Hoi Hoiquote:
ik dacht al: waar blijft ze?quote:
het is maar 5 minuten deze dag.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:12 schreef Happel het volgende:
Enige leuke van deze dag. Het is ook iets waar ik voor thuis blijf, de oude lul dat ik ben...
ach, boeit niet, is elk jaar weer een prima manier om het nieuwe jaar in te luidenquote:
Ik stond paling en champagne te serveren.quote:
Dat was het vorig jaar toch ook al nietquote:Op woensdag 31 december 2008 21:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoi Hoi
Ik was eigenlijk best geschokt toen ik vorige maand of zo er achter kwam dat het niet live was ...
Al een paar niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was het vorig jaar toch ook al niet
Ik zag het net in de VPRO-gids staan dat het dus is opgenomen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En zoals iemand laatst tegen mij zei: "Wou je dan zeggen dat al die beroemde lui zoals Paul Mc Cartney echt naar hem toekomen met oud en nieuw? Is dat live??? "![]()
![]()
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00gf5hcquote:Featuring Martha and the Vandellas, Dizzee Rascal, Annie Lennox, The Ting Tings, Dave Edmunds, Duffy, Svang, Adele, Sam Sparro, The Hold Steady, Rico Rodriguez, Stereophonics frontman Kelly Jones and Lily Allen.
Joh.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:05 schreef ouderejongere het volgende:
Ik zag het net in de VPRO-gids staan dat het dus is opgenomen.
Ben ik erg benieuwd naarquote:
Zonder Marthaquote:
Het is toch minder leuk als je weet dat het is opgenomen. Vroeger was ik een groot fan van TOTP. Later bleek dus dat het over meerdere dagen werd opgenomen en dat sommige acts zonder publiek waren opgenomen, dat er later werd ingemonteerd.quote:
Hm, dat had ik nog niet opgemerkt...quote:
Dood is een groot woord.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dood is een groot woord.
Laten we zeggen dat ze niet meer ademt
Wordt toch spannend want ze zingt meequote:Op woensdag 31 december 2008 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dood is een groot woord.
Laten we zeggen dat ze niet meer ademt
Dan mag je nu beginnen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |