit geworden maar hoe dat verder is gedaan, weet ik niet.
    zat ff op een andere pc, dus ander account
    osdorp posse!
    pi_55747928
    Maar zo te zien ziet hij nu met een of ander frame vast, tussen je kentekenplaathouder en je spatbord?
      donderdag 3 januari 2008 @ 17:31:43 #49
    167671 Hijacking
    wat is je probleem ?
    pi_55749893
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 18:41 schreef Gibeon het volgende:
    Hij was al open stakker
    wie zit er nu te bitchen bij een mod dat zijn topic open moet blijven


    annyways ontopic
    leuk veertje krijg ik van een maat

    Verder kan ik bij mn neef een yashuni c16 halen. Bij de lokale beunhaas een startmotor
    Dan enkel de achterveer remzuigers reviceren + eventueel nieuwe remschoentjes . Kickstart gedeelte nakijken en gaan
    happen naar de baas
    pi_55750112
    Damn. Het stukje metaal waar mijn remhendel scharniert, wat kapot was, heeft mij 6 euro gekost. Afzetters
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')