abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55698960
en hier weer verder stelletje oliebollen

mijn laatste post:
quote:
Wij gaan misschien wel even naar Artis vandaag. We hoeven nergens op te draven vandaag dus dat is wel fijn.

Ondanks dat wij gisteren zo'n beetje het idee hadden in een oorlogsgebied te wonen wat vuurwerk betreft werden bleven de snoepjes gewoon doorslapen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 1 januari 2008 @ 10:34:14 #2
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55698976
Zo, net maar even ons plein van vuurwerk ontdaan. Wat een enorme rotzooi is dat, zeg. En ik hou er niet eens van. Maar die rommel kon echt niet.

Jammer dat de RVS dit jaar niet die leuke dierentuinactie had. Ik had best wel zin om even naar een dierentuin te gaan. Nou ja, wij gaan in ieder geval ook wel even langs mijn ouders en schoonmoeder om gelukkig nieuwjaar te wensen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 januari 2008 @ 10:34:16 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55698977
Oeh artis... ik wil ook weer ff uitwaaien in een dierentuin
volgende week maar eens ff naar kijken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 januari 2008 @ 10:34:55 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55698984
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 10:34 schreef livelink het volgende:
Zo, net maar even ons plein van vuurwerk ontdaan. Wat een enorme rotzooi is dat, zeg. En ik hou er niet eens van. Maar die rommel kon echt niet.

Jammer dat de RVS dit jaar niet die leuke dierentuinactie had. Ik had best wel zin om even naar een dierentuin te gaan. Nou ja, wij gaan in ieder geval ook wel even langs mijn ouders en schoonmoeder om gelukkig nieuwjaar te wensen.
die rommel ligt hier overal in de flat
toen ik vannacht thuis kwam was t protaal behoorlijk bewolkt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55699066
Goeiemorgen en gelukkig nieuwjaar!

Hier is het nog steeds mistig, maar niet meer zo erg als gister. We konden de overkant van de straat niet eens meer zien. Wat was ik blij dat ik lekker thuis zat en niet meer over straat hoefde zeg, het was onverantwoord geweest.
Er is ook niet zoveel afgestoken volgens mij, er was dan ook geen moer te zien, alleen die potten op de grond kon je zien. Vuurpijlen afsteken had totaal geen zin.
Fake it till you make it...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 11:22:17 #6
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_55699233
Ik ga straks mijn rommel bij elkaar vegen
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_55699383
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 10:52 schreef Nijna het volgende:
Goeiemorgen en gelukkig nieuwjaar!

Hier is het nog steeds mistig, maar niet meer zo erg als gister. We konden de overkant van de straat niet eens meer zien. Wat was ik blij dat ik lekker thuis zat en niet meer over straat hoefde zeg, het was onverantwoord geweest.
Er is ook niet zoveel afgestoken volgens mij, er was dan ook geen moer te zien, alleen die potten op de grond kon je zien. Vuurpijlen afsteken had totaal geen zin.
Hier ook, je kon geen hand voor ogen zien, om 0:30 was alles al stil, geen siervuurwerk niets.
Echt jammer hoor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55699452
Hier hebben we heerlijk kunnen genieten van het vuurwerk, de mist hing net hoog genoeg om hte vuurwerk mooi te kunnen zien
  dinsdag 1 januari 2008 @ 11:56:59 #9
24188 Belana
kloon van belana
pi_55699567
wij hebben een fijne avond gehad met vrienden. De kinderen zijn heel vroeg naar bed gegaan (om half 6 lag iedereen plat) Ian en Liam hebben we om half 12 wakker gemaakt en die hebben buiten gekeken naar het vuurwerk wat papa afstak. Ik ben bij Ezra gaan kijken en die sliep nog lekker, maar ws door mij werd ie wakker. Ik ben samen met hem voor het raam naar het vuurwerk gaan kijken, hij vond het prachtig!! Om half 2 gingen ze weer naar bed. Het is allemaal goed gegaan en was erg leuk!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:13:01 #10
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55699708
* _Bar_ net wakker in het dorp waar ik gister was is toch behoorlijk wat afgegaan wat vuurwerk betrefd

Voor de rest ach ik heb me in de kroeg met oude klasgenootjes prima vermaakt, gelijk afgesproken dat we snel weer eens gaan stappen met zijn allen

Vandaag ga ik nergens heen, heb gister gebruik gemaakt van de situatie, aangezien de fam daar allemaal in dat dorp woont, dus voordat ik de kroeg ik gedoken ben, ben ik eerst de hele fam afgegaan

Vandaag maar eens lekker thuis rommelen schoonmaken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 12:41:07 #11
5428 crew  miss_sly
pi_55700002
De beste wensen voor iedereen! Dat 2008 een goed, gelukkig en gezond jaar wordt!

Wij hebben eerst met wat vrienden thuis wat gekletst en tv gekeken. Om 12 uur begon de Chinees bij ons onder met zijn vuurwerk en dat hebben we een uurtje gekeken. Dat is nog eens vuurwerk Daarna even aar een feestje geweest, nog wat andere mensen gezien en gezellig gedanst. Om half 5 thuis en om half 6 eindelijk vermoeid ons bed ingerold
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:48:43 #12
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55700091
Wij hadden vanaf de 4e verdieping een prachtig uitzicht over al het vuurwerk van de buurt
Verder zijn er een heeeeeeleboel sterretjes doorheen gegaan. Noah kon er maar geen genoeg van krijgen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 12:51:58 #13
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55700136
Alle goeds voor het nieuwe jaar!

Hier een heerlijk avondje gehad bij mijn ouders. Geen mist, en Luuke heeft genoten van het vuurwerk! Leentje sliep lekker door dus ging perfect. Straks de auto in, op naar opa en oma en dan naar huissss! Normaal kijk ik daar niet zo naar uit. Maar nu; heerlijk, alles weer normaal.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 12:54:46 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55700170
gelukkig nieuwjaar allemaal.
en miss_sly, ik hoop voor jou, dat dit jaar jullie wens vervuld wordt
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:06:32 #15
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55700308
Ik wens bij deze iedereen al het goede voor 2008!

Ik heb een half uur gereden om 2-3km afstand af te leggen naar mijn werk gisterenavond, En vuurwerk? We konden niets zien. Echt nog geen 3 meter. Heel bizar...
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 13:08:30 #16
5428 crew  miss_sly
pi_55700330
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
gelukkig nieuwjaar allemaal.
en miss_sly, ik hoop voor jou, dat dit jaar jullie wens vervuld wordt
Wat lief! Dank je wel
pi_55700606
Gelukkig nieuwjaar ammaal!
Mijn jaar is begonnen met mijn pc die niet meer aan wil En straks komen mijn ouders lang om eea uit te praten. Ik kon me wel eenfeestelijker begin indenken
Saartje
pi_55700642
verstop je achter de bank, Maneki!!!!!!!!

gelukkig Nieuw Jaar iedereen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55700751
deur op slot..gordijnen dicht en kop onder de dekens
Helaas..
Saartje
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 1 januari 2008 @ 13:38:37 #20
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55700793
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!

Sterkte Maneki! Dat is niet echt leuk idd

Hier een hele rustige O&N gehad. Lekker met op de bank, geen opsmuk, gewoon relaxen. Baalde alleen wel van het vuurwerk, er was hier echt NIKS te zien door de mist
  dinsdag 1 januari 2008 @ 13:41:03 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55700838
Gelukkig nieuwjaar voor alle verse en minder verse papa's, mama's, rammelaars, twijfelaars en ordinaire OUDlurkers en kleine, middelgrote, slungelig lange, en net uit het ei gekropen kindjes!!!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:17:25 #22
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55701438
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:42:02 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_55701859
maneki, dat klinkt eigenlijk allebei niet echt fijn.

lieve OUDjes en iedereen die eraan hangt, allemaal een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2008
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:42:15 #24
108648 cattie
lieve moeder
pi_55701864
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
pi_55702060
Ik heb een nieuwe pc dus dat stuk gaat weer goed
Nu straks de grote confrontatie nog..voel me weer helemaal of ik 15 ben
Saartje
  dinsdag 1 januari 2008 @ 14:58:57 #26
190853 RockabeIIa
pi_55702117
Maneki, als je dat eens zegt als eerste dan kunnen ze zich misschien gelijk al verplaatsen in jouw situatie.

Succes meid! Je staat iig niet alleen
pi_55702145
Weet je..de pest is dat ik net zo goed tegen de muur kan lullen..die snapt me nog beter.
Nou ja, tis een te lang en lastig verhaal om hier neer te plempen, maar ik zou er een goedlopende topicreeks in R&P van kunnen maken iig
Saartje
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:07:26 #28
24188 Belana
kloon van belana
pi_55702261
rotsituaties sterkte ermee!

ik ben alle kersttroep aan het opruimen
en meteen de kamer aan het verbouwen, ik heb zin in wat nieuws. maar ik denk niet dat mijn man het ermee eens is
die is met de kinderen naar zijn ouders. ik had er ff geen puf voor.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:09:10 #29
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_55702287
Joehoeeee, allemaal een liefdevol 2008!

Hier gister ook geen jota te zien, en dat terwijl er altijd genoeg te zien is vanaf 15 hoog!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_55702297
Bedankt
En succes met de opruim/verbouwing
Saartje
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:10:06 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55702310
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Weet je..de pest is dat ik net zo goed tegen de muur kan lullen..die snapt me nog beter.
Nou ja, tis een te lang en lastig verhaal om hier neer te plempen, maar ik zou er een goedlopende topicreeks in R&P van kunnen maken iig
Hang in there beeb
pi_55702395
quote:
jij ook al

gewoon doen wat voor jou goed is, dan maar "niet zo aardig" ...

gisteren viel mijn halve kerstboomverlichting dus uit, hè, zo irritant... ik zag het ineens stukken donkerder worden in de kamer, loop ik naar het balkon om te kijken of er ergens massaal de buitenlichten uitgevallen zijn is het mijn eigen kerstboom waarvan de onderkant ineens onverlicht is dus

een hele tijd zitten kutten met reserve lampjes, nou, dat maakte dus geen drol uit, want ms waren er wel meer lampjes stuk, ms wel allemaal, ms sloeg ik net steeds die ene over, ja, daaaaaaaaaaaaag, toen maar een slinger licht elders vandaan gehaald en over de takken "gegooid" , zo klaar, verder buizen

het is wat, hè , verbazing, stress beslissingen wikken en wegen paniek, kortdaadheid en toen was er licht!
pi_55702400
kop in het zand..ook hier
thx beeb
Saartje
pi_55702420
whehe Milagro..soms kun je zo enorm over iets heenkijken, dat je jezelf wel voor je kop kan slaan
Saartje
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:22:58 #35
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55702537
Maneki succes, en onthoud dat het maar om 1 ding gaat, dat jíj en je gezin gelukkig zijn.

Iedereen gelukkig nieuwjaar!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 januari 2008 @ 15:36:40 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55702810
mijn eerste jankbui van 2008 hebben we ook al achter de rug
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:42:47 #37
3142 m@x
pi_55702918
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:36 schreef Ynske het volgende:
mijn eerste jankbui van 2008 hebben we ook al achter de rug
Hehe, die had ik om tien over twaalf al
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 januari 2008 @ 15:43:54 #38
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55702945
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:42 schreef m@x het volgende:

[..]

Hehe, die had ik om tien over twaalf al
om precies te zijn 00.03 u
lekker hoor janken bij collega's omdat je je zo ontzettend alleen voelt
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55703006

Ja, het moet even, ik moest hier zo om lachen, de nieuwjaarsduik, met soepblikken én bibberende neger
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:50:42 #40
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55703042
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 15:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

om precies te zijn 00.03 u
lekker hoor janken bij collega's omdat je je zo ontzettend alleen voelt
*Knuf geeft

Je hebt ons toch
  dinsdag 1 januari 2008 @ 15:55:05 #41
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55703103
Lekker uithuilen, een goed begin van het nieuwe jaar en het lucht nog op ook! voor jullie M@x en Ynske wat voor werk doe jij eigenlijk, ik zie zulke rare werktijden voorbijkomen steeds
Maneki heel veel sterkte, hopelijk komt er iets goeds uit het gesprek *wishfull thinking*

Gisteravond was het hier rustig, mijn ouders oma en een oom uit Duitsland zaten hier gezellig en Tobias heb ik om 23.45 wakker gemaakt. Hij vond het gisteravond laat ineens allemaal wel erg spannend worden dus wakkermaken was een goede zet. Na de eerste knallen wilde hij wel even weten of hij straks weer mocht gaan 'lapen' en met die zekerheid heeft hij trillend als een rietje op schoot zitten kijken, na een tijdje vond hij het toch gezellig worden en ging hij zonder moeite weer lekker naar bed. Om 8.50 werd hij pas wakker
Ik ben het nieuwe jaar maar ziek begonnen, leek me leuk voor de verandering gezellig zo'n kaakholteontsteking.
En het leuke nieuws van dit jaar is dat we gister (vorig jaar dus )nog even een lastminute hebben geboekt, de 7e gaan we een midweekje naar Limburg
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † dinsdag 1 januari 2008 @ 16:02:13 #42
7074 moussy
kuttekop
pi_55703244
quote:
schoonouders straks...

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55703264
een heel gelukkig nieuwjaar lieve mensen!

haha milagro, die is inderdaad erg leuk! dat schortje staat 'm ook zo goed.

we hebben 't gisteren heel gezellig gehad met z'n viertjes, samen gegourmet en dat ging wonderwel goed. even voor twaalven de kinderen wakker gemaakt, samen afgeteld bij de klok en geproost met mooie hoge glazen champagne/appelsap. toen vanuit piet z'n kamer vuurwerk gekeken, dat echt weer prachtig en heel erg veel was. anna vond 't wel wat eng ('t was voor haar de eerste keer dat ze dat zag) en die wilde liever weer slapen, dus die ging haar bed weer in en sliep zo weer verder . op straat nog met de buren geproost en piet heeft nog een heleboel sterretjes gebrand, was ook voor 't eerst dat ie dat durfde. daarna kwamen nog vrienden langs, die geweldig leuk nieuws hadden: ze krijgen in jullie hun tweede kindje als alles goed gaat. hun oudste is ongeveer even oud als piet. ik vind 't zó leuk dat hij een broertje of zusje gaat krijgen!

ik zit nu alweer aan de champagne, die was zo lekker en nog niet op. dus: proost allemaal, maak er wat van dit jaar he!
pi_55703274
Lieve allemaal,

Voor iedereen een geweldig, mooi, gezond en gelukkig 2008!

X
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 januari 2008 @ 16:04:51 #45
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55703292
@ vivi

@saffier, ik werk bij de eindregies van de publieke netten van de televisie
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:09:47 #46
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55703373
Ik wens jullie ook al het moois in 2008!

Wij hebben ook een leuke avond gehad, bij en met vrienden gegeten. Om 12 uur ging iedereen naar buiten, ik bleef lekker binnen en heb Jetske even wakker gemaakt om samen te kijken. Ze vond het vooral heel wonderlijk. De ramen moesten wel dichtblijven want die knallen vond ze maar niets (en ik na een tijdje de rook ook niet echt). Het was heel knus. Daarna wilde ze niet meer slapen tot we thuis waren, ze bleef wel heel lief (dansen, lachen, lekker hangen). Om 2.30 uur gingen we slapen en om 9.00 uur werd ze pas weer wakker!!!! Nu ligt ze weer heerlijk wat uurtjes weg te knorren. Hmm, een rustige nieuwjaarsdag dus, wel prettig!
Lekker douchen!
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:18:08 #47
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55703520
Nou hier ook het eerste huilbuitje gehad.
Noah wilde kijken op de gang bij de buurkindjes die samen aan het spelen waren. Het jongste kindje komt naar hem toe (ongeveer een jaar ouder dan Noah) en 'duwt' hem zachtjes naar binnen en doet de deur dicht....

En dan dat beteuterde koppie van Noah

"Ik mag niet, mama"

Het oudere zusje van dat jongetje sprak hem nog "vermanend" toe dat Noah ook heus wel mocht, maar Noah wilde (natuurlijk) al niet meer.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 16:18:14 #48
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_55703522
Iedereen de beste wensen, dat het een mooi en goed jaar mag worden!
(ikzelf hoop weer ergens halverwege dit jaar zwanger te worden!)

Wij hebben oud en nieuw op de flat bij mijn ouders doorgebracht, 6 hoog in Delft. Alleen was er echt helemaal niks te zien, alleen wat er onder de flat werd afgestoken zag je. Wat er aan de overkant gebeurde hoorde je wel, maar zag je niet. Ook hier was het vrij vroeg rustig.
Lotte is er doorheen geslapen, hebben we ook nog maar niet wakker gemaakt (er was toch niks te zien)

Ben blij dat ik niet zo van vuurwerk hou, er is een hoop geld uitgegeven aan waar je niks aan zag. (vage zin)
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:30:00 #49
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55704853
Maneki succes niet leuk zoiets

Ynkse ook voor jou een dikke en als je hier in de buurt bent en je verveelt je of iets of wilt gewoon wta leuks doen, je bent hier altijd welkom meis!

Wij hebben opzich een heel fijn oudjaars avond gehad, lekker met zijn alle guido gekeken hij was briljant , daarna wat vuurwerk gekeken. Komen er ineens 2 brandweerwagens, 3 poltiewagens en een ambulance door de straat hier een goede 100 meter vandaan was er een partytent in de vlam gevlogen, die weern omgevallen was, en 2 tuinhuisjes in de rook.
Vanochtend werd er op de ruit getikt, de buurvrouw ( niet die rolluikjattende) , hadden ze bij 3 auto;'s hiervoor bij elks een band lek gestoken , inclusief die van rick en anitra .
Die is gelukkig weer gemaakt maar toch . zitten we vanimiddag op de bank, waren net binnen anitra ff sigaret gerookt buiten. knalt er ineens een vuurpijl tegen het raam. rotjoch van hier naast bezig. Dus ik zeg ik waarschuw een keer k zou er maar snel mee kappen. doet die net of ik achterlijk ben en zegt die tegen broertje gaat dat wijf de politie bellen, maar dan zeg ik wel dat je toch wel mag afsteken

Leuk zo;n rustig durpke
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 1 januari 2008 @ 17:31:38 #50
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55704879
Tex wta sneu, tis typisch kindegedrag wel denk ik, maar leuk is anders
pi_55705724
Nou tis achter de rug..we hebben het overal over gehad wat lekker neutraal was, en verder met geen woord gerept waar het nou écht allemaal om ging. Geweldig

Achgos Noah, dat is helemaal niet leuk ook al was het waarschijnlijk gewoon kinderlijke onschuld!
Saartje
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:19:02 #52
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55705832
Voor diegenen die vanochtend te laat op zijn gestaan (of die om een andere reden het vorige topic niet uitgelezen hebben) herhaal ik even mijn nieuwjaarswens:
Een heel fijn, gelukkig, gezond, relaxed 2008 gewenst.

En Loiske, je hoeft geen sorry te zeggen, mallerd!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 1 januari 2008 @ 18:19:41 #53
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55705837
En natuurlijk iedereen succes met (schoon)familie perikelen.
... ♥ ik mis je ♥
pi_55706111
Mikael heeft vanacht ook genoten van het vuurwerk. Hij werd om 10 over 12 wakker! Oh boem mooi. Dus hebben we samen naar de mist gekeken En om 3 uur viel ie weer in slaap terwijl is nog zo druk was met al het vuurwerk. Hij was heel onrustig en heeft ook heel slecht geslapen. Dus nu gaat ie er zo lekker in en gaat mama bank hangen met een vriendin
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55707258
Zal ik dan als nieuwjaaarswens maar iedereen een fijne (schoon)familie wensen?

Anna heeft lekker door het vuurwerk heen geslapen en om 3 uur werd ze overstuur wakker. Kan ook natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Jubileum moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 19:46:06 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55707736
Als alle dagen in 2008 zo worden als vandaag schrijven Jeroen en ik ons in voor "logeerweekenden voor ouders van autistische kinderen" ipv andersom Kolere wat had dat meisje het moeilijk vandaag, alweer een soort zondag, en ook al ligt ze bijna elke nacht zelf urenlang wakker, dat uurtje vuurwerk kijken heeft haar humeur niet bevorderd.

Schreeuwen, gillen, huilen, met de deur smijten, het was echt bal in huize Lois.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 januari 2008 @ 19:48:02 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55707789
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 19:46 schreef Lois het volgende:
Als alle dagen in 2008 zo worden als vandaag schrijven Jeroen en ik ons in voor "logeerweekenden voor ouders van autistische kinderen" ipv andersom Kolere wat had dat meisje het moeilijk vandaag, alweer een soort zondag, en ook al ligt ze bijna elke nacht zelf urenlang wakker, dat uurtje vuurwerk kijken heeft haar humeur niet bevorderd.

Schreeuwen, gillen, huilen, met de deur smijten, het was echt bal in huize Lois.
oe dat is niet zo fijn, gelukkig is t maar 1 dag per jaar oud op nieuw

hoe ervaart Eva het vuurwerk zelf? is ze daar bang voor of genoot ze ervan?
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator dinsdag 1 januari 2008 @ 19:52:02 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55707883
Ze was niet bang nee, we hadden haar heel goed voorbereid. Ze vond het wel spannend maar heeft ook echt genoten bij het kijken naar alle mooie kleurtjes. Ze stond zelfs voor het raam te eisen "buurman! Ik wil blauwe vuurwerk! "
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:06:32 #59
190853 RockabeIIa
pi_55708195
Wat heftig Lois...
  dinsdag 1 januari 2008 @ 20:52:45 #60
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55709307
Wat moeilijk Lois. Gelukkig zijn die rare dagen nu even achter de rug.
Ik heb morgen een dagje 'vrij'. Lena en Luuk gaan naar het KDV, en ik ga volgende week pas (of; weer) werken. Eigenlijk wil ik een grote schoonmaak, maar bah.

Rockabella, wat doe jij voor werk dat je zo laat op pad moest nog?
pi_55709578
Vervelend dat soort dingen Lois. Nou moet ik zeggen dat ik ook wel weer blij ben dat al die feestdagen zo'n beetje voorbij zijn. De wimpels waaien hier nog dagelijks op en neer en er loopt ook nog een paardje over het dek Die kleine koppies moeten al die indrukken maar zien te verwerken.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:06:29 #62
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55709650
O Lois, ik had vandaag ook een slechte dag...
Deuren rammelen, tranen, extra medicatie. En dan ook nog het laatste Harry Potter boek uitgelezen, (aan alles komt een eind...)
Dan weer de overgang naar de groep (zondag as. is mijn vakantie, afgelopen)...
Ik lag gister om half 6 nog wakker

Allemachtig! Wat een dagen..
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_55709652
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Kim was 's avonds onrustig en sliep af en toe. Om 22.30 viel ze diep in slaap. Ze heeft keurig doorgeslapen en werd pas om 8.30 weer wakker.
Door de mega mist kon je amper wat zien. Ff de buren een hand gegeven en toen weer naar binnen gegaan. Er was een gigantisch lawaai. Veel tig klappers. Maar Kim werd er gelukkig niet wakker van. Nu weer thuis en ze zijn hier nog aan het knallen.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:44:35 #64
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55710545
Lois, heftig allemaal. Het gewone ritme kan nu gelukkig weer beginnen.
Oxy, ik las toevallig dat mevrouw Rowling misschien toch nog een deel 8 gaat schrijven (al zou dat dan niet de eerstkomende tien jaar zijn). Dus het einde is misschien niet zo definitief als je nu denkt.
Lishe, dat opruimen kan vast nog wel even wachten, als ik jou was zou ik iets echt leuks gaan doen, om jezelf even lekker op te laden.
pi_55710613
Er was een documentaire over JK Rowling op nederland 2 vanavond. Leuk mens vond ik het wel.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:52:54 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55710741
Jeetje Lois
Ik ben het zelf idd ook wel zat, al die 'rare' dagen.. Kan me wel voorstellen dat voor mensen als Eva en Oxy het nog -tig keer zo moeilijk is om dat allemaal recht te breien in het koppie.

Deze week nog wel 'niet helemaal normale dagen'; Swets heeft vrij en is druk bezig op zolder een nieuwe kamer voor Saskia te maken.. toch weer anders dan het gewone ritme. We hebben Tijn z'n verjaardag als afsluiting van de kerstvakantie, morgenochtend op jacht naar een verjaardagskado. Schoonmoeder komt oppassen zodat Swets door kan gaan en ik geen rondstuiterende peuter om me heen heb in de speelgoedwinkel
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 21:53:51 #67
3011 E.T.
pi_55710772
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:47 schreef snoopy het volgende:
Er was een documentaire over JK Rowling op nederland 2 vanavond. Leuk mens vond ik het wel.
In Edinburg kun je trouwens goed zien wat er allemaal aan inspiratie is gebruikt
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 januari 2008 @ 22:00:26 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55710939
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 21:53 schreef E.T. het volgende:

[..]

In Edinburg kun je trouwens goed zien wat er allemaal aan inspiratie is gebruikt
daar ben ik 3 jaar geleden ook geweest
volgend jaar misschien weer
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 1 januari 2008 @ 22:09:23 #69
3011 E.T.
pi_55711153
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 22:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

daar ben ik 3 jaar geleden ook geweest
volgend jaar misschien weer
Ben je ook in 'Real Mary King's Close' geweest? De smalle steegjes onder het nieuwe gemeentehuis?
Vond ik echt geweldig
Maar sowieso.. geweldige stad met smalle steegjes en verborgen pleintjes enzo Erg fotogeniek ook
  dinsdag 1 januari 2008 @ 22:13:33 #70
24188 Belana
kloon van belana
pi_55711249
ach lois, wat een zware dag! het is ook allemaal wat al die feestdagen. dat merk je pas als je kinderen hebt sowieso. heel eerlijk, ik ben ook blij dat het weer achter de rug is. vandaag meteen alles weer opgeruimd ook. behoefte aan normaal
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 1 januari 2008 @ 22:13:59 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55711262
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 22:09 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ben je ook in 'Real Mary King's Close' geweest? De smalle steegjes onder het nieuwe gemeentehuis?
Vond ik echt geweldig
Maar sowieso.. geweldige stad met smalle steegjes en verborgen pleintjes enzo Erg fotogeniek ook

heel tof

en ook zo'n griezeltocht snachts gedaan, en over t kerkhof waar Bobby ligt
heb nog heel wat foto's gemaakt met mijn paps analoge cam iets van 6 rolletjes vol geschoten in een fotoalbum liggen
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 1 januari 2008 @ 22:20:47 #72
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55711435
Ik ben ook blij dat de feestdagen voorbij zijn. Al heb ik het heerlijk gehad, hoor. Ben blij dat het klaar is.

Maar nog geen kerstboom opgeruimd. Daar had ik echt de puf niet voor... Misschien komend weekend, want komende dagen vroeg werken dus dan heb ik er ook geen puf meer voor denk ik
©Dumbo
pi_55711666
de kerstboom is hier vandaag wel ook opgeruimd. hoe leuk ik 't ook vind als ie er staat, opruimen is ook weer echt heerlijk! weg met die rotnaalden ook vooral.

lois, oeioei, hopelijk morgen een betere dag voor jullie. en nu snel weer in 't 'gewone' ritme zien te komen inderdaad. ik vind de vakantie veel te snel om. we hebben ook niet alleen maar vrolijke kerstdagen gehad door een aantal gebeurtenissen in nabije familie, dus ik zou nog wel een vakantietje erachteraan kunnen gebruiken. maar ik mag niet zeuren, heb eigenlijk al heel lang vrij. alleen had ik zo veel meer dingen gepland om te doen in die vrije tijd dan ik uiteindelijk gedaan heb... belachelijk hoe snel tijd soms door je vingers kan glippen. minder tijd verdoen met niksen, maar ook realistischer plannen zijn dus een paar van m'n goede voornemens.
  dinsdag 1 januari 2008 @ 22:58:21 #74
56471 pinquit
oh my lama!
pi_55712230
ik heb de kerstboom vrijdag al opgeruimd
was het ineens zo zat
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_55712240
Kerstboom en kerstpullen opruimen staat hier voor zaterdag op de planning De rare weken zijn nog niet helemaal over, deze week staan er nog 2 verjaardagen op de planning en de kinderen willen van vrijdag op zaterdag gaan logeren. Oudste bij opa&oma en de jongste bij z`n verkering
Lief en ik willen de kans grijpen om nog eens uit eten te gaan, nu het nog kan

Volgend jaar houden we oudste wakker met oud&nieuw, tot het ergste vuurwerk afgelopen is want hij heeft zich gisteravond zó druk liggen maken dat hij geen oog dicht heeft gedaan en uiteindelijk hysterisch was. Niet fijn voor hem..
Saartje
  dinsdag 1 januari 2008 @ 23:01:20 #76
3011 E.T.
pi_55712277
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 22:58 schreef Maneki.Neko het volgende: jongste bij z`n verkering
toch wel op aparte kamers he?
pi_55712331
Waarschijnlijk slapen ze samen in een tentje
Saartje
  dinsdag 1 januari 2008 @ 23:06:02 #78
3011 E.T.
pi_55712368
quote:
Op dinsdag 1 januari 2008 23:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Waarschijnlijk slapen ze samen in een tentje
Z'n kennis over bloemetjes en bijtjes heb je wel bijgespijkerd toch?
Een tentje met deze kou..
Geboortegolf Haaksbergen.. the sequel
pi_55712398
Zijn versie van de bloemetjes en de bijtjes lijkt meer op 'iets van de klok en de klepel'
Zo vroeg ik hem vandeweek of hij even bij me op de bank kwam liggen om lekker ff te vrijen..toen hij bloedserieus zei dat dat niet kon omdat zijn piemel daar te klein voor is
Saartje
  dinsdag 1 januari 2008 @ 23:21:02 #80
3011 E.T.
pi_55712679

Die angst voor kleine piemels zit er al vroeg in
pi_55712788
Ik wist niet dat dat zo aangeboren is, maar inderdaad
Saartje
pi_55713324
Maneki

Sven is gisteravond opgebleven, hij had verkondigd dat hij niet ging slapen en heeft dat ook niet gedaan (we waren bij vrienden, en die zonen van hen hebben hem wel bezig gehouden). Normaal ligt hij stipt 7 uur in bed, nu was het 2 uur voordeel was wel dat hij tot half 10 sliep vanmorgen

Vandaag de kerstspullen opgeruimd, en Sven is nu steeds O Denneboom aan het zingen, want de kerst is voorbij, dus is het winter, en O Denneboom is een winterlied volgens hem

Ach Lois, wat is het toch heftig voor Eva he

Oja, en iedereen natuurlijk nog een gelukkig nieuwjaar
(vanmorgen gingen we op nieuwjaarsvisite en net voor we er waren zat Sven in de auto "kersthaar, nee dat is het niet, euhh kerst ... euh haar ... euh, mama wat moet ik nu zeggen straks???
Bedoel je gelukkig nieuwjaar Sven??
Oja, dát wat het die jongens hadden hem gisteren geleerd "gelukkig nieuwhaar" te zeggen
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_55713963
Ik wil iedereen een heel goed jaar wensen waarin (een aantal van) jullie dromen uitkomen! Er moet tenslotte wat te wensen overblijven...

En bixis, ik ben het helemaal met je eens, die vakantie duurt veel te kort! Gelukkig is er binnenkort weer de voorjaarsvakantie.
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:09:05 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55717407
Dames, mag ik jullie mening?

Dean is gisteravond weer teruggekomen van 2 daagjes logeren bij oma (voor het eerst).
Nu vraag ik me af of ik nu zo'n ontzettende zeikerd ben, maar er zijn een aantal dingen die me gewoon niet lekker zitten.

Ten eerste; mijn moeder is stapel op haar kleinzoon en is ook ontzettend voorzichtg met hem (ik word soms zelf gek van alles wat ze me verbied met hem te doen als ze hier is, ze is voortdurend bang dat ie stikt als ik hem een broodkorstje geef oid, en staat de hele tijd achter hem om hem op te vangen, terwijl ik vaak denk : " " )

Anyway, ik had dus een hele lijst uitgetypt met zijn voedingschema etc.....Dean krijgt hier rond 12.00 altijd een fruithap van 3 vruchten, met een liga, dus dat kan ie echt nét op, en 's avonds 1 Danoontje gemixt met wat volle yoghurt.

Verder krijgt ie tussendoor water met een héél klein beetje diksap voor de smaak...zo'n fles diksap siroop doe ik wel twee weken mee ofzo. Nou ja, iig, alles verteld en nog doorgemaild van te voren, komen ze gisteravond dus aan, Dean als eerste met een blauw oog, (oke, kan gebeuren, hij had misgrepen waar hij dacht dat er nog een stuk tafel was en gevallen met zijn koppie op de punt) maar goed, dan denk ik dus: "je loopt mij continue "op te voeden" wat ik allemaal niet mag doen met hem en wat er gevaarlijk is etc..maar het kind heeft bij mij nog nooit iets gehad..

Verder: ze heeft hele leuke foto's gemaakt, vertelt ze, nou, wat schetst mijn verbazing als ik ze zie?

Sorry, maar je zet een kind toch niet op een tafel, los, om er foto's van te maken? Ook al is het een hele lage tafel...hij klettert zo met zijn koppie op de rand toch?

Verder verteld ze dus vrolijk dat ie in 2 dagen 6 (!!!!) Danoontjes op heeft want: "Dat wilde hij" ..
Hij had zogezegd nog honger na zijn fruithap ( die krijgt ie hier amper op). (daarbij kan ie amper papa en mama zeggen dus "ik wil Danoontje!!!" lijkt me een hele klus .

En de bijna nieuwe fles diksap was ook al zo goed als leeg..na 2 dagen!!!! Kind was al zo actief maar goed, dat kwam natuurlijk door die overload aan suikers.

Nogmaals, mijn moeder is echt een superleuke oma en stapel op d'r kleinkind, ze had zelfs haar duim gekneusd toen ze hem probeerde te grijpen bij de valpartij..maar deze dingen irriteren me toch ergens...zal ik het maar laten gaan, omdat het echt allemaal geen ramp is, dat weet ik ook wel, of zouden jullie er toch iets van/over zeggen???
pi_55717440
Ik ga mijn kerstboom ook zo opruimen. Het ging 2,5 week goed qau gesneuvelde kerstballen maar nu moeten ze eraan geloven: Neej mama mag niet Och boem mama De laatste 2 dagen er zijn er bijna 10 ballen gesneuveld. Gelukkig had na de kerstdagen nieuwe gekocht voor volgend jaar.
Liefde
pi_55717494
Tis de taak van opa`s en oma`s om jou het gevoel te geven dat jij onverantwoordelijk bezig bent als ouder, om vervolgens het kind compleet te verzieken met snoep en speelgoed als je even niet kijkt.
Nu hij nog zo jong is zou ik er wel wat van zeggen, om de suikerhyperacticviteit engizins te beperken maar naarmate hij ouder wordt kun je dat beter gewoon lekker een beetje op z`n beloop laten.
Dat los op de tafel zetten zou ik echt wel wat van zeggen! Hij is nog te klein om te beseffen dat hij stil moet zitten.
Saartje
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:23:41 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55717569
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis de taak van opa`s en oma`s om jou het gevoel te geven dat jij onverantwoordelijk bezig bent als ouder, om vervolgens het kind compleet te verzieken met snoep en speelgoed als je even niet kijkt.
Ja, daarom! "Daarom dacht ik ook, laat maar gaan... (hoewel het me wel wat moeite kostte ).

pi_55717590
Viev het is toevallig dat je erover begint.
Mijn ouders doen namelijk precies hetzelfde. Mikael heeft volgens hun altijd honger. Je kan daar niet zijn of hij heeft al iets te eten. En ook met drinken. Hier thuis krijgt ie gewoon water. Soms wel eens appelsap ofzo maar dan verdun ik het ook met water. Bij mijn ouders is het gewoon echt bijna pure ranja wat ie krijgt. En ook gewoon dingen als spekjes enzo. Ik word er ook niet goed van.
Met oud en nieuw heb ik samen met Mikael daar geslapen en ik wist niet wat me overkwam. Ik zeg nee als ie om iets vraagt en mijn ouders geven toch. Dus ik ben dan de boosdoener omdat ik het weer afpak. Is zielig voor Mikael maar ja als ik zeg nee dan is het nee.
En ook zo met slapen. Mijn ma zegt altijd dat Mikael daar heel goed slaapt. Ik had Mikael gewoon om 7 uur naar bed gedaan. En mijn schoonzus (die woont daar tijdelijk) zei dat Mikael normaal pas om half 10 naar bed gaat. En dan ie dan ook heel vaak wakker word 's nachts. Ik snap dat ook wel ja. Kind is dan toch helemaal uit zijn ritme
En ook. Ik had zijn tanden al gepoetst omdat ie na bed moest. Loopt Mikael naar de koelkast geeft mijn moeder hem een toetjes. OK dan maar opnieuw tanden poetsen. Geeft ze hem ook nog een manderijn. Ik dacht echt op dat moment en nu ga ik naar huis. Ik vind fruit eten voordat je naar bed gaat gewoon slecht. En mijn schoonzus zei dus dat het er altijd zo aan toe gaat als Mikael daar slaapt. En ik me maar steeds afvragen waarom Mikael zo moeilijk doet altjd als ie daar is geweest.
Maar ja mijn ouders luisteren ook gewoon niet na me. Ze doen net of ze gek zijn en geven hem steeds van alles. En ik maar steeds afpakken!
Liefde
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:25:53 #89
190853 RockabeIIa
pi_55717600
Vivi, moeilijk... vooral omdat ze jou bij wil brengen hoe het zou moeten. Bij ons is de oppas de baas. Ik neem maar voor het gemak aan dat de oma's capabel genoeg zijn te weten wat het best is voor Brent op dat bepaalde moment. Dus ik ga achteraf niet miepen maar over de dixap of 6 danoontjes zou ik wel wat zeggen, en dan uitleggen waarom ik dat niet prettig vind en waarom het niet goed is voor hem.

ps. Leest ze niet mee? Dan hoef je natuurlijk niets te zeggen Gewoon je boodschap op fok achterlaten en voila!
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:27:06 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55717610
Het is dus overal hetzelfde ..
Dean moest nu ook naar Classic FM luisteren als ie in bed lag volgens oma, want daar sliep hij zo lekker op. Okeeeee....?!

Waarom is fruit eten slecht voordat ze gaan slapen?
  woensdag 2 januari 2008 @ 10:29:05 #91
190853 RockabeIIa
pi_55717638
citrussap tast tandglazuur aan misschien?
pi_55717656
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 10:27 schreef Vivi het volgende:
Het is dus overal hetzelfde ..
Dean moest nu ook naar Classic FM luisteren als ie in bed lag volgens oma, want daar sliep hij zo lekker op. Okeeeee....?!

Waarom is fruit eten slecht voordat ze gaan slapen?
Whaha geen idee. Ik heb dat tijdens de zwangerschap ergens gelezen. Had geloof ik iets te maken met het euh verteren ofzo. Dt het gaat gisten ofzo. Zoiets was het! Maar als ik Mikael fruit geef voordat ie gaat slapen is ie heel onrustig en poept ie altijd 's nachts
Liefde
pi_55717870
Oma's.....
Ik hoorde laatst dat het logeren heel goed was gegaan. Ronja kon gewoon tijdens het boodschappen doen blijven slapen want mijn broertje van 12 was thuis. Nou is dat een heel verantwoordelijke jongen en ze sliep en oma was maar een kwartiertje weg. Maar toch, ik wil niet dat mijn broertje de verantwoordelijkheid heeft over Ronja. niet voor haar maar ook niet voor hem en bovendien vind ik niet dat je zoiets moet doen zonder het even aan de ouders te vragen.
Maar goed, ik heb gezegd dat ik het niet fijn vind en daar werd wel een beetje om gelachen maar het wordt ook gerespecteerd.
Ik ga mee met Rocka in die zin dat ik vind dat als je een oppas kiest voor je kind dat je dat doet omdat je hem/haar vertrouwt en dat je dan ook het vertrouwen moet hebben in het doen en laten van de oppas.
Maar zes danoontjes en een halve fles dixap zou ik wel weer even aankaarten. Niet heel dramatisch, maar ik zou het wel even zeggen.
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 10:59:26 #94
5428 crew  miss_sly
pi_55718120
Heel toevallig hebben wij daar gisteren ook nog een gesprek over gehad. Ik heb nog niet eens een kind en voor mij is zeker het hele eet- en drinkgebeuren al een issue schaap en ik hebben er zelfs al discussies over gehad.

Ik zou er zeker wat van zeggen, maar misschien dan een keer een rustig gesprek hebben en daarin duidelijk aangeven wat je niet prettig vond aan hoe het gelopen is en niet een opsomming maken van afgekeurde dingen, als je begrijpt wat ik bedoel
Ow ja, het vertrouwen hebben in de oppas is natuurlijk erg belangrijk, maar ik vind dat je wel degelijk bepaalde dingen ook mag verwachten van de oppas, of dat nou je (schoon)moeder is of niet. Als jij zegt dat er bepaalde dingen moeten of niet mogen of wat dan ook, vind ik ook dat de oppas zich er aan dient te houden. Natuurlijk mogen zeker opa's en oma's hun kleinkind(eren) ook een beetje verwennen, maar als je als ouder sommige dingen neit wilt, vind ik dat je dat mag zeggen en er dan op moet kunnen vertrouwen dat ze zich daaraan houden.
pi_55718384
in principe wat miss_sly zegt... maar toch ook wel enigzins kop in het zand en niet willen weten wat oma doet/te eten geeft... oma doet toch een boel dingen anders, sommigen dingen vertelde ze me ws niet eens, wetende dat ik het ws of ms niet prettig zou vinden... ja, het niet weten, zolang er tenminste geen overduidelijke schadelijke effecten waren , was per saldo voor deze moeder beter dan dat de eventuele overdaad aan zoet of andere aanpak slecht was voor mijn kinderen.

de dingen die ik écht niet wilde hebben, gooide ik 'op doktersadvies' , het kon niet anders.
pi_55718471
Kijk sommige dingen vind ik ook niet erg dat ze dat doen. Maar ik wil niet steeds als ie daar is geweest met een kind zitten dat niet lekker in zijn vel zit. Of omdat ie tig manderijnen eet of omdat ie veel te laat naar bed gaat maar wel heel vroeg weer wakker word of omdat ie veel te veel suiker binnen krijgt. Dat zijn simpele dingen waar ze zcih gewoon aan moeten houden.
Liefde
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:25:01 #97
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_55718595
Vivi ik zou er gewoon wat van zeggen hoor.
Nu is de situatie hier wat anders, maar heb mijn ouders/schoonouders nooit betrapt op iets geven waar ze niet tegen kon.
Schoonvader geeft zelfs door hoe ontlasting was ivm verhoging/verlaging medicijnen

Het tafel zitten, arwen is ouder dus sja , heeft ze geen stoeltje voor hem te eten? anders eentje van de ikea halen voor der?

ik stond welt e kijken 3 stuks fruit en een liga wow ben al blij als er hier 3 druifjes of een halve banaan binnen komt
pi_55718649
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:18 schreef MeNicole het volgende:
Kijk sommige dingen vind ik ook niet erg dat ze dat doen. Maar ik wil niet steeds als ie daar is geweest met een kind zitten dat niet lekker in zijn vel zit. Of omdat ie tig manderijnen eet of omdat ie veel te laat naar bed gaat maar wel heel vroeg weer wakker word of omdat ie veel te veel suiker binnen krijgt. Dat zijn simpele dingen waar ze zcih gewoon aan moeten houden.
doktersadvies, en anders 1 keer echt goed kwaad worden als oma blijft volharden in dat gedrag.

oma's willen toch maar al te graag oppassen, dat verspelen is dus ' een ramp' en zullen ze als je zien dat het jou, als moeder, echt menens is wel zich aantrekken dan.

ik snap ook niet zo waarom je je niet aan gewone eetregeltjes zou houden bij andermans kind als oppas... maar ja, oma's, sommigen dan, hebben zoiets van "ik heb jou ook opgevoed, en dus hoef je mij niet te vertellen hoe ik wat moet doen, en wat maken die paar danoontjes nou uit en blabla"

ja, dan word jij dus pissig, en maak jij een drama van zoiets onbenulligs
ik heb dus tot op zekere hoogte (!!) de wat niet weet wat niet deert taktiek gebruikt, voor mijn eigen bloeddruk.
een beetje druk kind terugkrijgen die enkele keer, nu ja, soit, ook dan denk ik 'pick your fights' ... maar goed, mijn moeder gaf en geeft zoveel aanleiding tot ergenis dat ik genoeg keuze heb uit potentiele 'fights' , dat zal het ws zijn, dat ik niet over alles een punt maakte, op een bepaald moment, zolang het geen echt serieus effect op mijn kids had.
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 11:38:26 #99
5428 crew  miss_sly
pi_55718850
Nou, als het om de veiligheid gaat en om het eet- en drinkgedrag van mijn (eventuele toekomstige ) kind zou ik zeker mijn regels uitspreken en ook verwachten dat die worden gehanteerd. Ik vind ook dat Vivi dat netjes heeft gedaan met een lijstje enzo, zo zou ik het ook willen doen, denk ik. maar ja, dan moet de oppas zich er wel aan houden natuurlijk.

Inderdaad, veel oma's denken dat ze het wel weten omdat ze toch ook hun eigen kind(eren) goed hebben opgevoed, maar dat wil niet zeggen dat het allemaal wel prima is. De schoonmoeder van mijn zusje heeft geen traphekje geplaatst want "(insert naam) is vroeger ook wel eens van de trap gevallen en had alleen een buil hoor, dus zo'n ramp is dat niet"...
pi_55719005
ik bedoel , eet en drink gedrag, zonder dat er sprake is van allergie of andere serieuze zaken, 1 dagje anders dan anders, ik zou het liever niet willen weten dan , dan dat ik er weer een punt van zou maken, iedere keer weer, als het per saldo niet echt schadelijke effecten heeft.

maar aan de andere kant, als het een terugkerend issue is, waar ik wél een punt van wil maken, zou ik een andere oppas kiezen, of anders dan maar niet meer uitgaan.

het ligt er dus aan... aan de gevolgen (is het nu écht zo'n ramp, 1 dagje anders eten/slaappatroon, algehele aanpak) en aan de frequentie... en wb dat laatste kan het dus of een fikse ruzie waard zijn (als het echt belangrijk is dat de kleine bepaalde dingen níet eet of doet) of je 'pickt' je fights... laat bepaalde dingen schieten, want ach.. het scheelt voor jou een hoop ergenis, en voor de kleine maakt het eigenlijk niet echt uit.

maar geloof me, ik weet echt wel wat het is je te ergeren aan dit soort dingen, breek me de bek niet open
daarom zeg ik dus dat je je ergenis, je woede , je bloeddruk moet afzetten tegen 'de schade' bij het kind.
pi_55719135
Oei, dit soort dingen zie ik dus ook bij mijn neefje, maar dan vaak wel waar schoonzusje gewoon bij is. Ik heb al geprobeerd ervan te overtuigen dat ik dan dus echt pissig ga worden, maar ik wil niet dat mijn kind na een half jaar al chocolade gevoerd krijgt
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:49:59 #102
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55719143
Ik heb toevallig afgelopen week aangekaard dat ik gek werd van iedereen die zich met Lena's voedingen bemoeit. Of ze dus in het vervolg konden vragen wanneer ze voor het laatst gegeten had, ipv dat eeuwige "volgens mij heeft ze honger." Nou, dat heb ik geweten.

Aan de andere kant: als ik uitleg waarom ik vind dat teveel ranja, koek, of ander zoets niet goed voor haar is word daar wel naar geluistert. Bedtijd vechten ze zelf maar uit. Dat hoort ook een beetje bij logeren. (Al is het bij zo'n kleintje natuurlijk wel een issue.) Ik kies de oppas omdat ik diegene vertrouw met mijn kind, maar daarbij kan ik best aangeven wat ik wel en niet prettig vind. Zoiets.
Bij mijn schoonfamilie vind ik het trouwens stukken moeilijker er iets van te zeggen. Maar toen ze zomaar carpaccio voorgezet kreeg (ze was nog niet eens 1!!) barstte bij mij de bom.
Kortom: Vivi, ik zou er zeker iets van zeggen. Niet belerend ofzo, maar wel jouw keuzes uitleggen. En daarbij, het is jouw zoon, dus moeilijk soms om uit handen te geven. (Ik heb gehuild toen Luuke zonder mijn weten diksap kreeg. )
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:53:52 #103
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55719243
Mjaa, ik heb gisteren ook al meteen gezegd hoor, dat 6 danoontjes teveel is, volgens mij wist ze helemaal niet dat daar zoveel suiker inzit, ze zij ook meteen, "volgens mij waren het er maar 4 hoor!! Maar het was zo'n sixpack en daarom zei ik 6!!! "

Ach....

En dat ze maar heel weinig diksap in het flesje had gedaan...nou, wie schetst mijn verbazing toen ik zag dat de hele fles zo goed als op is .

Ach nou ja, ik vertrouw haar verder absoluut met Dean hoor...maar ik dacht gewoon even: !!

Op het KDV heb ik ook al 4 keer moeten zeggen dat Dean geen lange vingers mag, liever een volkoren koekje, dat komt ook niet aan geloof ik
  woensdag 2 januari 2008 @ 11:56:34 #104
190853 RockabeIIa
pi_55719310
En zo moet je steeds meer stukje bij beetje loslaten...
Moet er niet aan denken dat ie naar school heen moet over een paar jaartjes...
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 12:02:48 #105
5428 crew  miss_sly
pi_55719439
Vooral het eerste jaar zou ik wel erg op het eten en drinken letten. Veel mensen zijn zich toch niet bewust van wat er in bepaalde voedingsmiddelen zit en of het wel zo gezond is voor een kind. Dingen als cocholade, teveel suikers, eten/drinken met koemelk zou ik het eerste jaar graag zoveel mogelijk vermijden en ik verwacht dus dat de oppas daaraan meedoet. Daarna zou het voor mijn gevoel toch al weer wat anders zijn.

Maar goed, ik spreek uiteraard puur over de theorie, dat zal wel schelen.
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:03:06 #106
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55719444
Wat dacht je van Fietsen? Ik leer hier nooit dat je ook zonder zijwieltjes mag als je 4 bent. Nooit.
pi_55719481
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:03 schreef Lishe het volgende:
Wat dacht je van Fietsen? Ik leer hier nooit dat je ook zonder zijwieltjes mag als je 4 bent. Nooit.
ik snap je zin niet
pi_55719482
HU? Zijwieltjes haal je er toch gewoon af als je kind het evenwicht kan bewaren om te fietsen? Bij de een is dat wat eerder dan bij de andere, maar waarom dan pas bij 4?
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:09:52 #109
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55719603
Bij wijze van spreken. (4 is dus te vervangen voor elke willekeurige leeftijd waarop een kind kan gaan fietsen.) Zo duidelijk?

Iemand nog een rijstewafel?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 januari 2008 @ 12:10:55 #110
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55719631
eindelijk weer eens kunnen fietsen
niet lang maar wel lekker

konijnenhok verschoond. nu nog ff wat opruimen en we mogen weer aan t werk
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55719666
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:09 schreef Lishe het volgende:
Bij wijze van spreken. (4 is dus te vervangen voor elke willekeurige leeftijd waarop een kind kan gaan fietsen.) Zo duidelijk?

Iemand nog een rijstewafel?
Ah, ja, zo duidelijk ja
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:23:22 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55719944
hallo lieve mensen

Mijn dagen weekend zijn weer voorbij en we gaan er weer lekker flink tegenaan
En ik heb er zin in, beetje mijn gedachten verzetten door me helemaal op het werk terug te storten, maar nu wel sneller aan mezelf denkend

Ondertussen besloten dat 2008 nu eens echt mijn jaar moet worden
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:38:37 #113
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_55720335
Ehm Vivi, met welke reden geef je 6 danoontjes mee uit logeren als hij er normaal gesproken slechts 2 (ik ben even kwijt hoeveel jij normaliter geeft) krijgt?

Ik herken het wel, wat je schrijft. Mijn moeder vindt ook dat in ieder handje een snoepje moet ipv gewoon een snoepje.
Maar wat anderen ook al schrijven. Gewoon zeggen en daarna loslaten; oma's zijn oma's.
Volgens mij hebben zowel Oma als Dean geweldig genoten. (Te zien aan die uitdagende pose bovenop tafel.)

Toevoeging: Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst!!
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:40:48 #114
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55720374
Gelukkig Pruk.
Bar, da's een goed besluit!
Smirre, dat beschrijft precies he mijn moeder ook denkt "in iedere hand een snoepje'.

Nou had ik een dagje vrij, maar ondertussen doe ik niks dan hier rondlummelen. Dom. Ik ga de kerstboom aftuigen en eens lekker in bad met een boek. Dag!
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:41:42 #115
3011 E.T.
pi_55720389
Ik vind het ook wel wat uitmaken of iemand incidenteel oppast of structureel.
Als opa en/of oma elke week een dag (of twee,drie) oppassen, dan verwacht ik dat ze strenger zijn omdat hun rol dan 'mede-opvoeder' is.

Voor af en toe eens een keertje vind ik 't niet zo erg. (al zou ik bij 6 danoontjes en een halve fles dixap ook wel iets zeggen).
  woensdag 2 januari 2008 @ 12:52:06 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55720583
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 12:38 schreef Smirre het volgende:
Ehm Vivi, met welke reden geef je 6 danoontjes mee uit logeren als hij er normaal gesproken slechts 2 (ik ben even kwijt hoeveel jij normaliter geeft) krijgt?

Ik herken het wel, wat je schrijft. Mijn moeder vindt ook dat in ieder handje een snoepje moet ipv gewoon een snoepje.
Maar wat anderen ook al schrijven. Gewoon zeggen en daarna loslaten; oma's zijn oma's.
Volgens mij hebben zowel Oma als Dean geweldig genoten. (Te zien aan die uitdagende pose bovenop tafel.)

Toevoeging: Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst!!
Ik was de Danoontjes vergeten in te pakken dus die had ze zelf nog even gehaald.
pi_55722067
Misschien wel een beetje laat, maar daarom uiteraard niet minder gemeend

Gelukkig nieuwjaar
En ik wens iedereen "zijn/haar" jaar toe
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:33:56 #118
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55722957
Even hier plakken:

Na jaren dubben was Remco mijn getwijfel zat en ging voor me op zijn knieën "Wil je met met trouwen" vroeg hij mij, hier kon ik natuurlijk maar 1 antwoord op geven! :-)

We kennen elkaar nu 10 jaar, we hebben een fijne relatie met elkaar waarin alles bespreekbaar is, we hebben 2 kinderen en we hebben het goed met elkaar. Als familie gaan we straks onder 1 naam veder, dat voelt goed!

De datum wordt de som van de geboortedata van de kinders, 27-04-03 + 02-05-05 = 29-09-08 en dat valt op een maandag, dus dat wordt op de fiets naar het gemeentehuis :-)

Wat voor invulling we verder aan deze dag gaan geven weten we nog niet, ons jaar is gelukkig gelukkig begonnen!

Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:35:24 #119
3142 m@x
pi_55722980
Gefeliciteerd Mel
  Moderator woensdag 2 januari 2008 @ 14:36:12 #120
5428 crew  miss_sly
pi_55722999
mel, wat leuk! Gefeliciteerd
maak er een dag van zoals jullie het willen, dan is het altijd goed
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:36:20 #121
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55723005
En ik zit nu met opkomende blaren in mijn handen, spierpijn in mijn schouders en blauwe plekken op mijn benen, leuk zo'n cursus Pole fitness van Denise Mulder (Paaldansen/ paal fitness & Dans) Het was best zwaar, maar ik had wel mijn draai gevonden!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:42:18 #123
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55723162
Mel wat leuk! En wat ontzettend leuk gevonden die trouwdatum!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_55723269
Mel, gefeliciteerd!

Stel dat ik zou trouwen dan werd dat 06-08-04 + 01-10-06= 09-18-2013
Helaas
  woensdag 2 januari 2008 @ 14:51:16 #125
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55723372
Mel, wat leuk! Gefeliciteerd!
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:00:04 #126
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55723601
Dankjulliewel!
De datum staat nu ook op het gemeentehuis vast. Ik heb nu alleen geen idee hoe ik het verder wil invullen allemaal...
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:07:37 #127
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55723738
Mel! Wat grappig!
De eeuwige verkering word dus eeuwige trouw! (was het voorheen ook alwel maar je snapt me wel)

GEFELICITEERD!

Bij ons was het dan: 28-04-03 + 22-06-05 = 50-10-08 maar we waren al getrouwd op 23-01-2003
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:08:52 #128
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55723776
Ah joh, je hebt nog tijd zat om dingen te bedenken!
Jij bent crea genoeg om iets leuks en perfect bij juillie passend te verzinnen.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55723862
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 15:00 schreef melonovy het volgende:
Dankjulliewel!
De datum staat nu ook op het gemeentehuis vast. Ik heb nu alleen geen idee hoe ik het verder wil invullen allemaal...
Dat komt wel hoor Gewoon denken hoe jij jouw ideale huwelijksdag voor je ziet en die in de mate van het mogelijke proberen uit te voeren. En je helemaal niets aantrekken van wat andere mensen zeggen/willen/wensen/menen beter te weten Het is jullie dag (en het is héérlijk )
  woensdag 2 januari 2008 @ 15:20:38 #130
190853 RockabeIIa
pi_55724084
Mel, van harte met jullie voorgenomen huwelijk
  woensdag 2 januari 2008 @ 16:48:31 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55726003
Van harte met jullie huwelijk Mel!
pi_55726310
Van harte melonovy!
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:23:01 #133
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55726579
Melonovy, wat een geweldig leuk nieuwtje! Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!

Mijn zus is vandaag even op bezoek geweest met Lennart (2 weken geleden geboren). Het is zoooooo'n lief mooi ventje
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:32:07 #134
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55726743
Melonovy wat leuk, gefeliciteerd

En wat oppassende oma's (en opa's en in mijn geval ook tantes) betreft, bij ons gaat het precies zo
Maar het hoort er een beetje bij vind ik, maar ze moeten het niet overdrijven.

Wat ik het vervelendse vind/vond is als we allemaal bij mijn ouders zijn, en Noah is vervelend en moet op de gang, dat zij dan heel hard zegt "aahhhh wat zielig!!" en dat soort dingen.

Verder mogen ze het bij hun thuis wel zo'n beetje op hun manier doen. Ik heb met de buurkinderen van mijn ouders al gezien dat kinderen precies weten hoeveel ze bij wie mogen. Als de buurkinderen bij mijn ouders thuis waren gedroegen ze zich veel beter dan zodra één van hun ouders binnen kwam. Omdat mijn ouders strenger tegen hun waren (tegen hún wel ja )
Tegen Noah zijn ze dus minder streng dan wij zijn meestal, maar dat merken ze vanzelf wel Zo vonden ze dat Noah de laatste tijd ineens slechter at. Hadden wij geen last van. Dus ik denk dat dat komt doordat zij veel makkelijker zijn.
©Dumbo
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:43:34 #135
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55726964
Gefeliciteerd Mel!

Wij zijn ook op een maandag in het gemeentehuis getrouwd, maar zijn een paar dagen later, op vrijdag, voor de kerk getrouwd. Die dag hebben we ook de receptie en het feest gehouden.
Dus als je voor de kerk trouwt, heb je op de "feestdag" toch iets van een ceremonie.
... ♥ ik mis je ♥
pi_55727096
Gefeliciteerd Mel!
En leuk Spuuglokje! Ik ga vrijdag weer bij m`n nichtje op bezoek, het wichtje wordt alweer 1
Saartje
pi_55727769
Mel gefeliciteerd en origineel bedacht die datum!
pi_55728430
Gefeliciteerd Mel!

Heeft het bij jullie ook een beetje gesneeuwd? Kim vond het maar vreemd, maar wel leuk.
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:20:22 #139
24188 Belana
kloon van belana
pi_55728654
van harte melonovy
stormy waters...
sailin'
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:52:06 #140
108648 cattie
lieve moeder
pi_55729183
Hartelijk gefeliciteerd Melonovy! Je hebt gelukkig nog wel even om te bedenken hoe je de dag verder wilt invullen.
  Jubileum moderator woensdag 2 januari 2008 @ 20:55:18 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55730633
Wauw Mel wat leuk! Gefeliciteerd
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55730731
Gefeliciteerd Mel! Leuk dat jullie gaan trouwen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_55731520
Mel wat super en dat op mijn verjaardag
Van harte meid
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:36:49 #144
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55731660
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef melonovy het volgende:

Ik heb eeuwig verkering, ik vind het nog steeds benauwend om te trouwen.
Hihi. Snel van gedachten veranderd.
Gefeliciteerd! Leuk, joh!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:39:35 #145
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55731748
Haha!
Het is precies zoals ik het voel. Misschien jinx ik het wel met deze post.
  woensdag 2 januari 2008 @ 21:49:59 #146
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55731985
Mel, er verandert niks hoor, na het trouwen. Pas als je denkt dat een huwelijk ineens alles beter maakt, ben je fout bezig. Die kinderen die jullie samen hebben, dat is een veel hechtere binding dan zo'n papiertje. Zie het trouwen gewoon als een heel leuke aanleiding om een groot feest te geven, of om aan je dierbaren te laten zien hoeveel je van elkaar houdt. Ik vond het trouwen vooral zo fijn omdat we dan niks meer hoefden te regelen voor erkenning van het kind (ik was ruim zeven maanden zwanger) en ik vond het ook leuk dat mijn kind(eren) en ik en mijn man allemaal dezelfde achternaam kregen.
pi_55739318
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:36 schreef Sugar het volgende:

[..]

Hihi. Snel van gedachten veranderd.
Gefeliciteerd! Leuk, joh!
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:31 schreef jessie het volgende:
Mel wat super en dat op mijn verjaardag
Van harte meid

Wat leuk!
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Mel, er verandert niks hoor, na het trouwen. Pas als je denkt dat een huwelijk ineens alles beter maakt, ben je fout bezig. Die kinderen die jullie samen hebben, dat is een veel hechtere binding dan zo'n papiertje. Zie het trouwen gewoon als een heel leuke aanleiding om een groot feest te geven, of om aan je dierbaren te laten zien hoeveel je van elkaar houdt. Ik vond het trouwen vooral zo fijn omdat we dan niks meer hoefden te regelen voor erkenning van het kind (ik was ruim zeven maanden zwanger) en ik vond het ook leuk dat mijn kind(eren) en ik en mijn man allemaal dezelfde achternaam kregen.
ja precies,

[ Bericht 20% gewijzigd door melonovy op 03-01-2008 09:15:15 ]
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55739829
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Vivi het volgende:

Op het KDV heb ik ook al 4 keer moeten zeggen dat Dean geen lange vingers mag, liever een volkoren koekje, dat komt ook niet aan geloof ik
Het verbaast me sowieso trouwens hoeveel snoep er gegeven wordt op sommige kdv's! Hier krijgen de kinders soepstengels als tussendoortje, en fruit. Ook traktaties bestaan trouwens heel erg vaak uit snoep, ik weet niet hoe andere ouders dat doen, maar Sara krijgt thuis dus nooit snoep,ik heb er een gruwelijke hekel aan en Sara trouwens ook Zo'n banaantje van haribo gaat nog wel, maar verder vindt ze ook niets lekker. Ze is meer van de koekjes (en dan vindt ze een cracotte dus een koekje, gewoon droog, smult ze van!)
Sara is allergisch voor bepaalde voedingsstoffen, maar we weten lang niet voor welke allemaal. Daarom heb ik liever niet dat ze haar zomaar ineens iets anders geven dan normaal. Snoep wordt hier op het kdv (van traktaties) dan altijd in haar rugzakje gedaan (en die van andere kids ) zodat de ouders thuis kunnen kijken hoe of wat.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55739903
En van harte Melonovy
Sara
Merel
Ukje
pi_55739954
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eens. En zo hebben wij het ook gedaan.
Behalve dat stukje van dezelfde achternaam dan, die heb ik wel, maar gebruik ik nooit.

Maar leuk hoor Melonovy, gefeliciteerd!!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_55741048
Leuk Melonovy ! Een bruuloft in het vooruitzicht. Gefeliciteerd

Vroeg hij het nog op een speciale plek ? Hij heeft zich 10 jaar kunnen voorbereiden.....
  donderdag 3 januari 2008 @ 11:54:05 #152
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55742236
Mel van harte proficiat met jullie voorgenomen huwelijk geniet van alle voorbereidingen
pi_55742500
Zo weer ff een update van mijn kant.
Ik heb weer volgens traditie rond de kerst in het ziekenhuis gelegen
Ging met vriendin en onze kinderen een weekend naar duitsland, maar net voor we weg gingen kreeg ik aangezichtspijn. Echt vreselijk. 14 jaar terug ook al eens gehad, dus nog ff snel langs de dokter. Kreeg tegretol (ook voor epilepsie) daar reageerde ik 14 jaar terug ook goed op.
Dus op weg naar duitsland ik slikken, ik werd moe en begon me minder lekker te voelen, maar na een poos was de pijn ook minder en daar was ik erg blij mee. Maar eenmaal een dag verder werd ik super ziek. Ik kreeg koorts, knallende hoofdpijn, al mijn botten deden zeer, kon alleen maar slapen en mijn urine (jaja lekker praatje) werd bijjna worteltjesoranje
Naar nederland gebeld moeder dokter gebeld ik moest stoppen met die medicijnen een dag om mijn lijf rust te geven. Maandag ermee gestopt en weer onderweg naar nederland. Het hele weekend alleen de slaapkamer gezien, echt leuk een weekendje weg Nou de pijn kwam gelijk terug en de klachten werden niet minder. In nederland naar de dokter. Urine na laten kijken dat was flink fout dus bloed laten prikken en daar zou spoed op gezet worden en de volgende dag de uitslag. En toen belde ze dus ik kon met spoed naar het ziekenhuis. Mijn leverwaarden waren erg slecht er zat weer van dat biblinog wat gele spul in en nog veel meer foute dingen. Dus daar ging ik weer. Meiden weer achterlaten in een toch al zo stressvolle periode en ik zag mezelf al weer allemaal enge dingen hebben.
Moest 2 dagen blijven en toen weer naar huis. Ze vermoeden dus dat het van die medicijnen komt wat ik zelf ook al dacht, maar eerst dachten ze toch weer aan een achtergebleven galsteentje in een galweg ofzo. Vandaag een echo gemaakt maar die zag er goed uit, er is bloed geprikt op allerlei hepatitussen en volgende week nog een keer prikken om t kijken of me waardes al beter zijn en dan voor uitslagen naar de internist.
Ik voel me overgens (op wat flinke moeheid na) weer goed, de aangezichtspijn is ook weer weg gelukkig maar, daar moet ik binnenkort nog voor naar de neuroloog.
Maar mijn huisje daar is dus verder niks meer aan gebeurt. En het is hoognodig dat ik daar et mijn meiden leker tot rust gaat komen.
Gelukkig heeft mijn vader volgende week een hele week vrij genomen zodat we er even flink tegenaan kunnen.

Maar vandaar dat ik hier wat minder actief ben. Druk met van alles en nog wat dus. Maar als ik eenmaal weer gesetteld ben dan kom ik jullie weer lekker vaak en lang lastig vallen met mijn verhalen over Bo en Jans die echt groot worden en over mezelf.

Mijn haar bijvoorbeeld dat is nu weer donkerbruin, tot bijna zwart Van platinablond Kus van mij voor jullie allemaal, want ik lurk nog wel regelmatig hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door jessie op 03-01-2008 12:14:43 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 januari 2008 @ 12:10:16 #154
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55742555
jessie wat heftig meis
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55742636
Jessie toch Het zit je wel tegen elke keer.
*OUD heilige*
  donderdag 3 januari 2008 @ 12:17:15 #156
190853 RockabeIIa
pi_55742693
Jessie... wat schrikken! Kop op en beterschap
pi_55742894
Hey Jessie, jammer dat je zo'n rottijd hebt gehad!! Echt niet leuk! Het klinkt weer zeer heftig en pijnlijk! Ik hoop dat als de stress afgenomen is dat dan de lichamelijke klachten ook zullen afnemen!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 3 januari 2008 @ 12:34:19 #158
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55743055
Jessie... Heel veel beterschap. Lief dat je vader je zo helpt. Heel veel succes en ik hoop dat jij en de dames jullie draai snel vinden in jullie huisje.
pi_55743164
Jessie, wat balen zeg! Beterschap
Sara
Merel
Ukje
pi_55743895
He bah Jessie, wat enorm rot allemaal voor jou en je meiden. Ik hoop dat je snel weer opknapt want ik kan niet wachten tot ik je hier weer lekker vaak zie
  donderdag 3 januari 2008 @ 13:14:15 #161
103793 kozakken
Living the life
pi_55743970
Oh Jessie toch! He bah!
Ik verheug me ook op je enthousiaste verhalen wanneer je weer wat meer tijd en energie hebt.

En Mel Gefeliciteerd!
  donderdag 3 januari 2008 @ 14:50:49 #162
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55746052
Wow Jessie heftig

Mel van harte met jullie voorgenomen plannen
pi_55746264
oooh jessie meid wat griezelig allemaal weer. sterkte met herstellen en wees voorzichtig met jezelf he. ook een kus voor je meiden, voor hen was 't ook weer heftig lijkt me.

melonovy, wat een leuk bericht, gefeliciteerd! en haha meteen maar een cursus paaldansen gedaan, zo houd je de sleur wel buiten de deur!
pi_55747992
Hai jessie, ondanks dat het geen leuk verhaal is wat je neerzet, vind ik het toch heel leuk om weer eens wat van je te lezen.

Sterkte ermee!
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:12:56 #165
24188 Belana
kloon van belana
pi_55748001
jessie, sterkte meid!
stormy waters...
sailin'
pi_55748284
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:01 schreef bixister het volgende:
melonovy, wat een leuk bericht, gefeliciteerd! en haha meteen maar een cursus paaldansen gedaan, zo houd je de sleur wel buiten de deur!
pi_55748549
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:48:37 #168
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55748921
Jessie jakkes! Dikke

Melonovy, van harte met jullie 'verloving'.

Pfff, ik verveel me....
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:31:09 #169
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55751251
Jessie, goed om weer eens van je te horen! Wat vreselijk dat je gezondheid je zo in de steek liet/laat, ik hoop dat dat toch echt een keer afgelopen is bij je. Je verdient wel een beetje rust! Lekker dat je vader een week mee kan helpen, wat zullen jij en je meiden toe zijn aan een fijn thuis!
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:35:41 #170
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55751364
Jessie wat een narigheid weer, zeg! Ik hoop dat 2008 een gezonder jaar voor je wordt!

Ik dacht vanavond lekker andaviestampot te maken, maar toen ik thuis kwam kwam ik erachter dat ik prei had gekocht ipv andijvie Hopelijk is prei stampot ook lekker...
©Dumbo
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:38:40 #171
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55751421
Preistamppot is heerlijk hoor
pi_55751489
smaakt heerlijk hoor tex, preistampot, en dan met mosterdjus en spekjes
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:41:40 #173
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55751506
Ik zat ff te googlen, maar dan kom ik allemaal recepten tegen waar dan nog extra dingen in moeten die ik natuurlijk niet toevallig net in huis heb
Rundergehakt en eieren enzow.

Hier wordt het dus gewoon aardappelen, prei en hamreepjes (die had ik toevallig nog wel in huis)

Ik weet alleen niet of ik de prei zal meekoken met de aardappelen, of roerbakken... Mijn voorkeur gaat uit naar roerbakken maar weet niet of dat lekker is met stampot..
©Dumbo
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:42:39 #174
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55751531
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 18:41 schreef p_iglet het volgende:
smaakt heerlijk hoor tex, preistampot, en dan met mosterdjus en spekjes
Ja maar dat hebben we dus niet....

Zelfs geen mosterd nee, dat eten we zelden...
©Dumbo
pi_55751554
ok, preistampot optie 2

Prei roerbakken met wat ketjap/sojasaus, hamreepjes bakken en erdoor doen en dan stampot van maken
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:44:37 #176
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55751582
Okay ketjap moeten we nog wel hebben! Thanx!
Of wok olie, daar zit ook een ketjap-achtige smaak aan.
©Dumbo
pi_55751636
eet smakelijk !!
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:48:01 #178
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55751660
Oh we hebben alleen ketjap marinade. Argh!
©Dumbo
pi_55751711
gewoon ketjap marinade van conimex of zo'n zakje?

als het een flesje is dan kan dat prima ene beetje door je prei/hamreepjes hoor.
zakje word lastiger
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:51:08 #180
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55751731
Relax Tex. Heb je kaas? Dat gaat alles oplossen.

Jessie ik vind het rot voor je dat je zo ziek geweest bent. Hopelijk gaat het nu beter en succes de komende tijd. Je wordt gemist hoor!
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:54:57 #181
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55751816
Het is een fles p_iglet, maar heb al die wok-olie gebruikt.

LB, toevallig hebben we wat kaas over van de pasta 2 dagen terug. Is dat lekker bij prei stampot dan
©Dumbo
  donderdag 3 januari 2008 @ 18:59:15 #182
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55751923
Ja natuurlijk. Kaas erbij en dan even in de oven.
  donderdag 3 januari 2008 @ 19:23:43 #183
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55752559
Volgende keer misschien, het is nu al op

En het was best lekker Micha vond het lekkerder dan andijviestampot (houdt ie niet zo van) maar Noah vindt andijviestampot juist lekkerder

Ach ja, het was in elk geval weer eens iets anders
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 3 januari 2008 @ 19:27:40 #184
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55752674
sinds heel lang weer eens aardappels gegeten
heerlijk met biefstukje en champignons
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55752702
stamppot en kaas lekker?
pi_55753109
Jessie sterkte!
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:04:24 #187
3011 E.T.
pi_55753431
Klinkt lekker allemaal

Jessie, wat een narigheid zeg Hopelijk gaat 't snel beter met je en kan je gaan verhuizen
  donderdag 3 januari 2008 @ 20:44:44 #188
37150 livelink
pi_55754398
Jessie, wat een ellende zeg. Fijn dat het weer wat beter gaat. Ik verheug me erop om weer wat te horen over Bo en Janneke en natuurlijk foto's te zien.

Maar eerst lekker alles op de rit krijgen. First things first, natuurlijk. Succes!

Melonovy, wat een leuke manier om een trouwdatum te kiezen en dan wordt het nog een bestaande en mooie datum ook. Gefeliciteerd!! Het wordt vast een spetterend feest. Volgens mij is jou dat wel helemaal toevertrouwd.
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:25:10 #189
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55757199
Iemand een beetje bekend met franse termen?
Ik vroeg me af of aire naturelle gewoon betekent dat een camping in een natuurrijke omgeving ligt en geen naturistencamping is.
(schoolfrans hè)
pi_55757341
aire naturelle wil volgens mij zeggen dat het een natuurcamping is. Maar ja, je weet nooit natuurlijk
  donderdag 3 januari 2008 @ 22:34:01 #191
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55757412
Ik zie ons al helemaal staan als gezin met alleen maar . En dat 2 weken.
pi_55759932
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 22:34 schreef dutchie het volgende:
Ik zie ons al helemaal staan als gezin met alleen maar . En dat 2 weken.
Dat is gewoon een kampeerboerderij overigens
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:27:24 #193
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55767028
In alle vroegte:
Nikai komt even kijken als ik Rummykub speel

Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  vrijdag 4 januari 2008 @ 11:28:18 #194
1762 YPPY
Yppiaans
pi_55767059
Wat een schatje Oxy!
*OUD heilige*
pi_55767430
Dat is grappig Oxy
pi_55768658
Oxy, hij kiest ook wel een mooi plekje om te gaan zitten. Hij pas precies bij die blauwe kleur van de cijfers .
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:31:14 #197
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55768807
Hihi wat een grappig vogeltje!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:50:50 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_55769301
Leuke foto's Oxy!

Ik ben weer bij met het inplakken van Ive's foto's! Ik liep meer dan een half jaar achter, dus het was wel nodig om er eens flink voor te gaan zitten. Hij is nu 1,5 jaar oud en heeft 4,5 albums vol. Het gaat zo best hard met de albums!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:56:48 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55769466
4,5 albums

Ik loop alweer 2,5 jaar achter Noah's album gaat tot ongeveer een half jaar, en wil hem zeker nog aanvullen tot één jaar.
Hoe ik het daarna ga doen weet ik nog niet. Weer plakken, of digitaal bestellen, of allebei misschien. Ik wil in elk geval niet 1 (of meer) album per jaar, dan heb je straks 18 albums als ie 18 is

Maar ik heb zelf ook maar 1 fotoboek tot ik een jaar of 5 was (mmijn zus 2 fotoboeken tot een jaar of 2...), dus misschien komt het daardoor.
©Dumbo
pi_55769496
Wij krijgen er een dezer dagen een buurkindje (ik gok op een jochie) bij... Als het van het weekend zelf niet komt wordt buurvrouw ingeleid... Ik zal eens even gaan zoeken of ik nog blauwe ballonnen heb liggen... .
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:57:52 #201
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55769502
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 00:00 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat is gewoon een kampeerboerderij overigens
Zeker weten?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 12:58:31 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55769511
Even kijken of we dit topic kunnen bijbenen

Melonovy, van harte gefeliciteerd! Wat een ontzettend romantische manier om je trouwdatum te kiezen!(Wel handig dat het past idd)

Jessie, heel veel beterschap gewenst, het klinkt zeer pijnlijk allemaal!

Wat een lief vogeltje!

Cattie, heb je nog een "ouderwetse" camera, of heb je digitale foto's uitgeprint?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 13:00:58 #203
108648 cattie
lieve moeder
pi_55769581
Tex, het is wel de bedoeling dat de hoeveelheid foto's en albums wat af gaat nemen, anders moet ik zo'n storage box gaan huren voor de opslag!
Ik vind het erg leuk om foto's te maken en te bewaren voor later. En ben daarom misschien een beetje doorgeslagen..
Zelf heb ik over mijn hele jeugd 3 albums.

Davina HR, ik heb een digitale camera, en de foto's laat ik afdrukken. Van Ive's eerste jaar heb ik ook nog een digitaal album gemaakt, voor onszelf en de grootouders.
pi_55769616
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:57 schreef dutchie het volgende:

[..]

Zeker weten?
  vrijdag 4 januari 2008 @ 13:05:13 #205
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55769696
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:00 schreef cattie het volgende:
Tex, het is wel de bedoeling dat de hoeveelheid foto's en albums wat af gaat nemen, anders moet ik zo'n storage box gaan huren voor de opslag!
Ik vind het erg leuk om foto's te maken en te bewaren voor later. En ben daarom misschien een beetje doorgeslagen..
Zelf heb ik over mijn hele jeugd 3 albums.

Davina HR, ik heb een digitale camera, en de foto's laat ik afdrukken. Van Ive's eerste jaar heb ik ook nog een digitaal album gemaakt, voor onszelf en de grootouders.
Ja ik vind foto's maken en bewaren voor later ook leuk hoor :y Soms zelfs bijna zo erg dat als we iets leuks doen ik de foto's bijna belangrijker vind dan de activiteit zelf

Maar ik probeer iets bescheidener te zijn met het inplakken. De digitale foto's bewaar ik sowieso allemaal. Zelfs de mislukte Moet nodig weer eens uitgezocht worden... In het begin had ik zo'n goed systeem, maar na een jaar ongeveer is daar weinig meer van over....
©Dumbo
  vrijdag 4 januari 2008 @ 13:10:27 #206
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55769824
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:02 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ja nou
Ik denk dat ik die camping toch maar even laat voor wat het is denk ik. Genoeg keus.

Foto's afdrukken....
We moeten ze nog afdrukken vanaf Cas zijn 3e maand. Hij is inmiddels anderhalf...
pi_55770143
volgens mijn collega is het echt echt echt geen naturistencamping!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 13:27:10 #208
108648 cattie
lieve moeder
pi_55770163
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:05 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ja ik vind foto's maken en bewaren voor later ook leuk hoor :y Soms zelfs bijna zo erg dat als we iets leuks doen ik de foto's bijna belangrijker vind dan de activiteit zelf

Maar ik probeer iets bescheidener te zijn met het inplakken.
De digitale foto's bewaar ik sowieso allemaal. Zelfs de mislukte Moet nodig weer eens uitgezocht worden... In het begin had ik zo'n goed systeem, maar na een jaar ongeveer is daar weinig meer van over....
Dat zou wel een goed voornemen voor mij voor 2008 kunnen zijn. Ik ben niet echt objectief en vind bijna alle foto's van Ive mooi, mooi genoeg om in te plakken.
pi_55770879
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 12:57 schreef dutchie het volgende:

[..]

Zeker weten?
Ik heb het er even voor je bijgezocht als extra bron: http://fr.wikipedia.org/wiki/Aire_naturelle_de_camping (ik weet niet hoe goed je Frans is, maar "camping dont le propriétaire est un exploitant agricole" wil zeggen dat het een boerencamping is )
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:02:05 #210
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55771045
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 13:27 schreef cattie het volgende:

[..]

Dat zou wel een goed voornemen voor mij voor 2008 kunnen zijn. Ik ben niet echt objectief en vind bijna alle foto's van Ive mooi, mooi genoeg om in te plakken.
Owjah ik ben wel redelijk kritisch wat ik echt mooie foto's vind (of jij maakt gewoon veel meer mooiere foto's, dat kan natuurlijk ook ). Maar heb ook wel moeite om te kiezen, vooral als je een serie van veel mooie foto's hebt die veel op elkaar lijken, maar toch net allemaal weer anders zijn. Maar ja, dan kies ik toch maar een paar uit, want steeds maar dezelfde foto's vind ik zo saai worden
©Dumbo
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:17:06 #211
108648 cattie
lieve moeder
pi_55771348
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:02 schreef texelonia het volgende:

[..]

Owjah ik ben wel redelijk kritisch wat ik echt mooie foto's vind (of jij maakt gewoon veel meer mooiere foto's, dat kan natuurlijk ook ). Maar heb ook wel moeite om te kiezen, vooral als je een serie van veel mooie foto's hebt die veel op elkaar lijken, maar toch net allemaal weer anders zijn. Maar ja, dan kies ik toch maar een paar uit, want steeds maar dezelfde foto's vind ik zo saai worden
Die kans lijkt mij klein! Ik ben niet zo'n goede fotograaf.
Ik matig nu al wel wat, maar in het begin plakte ik rustig een hele serie foto's in die bijna hetzelfde waren maar net niet. En dan gaat het snel met zo'n album.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 14:53:35 #212
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55772272
wat een schattig vogeltje!

Poetsen jullie vaak schoenen, ik heb nu net voor de derde keer dat ik uit huis woon schoenen gepoetst, dat is dus gemiddeld een keer in de 3 jaar. Ik mijn herinnering deed mijn moeder het veel vaker.
Het voelt goed hè?
A je to!
  vrijdag 4 januari 2008 @ 15:09:37 #213
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55772608
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 14:17 schreef cattie het volgende:

[..]

Die kans lijkt mij klein! Ik ben niet zo'n goede fotograaf.
Ik matig nu al wel wat, maar in het begin plakte ik rustig een hele serie foto's in die bijna hetzelfde waren maar net niet. En dan gaat het snel met zo'n album.
Dan gaat het snel ja
Ik gebruik voor één serie gewoon maar 1 pagina. Daar kunnen dan dus 3 à 4 foto's op. En dan heb ik over gewoon een serie portret fotootjes he. Voor het weekendje Parijs bijv heb ik 3 pagina's gebruikt
©Dumbo
pi_55773010
Cattie, als je de truc ontdekt van hoe zuiniger inplakken dan houd ik me aanbevolen

Ben begonnen met Pepijn zijn fotoboek (digitaal via de hema), maar ga NOOOIT de eerste 6 maanden in 1 boek krijgen zoals gepland. Eerste 2 of 3 hooguit
pi_55773084
He bah. Was net even naar de winkel en daar kwam ik een moeder tegen van een jongentje precies even oud als Mikael. Heel vaak waren we samen bij het cb. Of ze was voor mij of na mij aan de beurt. We zaten toen al steeds dat de kleintjes straks bij elkaar op de PZS zouden komen enzo. Nu blijkt die kleine van haar leukemie te hebben. Arm ding. Heel mooi klein ventje (76 cm en nog geen 8 kilo), mooie grote blauwe ogen en een grote brede lach. Hij liep samen met Mikael het winkelcentrum in. Mikael zeker dikke 11 cm groter. Maar moeder wist niet of haar kleine peuterspeelzaal leeftijd ooit zal halen Bah stomme k*t dingen zijn dat. Arme jongen en arme mama en papa. Zo klein en al zoveel ellende. En Mikael heft hem bij het weg gaan een dikke kus gegeven en hij kreeg ook een kus terug. Die moeder was helemaal ontroerd.
Liefde
  vrijdag 4 januari 2008 @ 15:34:45 #216
108648 cattie
lieve moeder
pi_55773177
Wat naar MeNicole. Wat ben ik toch gezegend met een gezond kind.

P_iglet, Ive's eerste volle album gaat over zijn eerste 9 dagen...
pi_55773399
Ah jakkie MeNicole wat rot.
pi_55773906
He wat rot, zo jong en dan zo ziek
  vrijdag 4 januari 2008 @ 16:20:57 #219
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55774164
Catiie 9 dagen per album!!! (Dan zou Henzo weer foto-albums kunnen gaan maken )

MeNicole, wat naar zeg! Dat is idd wel heel erg confronterend om zo van dichtbij "mee te maken"! Heeft de moeder er nog meer over gezegd, of is het pas net bekend? Bah!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_55774297
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Catiie 9 dagen per album!!! (Dan zou Henzo weer foto-albums kunnen gaan maken )

MeNicole, wat naar zeg! Dat is idd wel heel erg confronterend om zo van dichtbij "mee te maken"! Heeft de moeder er nog meer over gezegd, of is het pas net bekend? Bah!
Nee ze heeft er wel veel over verteld. Is al een aantal maanden bekend. En het ging nu wel weer redelijk maar de kleine vent heeft gewoon ook een hele grote achterstand en moet elke maand geloof ik nog voor controle komen. Leukemie is niet weg maar het ging gewoon na omstandigheden wel redelijk. Maar met dit weer is zo'n kleintje gewoon zo kwestbaar. Ze durfde ook bijna niet met hem naar buiten of geen visite te krijgen omdat ze bang is dat die de kleine op een of andere manier aansteken. Gewoon maar duimen dat het goed blijft gaan.

En misschien beetje raar om dit in dezelfde post te doen maar ik moest hier zo om lachen
Liefde
pi_55774420
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef MeNicole het volgende:

En misschien beetje raar om dit in dezelfde post te doen maar ik moest hier zo om lachen
pi_55774441
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:32 schreef owlet het volgende:

[..]

In mijn poop
Liefde
  Moderator vrijdag 4 januari 2008 @ 16:35:29 #223
5428 crew  miss_sly
pi_55774491
Hij is echt heel erg leuk
pi_55774865
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef MeNicole het volgende:

[..]

In de Gloria
Zijn die Belgen toch ergens goed voor

Ik herinner mij dat ze ooit in Amerika op tv zijn gekomen met een filmpje omdat die Amerikanen dachten dat het echt was
  vrijdag 4 januari 2008 @ 17:16:15 #225
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55775391
Ach, MeNicole, wat een triest verhaal.

Mel, wij hebben hier ongeveer dezelfde schoenpoetsfrequency als bij jou denk ik.
Inderdaad werd het thuis vaker gedaan. Best raar, dat je zo'n goede (?) gewoonte niet overneemt!

Oxy wat een lekker brutaal vogeltje! Hoe heet ie als ik vragen mag?
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 4 januari 2008 @ 17:23:32 #226
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55775537
Pluphy: mijn grasparkiet heet Nikai. We weten nog niet of het een mannetje of een vrouwtje is. Maar Nikai betekent ''tweede'' in het Japans.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 17:27:52 #227
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55775632
Leuk, Oxy! Mag hij vaak zo vrij rondvliegen?
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 4 januari 2008 @ 17:31:55 #228
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55775711
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 16:50 schreef leonieke het volgende:

[..]

In de Gloria
Zijn die Belgen toch ergens goed voor

Ik herinner mij dat ze ooit in Amerika op tv zijn gekomen met een filmpje omdat die Amerikanen dachten dat het echt was
Ja, dat was dat filmpje van die vent met die rare stem, en dat die presentator daar steeds vreselijk om moest lachen
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 17:33:20 #229
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_55775745
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 4 januari 2008 @ 17:59:45 #230
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_55776355
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 17:27 schreef phluphy het volgende:
Leuk, Oxy! Mag hij vaak zo vrij rondvliegen?
Ja, de hele dag. Alleen, als we weg gaan, gaat hij in het kooitje (deurtje dicht).
Als ik op mijn groep ben, (hij is pas 2 weken zo tam als nu), mag hij los als ik op mijn, kamer ben. Dus, als ik op de dagbesteding ben, moet hij wel in de kooi.
pi_55777019
Amber is uiteindelijk 9e geworden in de fotoverkiezing van BB
van de 483 inzendingen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:34:49 #232
3142 m@x
pi_55777180
Een vogeltje, dat vind ik altijd zo gezellig

Amber, woei

Kai wordt over een half uurtje gebracht. Heb er al helemaal zin in. Lekker drie dagen samen met mijn kuiken. Nu nog even verzinnen wat we allemaal kunnen gaan doen
pi_55777236
quote:
Echt dit is zo mijn humor. Lig helemaal dubbel hier
Liefde
  vrijdag 4 januari 2008 @ 18:39:28 #234
3142 m@x
pi_55777288
Zit net het weblog van een vriendin te lezen en wordt gewoon helemaal trots over wat ze van mijn huisje vond:
quote:
..... En wat een leuk huisje! Echt een voorbeeld hoe je met marktplaats en goedkope oplossingen er een heel hip en leuk huis van kunt maken! Het zou zo in een tijdschrift kunnen!
Zal ik maar eens wat foto's richting Viva of Flair sturen? Die hebben toch zo'n woonrubriek?
pi_55777408
Max inderdaad dat is wel een goed idee...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 januari 2008 @ 19:33:27 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55778590
mn paps heeft vandaag een slipcursus gedaan, en ik ben wat fotokes gaan maken...
* Ynske komt ff pronken...

ok geen hoogstandje maar vond m wel tof

Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 4 januari 2008 @ 19:35:52 #237
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55778627
Fijn weekend M@x
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:32:13 #238
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55780200
Veel plezier M@x!
Mooie foto Ynske, de snelheid spat ervanaf!
Ylana
  vrijdag 4 januari 2008 @ 20:35:57 #239
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55780286
Ah MeNicole, wat erg! Das echt heel verdrietig!
- Je filmpje was idd hilarisch!

En M@x wat een supercompliment! Je zou best foto's kunnen mailen naar zo'n magazine, wie niet waagt, wie niet wint. (Valt er iets mee te winnen overigens? )
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55782133
quote:
Dat is echt erg
  zaterdag 5 januari 2008 @ 00:27:18 #241
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55786874
zo maar eens bedje opzoeken gaat

een paar heerlijke dagen achter de rug gehad, een huwelijksaanzoek in de zaak hebben is rede tot veel champagne heel veel champagne en het is natuurlijk helemaal feest als we die om ste beurt allemaal omver laten vallen....
Want dan is Bar er wel voor die het netjes opruimt

Mijn dagje alleen ging ondanks dat ik het heel erg spannend en best wel eng vond best ook wel erg goed gegaan
En dan voel je je ook wel stoer al zeg ik het zelf

Morgen en overmorgen nog een dagje en dan alweer weekend en dan mag ik eindelijk weer bouwen voor de carnaval
pi_55787460
bar, hartstikke stoer inderdaad!
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 21:42 schreef snoopy het volgende:
[..]

Dat is echt erg
maar niet echt dus he! ik vond die lachbui trouwens wel zeer aanstekelijk.
pi_55789822
Pfff even m'n ei kwijt.
Allereerst, met mijn oma gaat het toch onverwachts stukken beter! Het mensje lijkt er weer bovenop te komen En dat is natuurlijk heel fijn!
[ zieligmodus] Daarintegen kwakkel ik nog steeds. Na de griep met kerst, kreeg ik oorpijn en een loopoor. Een paar dagen terug leek het over, maar eergisteren toch weer erge oorpijn. Gsteren naar de HA geweest en ik heb een middenoorontsteking (en niet zo;n kleintje ook, de pijn trekt in m'n kaken, naar m'n gehemelte en mond). Komende 10 dagen mag ik antibiotica slikken en ik hoop dat het helpt, want ondertussen ben ik weer zo doof als een kwartel
[/ zieligmodus]
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 5 januari 2008 @ 10:27:48 #244
37150 livelink
pi_55790171
Beterschap Fuente!!! Ik hoop dat 2008 ondanks het weer wat slechte begin voor jullie allemaal een heel gezond jaar zal zijn.

Bar, fijn dat je alles zo goed doorgekomen bent. Ik heb echt heel veel bewondering voor je.
Werkt Mar op een booreiland dat hij op de Noordzee zit?
pi_55790172
Zo goeiemorgen
De kinderen waren vannacht logeren dus moeders heeft het er even van genomen Gisteravond uit eten geweest bij de Griek en nu dus net uit bed
Straks het huis een beetje ontkersten dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag

Fuente fijn dat je oma wat beter gaat, en beterschap voor jezelf
Saartje
pi_55796440
Fuente beterschap! Fijn dat het met jouw oma weer wat beter gaat!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 18:39:38 #247
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55800645
Fuente van harte beterschap!
Maneki, ben je al een beetje bijgekomen van het ontkersten?

Ik heb vandaag een cadeautje gehad van vriendlief

pi_55801138
Ik heb er weer een tukkie van op de bank gedaan
Meauie fiets
Saartje
  zaterdag 5 januari 2008 @ 19:20:42 #249
190853 RockabeIIa
pi_55801898
Mooi fietske Vief Heb je wat te vieren dat je zo'n mooi cadeau krijgt? (of had ie wat goed te maken?)
pi_55802087
Geen fietstassen erbij Vivi?
pi_55802151
Thnx meiden, ik ben inmiddels een beetje uit de zieligmodus hoor Gelukkig

Viv, wat een keigave fiets!
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 5 januari 2008 @ 19:42:45 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55802679
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 19:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi fietske Vief Heb je wat te vieren dat je zo'n mooi cadeau krijgt? (of had ie wat goed te maken?)
Nee, zomaar! (omdat ik zo vaak zat te klagen dat ik lopend boodschappen doen zo zat was wrs ).

Fietstassen hadden ze wel, maar alleen van die suffe zwarte of bruingestreepte die niet bij mijn roze fiets pasten....
pi_55803565
Gave fiets Vivi
  zaterdag 5 januari 2008 @ 20:06:11 #254
190853 RockabeIIa
pi_55803640
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 19:42 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nee, zomaar! (omdat ik zo vaak zat te klagen dat ik lopend boodschappen doen zo zat was wrs ).

Fietstassen hadden ze wel, maar alleen van die suffe zwarte of bruingestreepte die niet bij mijn roze fiets pasten....
Vraag je voor je verjaardag toch een aanhangwagentje!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 20:27:49 #256
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55804548
Zo'n moederfiets is écht ideaal! Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik met de kou toch mooi mijn auto pak hoor, met de regen ga ik nog wel fietsen, maar kou Leuk kado dus Vivi!

Iemand warme choco mét slagroom?
Ylana
  zaterdag 5 januari 2008 @ 20:45:29 #257
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55805205
Navond!
Ik heb zo'n leuke dag achter de rug.
Heb voor het eerst in mijn leven een echte fotoshoot gedaan met een collega bij een FOTter thuis in de studio. Wat een ervaring!
Ik had wel het idee dat ik echt als een dombo overkwam, omdat ik echt niet weet wat ik met al die 'softboxen', 'klepsetten' (of zoiets) en 'beauty-dishen' moet. Goddank bleef hij erbij en was de perfecte 'assistent'. Hoop lol gehad en - het belangrijkste - echt een paar goede foto's gemaakt. Ga nu lekker bezig met pielen in photoshop.
Leuke hobby.
pi_55805299
Leuk Dutch! Toevallig heb ik net het laatste topic over beginnende fotografen zitten lezen in FOT.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 20:59:02 #259
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55805823
Ooohh wat gaaf Dutch! Dat beginnerstopic in Fot heeft echt wat 'losgemaakt' volgens mij. Laat je ook wat zien?
Snoopy, leuk topic is dat he?
Ylana
pi_55805859
Ja heel leuk. Ik zit er ook over te denken om eens een cursus te gaan volgen
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:15:02 #261
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55806382
En de meet(s) heel nuttig
Ylana
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:17:34 #262
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55806487
Nou... ik was al voor het beginnerstopic bezig hoor. Aangestoken door de OUD-meet van september 06 en de spiegelreflex eind van dat jaar aangeschaft. Sindsdien aan het 'experimenteren'. Maar het is gewoon wel een heel prettig topic om het een en ander te toetsen.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:20:25 #263
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55806599
Dutchie.
Leuk dat de shoot zo lekker ging, ben benieuwd naar je foto's.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:24:55 #264
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55806766
Ik ben eigenlijk vergeten te vragen of ze wel op internet wilt. Stom hè, helemaal niet aan gedacht.
Even sms-en.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:26:30 #265
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55806829
Ja, dat ken ik, heel prettig als er iemand over je schouder mee kan kijken. Mijn 1-op-1 meet staat al gepland
Ylana
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:36:17 #266
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55807209
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef Saffier het volgende:
Ja, dat ken ik, heel prettig als er iemand over je schouder mee kan kijken. Mijn 1-op-1 meet staat al gepland
O super! Wie 'heb' je?
HMII was mijn gastheer.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:57:01 #267
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55808033
quote:
Wat een gave site Snoop, dank je wel
  zaterdag 5 januari 2008 @ 21:58:25 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55808104
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:36 schreef dutchie het volgende:

[..]

O super! Wie 'heb' je?
HMII was mijn gastheer.
PdeHoog
Ylana
pi_55808184
Zegguh...er wordt hier niet over mij geroddeld he
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:07:06 #270
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55808476
Jawel hoor. Je hebt je in de OUD-pit gegooid.
pi_55808684
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:07 schreef dutchie het volgende:
Jawel hoor. Je hebt je in de OUD-pit gegooid.
OMG Nou, kom maar op dan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_55808752
godsammedinges, mijn internetplus lag er uit. Net nu ik een hele avond alleen thuis zit omdat mijn vriend een western-film-avond met vrienden heeft.
Gelukkig ben ik weer online na een gesprekje met een KPN-meneer en een modemreset met een cocktailprikker
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 5 januari 2008 @ 22:30:40 #273
95752 crew  Chell
Kluns
pi_55809375
Ben benieuwd naar je foto's Dutsj!

Ik wil oooooook dat mijn studio klaar is! Nog 5 maanden wachten.... (lange leve vakantiegeld)

Saffier, ik realiseer me net dat ik je nooit meer je aantekeningen gestuurd heb. Is er helemaal bij ingeschoten door de afgelopen rare tijd
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:34:21 #274
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55809508
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

OMG Nou, kom maar op dan
Alleen als je er niet bent natuurlijk. En via de pm, anders is er geen rel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 5 januari 2008 @ 22:38:26 #275
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55809652
Dutchie dat zei ik toch

ben blij dat t zo goed uitgepakt heeft vandaag
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55809747
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:34 schreef dutchie het volgende:

[..]

Alleen als je er niet bent natuurlijk. En via de pm, anders is er geen rel.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:49:06 #277
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55810022
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef Ynske het volgende:
Dutchie dat zei ik toch

ben blij dat t zo goed uitgepakt heeft vandaag
Wat? Dat ik me als een dombo zou voelen?
Ben zo blij met jouw filter trouwens. Erg nuttig bij deze foto's.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 5 januari 2008 @ 22:51:09 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55810095
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef dutchie het volgende:

[..]

Wat? Dat ik me als een dombo zou voelen?

en dat HM een schatje is die je wel zou helpen
quote:
Ben zo blij met jouw filter trouwens. Erg nuttig bij deze foto's.
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 5 januari 2008 @ 22:52:08 #279
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55810142
HM is echt een schatje ja.
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:10:13 #280
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55810936
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Yoni het volgende:

Saffier, ik realiseer me net dat ik je nooit meer je aantekeningen gestuurd heb. Is er helemaal bij ingeschoten door de afgelopen rare tijd
En ik ben er vergeten naar te vragen... Wil je mijn huisadres hebben? Is dat makkelijker?
Ylana
  zaterdag 5 januari 2008 @ 23:12:11 #281
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55811026
En even naar meneer de Hoog natuurlijk!
Ylana
pi_55811115
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef Saffier het volgende:
En even naar meneer de Hoog natuurlijk!
terug dan maar
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2008 @ 23:31:36 #283
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55811748
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 21:15 schreef Saffier het volgende:
En de meet(s) heel nuttig
Vooral die aantekeningen achteraf
* Macka66 moet eens doorlezen voor ze post
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zondag 6 januari 2008 @ 01:06:32 #284
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55814316
na aanleiding van een leuk artikel in de krant... Zat de zaak vanavond bom maar dan ook echt bomvol met eters
Echt super gewerkt en topavondje gehad

Nog 1 dagje en dan weekend
  zondag 6 januari 2008 @ 07:57:48 #285
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55817671
Wat leuk Bar, dat het zo goed loopt.

Iemand een pannenkoek?
pi_55817999
quote:
Op zondag 6 januari 2008 07:57 schreef Sugar het volgende:
Wat leuk Bar, dat het zo goed loopt.

Iemand een pannenkoek?
Jaaaaaaaaa, met een beetje kaneel en suiker...
  zondag 6 januari 2008 @ 10:20:10 #287
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55818134
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 23:31 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Vooral die aantekeningen achteraf
* Macka66 moet eens doorlezen voor ze post
Je krijgt ze echt van me zodra ik ze heb!

Sugar heb je nog wat pannekoeken?
Ylana
  zondag 6 januari 2008 @ 13:59:32 #288
190853 RockabeIIa
pi_55822138
Mmm pannenkoek, dat was ook een idee geweest. Helaas, nu staat er een kruidkoek in de oven!
pi_55822298
Moet er op een brief die naar een postbus moet een postzegel op
Liefde
  zondag 6 januari 2008 @ 14:08:51 #290
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55822353
Ja MeNicole, alleen een antwoordnummer is portvrij.
Ylana
pi_55822443
quote:
Op zondag 6 januari 2008 14:08 schreef Saffier het volgende:
Ja MeNicole, alleen een antwoordnummer is portvrij.
Ok dank je
Liefde
  zondag 6 januari 2008 @ 14:19:06 #292
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_55822595
YW, en nu ga ik snel verder hier de boel aan kant maken en inpakken, morgen op vakantie
Ylana
  zondag 6 januari 2008 @ 19:12:00 #293
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55829406
Saffier, héél veel plezier!
  zondag 6 januari 2008 @ 22:55:50 #294
34891 melonovy
La Kutschie
pi_55835290
Fijne vakantie Saffier!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 6 januari 2008 @ 23:18:01 #295
190853 RockabeIIa
pi_55835873
Jeetje wat rustig hier vandaag!

Saffier, hopelijk inmiddels bepakt en bezakt: Lekker genieten van je vakantie! En gezond weer thuis komen!
  maandag 7 januari 2008 @ 00:02:37 #296
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55837095
Waar is onze leukste nieuwkomer trouwens gebleven
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_55837211
die is er vandoor gegaan met de prijs
Saartje
  maandag 7 januari 2008 @ 00:12:48 #298
190853 RockabeIIa
pi_55837306
wie is dat? en wat en waar?
  maandag 7 januari 2008 @ 00:15:15 #299
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55837359
quote:
Op maandag 7 januari 2008 00:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
die is er vandoor gegaan met de prijs
Zou het ?

Rocka, Eveliene bedoel ik.
  maandag 7 januari 2008 @ 00:16:04 #300
190853 RockabeIIa
pi_55837383
Oh... Ik denk dat ik weer eens poep in mijn ogen heb gehad dan.

*terugleest*
  maandag 7 januari 2008 @ 00:18:28 #301
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55837450
Na ja, misschien ben ik wel zo achterdochtig, dan kan natuurlijk ook .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')