abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:16:06 #226
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55755103
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 17:37 schreef Tan het volgende:
Ik heb steeds zo het gevoel als ik nu moet huilen dat ik het in feite al opgeef, althans ik denk dat dat ergens onbewust zo werkt bij mij, want ik hou mijn tranen niet bewust in. Ik denk straks wel, of het nu goed of slecht afloopt dat ik nog wel een flinke ontlading krijg.
Oh Tan, ik zou dat wrs ook zo voelen, als ik in een soortgelijke situatie zou verkeren. En ik vind het niet raar hoor, dat jij niet hoeft te huilen. Het is een manier van 'overleven', doorgaan, die jouw geest (onbewust) heeft gekozen.

En om het maar even over iets luchtigs te hebben:
Ik zag dat ze bij H&M nu zulke leuke voedingsBH's hebben! Met panterprintje!
Die hadden ze in mijn tijd niet.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55755136
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:16 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh Tan, ik zou dat wrs ook zo voelen, als ik in een soortgelijke situatie zou verkeren. En ik vind het niet raar hoor, dat jij niet hoeft te huilen. Het is een manier van 'overleven', doorgaan, die jouw geest (onbewust) heeft gekozen.

En om het maar even over iets luchtigs te hebben:
Ik zag dat ze bij H&M nu zulke leuke voedingsBH's hebben! Met panterprintje!
Oe.... hebbuh!!!
Maar er zit geen zwangerschapsafdeling hier in Tilburg
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:18:20 #228
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55755166
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:16 schreef Moonah het volgende:

[..]

Alsof het al jaaaaaaren geleden is

Tan sterkte
Lekker douchen!
pi_55755176
Wenneke: dat is idd. pas echt een probleem dan...de meeste voedingsbh's beginnen bij cup B. Hoe heb je dat opgelost?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55755232
Toch maar een b gekocht die klein valt en straks maar hopen dat het met de bv nog een beetje opzet. In het ergste geval neem ik de cups een beetje in zodat ze wel goed passen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:22:49 #231
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55755289
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:17 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Oe.... hebbuh!!!
Maar er zit geen zwangerschapsafdeling hier in Tilburg
Kosten maar 12 euro of zoiets!
Als je PM't wil ik er wel eentje voor je kopen. Moeten we wel iets verzinnen met afgeven.

En Sjak, het is al bijna twee jaar geleden dat ik zwanger was (in den beginne dan he! ).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55755290
Ik heb te vroeg gejuicht..harde pijnlijke buiken om de 10 minuten

Wenneke wat een schrik! Ik hoop dat er morgen niets ergs aan de hand blijkt te zijn maar dat het er gewoon bijhoort aan het eind van de zwangerschap!
Tan ik weet vaak niet wat im moet zeggen, maar wil toch ff kwijt dat ik aan je denk, er er nog steeds een kaarsje brandt voor een goede afloop
Saartje
pi_55755387
Ik ben geen BH drager, ik heb echt een hekel aan die dingen. Wel heb ik een paar topjes/bh's van Noppies gekocht in de vorige zwangerschap, (2 voedingsbh's en een gewone meegroei,) maar zelfs die draag ik zelden. Moet ook zeggen dat ik een A-cupje misschien net een B-cupje heb en neig naar een C tijdens de BVperiode in het begin. Na een jaar is dit weer bijgetrokken naar mijn normale formaat. Het begint bij mij nu ook pas weer wat flinker te worden, gelukkig geen lekkages gehad nog, maar dat komt na de bevalling wel.
pi_55755513
Ik lek dus ook niet of nauwelijks en ik heb wel iets meer dan gewoonlijk, maar hoop toch dat het straks een ietsiepietsie meer bllijft. de vorige keer is er ook iets bllijven zitten en ik hoop stiekum dat dat nu ook weer gebeurt.

Maneki.... oei...
pi_55755532
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef Moonah het volgende:

[..]

Kosten maar 12 euro of zoiets!
Als je PM't wil ik er wel eentje voor je kopen. Moeten we wel iets verzinnen met afgeven.

En Sjak, het is al bijna twee jaar geleden dat ik zwanger was (in den beginne dan he! ).

Mmmmm... Kou t even in gedachte.... Weet er toevallig iemand of er een zwangerschapsafdeling van de Hennes in Apeldoorn zit? Dan kan mn zusje m halen en meebrengen... Da's net ff makkelijker!
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:35:18 #236
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55755668
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:22 schreef Moonah het volgende:

Tja, dat is natuurlijk ook weer zo. Sjee, wat gaat dat rap.

Ik heb vandaag maar twee gewone BH's in een paar maten groter gekocht. Maar H&M kan ik ook wel weer een keer met een bezoekje vereren

Ohh, vergeet ik op Wenneke te reageren. Wat raar dat ze je zo met zo'n bericht weer wegsturen. Kun je anders je verloskundige niet even bellen voor wat uitleg?
Lekker douchen!
pi_55755797
@sjak, de vk heeft ook neit echt een idee wat er aan de hand is. Ze heeft duidelijk aangegeven niets te willen zeggn voor ze de uitslag van het CTG heeft omdat ze niet wil gaan speculeren. Ze hefet wel aangegeven dat het iets is wat vaker voorkomt en dat ze zich geen zorgen maakt. Als ze dat wel gedaan had was ik met spoed doorgestuurd.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:41:59 #238
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55755879
Ik heb ruim een half jaar geleden een knappe voedings-bh bij Hunkemoller gekocht. Geen beugel, maar wel helemaal van kant. Met bijpassend kanten boxertje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 3 januari 2008 @ 21:48:37 #239
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_55756094
Wenneke, bij een van de laatste controles bij mijn vorige zwangerschap meende de verloskundige ook te horen dat het hartje van mijn (toen nog) baby oversloeg. Daarom ging ze extra lang luisteren, maar toen hoorde ze niets bijzonders meer. Verder heb ik er niets meer van gehoord en heb ik nu een gezonde meid van 4 jaar hier rondlopen. Hopelijk is het bij jou ook zo onschuldig.
Fijn trouwens dat het weer goed gaat tussen jou en je vriend.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_55756210
Ik hoop dat dat nu ook het geval is en dat we morgen voor niets gaan. Maar toch ergens goed om het te checken. Het kan vanalles zijn.

Ik ben zelf ook erg blij dat het weer ok gaat. Een kind krijgen is en hele opgave en dat gaan we nu gelukkig samen doen. Uiteindelijk heeft het ondanks alle z**k wel weer iets goeds opgeleverd en zitten we allebei weer lekker in ons vel.
pi_55759821
pfft zit ik vanochtend nog trots aan de telefoon tegen m'n moeder te beweren dat ik zo blij ben dat ik deze zwangerschap nog bijna geen last heb gehad van zweetaanvallen (bij Tomas had ik dat de laatste weken bijna iedere nacht...) en ja hoor...tijdens het koken kreeg ik er 1 en nu weer. Echt een soort koudzweet Volgende keer maar even afkloppen denk ik...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 4 januari 2008 @ 00:09:01 #242
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55760128
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:30 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Mmmmm... Kou t even in gedachte.... Weet er toevallig iemand of er een zwangerschapsafdeling van de Hennes in Apeldoorn zit? Dan kan mn zusje m halen en meebrengen... Da's net ff makkelijker!
Ik heb er ook één gekocht, maat 80D. Helaas bleek het meer 75 te zijn bij het passen thuis, dus hij zit bij mij eigenlijk te strak om lekker te zitten. Als je hem past wil ik hem wel opsturen? Ik heb er ook een broekje bij .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55763558
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 00:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb er ook één gekocht, maat 80D. Helaas bleek het meer 75 te zijn bij het passen thuis, dus hij zit bij mij eigenlijk te strak om lekker te zitten. Als je hem past wil ik hem wel opsturen? Ik heb er ook een broekje bij .
Mmm... 75D is mijn "normale" maat.... Eigenlijk geen flauw idee welke maat ik nu heb... Ben een beetje mn uitgelubberde dingen van de vorige keren aan het afdragen....
pi_55763559
Succes vandaag Wenneke!!
pi_55764256
Wenneke, succes vandaag! Een overslaant hartje hoeft niet zoveel te betekenen. In mijn familie komt het zelfs bij meerdere personen voor.

Maneki, Harde buiken?? Jij bent nog niet aan de beurt hoor. Doe je een beetje rustig aan?!?!

Toen ik zwanger werd was mijn omvangmaat 75, dat is nu 85. Ik heb mijn bh bij de prenetal gekocht. Hij zit echt heerlijk. Ik moet er eigenlijk nog 1 hebben. Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht dat vrouwen met een kleine cupmaat eigenlijk dezelfde problemen ondervinden als vrouwen met een grote maat. Voor de leuke bh's moet je gewoon cup b of c hebben. Daaronder en daarboven moet je goed zoeken, al zijn er nu wel leuke bh's te vinden in cup d. Wat ik wel vervelend vind is dat enorm veel bh's met vullling zijn, als je dan toch al een grote maat hebt, dan heb je die vulling echt niet nodig hoor!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55764267
Wenneke, bij Mirte was ook zo'n overslagje te horen en wij zijn ook voor controle in het ziekenhuis geweest (de verloskundige vertelde dat ze het vaker hoorden en dat ze zich geen zorgen maakte, maar dat ze het toch wel even nagekeken wilde hebben). We hebben een uitgebreide echo gehad anderhalve week erna en dat zag er allemaal goed uit. Na de geboorte was het overslagje ook nog te horen en hebben ze Mirte een nachtje geobserveerd aan de monitor. Het schijnt wel vaker voor te komen. Bij ons hadden ze het over "onrijpheid" als reden voor dat overslagje.
Maar we hebben een gezond kindje hoor en van dat overslagje is inmiddels niks meer te horen . Hopelijk valt het allemaal mee!
Succes vandaag!
Fake it till you make it...
pi_55764288
quote:
Op vrijdag 4 januari 2008 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Wat ik wel vervelend vind is dat enorm veel bh's met vullling zijn, als je dan toch al een grote maat hebt, dan heb je die vulling echt niet nodig hoor!!

Ik hoop dat hier de boel nog wat gaat krimpen, maar ik geloof dat ik daarvoor toch echt nog wat overtollige zwangerschapskilo's kwijt moet...
pi_55764367
Ik vraag me af hoe snel je na de bevalling weer een beetje op de been bent. Is dat na een week, of twee? Ik zou namelijk heel graag zo snel mogelijk die extra kilo's er weer af hebben. Ik heb het al helemaal uitgedacht. Lekker op maandag, woensdag en vrijdag naar mn moeder. Daar die kleine even op bed leggen en dan lekker de sportschool in. Maar ja wat is realistisch? Moet ik rekenen op een maandje herstellen en dan lekker beginnen met sporten of zal dat nog langer zijn?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55764398
Na een maandje had ik nog helemaal geen zin (ook lichamelijk) om druk te gaan sporten...maar ik ben dan ook eigenlijk niet zo heel sportief. Ik heb nu het gevoel dat het wel weer zou kunnen zeg maar... alleen dan nog gaan doen...
  vrijdag 4 januari 2008 @ 09:12:52 #250
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_55764415
Sporten is sowieso pas weer verstandig als de gleuf die tussen je rechte buikspieren is ontstaan weer gesloten is. Bij mij was dat na 2 weken al zo (werd gecontroleerd op de na-gym), maar dat kan ook langer duren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')