Tzelfde, overigens die Zouk Machine (Maldon) is niet onaardig.quote:Op maandag 31 december 2007 19:28 schreef ranja het volgende:
Nou, dan is mijn puntentotaal van 2007 ook bekend
Prettige jaarwisseling.
Ja we moeten weer iets afspreken.quote:Op maandag 31 december 2007 21:57 schreef Mark het volgende:
In 2008 weer eens een concertje pikken, tong? Er zijn al een aantal Fokkers die naar de afscheidstoernee van Ministry willen (ik, Doc, kamagurka, Sack (of was het nou nipeng?))
6-letterige naam:quote:Op maandag 31 december 2007 18:59 schreef pepu het volgende:
Wie kent deze bekende zouk formatie uit Guadeloupe en Martinique ? Velen van ons zijn met hun muziek opgegroeid, want zij zorgden ervoor dat zouk bekend werd in het Caribisch gebied, Europa en Afrika. De naam van deze groep? (1 woord)
Ha, op de valreep toch nog cafca achter me gehoudenquote:
het was KASSAVquote:Op maandag 31 december 2007 18:59 schreef pepu het volgende:
Wie kent deze bekende zouk formatie uit Guadeloupe en Martinique ? Velen van ons zijn met hun muziek opgegroeid, want zij zorgden ervoor dat zouk bekend werd in het Caribisch gebied, Europa en Afrika. De naam van deze groep? (1 woord)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |