peaceman +1quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:59 schreef peaceman het volgende:
The Police?
Burnett +1quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:10 schreef Burnett het volgende:
Elvis Presley
Dat hebben ze elk jaar, logisch ook als ze de lijst begin December al publiceren, dan loopt een jaaroverzicht dus van Oktober tot en met Oktober zo'n beetje. Albums van November zullen te nieuw zijn voor een jaaroverzicht of zoals bij de song van het jaar verkiezing nog niet in de voorkeuzelijst staan.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:00 schreef Burnett het volgende:
Geen Talking Heads, geen Clash, ze hadden toen ook een "Amy Winehouse"-je, een plaat die verschenen was in november het jaar ervoor.
Slechts de beste band ooit.quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:58 schreef knars het volgende:
oh god, die verschrikkelijk overgewaardeerde libertines weer...
quote:However, Brown, like others who were influenced by his music, also "borrowed" from other musicians. His 1976 single "Hot" (I Need To Be Loved, Loved, Loved, Loved)" (R&B #31) borrowed the main riff fromby David Bowie, not the other way around as was often believed. The riff was provided to
co-writers
and Bowie by guitarist Carlos Alomar.
Berkery +1quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef Berkery het volgende:
Fame?
Régine.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:56 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Regine van Arcade Fire
I know, ik bedacht dat het toch Regine moest zijn, maar ja dat streepje he...quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef Z het volgende:
Er stond eerst regina.
So right...quote:Op donderdag 3 januari 2008 10:58 schreef knars het volgende:
oh god, die verschrikkelijk overgewaardeerde libertines weer...
Slechts de beste band ooit.quote:
Split Sing...quote:Op donderdag 3 januari 2008 12:32 schreef Berkery het volgende:
Splitsing?
Sorry was ook lunchenquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:01 schreef MadMaster het volgende:
Split Enz
Daquote:Op donderdag 3 januari 2008 13:01 schreef MadMaster het volgende:
Das een Poolse, geloof ik...
quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:27 schreef ranja het volgende:
Ik zou bijna zeggen van de vorige pagina
Ah, die staat bij mij op deze pagina...quote:Op donderdag 3 januari 2008 13:35 schreef ranja het volgende:
[..]
die met die accordeon
ze komt me wel bekend voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |