Oh Tan, ik zou dat wrs ook zo voelen, als ik in een soortgelijke situatie zou verkeren. En ik vind het niet raar hoor, dat jij niet hoeft te huilen. Het is een manier van 'overleven', doorgaan, die jouw geest (onbewust) heeft gekozen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:37 schreef Tan het volgende:
Ik heb steeds zo het gevoel als ik nu moet huilen dat ik het in feite al opgeef, althans ik denk dat dat ergens onbewust zo werkt bij mij, want ik hou mijn tranen niet bewust in. Ik denk straks wel, of het nu goed of slecht afloopt dat ik nog wel een flinke ontlading krijg.
Oe.... hebbuh!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh Tan, ik zou dat wrs ook zo voelen, als ik in een soortgelijke situatie zou verkeren. En ik vind het niet raar hoor, dat jij niet hoeft te huilen. Het is een manier van 'overleven', doorgaan, die jouw geest (onbewust) heeft gekozen.
En om het maar even over iets luchtigs te hebben:
Ik zag dat ze bij H&M nu zulke leuke voedingsBH's hebben! Met panterprintje!
Die hadden ze in mijn tijd niet.
Kosten maar 12 euro of zoiets!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oe.... hebbuh!!!
Maar er zit geen zwangerschapsafdeling hier in Tilburg
quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kosten maar 12 euro of zoiets!
Als je PM't wil ik er wel eentje voor je kopen. Moeten we wel iets verzinnen met afgeven.
En Sjak, het is al bijna twee jaar geleden dat ik zwanger was (in den beginne dan he! ).
Tja, dat is natuurlijk ook weer zo. Sjee, wat gaat dat rap.quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef Moonah het volgende:
En Sjak, het is al bijna twee jaar geleden dat ik zwanger was (in den beginne dan he! ).
Ik heb er ook één gekocht, maat 80D. Helaas bleek het meer 75 te zijn bij het passen thuis, dus hij zit bij mij eigenlijk te strak om lekker te zitten. Als je hem past wil ik hem wel opsturen? Ik heb er ook een broekje bijquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Mmmmm... Kou t even in gedachte.... Weet er toevallig iemand of er een zwangerschapsafdeling van de Hennes in Apeldoorn zit? Dan kan mn zusje m halen en meebrengen... Da's net ff makkelijker!
Mmm... 75D is mijn "normale" maat.... Eigenlijk geen flauw idee welke maat ik nu heb... Ben een beetje mn uitgelubberde dingen van de vorige keren aan het afdragen....quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb er ook één gekocht, maat 80D. Helaas bleek het meer 75 te zijn bij het passen thuis, dus hij zit bij mij eigenlijk te strak om lekker te zitten. Als je hem past wil ik hem wel opsturen? Ik heb er ook een broekje bij.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Wat ik wel vervelend vind is dat enorm veel bh's met vullling zijn, als je dan toch al een grote maat hebt, dan heb je die vulling echt niet nodig hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |