quote:
Heb het begin gezien maar het kon me niet vasthouden.. lijkt me wel leuk om inderdaad nog een keer terug te kijken, toch anders als het níet op oudejaarsavond isquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:15 schreef Jivis het volgende:
Is dat "Top 2000 volgens Veldhuis en Kemper" nog ergens terug te kijken? Loop me gek te zoeken maar kan het nergens vinden.
ik nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 14:11 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben nu de streams op Top 2000 aan het luisteren, ben nu bij uur twee van 26 december...wie doet er mee, kunnen we gelijk instarten en weer 50 topics volspammen
*meldt*quote:Op woensdag 2 januari 2008 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Zijn er echt mensen die alleen op Fok! forum komen tijdens de top2000? Ik ben hier het hele jaar....gezellig hoor![]()
Jammer.....quote:Op woensdag 2 januari 2008 15:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
*meldt*![]()
De rest van het jaar ben ik tegenwoordig sporadisch op het forum te vinden, heb er dan gewoon geen tijd meer voor . . .![]()
quote:Op donderdag 3 januari 2008 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben gisterenavond nog een keer de top2000 beleefd en 5 afleveringen van Top2000 a gogo gezienvanavond gaan we die van oudejaarsavond kijken.
![]()
Het is erg verslavend, als je 1 hebt gezien, wil je de volgende ook weer zien hahahaquote:Op donderdag 3 januari 2008 09:32 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Hallo zeg, word je dan ook niet helemaal gestoord ervan ??
Dat trek zelfs ik niet![]()
Een echt "love it or hate it" lijstje dus . . .quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef peaceman het volgende:
1 - 4 Deep Purple Child in time
2 - 49 Beatles A day in the life
3 - 14 Pink Floyd Wish you were here
4 - 41 John Lennon Imagine
5 - 21 Pink Floyd Shine on you crazy diamond
6 - 12 AC/DC Whole lotta Rosie
7 - 17 Pink Floyd Comfortably numb
8 - 42 Beach Boys God only knows
9 - 33 Doors Riders on the storm
10 - 18 Beatles Hey Jude
11 - 43 Stef Bos Papa
12 - 11 Bruce Springsteen The river
13 - 3 Eagles Hotel California
14 - 34 Billy Joel Piano man
15 - 23 Golden Earring Radar love
16 - 1 Queen Bohemian rhapsody
17 - 44 ABBA The day before you came
18 - 10 Meat Loaf Paradise by the dashboard light
19 - 35 Dire Straits Private investigations
20 - 38 Billy Joel Goodnight Saigon
21 - 7 Animals The house of the rising sun
22 - 13 Metallica One
23 - 32 Beatles Yesterday
24 - 47 Procol Harum A whiter shade of pale
25 - 19 Dire Straits Brothers in arms
26 - 37 10CC Dreadlock holiday
27 - 26 Eagles The last resort
28 - 5 Led Zeppelin Stairway to heaven
29 - 50 Moody Blues Nights in white satin
30 - 28 Dire Straits Sultans of swing
31 - 48 U2 With or without you
32 - 45 Rolling Stones Angie
33 - 8 U2 One
34 - 20 Guns n' Roses November rain
35 - 29 ABBA Dancing queen
36 - 39 Robbie Williams Angels
37 - 9 Alan Parsons Project Old and wise
38 - 16 Amazing Stroopwafels Oude Maasweg
39 - 36 Frans Halsema Voor haar
40 - 31 Acda & De Munnik Het regent zonnestralen
41 - 2 Boudewijn de Groot Avond
42 - 24 Bette Midler The rose
43 - 22 Boudewijn de Groot De vondeling van Ameland
44 - 15 Metallica Nothing else matters
45 - 6 Coldplay Clocks
46 - 46 Eric Clapton Tears in heaven
47 - 25 Guus Meeuwis Brabant
48 - 27 Gé Reinders Bloasmuziek
49 - 30 Marco Borsato Rood
50 - 40 Katie Melua Nine million bicycles
Dat kan en mag.. Maar Katie Melua verdient muzikaal een nekschot en Nothing else matters vind ik gewoon bagger!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toen ik zag dat Katie Melua & Metallica heel erg laag staan nam ik je al niet meer serieus
Alsof dat het beste nummer is van GNRquote:En November Rain op 34, mijn god hoe kun je dat doen? Brothers in Arms op 25?Het wordt steeds gekker...
Je hebt zeker niets beters te doen?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:25 schreef peaceman het volgende:
heel verhaal......
Om dat te kunnen beantwoorden heb ik even de lijst erbij gepakt en nummer 51 t/m 72 geselecteerd. 15 heb ik gekozen. Daar moet wel bij gezegd worden dat het er meer hadden kunnen zijn en enkelen zouden op grond van persoonlijke keuze veeeeeeel hoger eindigen dan ze nu door opdracht doen. Immers nu zijn het enkel vervangers van de slechtste 15 uit mijn lijst van net.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Norrage het volgende:
En terecht dat hij die GNR en Metallica crap laag doet....!!
Mooie lijst zo peace! Kan me er sowieso al veel beter in vinden dan de top 2000 lijst! Alhoewel Bohemian Rhapsody toch gewoon wel in de topregionen behoort....
ook de plaats waar Hotel California en de beatles nummers staan is veel realistischer en beter! Misschien ga ik zelf ook eens kijken naar die top 50
Welke nummers vind je eigenlijk dat er dan in plaats van die laatste 15 in zouden moeten, als je niet alleen naar je eigen smaak kijkt maar algemene smaak?
Och och triest persoon. Nee, James Hetfield, Lars Ulrich, Slash & Axl Rose zijn slechte artiesten die totaal niet kunnen zingen en gitaarspelen. Echt, nog nooit zo'n domme reactie gelezenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:35 schreef Norrage het volgende:
En terecht dat hij die GNR en Metallica crap laag doet....!!
Mooie lijst zo peace! Kan me er sowieso al veel beter in vinden dan de top 2000 lijst! Alhoewel Bohemian Rhapsody toch gewoon wel in de topregionen behoort....
ook de plaats waar Hotel California en de beatles nummers staan is veel realistischer en beter! Misschien ga ik zelf ook eens kijken naar die top 50
Welke nummers vind je eigenlijk dat er dan in plaats van die laatste 15 in zouden moeten, als je niet alleen naar je eigen smaak kijkt maar algemene smaak?
lol voelt iemand zich aangesprokenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Och och triest persoon. Nee, James Hetfield, Lars Ulrich, Slash & Axl Rose zijn slechte artiesten die totaal niet kunnen zingen en gitaarspelen. Echt, nog nooit zo'n domme reactie gelezen
Helemaal mee eens. Pet Shop Boys stonden slechts 1 keer in de Top 2000, terwijl tijdgenoten en vergelijkbare bands als A-ha, Depeche Mode en Duran Duran al gauw 3-4 keer aanwezig waren.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:39 schreef ThunderChild het volgende:
Deze had er ook wel ingemogen: Pet Shop Boys & Dusty Springfield - What have I done to deserve this?
Volgens mij wordt er geen nummering gegeven aan de subtop 2000, de lijst op die webpagina is alleen maar een playlist die m.i. naar eigen goeddunken door Radio 2 is opgesteld.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:57 schreef nipeng het volgende:
http://top2007.radio2.nl/page/textpage/subtop_2000
Is er ook een versie dan de subtop 2000 te downloaden?
Zo niet, weet iemand wat de nummering is? Is het laatst gedraaide nummer het hoogst of het laagst?
en dan wordt ie de week voor pasen op fok! radio uitgezonden ?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:21 schreef nipeng het volgende:
Zeg wat denken jullie van een Top2000 toernooi?
Globale opzet:
Nummers kunnen gekozen worden uit de Top2000 + Subtop2000.
Ik plak de Subtop2000 aan de excel van de Top2000 vast en plemp die ergens op een sharingsite.
1e ronde: Nominatieronde
Je mag 25, 50, 100 of 250 nummers nomineren.
Je zet achter de namen in de excel een 1 (of iets anders). De lijst stuur je naar mijn Gmail. De top zoveel gaat door naar de volgende ronde.
2e ronde: Pouleronde
Indeling poules op basis van aantal stemmen en positie top2000.
Per poule x-aantal zware jongens + x middelgewichten + outsiders
3e tot finaleronde: Knock Out.
Koppeling van paren op basis van aantal punten (uitslag vorige rondes) en eventueel rekening houdend positie top2000.
Fok! Radio heeft een pauzequote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dan wordt ie de week voor pasen op fok! radio uitgezonden ?
Maar The Beatles stonden er met 54 stuks in.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef nipeng het volgende:
Ik dacht aan iets van 5 of 10.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:08 schreef nipeng het volgende:
Ik dacht aan iets van 5 of 10.
Rebus:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:26 schreef cafca het volgende:
Als je mag kiezen uit liedjes van de top 2000, mogen liedjes van 2007 dus ook, want die staan ook in de top 2000 (dat zou jij toch moeten weten, peaceman)
Tja, Peaceman.... Cafca heeft wel gelijk!!!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rebus:
Cafca [ afbeelding ] Peaceman
Ik ook van jou!quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rebus:
Cafca [ afbeelding ] Peaceman
Rebus 2:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, Peaceman.... Cafca heeft wel gelijk!!!
AUquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Rebus 2:
Diaan [ afbeelding ] Peaceman
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik erg blond als ik de strekking van het spel niet snap?
10quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
5 of 10
welke van de 2 wordt het?
En mogen liedjes uit 2007 wel of niet? (niet dat ik die ga kiezen, uit principe doe ik dat natuurlijk niet)
Met de nadruk op 'ze', de heren van Radio 2.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:48 schreef n0r het volgende:
[..]
Eensch.
Ze stoppen het niet voor niets in de Top2000
volgens mij klopt het wel. anders stop je Ali B en Jeroen van der Boom er niet inquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'ze', de heren van Radio 2.
Ik wil die onafhankelijke notariële verklaring m.b.t de stemmentelling wel eens zien...
Je bedoelt dat je gelooft dat daar door duizenden mensen op gestemd is, daar waar er duizenden andere grotere hits zijn geweest? Ik geloof dat niet...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:01 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
volgens mij klopt het wel. anders stop je Ali B en Jeroen van der Boom er niet in
mja, die standaard keuzelijst is wel een beetje jammerquote:Op dinsdag 8 januari 2008 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je gelooft dat daar door duizenden mensen op gestemd is, daar waar er duizenden andere grotere hits zijn geweest? Ik geloof dat niet...
Daarbij staan diverse groepen met diverse hits/gouden nummers niet eens in het keuzeoverzicht. Voeg je ze als vrije keuze toe, zie je ze nergens terug.
Voorbeeld:
Ik had bijvoorbeeld 'Salva Mea' van Faithless toegevoegd als vrije keuze, Faithless kon je niet eens standaard kiezen en staat ook niet in de lijst.
En hoeveel hits hebben die gehad? Een veelvoud van Ali B en Jeroen v/d Boom bij elkaar.
Wat doen die 2 jankerds dan in de standaard keuzelijst? Dat noem ik minstens manipulatie...
Marco B met Ali B tesamen snap ik ook nie... ik snap wel dat Marco er met een paar nummers gewoon in staat..... heeft niet voor niets in totaal meer dan 52 weken op 1 gestaan in de top40 lijkt me zo.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, die standaard keuzelijst is wel een beetje jammeren zeker als daar Marco B met Ali B en Jeroen vd Boom instaan
Maar goed, het gaat waarschijnlijk om muziek die normaal gesproken ook op radio 2 gedraaid zou kunnen worden.
Klopt helemaal. Maar niettemin denk ik dat radio 2 er goed aan zou doen om eens in de spiegel te kijken. Ondanks al het plezier is er een hoop kritiek gekomen dit jaar. Meer dan andere jaren. Doen ze daar niks mee, dan zal er nog meer kritiek komen en zullen nog meer luisteraars afhaken. En dat kan het begin van het einde zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
Marco B met Ali B tesamen snap ik ook nie... ik snap wel dat Marco er met een paar nummers gewoon in staat..... heeft niet voor niets in totaal meer dan 52 weken op 1 gestaan in de top40 lijkt me zo.
Wat Radio2 betreft.. tuurlijk doen die aan manipulatie van de lijst... dat is op de blote poten na te gaan als je verschillende nummers zo hoog ziet staan. En het niet kunnen hebben dat andere media ook een beetje nummers steunen. Whoppa zij mogen het wel... maar anderen niet.. dus weg met die promoties die staan dan helemaal niet meer in de keuzelijst.
Doen ze zelfs nog een intervieuw geven in het DvhN dat Staal natuurlijk wel gewoon in de subtop komt aangezien ze nooit meer kunnen weten hoeveel stemmen er nou gewoon geweest zouden zijn.. En al wat er op die suptob is geweest... geen Ede Staal......
Beloftes nakomen kunnen ze dus ook niet...
Ow ja en als ze Costello per ongeluk verwisselen met Dylan. Denk maar niet dat ze daar iets over zeggen op de radio.. stel je voor zeg dat zij een fout moeten toegeven...
Wat dat aangaat........ zou ik zeggen boycotten en zelf ieder jaar een lijstje maken en vanaf je pc via de stereo gaan luisteren. Maar ja dan ben je weer het ECHTE gevoel kwijt...
Want daar gaat het natuurlijk om.. dat Top2000 gevoel van Radio2...
Gelukkig hebben we de foto's nog........quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar niettemin denk ik dat radio 2 er goed aan zou doen om eens in de spiegel te kijken. Ondanks al het plezier is er een hoop kritiek gekomen dit jaar. Meer dan andere jaren. Doen ze daar niks mee, dan zal er nog meer kritiek komen en zullen nog meer luisteraars afhaken. En dat kan het begin van het einde zijn.
Ik denk een goed idee, ik weet alleen niet of ik een google account heb... bedoel je daarmee gmail?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:40 schreef nipeng het volgende:
Ik wil de lijst op iets als google docs zetten en die kan dan door ieder afzonderlijk geupdate worden.
Nadeel: Je moet een google account hebben
Voordeel: transparantie
Ik heb ooit wel geactiveerd maar noooooit gebruikt.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:04 schreef nipeng het volgende:
Als je gmail gebruikt heb je een google account.
Ik kan ook de sheets laten opsturen en aan de hand daarvan die centrale sheet bijwerken. Voor leesrechten heb je namelijk geen google account nodig.
Kan je er geen Wiki van maken op Fok! die bijgewerkt kan worden door een ieder?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:40 schreef nipeng het volgende:
Ik wil de lijst op iets als google docs zetten en die kan dan door ieder afzonderlijk geupdate worden.
Nadeel: Je moet een google account hebben
Voordeel: transparantie
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:18 schreef nipeng het volgende:
Laat mij een spreadsheet wiki zien.
Google docs wou ik daar dus voor gebruiken. Daar kan je een sheet laten bijwerken door anderen die dan wel een google account moeten hebben..
Morgen trap ik hoe dan ook het topic af.
O, spreadsheet...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:18 schreef nipeng het volgende:
Laat mij een spreadsheet wiki zien.
Ik heb gewoon niet goed gelezen, ik dacht dat je alleen de artiesten/songs van de Top2000 lijst wilde plaatsen...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:49 schreef nipeng het volgende:
Hoe wil je daar de puntentelling in kwijt?
mannelijk toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gewoon niet goed gelezen, ik dacht dat je alleen de artiesten/songs van de Top2000 lijst wilde plaatsen...
OMGquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:50 schreef peaceman het volgende:![]()
That's my woman, let them know honey! Don't let them talk bad to your husband.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |