Absolute aanrader voor muziekliefhebbers met een slokje op nadat het nieuwe jaar is begonnen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:32 schreef Stereotomy het volgende:
geen idee wat dit is maar hier zitten leuke mensen
En zoals iemand laatst tegen mij zei: "Wou je dan zeggen dat al die beroemde lui zoals Paul Mc Cartney echt naar hem toekomen met oud en nieuw? Is dat live??? "quote:Op woensdag 31 december 2008 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Absolute aanrader voor muziekliefhebbers met een slokje op nadat het nieuwe jaar is begonnen.
Jools is de laatste jaren wat minder dronken tijdens de uitzendingen, maar weet wel altijd top-artiesten te strikken of te ontdekken.
Dan ben ik toch niet de enige die dat opgevallen isquote:Op woensdag 31 december 2008 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Absolute aanrader voor muziekliefhebbers met een slokje op nadat het nieuwe jaar is begonnen.
Jools is de laatste jaren wat minder dronken tijdens de uitzendingen, maar weet wel altijd top-artiesten te strikken of te ontdekken.
Helaas ...quote:
"Live opgenomen" heet dat tochquote:Op woensdag 31 december 2008 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Toch wel semi-live, of niet?
Hoi Hoiquote:
ik dacht al: waar blijft ze?quote:
het is maar 5 minuten deze dag.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:12 schreef Happel het volgende:
Enige leuke van deze dag. Het is ook iets waar ik voor thuis blijf, de oude lul dat ik ben...
ach, boeit niet, is elk jaar weer een prima manier om het nieuwe jaar in te luidenquote:
Ik stond paling en champagne te serveren.quote:
Dat was het vorig jaar toch ook al nietquote:Op woensdag 31 december 2008 21:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoi Hoi
Ik was eigenlijk best geschokt toen ik vorige maand of zo er achter kwam dat het niet live was ...
Al een paar niet.quote:Op woensdag 31 december 2008 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was het vorig jaar toch ook al niet
Ik zag het net in de VPRO-gids staan dat het dus is opgenomen.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En zoals iemand laatst tegen mij zei: "Wou je dan zeggen dat al die beroemde lui zoals Paul Mc Cartney echt naar hem toekomen met oud en nieuw? Is dat live??? "![]()
![]()
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00gf5hcquote:Featuring Martha and the Vandellas, Dizzee Rascal, Annie Lennox, The Ting Tings, Dave Edmunds, Duffy, Svang, Adele, Sam Sparro, The Hold Steady, Rico Rodriguez, Stereophonics frontman Kelly Jones and Lily Allen.
Joh.quote:Op woensdag 31 december 2008 23:05 schreef ouderejongere het volgende:
Ik zag het net in de VPRO-gids staan dat het dus is opgenomen.
Ben ik erg benieuwd naarquote:
Zonder Marthaquote:
Het is toch minder leuk als je weet dat het is opgenomen. Vroeger was ik een groot fan van TOTP. Later bleek dus dat het over meerdere dagen werd opgenomen en dat sommige acts zonder publiek waren opgenomen, dat er later werd ingemonteerd.quote:
Hm, dat had ik nog niet opgemerkt...quote:
Dood is een groot woord.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2008 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dood is een groot woord.
Laten we zeggen dat ze niet meer ademt
Wordt toch spannend want ze zingt meequote:Op woensdag 31 december 2008 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dood is een groot woord.
Laten we zeggen dat ze niet meer ademt
Dan mag je nu beginnen.quote:
Dacht dat ze niet meer ademdequote:Op woensdag 31 december 2008 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt toch spannend want ze zingt mee
http://www.missmarthareeves.com/id4.html
quote:Op donderdag 1 januari 2009 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tongie ook een heel heel goed jaar voor jou, in al je opzichten![]()
![]()
![]()
!
quote:
IDDquote:Op donderdag 1 januari 2009 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ziet er goed uit voor een dode, niet
Die stem blijft hetzelfde.quote:
Jaaaaa die is leuk, zat in het voorprogramma van Mika afgelopen zomerquote:
Was nog een heel schandaal dat Hazes dat zong toen we tegen de Iren moesten. Is zo'n beetje hun volksliedquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:01 schreef borisz het volgende:
Wij houden van Oranje om zijn daden en zijn doen.
Of zingen ze wat anders daar over de plas ?
Ik eerlijk gezegd tot nu toe ook.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:08 schreef Radegast het volgende:
Happy new year.
De editie van vorig jaar vond ik beter.
Nee, en ze hijgt als een molenpaard na 3 zinnen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:04 schreef tong80 het volgende:
Eigenliojk zingt Marthya best wel slecht.
Ze haalt de hoge tonen niet meer.
Dan roept ze maar everybody singing
Ja jongen, mijn oudste begint wilder te worden en wil het nu allemaal van dichtbij meemaken op de kleine Nieuwmarkt bij ons om de hoekquote:Op donderdag 1 januari 2009 00:23 schreef tong80 het volgende:
Bel ik Doc op staat ie buiten naar het vuurwerk te kijken
Hey B!quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja jongen, mijn oudste begint wilder te worden en wil het nu allemaal van dichtbij meemaken op de kleine Nieuwmarkt bij ons om de hoek- ze was helemaal pissig dat het niet om 0:00 volledig loos ging maar helemaal gelukkig nu!
En H ook via dit topic nogmaal een gelukkig nieuwjaar!!
(Dit nummer van de TingTings is best beluisterbaar overigens)
Oeh, die was goedquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:16 schreef Macka66 het volgende:
Me three. Ik mis Seasick Steve, die was er de vorige jaren wel bij.
Hee, ouwe bedankt en jij ook een gelukkig nieuwjaar en je moppie ook natuurlijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey B!
Jij en jouw vrouwen ook een heel goed 2009 toegewenst!
Ook namens [ afbeelding ]
Ik aan mijn tweede fles.quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:22 schreef Doc het volgende:
Ik ben nu pas aan mijn tweede glaasje alcohol van de hele avond
quote:Op donderdag 1 januari 2009 01:22 schreef Doc het volgende:
Ik ben nu pas aan mijn tweede glaasje alcohol van de hele avond- of het mijn laatste zal zijn weet ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |