abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55746446
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef Silmarwen het volgende:
Sport BH is inderdaad wel een goed idee. Zal ik er wel een aan moeten schaffen maar goed, dit schiet ook niet op. Ik hoop echt dat ze weer kleiner worden na de zwangerschap en alles.
Dat hoop ik ook hoor. Met deze maat kun je bijna geen leuke bikini meer kopen. Ja in exclusieve zaken of speciale winkels. Maar niet gewoon leuk bij de livera ofzo.

Maar ik zat eens op internet te zoeken voor grote maten. We hebben nog geen klagen eigenlijk. Er zijn gewoon winkels die leveren cup K. Hoe groot is dat wel niet?!?! Dan heb ik nog een bescheiden cupje.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 3 januari 2008 @ 15:12:54 #202
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55746506
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook hoor. Met deze maat kun je bijna geen leuke bikini meer kopen. Ja in exclusieve zaken of speciale winkels. Maar niet gewoon leuk bij de livera ofzo.

Maar ik zat eens op internet te zoeken voor grote maten. We hebben nog geen klagen eigenlijk. Er zijn gewoon winkels die leveren cup K. Hoe groot is dat wel niet?!?! Dan heb ik nog een bescheiden cupje.
K?! Oh mijn god, dat moet echt erg zijn.... Mijn nicht heeft na haar derde kind een borstverkleining laten doen. Haar borsten werden dus niet kleiner en ze had cup F. Volledig tevreden over de operatie en ik heb begrepen dat je vaak vanaf D al een operatie vergoed krijgt.

Trouwens tegenwoordig kun je nog wel aardige bh's kopen in D/DD vroeger had je alleen van die oma bh's en dat is als 16 jarig meisje niet echt leuk. Maar goed ik loop nu ook maar voorbij al die schattige bh's, die gaan toch vaak maar tot cupje C.

Je moet trouwens niet googlen op "grote borsten".
pi_55746652
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bij Livera kun je ook bikini's kopen in grotere maten (mijn zus koopt daar meestal haar bikini's)
Althans in de boogaard hebben ze dat.

Maar K damn, das echt mega. Dan val zelfs ik mee
pi_55747031
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:12 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

K?! Oh mijn god, dat moet echt erg zijn.... Mijn nicht heeft na haar derde kind een borstverkleining laten doen. Haar borsten werden dus niet kleiner en ze had cup F. Volledig tevreden over de operatie en ik heb begrepen dat je vaak vanaf D al een operatie vergoed krijgt.

Trouwens tegenwoordig kun je nog wel aardige bh's kopen in D/DD vroeger had je alleen van die oma bh's en dat is als 16 jarig meisje niet echt leuk. Maar goed ik loop nu ook maar voorbij al die schattige bh's, die gaan toch vaak maar tot cupje C.

Je moet trouwens niet googlen op "grote borsten".
grote cupmaat is beter. Dan krijg je ook waar je naar zoekt...

Ja de leukste bh's gaan inderdaad tot cup c, een enkele keer tot cup d, maar dan houdt het wel op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † donderdag 3 januari 2008 @ 15:47:22 #205
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_55747361
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef Silmarwen het volgende:
Sport BH is inderdaad wel een goed idee. Zal ik er wel een aan moeten schaffen maar goed, dit schiet ook niet op. Ik hoop echt dat ze weer kleiner worden na de zwangerschap en alles.
Bravado voedingsbh's zijn er in grote maten en hebben een sport bh rug. Ik vind ze ideaal. (Heb Bravado maat L++)
Online te koop bij Beginnings en Pretty Mum.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:18:26 #206
54772 Silmarwen
pi_55748152
Macka, die bh's zien er inderdaad verschrikkelijk comfortable uit! En lekkere brede banden, vooral die ++. Moet wel even gaan meten maar ik denk wel dat ik er daar in ieder geval eentje van ga bestellen. Je hebt ze toch nog wel een tijdje nodig, ook na de bevalling.
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:27:09 #207
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55748378
Toch moet ik zeggen dat ik op z'n grootst F heb gehad maar dat reuze mee vond vallen. Die cupmaat zegt weinig, zolang de omvang niet bijster groot is (bij mij 75) Ik ben trouwens heel lang blijven hangen op E, tijdens het voeden zeg maar en toen ik geen BV meer gaf kwam ik terug op D terwijl ik voor ik ooit zwanger was C had. Dus zo vreselijk groot worden/blijven ze niet. Ik hoor zelfs van vrouwen die na de zwangerschap uiteindelijk kleiner eindigden.
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:38:33 #208
54772 Silmarwen
pi_55748682
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:27 schreef Tan het volgende:
Toch moet ik zeggen dat ik op z'n grootst F heb gehad maar dat reuze mee vond vallen. Die cupmaat zegt weinig, zolang de omvang niet bijster groot is (bij mij 75) Ik ben trouwens heel lang blijven hangen op E, tijdens het voeden zeg maar en toen ik geen BV meer gaf kwam ik terug op D terwijl ik voor ik ooit zwanger was C had. Dus zo vreselijk groot worden/blijven ze niet. Ik hoor zelfs van vrouwen die na de zwangerschap uiteindelijk kleiner eindigden.
Ik hoop het echt. Ik heb altijd al last gehad van mijn borstomvang en had al jong grote borsten. Ik heb bewust niet gekozen voor een borstverkleining op jonge leeftijd vanwege het risico met borstvoeding enzo. Maar inderdaad, sommige vrouwen hebben een grote maat en nergens last van terwijl anderen echt klachten krijgen. Gek eigenlijk.
pi_55748864
Hallo,

Ik ben net op controle geweest en helaas was het nie zo goed. Er is een overslag te horen in het hartje van propje en ik moet nu voor een CTG naar het zkh morgenvroeg. Geen idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ernstig het is, maar ik ben wel enorm geschrokken en weet me even geen raad. Tot morgenvroeg wachten duurt nog erg lang voor mijn gevoel en ik ben nu dus gewoon heel erg bang.
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:52:47 #210
54772 Silmarwen
pi_55749016
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 16:46 schreef wenneke1 het volgende:
Hallo,

Ik ben net op controle geweest en helaas was het nie zo goed. Er is een overslag te horen in het hartje van propje en ik moet nu voor een CTG naar het zkh morgenvroeg. Geen idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ernstig het is, maar ik ben wel enorm geschrokken en weet me even geen raad. Tot morgenvroeg wachten duurt nog erg lang voor mijn gevoel en ik ben nu dus gewoon heel erg bang.
Wenneke, wat een naar bericht meid! Een overslag in het hartje hoeft niet perse iets ernstigs te zijn volgens mij, maar ik ben geen cardioloog. Kan het me goed voorstellen dat je je rot bent geschrokken en dan gaat de tijd inderdaad heel langzaam.

Heel veel succes met het uitzitten ervan, en sterkte morgen. Ik hoop dat alles gewoon goed is!
  donderdag 3 januari 2008 @ 16:53:01 #211
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55749026
Oh Wenneke wat een naar bericht joh, hebben ze niet meer uitleg gegeven? En waarom pas morgenvroeg heen dan?
pi_55749101
Oh wat naar om te horen Wenneke
pi_55749186
Ze weten niet wat het kan zijn. Het kan te maken hebben met de naderende bevalling en de dan veranderende bloedsomloop. Ze hebben het ook niet eerder gezien of gehoord dus ze weten het gewoon niet. Ik kan morgen pas terecht omdat het hier in het AZM te druk is. Ik ga morgenvroeg naar Sittard voor de CTG en afspraak met de GYN.
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:04:47 #214
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55749349
Oeh Wenneke, dat is een rotbericht. Sterkte met de onzekerheid.

Tan, ik moet zo veel aan je denken....
Ik hoop zo dat je nog kunt genieten van je kindje, lekker bij jou in je buik.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:16:16 #215
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_55749560
Wat naar dat je nog de hele avond en nacht in spanning moet zitten! Hoewel natuurlijk ook de vraag is of je morgen helemaal uitsluitsel krijgt. Ik weet geen getallen, maar wel dat het meer voorkomt en dat het lang niet altijd iets betekent. Misschien zijn hier ook wel moeders met kinderen bij wie na de geboorte niks meer van een overslag te horen was.
Sterkte!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:20:07 #216
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55749661
@Wenneke, nou laten we dan maar hopen dat het de naderende bevalling is.

@Moonah, Lief, ik probeer zoveel mogelijk te genieten, aai me helemaal suf, maar het blijft onwerkelijk en het blijft een buik waar ik overheen aai, al probeer ik nog zoveel positieve gedachten naar ons kleintje te sturen.
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:22:24 #217
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55749702
Tan.... Ik heb geen woorden, wel weer tranen. Het lijkt me ook enorm onwerkelijk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:35:16 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55749982
Wenneke, wat een schrik-bericht... Ik duim voor goed nieuws hoor!

Tan... Gewoon maar even een
  donderdag 3 januari 2008 @ 17:37:11 #219
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55750024
@Moonah, ik vind het echt heel lief, zoals jij (en vele anderen met jou) meeleeft. Gek genoeg heb ik zelf amper gehuild nog, ik denk omdat ik toch ergens nog hoop op een goede afloop, de tranen bewaar ik wel voor als ik ze echt nodig heb Ik heb steeds zo het gevoel als ik nu moet huilen dat ik het in feite al opgeef, althans ik denk dat dat ergens onbewust zo werkt bij mij, want ik hou mijn tranen niet bewust in. Ik denk straks wel, of het nu goed of slecht afloopt dat ik nog wel een flinke ontlading krijg.
pi_55750381
Tan, weet niet goed wat te zeggen, maar ik denk aan jullie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_55753528
@Tan, ik denk dat je een gezonde intelling hebt en veel moed toont. Ik hoop op een wonder voor jullie en dat alles een goede afloop heeft.
Ik steek in elk geval nog maareens een extra kaarsje voor jullie aan.
pi_55754501
Wenneke: ik hoop dat het de naderende bevalling is of een ander onschuldig iets. Het lijkt me erg vervelend om naar huis gestuurd te worden zonder dat je nu eigenlijk wat weet, en dan duurt het nog lang tot morgenochtend...

Tan: wat ik eigenlijk nooit hoor maar wat ik me laatst wel afvroeg: hoe is je vriend hieronder? Gaan jullie er een beetje op dezelfde manier mee om? Praten jullie er veel over? Zijn de kids er nog erg mee bezig?
Moest je deze week nou nog naar het ZH? Morgen?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55754673
Wenneke, da's schrikken zeg!! Hopelijk valt het idd mee en is het "gewoon" de naderende bevalling!
Tan..Ook voor jou en je kleine vechtertje een dikke kus....
Hoe hebben de kids de feestdagen beleefd? En hoe kijken ze tegen de naderende bevalling aan?
Je zit natuurlijk niet alleen met je eigen emoties, maar hebt nog een heel gezin om je heen..... (familie enzo..)
Ik vind je hier idd errug sterk overkomen! Zou zelf ook wel zoiets hebbenvan ik geef het pas op als het over is... En zolang ik er goede moed in hou geef ik 'm iig een kans...(of ontneem ik het 'm iig niet....)
Ik vind je een oermoeder!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55754684
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 15:47 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Online te koop bij Beginnings en Pretty Mum.
Heb maar even een bookmark gemaakt want die BH's zien er erg comfortabel uit..zelfs voor iemand zoals ik met 'maar' een D cup. Overigens even offtopic maar er ging op die site echt een hele nieuwe wereld voor me open toen ik dit product bekeek: zeespons tampons
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55754774
Gelukkig kunnen jullie nog beha's in jullie maat vinden. Voedingsbeha's met cup a ( !) zijn niet of nauwelijks te krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')