Dacht dat ze niet meer ademdequote:Op woensdag 31 december 2008 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt toch spannend want ze zingt mee
http://www.missmarthareeves.com/id4.html
quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tongie ook een heel heel goed jaar voor jou, in al je opzichten![]()
![]()
![]()
!
quote:
IDDquote:Op donderdag 1 januari 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ziet er goed uit voor een dode, niet
Die stem blijft hetzelfde.quote:
Jaaaaa die is leuk, zat in het voorprogramma van Mika afgelopen zomerquote:
Was nog een heel schandaal dat Hazes dat zong toen we tegen de Iren moesten. Is zo'n beetje hun volksliedquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:01 schreef borisz het volgende:
Wij houden van Oranje om zijn daden en zijn doen.
Of zingen ze wat anders daar over de plas ?
Ik eerlijk gezegd tot nu toe ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:08 schreef Radegast het volgende:
Happy new year.
De editie van vorig jaar vond ik beter.
Nee, en ze hijgt als een molenpaard na 3 zinnen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:04 schreef tong80 het volgende:
Eigenliojk zingt Marthya best wel slecht.
Ze haalt de hoge tonen niet meer.
Dan roept ze maar everybody singing
Ja jongen, mijn oudste begint wilder te worden en wil het nu allemaal van dichtbij meemaken op de kleine Nieuwmarkt bij ons om de hoekquote:Op donderdag 1 januari 2009 00:23 schreef tong80 het volgende:
Bel ik Doc op staat ie buiten naar het vuurwerk te kijken
Hey B!quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja jongen, mijn oudste begint wilder te worden en wil het nu allemaal van dichtbij meemaken op de kleine Nieuwmarkt bij ons om de hoek- ze was helemaal pissig dat het niet om 0:00 volledig loos ging maar helemaal gelukkig nu!
En H ook via dit topic nogmaal een gelukkig nieuwjaar!!
(Dit nummer van de TingTings is best beluisterbaar overigens)
Oeh, die was goedquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:16 schreef Macka66 het volgende:
Me three. Ik mis Seasick Steve, die was er de vorige jaren wel bij.
Hee, ouwe bedankt en jij ook een gelukkig nieuwjaar en je moppie ook natuurlijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey B!
Jij en jouw vrouwen ook een heel goed 2009 toegewenst!
Ook namens [ afbeelding ]
Ik aan mijn tweede fles.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:22 schreef Doc het volgende:
Ik ben nu pas aan mijn tweede glaasje alcohol van de hele avond
quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:22 schreef Doc het volgende:
Ik ben nu pas aan mijn tweede glaasje alcohol van de hele avond- of het mijn laatste zal zijn weet ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |