Dat hoop ik ook hoor. Met deze maat kun je bijna geen leuke bikini meer kopen. Ja in exclusieve zaken of speciale winkels. Maar niet gewoon leuk bij de livera ofzo.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef Silmarwen het volgende:
Sport BH is inderdaad wel een goed idee. Zal ik er wel een aan moeten schaffen maar goed, dit schiet ook niet op. Ik hoop echt dat ze weer kleiner worden na de zwangerschap en alles.
K?! Oh mijn god, dat moet echt erg zijn.... Mijn nicht heeft na haar derde kind een borstverkleining laten doen. Haar borsten werden dus niet kleiner en ze had cup F. Volledig tevreden over de operatie en ik heb begrepen dat je vaak vanaf D al een operatie vergoed krijgt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook hoor. Met deze maat kun je bijna geen leuke bikini meer kopen. Ja in exclusieve zaken of speciale winkels. Maar niet gewoon leuk bij de livera ofzo.
Maar ik zat eens op internet te zoeken voor grote maten. We hebben nog geen klagen eigenlijk. Er zijn gewoon winkels die leveren cup K. Hoe groot is dat wel niet?!?!Dan heb ik nog een bescheiden cupje.
Bij Livera kun je ook bikini's kopen in grotere maten (mijn zus koopt daar meestal haar bikini's)quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook hoor. Met deze maat kun je bijna geen leuke bikini meer kopen. Ja in exclusieve zaken of speciale winkels. Maar niet gewoon leuk bij de livera ofzo.
Maar ik zat eens op internet te zoeken voor grote maten. We hebben nog geen klagen eigenlijk. Er zijn gewoon winkels die leveren cup K. Hoe groot is dat wel niet?!?!Dan heb ik nog een bescheiden cupje.
quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:12 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
K?! Oh mijn god, dat moet echt erg zijn.... Mijn nicht heeft na haar derde kind een borstverkleining laten doen. Haar borsten werden dus niet kleiner en ze had cup F. Volledig tevreden over de operatie en ik heb begrepen dat je vaak vanaf D al een operatie vergoed krijgt.
Trouwens tegenwoordig kun je nog wel aardige bh's kopen in D/DD vroeger had je alleen van die oma bh's en dat is als 16 jarig meisje niet echt leuk.Maar goed ik loop nu ook maar voorbij al die schattige bh's, die gaan toch vaak maar tot cupje C.
Je moet trouwens niet googlen op "grote borsten".
Bravado voedingsbh's zijn er in grote maten en hebben een sport bh rug. Ik vind ze ideaal. (Heb Bravado maat L++)quote:Op donderdag 3 januari 2008 15:02 schreef Silmarwen het volgende:
Sport BH is inderdaad wel een goed idee. Zal ik er wel een aan moeten schaffen maar goed, dit schiet ook niet op. Ik hoop echt dat ze weer kleiner worden na de zwangerschap en alles.
Ik hoop het echt. Ik heb altijd al last gehad van mijn borstomvang en had al jong grote borsten. Ik heb bewust niet gekozen voor een borstverkleining op jonge leeftijd vanwege het risico met borstvoeding enzo. Maar inderdaad, sommige vrouwen hebben een grote maat en nergens last van terwijl anderen echt klachten krijgen. Gek eigenlijk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:27 schreef Tan het volgende:
Toch moet ik zeggen dat ik op z'n grootst F heb gehad maar dat reuze mee vond vallen. Die cupmaat zegt weinig, zolang de omvang niet bijster groot is (bij mij 75) Ik ben trouwens heel lang blijven hangen op E, tijdens het voeden zeg maar en toen ik geen BV meer gaf kwam ik terug op D terwijl ik voor ik ooit zwanger was C had. Dus zo vreselijk groot worden/blijven ze niet. Ik hoor zelfs van vrouwen die na de zwangerschap uiteindelijk kleiner eindigden.
Wenneke, wat een naar bericht meid! Een overslag in het hartje hoeft niet perse iets ernstigs te zijn volgens mij, maar ik ben geen cardioloog. Kan het me goed voorstellen dat je je rot bent geschrokken en dan gaat de tijd inderdaad heel langzaam.quote:Op donderdag 3 januari 2008 16:46 schreef wenneke1 het volgende:
Hallo,
Ik ben net op controle geweest en helaas was het nie zo goed. Er is een overslag te horen in het hartje van propje en ik moet nu voor een CTG naar het zkh morgenvroeg. Geen idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ernstig het is, maar ik ben wel enorm geschrokken en weet me even geen raad. Tot morgenvroeg wachten duurt nog erg lang voor mijn gevoel en ik ben nu dus gewoon heel erg bang.
Heb maar even een bookmark gemaakt want die BH's zien er erg comfortabel uit..zelfs voor iemand zoals ik met 'maar' een D cup. Overigens even offtopic maar er ging op die site echt een hele nieuwe wereld voor me open toen ik dit product bekeek: zeespons tamponsquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:47 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Online te koop bij Beginnings en Pretty Mum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |