quote:Wij gaan misschien wel even naar Artis vandaag. We hoeven nergens op te draven vandaag dus dat is wel fijn.
Ondanks dat wij gisteren zo'n beetje het idee hadden in een oorlogsgebied te wonen wat vuurwerk betreft werden bleven de snoepjes gewoon doorslapen![]()
die rommel ligt hier overal in de flatquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:34 schreef livelink het volgende:
Zo, net maar even ons plein van vuurwerk ontdaan. Wat een enorme rotzooi is dat, zeg. En ik hou er niet eens van. Maar die rommel kon echt niet.
Jammer dat de RVS dit jaar niet die leuke dierentuinactie had. Ik had best wel zin om even naar een dierentuin te gaan. Nou ja, wij gaan in ieder geval ook wel even langs mijn ouders en schoonmoeder om gelukkig nieuwjaar te wensen.
Hier ook, je kon geen hand voor ogen zien, om 0:30 was alles al stil, geen siervuurwerk niets.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:52 schreef Nijna het volgende:
Goeiemorgen en gelukkig nieuwjaar!
Hier is het nog steeds mistig, maar niet meer zo erg als gister. We konden de overkant van de straat niet eens meer zien. Wat was ik blij dat ik lekker thuis zat en niet meer over straat hoefde zeg, het was onverantwoord geweest.
Er is ook niet zoveel afgestoken volgens mij, er was dan ook geen moer te zien, alleen die potten op de grond kon je zien. Vuurpijlen afsteken had totaal geen zin.
Wat lief! Dank je welquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
gelukkig nieuwjaar allemaal.
en miss_sly, ik hoop voor jou, dat dit jaar jullie wens vervuld wordt
Hang in there beebquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Weet je..de pest is dat ik net zo goed tegen de muur kan lullen..die snapt me nog beter.
Nou ja, tis een te lang en lastig verhaal om hier neer te plempen, maar ik zou er een goedlopende topicreeks in R&P van kunnen maken iig
jij ook alquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
Weet je..de pest is dat ik net zo goed tegen de muur kan lullen..die snapt me nog beter.
Nou ja, tis een te lang en lastig verhaal om hier neer te plempen, maar ik zou er een goedlopende topicreeks in R&P van kunnen maken iig
Hehe, die had ik om tien over twaalf alquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:36 schreef Ynske het volgende:mijn eerste jankbui van 2008 hebben we ook al achter de rug
om precies te zijn 00.03 uquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:42 schreef m@x het volgende:
[..]
Hehe, die had ik om tien over twaalf al
*Knuf geeftquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
om precies te zijn 00.03 u
lekker hoor janken bij collega's omdat je je zo ontzettend alleen voelt
schoonouders straks...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
oe dat is niet zo fijn, gelukkig is t maar 1 dag per jaar oud op nieuwquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:46 schreef Lois het volgende:
Als alle dagen in 2008 zo worden als vandaag schrijven Jeroen en ik ons in voor "logeerweekenden voor ouders van autistische kinderen" ipv andersomKolere wat had dat meisje het moeilijk vandaag, alweer een soort zondag, en ook al ligt ze bijna elke nacht zelf urenlang wakker, dat uurtje vuurwerk kijken heeft haar humeur niet bevorderd.
Schreeuwen, gillen, huilen, met de deur smijten, het was echt bal in huize Lois.![]()
In Edinburg kun je trouwens goed zien wat er allemaal aan inspiratie is gebruiktquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:47 schreef snoopy het volgende:
Er was een documentaire over JK Rowling op nederland 2 vanavond. Leuk mens vond ik het wel.
daar ben ik 3 jaar geleden ook geweestquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
In Edinburg kun je trouwens goed zien wat er allemaal aan inspiratie is gebruikt
Ben je ook in 'Real Mary King's Close' geweest? De smalle steegjes onder het nieuwe gemeentehuis?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben ik 3 jaar geleden ook geweest
volgend jaar misschien weer
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ben je ook in 'Real Mary King's Close' geweest? De smalle steegjes onder het nieuwe gemeentehuis?
Vond ik echt geweldig![]()
Maar sowieso.. geweldige stad met smalle steegjes en verborgen pleintjes enzoErg fotogeniek ook
toch wel op aparte kamers he?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 22:58 schreef Maneki.Neko het volgende: jongste bij z`n verkering
Z'n kennis over bloemetjes en bijtjes heb je wel bijgespijkerd toch?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:04 schreef Maneki.Neko het volgende:
Waarschijnlijk slapen ze samen in een tentje![]()
Ja, daarom! "Daarom dacht ik ook, laat maar gaan...quote:Op woensdag 2 januari 2008 10:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Tis de taak van opa`s en oma`s om jou het gevoel te geven dat jij onverantwoordelijk bezig bent als ouder, om vervolgens het kind compleet te verzieken met snoep en speelgoed als je even niet kijkt.
Whaha geen idee. Ik heb dat tijdens de zwangerschap ergens gelezen. Had geloof ik iets te maken met het euh verteren ofzo. Dt het gaat gisten ofzo. Zoiets was het! Maar als ik Mikael fruit geef voordat ie gaat slapen is ie heel onrustig en poept ie altijd 's nachtsquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:27 schreef Vivi het volgende:
Het is dus overal hetzelfde ..
Dean moest nu ook naar Classic FM luisteren als ie in bed lag volgens oma, want daar sliep hij zo lekker op. Okeeeee....?!
Waarom is fruit eten slecht voordat ze gaan slapen?
doktersadvies, en anders 1 keer echt goed kwaad worden als oma blijft volharden in dat gedrag.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:18 schreef MeNicole het volgende:
Kijk sommige dingen vind ik ook niet erg dat ze dat doen. Maar ik wil niet steeds als ie daar is geweest met een kind zitten dat niet lekker in zijn vel zit. Of omdat ie tig manderijnen eet of omdat ie veel te laat naar bed gaat maar wel heel vroeg weer wakker word of omdat ie veel te veel suiker binnen krijgt. Dat zijn simpele dingen waar ze zcih gewoon aan moeten houden.
ik snap je zin nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:03 schreef Lishe het volgende:
Wat dacht je van Fietsen? Ik leer hier nooit dat je ook zonder zijwieltjes mag als je 4 bent. Nooit.
Ah, ja, zo duidelijk jaquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:09 schreef Lishe het volgende:
Bij wijze van spreken. (4 is dus te vervangen voor elke willekeurige leeftijd waarop een kind kan gaan fietsen.) Zo duidelijk?
Iemand nog een rijstewafel?
Ik was de Danoontjes vergeten in te pakken dus die had ze zelf nog even gehaald.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:38 schreef Smirre het volgende:
Ehm Vivi, met welke reden geef je 6 danoontjes mee uit logeren als hij er normaal gesproken slechts 2 (ik ben even kwijt hoeveel jij normaliter geeft) krijgt?
Ik herken het wel, wat je schrijft. Mijn moeder vindt ook dat in ieder handje een snoepje moet ipv gewoon een snoepje.
Maar wat anderen ook al schrijven. Gewoon zeggen en daarna loslaten; oma's zijn oma's.
Volgens mij hebben zowel Oma als Dean geweldig genoten. (Te zien aan die uitdagende pose bovenop tafel.)
Toevoeging: Iedereen een gelukkig nieuwjaar gewenst!!
Dat komt wel hoorquote:Op woensdag 2 januari 2008 15:00 schreef melonovy het volgende:
Dankjulliewel!
De datum staat nu ook op het gemeentehuis vast.Ik heb nu alleen geen idee hoe ik het verder wil invullen allemaal...
Hihi.quote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef melonovy het volgende:
Ik heb eeuwig verkering, ik vind het nog steeds benauwend om te trouwen.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:36 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hihi.Snel van gedachten veranderd.
![]()
Gefeliciteerd! Leuk, joh!![]()
quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:31 schreef jessie het volgende:
Mel wat super en dat op mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
Van harte meid![]()
![]()
ja precies,quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Mel, er verandert niks hoor, na het trouwen. Pas als je denkt dat een huwelijk ineens alles beter maakt, ben je fout bezig.Die kinderen die jullie samen hebben, dat is een veel hechtere binding dan zo'n papiertje. Zie het trouwen gewoon als een heel leuke aanleiding om een groot feest te geven, of om aan je dierbaren te laten zien hoeveel je van elkaar houdt. Ik vond het trouwen vooral zo fijn omdat we dan niks meer hoefden te regelen voor erkenning van het kind (ik was ruim zeven maanden zwanger) en ik vond het ook leuk dat mijn kind(eren) en ik en mijn man allemaal dezelfde achternaam kregen.
Het verbaast me sowieso trouwens hoeveel snoep er gegeven wordt op sommige kdv's! Hier krijgen de kinders soepstengels als tussendoortje, en fruit. Ook traktaties bestaan trouwens heel erg vaak uit snoep, ik weet niet hoe andere ouders dat doen, maar Sara krijgt thuis dus nooit snoep,ik heb er een gruwelijke hekel aan en Sara trouwens ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef Vivi het volgende:
Op het KDV heb ik ook al 4 keer moeten zeggen dat Dean geen lange vingers mag, liever een volkoren koekje, dat komt ook niet aan geloof ik
Hier ben ik het helemaal mee eens. En zo hebben wij het ook gedaan.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Mel, er verandert niks hoor, na het trouwen. Pas als je denkt dat een huwelijk ineens alles beter maakt, ben je fout bezig.Die kinderen die jullie samen hebben, dat is een veel hechtere binding dan zo'n papiertje. Zie het trouwen gewoon als een heel leuke aanleiding om een groot feest te geven, of om aan je dierbaren te laten zien hoeveel je van elkaar houdt. Ik vond het trouwen vooral zo fijn omdat we dan niks meer hoefden te regelen voor erkenning van het kind (ik was ruim zeven maanden zwanger) en ik vond het ook leuk dat mijn kind(eren) en ik en mijn man allemaal dezelfde achternaam kregen.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:01 schreef bixister het volgende:
melonovy, wat een leuk bericht, gefeliciteerd!en haha meteen maar een cursus paaldansen gedaan, zo houd je de sleur wel buiten de deur!
Ja maar dat hebben we dus niet....quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:41 schreef p_iglet het volgende:
smaakt heerlijk hoor tex, preistampot, en dan met mosterdjus en spekjes
Dat is gewoon een kampeerboerderij overigensquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:34 schreef dutchie het volgende:
Ik zie ons al helemaal staan als gezin met alleen maar. En dat 2 weken.
Zeker weten?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is gewoon een kampeerboerderij overigens
Ja ik vind foto's maken en bewaren voor later ook leuk hoor :y Soms zelfs bijna zo erg dat als we iets leuks doen ik de foto's bijna belangrijker vind dan de activiteit zelfquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:00 schreef cattie het volgende:
Tex, het is wel de bedoeling dat de hoeveelheid foto's en albums wat af gaat nemen, anders moet ik zo'n storage box gaan huren voor de opslag!![]()
![]()
Ik vind het erg leuk om foto's te maken en te bewaren voor later. En ben daarom misschien een beetje doorgeslagen..
Zelf heb ik over mijn hele jeugd 3 albums.
Davina HR, ik heb een digitale camera, en de foto's laat ik afdrukken. Van Ive's eerste jaar heb ik ook nog een digitaal album gemaakt, voor onszelf en de grootouders.
Ja nouquote:
Dat zou wel een goed voornemen voor mij voor 2008 kunnen zijn. Ik ben niet echt objectief en vind bijna alle foto's van Ive mooi, mooi genoeg om in te plakken.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:05 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja ik vind foto's maken en bewaren voor later ook leuk hoor :y Soms zelfs bijna zo erg dat als we iets leuks doen ik de foto's bijna belangrijker vind dan de activiteit zelf
Maar ik probeer iets bescheidener te zijn met het inplakken. De digitale foto's bewaar ik sowieso allemaal. Zelfs de mislukteMoet nodig weer eens uitgezocht worden... In het begin had ik zo'n goed systeem, maar na een jaar ongeveer is daar weinig meer van over....
Ik heb het er even voor je bijgezocht als extra bron: http://fr.wikipedia.org/wiki/Aire_naturelle_de_campingquote:
Owjah ik ben wel redelijk kritisch wat ik echt mooie foto's vind (of jij maakt gewoon veel meer mooiere foto's, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:27 schreef cattie het volgende:
[..]
Dat zou wel een goed voornemen voor mij voor 2008 kunnen zijn. Ik ben niet echt objectief en vind bijna alle foto's van Ive mooi, mooi genoeg om in te plakken.
Die kans lijkt mij klein! Ik ben niet zo'n goede fotograaf.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:02 schreef texelonia het volgende:
[..]
Owjah ik ben wel redelijk kritisch wat ik echt mooie foto's vind (of jij maakt gewoon veel meer mooiere foto's, dat kan natuurlijk ook). Maar heb ook wel moeite om te kiezen, vooral als je een serie van veel mooie foto's hebt die veel op elkaar lijken, maar toch net allemaal weer anders zijn. Maar ja, dan kies ik toch maar een paar uit, want steeds maar dezelfde foto's vind ik zo saai worden
Dan gaat het snel jaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:17 schreef cattie het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij klein! Ik ben niet zo'n goede fotograaf.
Ik matig nu al wel wat, maar in het begin plakte ik rustig een hele serie foto's in die bijna hetzelfde waren maar net niet. En dan gaat het snel met zo'n album.
Nee ze heeft er wel veel over verteld. Is al een aantal maanden bekend. En het ging nu wel weer redelijk maar de kleine vent heeft gewoon ook een hele grote achterstand en moet elke maand geloof ik nog voor controle komen. Leukemie is niet weg maar het ging gewoon na omstandigheden wel redelijk. Maar met dit weer is zo'n kleintje gewoon zo kwestbaar. Ze durfde ook bijna niet met hem naar buiten of geen visite te krijgen omdat ze bang is dat die de kleine op een of andere manier aansteken. Gewoon maar duimen dat het goed blijft gaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Catiie9 dagen per album!!! (Dan zou Henzo weer foto-albums kunnen gaan maken
)
MeNicole, wat naar zeg! Dat is idd wel heel erg confronterend om zo van dichtbij "mee te maken"! Heeft de moeder er nog meer over gezegd, of is het pas net bekend? Bah!
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef MeNicole het volgende:
En misschien beetje raar om dit in dezelfde post te doen maar ik moest hier zo om lachen
In de Gloriaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:27 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En misschien beetje raar om dit in dezelfde post te doen maar ik moest hier zo om lachen
Ja, dat was dat filmpje van die vent met die rare stem, en dat die presentator daar steeds vreselijk om moest lachenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
In de Gloria![]()
Zijn die Belgen toch ergens goed voor![]()
Ik herinner mij dat ze ooit in Amerika op tv zijn gekomen met een filmpje omdat die Amerikanen dachten dat het echt was
Ja, de hele dag. Alleen, als we weg gaan, gaat hij in het kooitje (deurtje dicht).quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:27 schreef phluphy het volgende:
Leuk, Oxy!Mag hij vaak zo vrij rondvliegen?
Echt dit is zo mijn humor. Lig helemaal dubbel hierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:33 schreef MevrouwKoRn het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lqwNz8DEuys
Zal ik maar eens wat foto's richting Viva of Flair sturen? Die hebben toch zo'n woonrubriek?quote:..... En wat een leuk huisje! Echt een voorbeeld hoe je met marktplaats en goedkope oplossingen er een heel hip en leuk huis van kunt maken! Het zou zo in een tijdschrift kunnen!
Dat is echt ergquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:33 schreef MevrouwKoRn het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lqwNz8DEuys
maar niet echt dus he! ik vond die lachbui trouwens wel zeer aanstekelijk.quote:
Nee, zomaar! (omdat ik zo vaak zat te klagen dat ik lopend boodschappen doen zo zat was wrsquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Mooi fietske ViefHeb je wat te vieren dat je zo'n mooi cadeau krijgt? (of had ie wat goed te maken?)
Vraag je voor je verjaardag toch een aanhangwagentje!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, zomaar! (omdat ik zo vaak zat te klagen dat ik lopend boodschappen doen zo zat was wrs).
Fietstassen hadden ze wel, maar alleen van die suffe zwarte of bruingestreepte die niet bij mijnroze
fiets pasten....
O super! Wie 'heb' je?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:26 schreef Saffier het volgende:
Ja, dat ken ik, heel prettig als er iemand over je schouder mee kan kijken. Mijn 1-op-1 meet staat al gepland
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:36 schreef dutchie het volgende:
[..]
O super! Wie 'heb' je?
HMII was mijn gastheer.
OMGquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:07 schreef dutchie het volgende:Jawel hoor. Je hebt je in de OUD-pit gegooid.
Alleen als je er niet bent natuurlijk. En via de pm, anders is er geen rel.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:34 schreef dutchie het volgende:
[..]
Alleen als je er niet bent natuurlijk. En via de pm, anders is er geen rel.
Wat? Dat ik me als een dombo zou voelen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef Ynske het volgende:
Dutchie dat zei ik toch
ben blij dat t zo goed uitgepakt heeft vandaag
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:49 schreef dutchie het volgende:
[..]
Wat? Dat ik me als een dombo zou voelen?
quote:Ben zo blij met jouw filter trouwens. Erg nuttig bij deze foto's.
En ik ben er vergeten naar te vragen... Wil je mijn huisadres hebben? Is dat makkelijker?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:30 schreef Yoni het volgende:
Saffier, ik realiseer me net dat ik je nooit meer je aantekeningen gestuurd heb. Is er helemaal bij ingeschoten door de afgelopen rare tijd
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:12 schreef Saffier het volgende:
En evennaar meneer de Hoog natuurlijk!
Vooral die aantekeningen achterafquote:
Jaaaaaaaaa, met een beetje kaneel en suiker...quote:Op zondag 6 januari 2008 07:57 schreef Sugar het volgende:
Wat leuk Bar, dat het zo goed loopt.![]()
Iemand een pannenkoek?
Je krijgt ze echt van me zodra ik ze heb!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:31 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Vooral die aantekeningen achteraf
* Macka66 moet eens doorlezen voor ze post![]()
Ok dank jequote:Op zondag 6 januari 2008 14:08 schreef Saffier het volgende:
Ja MeNicole, alleen een antwoordnummer is portvrij.
Zou hetquote:Op maandag 7 januari 2008 00:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
die is er vandoor gegaan met de prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |