gelukkig is dit jaar snel voorbij.quote:Op maandag 31 december 2007 23:13 schreef detulp050 het volgende:
Ik hoorde dat Marc Overmars ook weer terug komt
Dit is echt de knulligste transfer van 't jaar
Het heeft inderdaad het sportjaaroverzicht niet gehaald. Wat dat betreft: goede timing!quote:Op maandag 31 december 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
gelukkig is dit jaar snel voorbij.
Idem!quote:
Hij had inderdaad HTC de laan uit kunnens turenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:35 schreef Cheiron het volgende:
Van Geel kan ik ook echt niet meer serieus nemen: Perez laten gaan voor Ten Cate en hem nu terughalen. Compleet ongeloofwaardig.
Weet niet of je het sarcastisch bedoelt, maar als je toch al niet van plan bent zijn contract te verlengen zou ik liever een goede speler behouden dan een coach.,quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had inderdaad HTC de laan uit kunnens turen
Als Van Geel consequent zou zijn geweest had 'ie Ten Cate ontslagen, net zoals 'ie bij Blind deed.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij had inderdaad HTC de laan uit kunnens turen
Op welke gronden zou hij dan HTC moeten ontslaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 02:45 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Van Geel consequent zou zijn geweest had 'ie Ten Cate ontslagen, net zoals 'ie bij Blind deed.
quote:Celtic-Rangers uitgesteld vanwege O'Donnells dood
31/12/2007 17:24
Celtic en Glasgow Rangers hebben een streep moeten halen door hun ontmoeting van 2 januari. Het duel tussen de beide aartsrivalen is uitgesteld uit respect voor de zaterdag overleden voetballer Phil O'Donnell.
De bond besloot de Old Firm van de agenda te halen op verzoek van spelers en technische staf van Celtic, waarvoor O'Donnell in de jare negentig vijf jaren heeft gevoetbald. Eerder had de bond al de eerstkomende twee wedstrijden van Motherwell, de club van de 35-jarige middenvelder, uit te stellen.
preciesquote:Op dinsdag 1 januari 2008 06:11 schreef devv05 het volgende:
Dat we in 2008 maar weer eens kampioen mogen worden..
Ik ben er blij mee. Gelukkig nieuwjaar, Ajacieden.quote:
Het is inderdaad een goede speler. Neemt niet weg dat het lachwekkend te noemen is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee. Gelukkig nieuwjaar, Ajacieden.
grapje zeker?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:15 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Ja, ook ik wil Tom de Mul terug.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:50 schreef Brammie het volgende:
Nou, hebben we de transferperiode voor Ajax weer gehad...
Met ingang van 31 december 2007:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 04:50 schreef Jasza het volgende:
Wat slechter nieuws:
KJH geschorst tegen AZ
Edit: foutje van Teletekst zeker, want VI zegt dat ie er maar 4 heeft.
domme dure kaart dan,quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met ingang van 31 december 2007:
AZ: K.R. Jaliens, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
Sparta: D. Schenkel, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
Feyenoord: Th. Lucius, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
Ajax: D.J.K. Huntelaar, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
Ajax: G. Ogararu, 1 competitiewedstrijd (2x waarschuwing)
AZ: J. Jenner
Dit is van de KNJB site
Volgens mij was het iets tegen de 4..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:26 schreef jna het volgende:
Hoeveel is er eigenlijk betaald voor Perez? Ik mag toch hopen dat Ajax maar 2,5 heeft betaald ofzo
Er was 1 iemand hier die dat zei en meteen nam iedereen het overquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgens mij was het iets tegen de 4..
als Ajax echt 4 miljoen betaald heeft wel jaquote:
Had het op een ander forum gezien niet hier..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:00 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was 1 iemand hier die dat zei en meteen nam iedereen het over
Ik weet bijna zeker dat Huntelaar er drie had voorafgaand aan VVV. Volgens mij is de KNVB dus fout.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:04 schreef amsterdammertje113 het volgende:
En toch klopt het niet. Op de officiele site staan maar 4 kaarten vermeld
Dus volgens mij maken ze ergens een grote fout.
Denk het zelf ook. Heb inmiddels email gestuurd naar KNVB redactie voor uitleg.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat Huntelaar er drie had voorafgaand aan VVV. Volgens mij is de KNVB dus fout.
D.J.K. Huntelaar? Dirk-Jan-Klaas?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Met ingang van 31 december 2007:
Ajax: D.J.K. Huntelaar, 1 competitiewedstrijd (5e waarschuwing)
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Tekenend voor het beleid in Amsterdam..
Ja want een opvolger voor hem hebben we al binnenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:40 schreef Roeni3 het volgende:
Leuk dat onze Deen terug is, maar volgend seizoen is 'ie gewoon weer bankzitter natuurlijk. Zouden ze het daar met hem over hebben gehad?
Ben nog opzoek naar inspiratiequote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:34 schreef jna het volgende:
[..]
Waar blijft je tekening over het daadwerkelijke komen van Perez?
Ja als je 20 miljoen neer wil tellen wel. Mensne moeten eens wakker worden. Die jaren zijn voorbij voor de Nederlandse clubs of je moet hem al kopen als ie er nog niets van bakt maar wel talent heeft. Arsenal en andere grote europese clubs kopen alles wat een beetje tegen een bal kan trappen.. zelfs voor rastaman uit Roteerdam telden ze een kapitaal neer. Denk je dat Ajax tegen dat geweld opgewassen is?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Perez is ook gewoon een paniekaankoopje. Spelers als Modric komen gewoon niet meer naar Ajax.
Spelers als Modric hebben zich al bewezen, die moet je in een veel eerder stadium halen. Nu zijn ze onhaalbaar en klaar voor de absolute top.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Perez is ook gewoon een paniekaankoopje. Spelers als Modric komen gewoon niet meer naar Ajax.
Haha, niks fuck it. No way dat wij kampioen gaan worden met deze verdediging, dan kun je Rooney, Ronaldinho en Kaka voorin hebben lopen maar als je tegen FC Wijzijnkut nog 2 doelpunten tegenkrijgt wordt 't 'm niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:23 schreef Chadi het volgende:
Ik heb er nu het volste vertrouwen in dat we kampioen kunnen worden. We hebben eindelijk de verbinding tussen de verdediging en de aanval en ook iemand die zo nu en dan zijn goals mee pikt. Onze aanval heeft nu alle elementen in huis om succesvol te zijn. Verdedigend.. tsjah fuckit
Dat zou wat zijn, Perez met het winnende doelpunt in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:29 schreef Mr.Mills het volgende:
Door die afgelasting spelen we niet tegen Perez, maar mét Perez.
Inderdaad zodra ze Europees goed gespeeld hebben ben je als Ajax zijnde te laat. Dan komt zelfs een degredant van de PL je nog voor omdat ze mee rkapitaal hebben.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:26 schreef toma het volgende:
[..]
Spelers als Modric hebben zich al bewezen, die moet je in een veel eerder stadium halen. Nu zijn ze onhaalbaar en klaar voor de absolute top.
De politie maakt ons kampioen! Politiequote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:30 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, Perez met het winnende doelpunt in de laatste minuut.
Bullshit. Ze spelen in Kroatië, daar is het niveau echt nog wel lager dan in Nederland. Zo'n Da Silva bij Arsenal speelt daar toch ook nog geen belangrijke rol? Een tussenstap bij een topclub in Nederland zou perfect zijn. Het is alleen jammer dat de echte topclubs in Europa zijn doorgeslagen met het kopen van talenten (mooiste voorbeeld is Drenthequote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:26 schreef toma het volgende:
[..]
Spelers als Modric hebben zich al bewezen, die moet je in een veel eerder stadium halen. Nu zijn ze onhaalbaar en klaar voor de absolute top.
Niks geen bullshit, wanneer clubs als Barcelona of Juventus geintereseerd zijn sta je machteloos. Toen Alves of Kezman naar Nederland kwamen waren er geen absolute topclubs geintereseerd, dat is het verschil.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Bullshit. Ze spelen in Kroatië, daar is het niveau echt nog wel lager dan in Nederland. Zo'n Da Silva bij Arsenal speelt daar toch ook nog geen belangrijke rol? Een tussenstap bij een topclub in Nederland zou perfect zijn. Het is alleen jammer dat de echte topclubs in Europa zijn doorgeslagen met het kopen van talenten (mooiste voorbeeld is Drenthe). Daardoor wordt het lastiger voor clubs als Ajax.
Modric is misschien niet het juiste voorbeeld, maar de Ibrahimovic', Kezmans, Afonso Alves' lopen er nog steeds wel rond. Vraag mij alleen af wat de scouting van Ajax allemaal uitvreet.
Ik zeg ook, misschien is Modric niet het goede voorbeeld. Hoewel hij nog lang niet heeft bewezen dat ie eteen mee kan draaien met een echte topclub.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:34 schreef toma het volgende:
[..]
Niks geen bullshit, wanneer clubs als Barcelona of Juventus geintereseerd zijn sta je machteloos. Toen Alves of Kezman naar Nederland kwamen waren er geen absolute topclubs geintereseerd, dat is het verschil.
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik zeg ook, misschien is Modric niet het goede voorbeeld. Hoewel hij nog lang niet heeft bewezen dat ie eteen mee kan draaien met een echte topclub.
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat de scouting alleen maar met bekende namen aankomt. Zo kan ik ook wel scouten.
In Zlatan waren ook een hoop clubs geinterreseerd hoor, volgens mij ook Arsenal enz.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:34 schreef toma het volgende:
[..]
Niks geen bullshit, wanneer clubs als Barcelona of Juventus geintereseerd zijn sta je machteloos. Toen Alves of Kezman naar Nederland kwamen waren er geen absolute topclubs geintereseerd, dat is het verschil.
Wat nog belachelijker is, is dat van der Zee naar Amsterdam is gekomen, maar nog geen enkele invloed heeft kunnen hebben op enig aankoopbeleid van v Geel...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ik zeg ook, misschien is Modric niet het goede voorbeeld. Hoewel hij nog lang niet heeft bewezen dat ie eteen mee kan draaien met een echte topclub.
Maar het is toch te belachelijk voor woorden dat de scouting alleen maar met bekende namen aankomt. Zo kan ik ook wel scouten.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Perez maakt ons kampioen.
Zou een van de coolste goals allertijden zijn denk ikquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:30 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, Perez met het winnende doelpunt in de laatste minuut.
eerst nog 2 of 3 verdedigers erbij.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Perez maakt ons kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |