Van Buyten lijkt me voor Ajax erg lastig haalbaar ja, maar Vandenborre hád gekund. Nu hij zo dicht bij een deal met Olympique Marseille is zie ik het echter niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef twi het volgende:
Niet doortastend genoeg...zulk soort jongens zijn gewoon niet haalbaar. Bij Boulahrouz kan ik me nog iets voorstellen, die heeft nog een binding met Nederland, maar deze twee jongens zullen gewoon liever naar een Everton gaan. En Van Buyten kan natuurlijk naar Olympique, heeft 'ie ook een verleden.
martin@ajax.nlquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
martinvangeel@live.nl?
[afbeelding]
Anthony Vanden Borre kan juist naar L'OM en Daniël van Buyten naar Everton.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:41 schreef twi het volgende:
Niet doortastend genoeg...zulk soort jongens zijn gewoon niet haalbaar. Bij Boulahrouz kan ik me nog iets voorstellen, die heeft nog een binding met Nederland, maar deze twee jongens zullen gewoon liever naar een Everton gaan. En Van Buyten kan natuurlijk naar Olympique, heeft 'ie ook een verleden.
quote:Afonso Alves maakt voor achttien miljoen euro de overstap naar AZ, meldt VI. De overgang werd twee weken geleden reeds beklonken. Het is echter nog onduidelijk voor welke duur Alves in Alkmaar tekent.
Blij dat hij niet komt.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou voor diegene die Alves wilde halen..:
[..]
quote:
Zonder meer eenschquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Voor 18 miljoen euro wens ik AZ veel plezier met Alves. Ik ben blij dat Ajax hem niet heeft gekocht voor dat geld.
Verrassend hoorquote:Tom de Mul kan uit zijn lijden verlost worden door Saint-Etienne. De Spaanse krant AS meldt dat de Franse club belangstelling heeft voor de Belg, die bij Sevilla weinig aan spelen toekomt.
De 21-jarige De Mul gaf recent nog aan dat hij in Spanje gehoopt had op meer speelminuten. De oud-Ajacied werd echter aangetrokken voor de toekomst, waardoor de club mogelijk alleen akkoord gaat met een verhuurperiode.
Vraag het me ook af.. heb zo 1 2 3 ook geen idee WIE het zou kunnen zijn.. magoed.. we zullen het wel zienquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat van Geel nog uit de hoed gaat toveren deze transferperiode. Alleen Perez is toch ook wat magertjes...
Betaal jijquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
Zaterdag tegen Inter. Gaat er nog iemand naar Dubai [afbeelding]?
Kon geen vrij krijgen en had geen zin in bus-combi.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:34 schreef Houniet het volgende:
Zaterdag tegen Inter. Gaat er nog iemand naar Dubai?
daar zit ik ookquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik wel, ik slaap hier http://www.burj-al-arab.com/.
Waarom blij? Wie zetten we dan in de spits als KJH weg is?quote:
Leonardo en/of Urzaiz natuurlijkquote:Op woensdag 2 januari 2008 12:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom blij? Wie zetten we dan in de spits als KJH weg is?
Noem maar goedkopere zekere doelpuntenmakers dan....quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Leonardo en/of Urzaiz natuurlijk
Maar 18 miljoen voor Alves is mij ook te gortig.
Er zijn genoeg andere spitsen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom blij? Wie zetten we dan in de spits als KJH weg is?
Het halen van championsleague verdient het al deels terug.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere spitsen...
Bovendien 18 miljoen verdien je nooit meer terug...
Je wil zo'n speler ook met wat winst verkopen lijkt me.quote:Op woensdag 2 januari 2008 12:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het halen van championsleague verdient het al deels terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |