abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 januari 2008 @ 15:49:36 #201
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56025489
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:43 schreef robert2006 het volgende:

[..]

bedankt voor de info, dus jij kunt via amazon of cd-shop etc cd's van jezelf aanbieden, knap hoor.
aan de info te lezen die over haar op fok geschreven wordt is haar succes daar meer dan redelijk geweest.
en ja, het verschil is er volgens mij wel dat zij de enige is die een platen-contract heeft (had) en zelfs een pauline heeft dat nooit gehad
Als ik een redelijke stem heb wel ja. Ach, je moet niet alles op FOK! letterlijk nemen, robert... ik hou liever van feiten. En die zijn echt niet zo heel bijzonder... Je loopt teveel achter de waan van de dag aan, robert! Daarnaast, dat ze een platencontract had is gewoon totaal irrelevant . Boris had ook een platencontract .

En Cairon, weinig zin om dat gezeur door te nemen, in ieder geval: Je zou jezelf ietwat geloofwaardiger maken door niet quasi-grappig op de man te spelen, maar met steekhoudende argumenten te komen, dan praten we verder . Ik heb ze namelijk nog niet gelezen. Ja, een hoop poespas, maar geen argumenten wáárom Nathalie niet mee zou mogen doen en anderen wel.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_56025501
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:47 schreef Cairon het volgende:

[..]

Is dit X-factor dan?

Nee.

"Ja maar jantje heeft vorige week ook een koekje uit de koektrommel gejat, nou dan mag ik toch zeker vandaag wel een fiets meenemen!"

Je hebt totaal geen perspectief.

Een award, een zwik cd's, hits over de grens, een platencontract is heel wat anders dan "voorzichtige stapjes op pad naar idoolheid" te zetten.

Als je dat niet kan zien, dan ben je een blinde mongool.
Je kunt echt niet lezen, ik zeg n.b. dat Nathalie duidelijk overgekwalificeerd is. En dat anderen dat misschien ook zijn.
  maandag 14 januari 2008 @ 15:53:22 #203
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56025586
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:50 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Je kunt echt niet lezen, ik zeg n.b. dat Nathalie duidelijk overgekwalificeerd is. En dat anderen dat misschien ook zijn.
Als het programma voor onbeschreven talent was dat nog niets gepresteerd had en geen voorgeschiedenis had wel, maar dat is het programma niet. Er wordt gezocht naar een idool, iemand die een echte carrière in Nederland kan opbouwen en die de voorkeur van het publiek geniet. Het is totaal onzinnig om daar alleen mensen aan mee te laten doen die geen ervaring hebben, dan loopt je carrière ook 9 van de 10 keer op niets uit. Daarnaast, als iemand mij uit kan leggen waarom het feit dat ze enkele hits had in Congo (!) in een groep met broers en zussen haar deelname aan idols oneerlijk maakt... graag .
  maandag 14 januari 2008 @ 15:54:59 #204
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56025628
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:49 schreef BVO het volgende:
Ja, een hoop poespas, maar geen argumenten wáárom Nathalie niet mee zou mogen doen en anderen wel.
ze heeft een platencontract.
ze heeft al top tien hits gescoord.
ze heeft een behoorlijk aantal cd's al op haar naam staan.
ze heeft een award gewonnen die haar op continentaal niveau prijst.

Haar werk is zo bekend en succesvol dat ze zelfs al terug te vinden is op compilatie cd's van een of andere religieuze organisatie die voornamelijk in Europa cd's uitbrengt.

Daarom zou ze niet mee mogen doen.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_56025675
Maar in Nederland had nog nooit iemand van haar gehoord, dus hier is ze nog geen idool en daarom mag ze meedoen.
pi_56025714
En maar het onschuldige vluchtelingetje uit Congo spelen .
X
X
X
pi_56025721
ik dacht dat je ten tijde van idols-deelneming geen platen-contract mag hebben
  maandag 14 januari 2008 @ 15:59:23 #208
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56025735
In Nederland hadden dus al wel mensen van haar gehoord, omdat ze ook al cd's in Nederland heeft uitgegeven, en op compilatie cd's met haar successen uit het verleden terug te vinden is die in Nederland worden uitgegeven en verkocht.
I'm hungry!
pi_56025764
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef Cairon het volgende:

[..]

Haar werk is zo bekend en succesvol dat ze zelfs al terug te vinden is op compilatie cd's van een of andere religieuze organisatie die voornamelijk in Europa cd's uitbrengt.

Dan hadden ze dat maar in het reglement moeten zetten. Ze doet niks verkeerd.
  maandag 14 januari 2008 @ 16:01:36 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56025793
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:54 schreef Cairon het volgende:

[..]

Top 10 hits (vooralsnog is dit een nattevingeropmerking van je, het is enkel gespeculeer door robert) waren in een groep met een stuk of 3 broers en 3 zussen. Poepoe. Ze heeft zelf 2 relgieuze CD's gemaakt die verkopen in relgieuze- cq. gospelkringen. In geen enkele zin het popidool waar Idols zich op richt. Die ward prijst haar in Afrika ja... oke, en nu? In Nederland staat ze nog op 0, het is Dutch Idol, niet African Idol. Ook die compilatieCD's spreken religieuze cq. gospelkringen aan en dan nog wel bepaalde niches ook, zijn echt geen honderdduizende platen van over de toonbank gegaan. Daarnaast; op popgebied en qua sterrendom in Nederland is ze net zo ver als de rest, ik zie de relevantie van haar Afrikaanse onderscheidingen en hits ook niet. En ach, welke onderscheidingen mogen wel? Alice won ooit een provinciale zangwedstrijd. Dat mag wel?
  maandag 14 januari 2008 @ 16:02:11 #211
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56025806
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:59 schreef Cairon het volgende:
In Nederland hadden dus al wel mensen van haar gehoord, omdat ze ook al cd's in Nederland heeft uitgegeven, en op compilatie cd's met haar successen uit het verleden terug te vinden is die in Nederland worden uitgegeven en verkocht.
Ik had ook al van Tiffany en Anja gehoord. Stonden beiden op de NSFcompilatieCD.
pi_56025817
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:00 schreef Together het volgende:

[..]

Dan hadden ze dat maar in het reglement moeten zetten. Ze doet niks verkeerd.
maar erg KROM, zeg nou eerlijk, ik heb het dan over het platen-contract, niet over de andere bagage die ze al heeft
  maandag 14 januari 2008 @ 16:05:36 #213
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_56025884
Ik denk dat Nathalie dankzij die paar reli-cd's in Nederland minder bekend is dan iemand als Pauline die al 20 jaar lang alle braderieën en trouwerijen in de regio afstruint..

(wat niets negatiefs tov Pauline is, maar om te doen alsof Nathalie al lang en breed een carriëre hier had alleen omdat ze een CD heeft gemaakt of op een compilatie CD voor jezus-freaks staat is natuurlijk behoorlijk overdreven)
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_56025929
Zeg Cairon, zou je wellicht kunnen discussiëren zonder die beledigingen tussendoor steeds
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  maandag 14 januari 2008 @ 16:07:34 #215
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56025934
Mensen jullie hebben een gruwelijke plaat voor de kop.

It's like arguing with a bunch of goddamn retards.
I'm hungry!
  maandag 14 januari 2008 @ 16:08:24 #216
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56025957
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:07 schreef Cairon het volgende:
Mensen jullie hebben een gruwelijke plaat voor de kop.

It's like arguing with a bunch of goddamn retards.
Je argumenten zijn op zie ik? .
  maandag 14 januari 2008 @ 16:12:29 #217
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56026042
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:07 schreef Svensational het volgende:
Zeg Cairon, zou je wellicht kunnen discussiëren zonder die beledigingen tussendoor steeds
Kom op zeg.

Je hebt een plaat voor je kop als je bijvoorbeeld een prijs in een talentenshow op dorpsniveau vergelijkt met de Emmy's.

Mensen hier gaan krom om bepaalde dingen maar goed te kunnen praten, omdat ze bang zijn voor gezichtsverlies. Omdat ze het niet kunnen verkroppen dat ze het fout hadden, dat hun favoriet misschien geen plaats hoort te hebben in dit programma. Zelfs het openlijk stellen van de vraag is godslastering.

De personen hier die beledigen, dat zijn de personen die met zo'n belachelijke dikke plaat voor hun kop hier Nathalie steunen zonder ook maar een kritische vraag over haar positie te durven stellen. Ze beledigen door hun stupiditeit hier tentoon te stellen.

Ik ben beledigd door het slaafse gedrag van sommigen!

Ik ben hier slachtoffer!

Their stupidity offends me!
I'm hungry!
  maandag 14 januari 2008 @ 16:13:40 #218
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56026078
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:08 schreef BVO het volgende:

[..]

Je argumenten zijn op zie ik? .

en ik zie dat jij nooit fatsoenlijke argumenten hebt gehad .
I'm hungry!
  maandag 14 januari 2008 @ 16:14:23 #219
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56026093
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:13 schreef Cairon het volgende:

[..]

en ik zie dat jij nooit fatsoenlijke argumenten hebt gehad .
Dan moet het ook niet moeilijk zijn ze onderuit te halen, me dunkt.
pi_56026133
En zou iemand die in het verleden bij Kinderen Voor Kinderen zat (en dus ook in groepsverband meerdere gouden platen en hits op de naam heeft staan) als tiener wel mee mogen doen aan Idols?

Al zie ik ook wel dat het tamelijk raar zou zijn als Anouk morgen doodleuk deel zou nemen aan American Idol.. aan de andere kant zou haar hitgeschiedenis hier voor de gemiddelde amerikaan net zo boeiend zijn als voor ons 'meerdere optredens op een regionale omroep' zijn.. Een hit in congo zegt mij hier nou ook niet echt veel..
Oké, ze heeft dus meer ervaring.. ook mensen die al jaren in het vak zitten moeten nog audities aflopen in de hoop op hun 'big break'.. ik heb nooit enige regel gehoord die kandidaten op basis van hun eerdere ervaring of succes uit zou sluiten van deelname aan Idols.
  maandag 14 januari 2008 @ 16:16:41 #221
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_56026154
Ik heb ze al onderuit gehaald, maar jij ziet het helaas niet.

Jij trekt alles door. Voor jou is een speldenprik vergelijkbaar met iemand de keel afsnijden.

Een prijs op dorpsniveau winnen is gelijk aan een prijs op continentaal niveau winnen.

Je hebt geen perspectief in je weerwoord.
I'm hungry!
pi_56026288
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:15 schreef Maartel het volgende:
En zou iemand die in het verleden bij Kinderen Voor Kinderen zat (en dus ook in groepsverband meerdere gouden platen en hits op de naam heeft staan) als tiener wel mee mogen doen aan Idols?

Al zie ik ook wel dat het tamelijk raar zou zijn als Anouk morgen doodleuk deel zou nemen aan American Idol.. aan de andere kant zou haar hitgeschiedenis hier voor de gemiddelde amerikaan net zo boeiend zijn als voor ons 'meerdere optredens op een regionale omroep' zijn.. Een hit in congo zegt mij hier nou ook niet echt veel..
Oké, ze heeft dus meer ervaring.. ook mensen die al jaren in het vak zitten moeten nog audities aflopen in de hoop op hun 'big break'.. ik heb nooit enige regel gehoord die kandidaten op basis van hun eerdere ervaring of succes uit zou sluiten van deelname aan Idols.
zou berget lewis adviseren om aan de volgende editie van idols mee te doen of glennis grace
pi_56026370
Overigens vind ik het sympathieker dat een Nathalie in nederland beseft dat ze haar carrière weer bij nul moet beginnen, dan dat ze het land binnen zou stormen, al schreeuwend dat ze al zo enorm bekend is in Congo, en daarom hier recht heeft op vergelijkbaar succes en status.

Als iemand bepaalt wie er mee mogen doen aan het programma, is het de jury én de kandidaat zelf (als die al aardig wat bereikt heeft zal die zich over het algemeen te goed voelen voor het programma).
De jury had geen trek in een tweede keer Harm (dat hebben we nou ook wel gezien), maar wel in Nathalie.. en ik vind het allang prima, is er iig nog een optreden wat mijn aandacht weet vast te houden op zaterdagavond..
pi_56026528
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:21 schreef robert2006 het volgende:

[..]

zou berget lewis adviseren om aan de volgende editie van idols mee te doen of glennis grace
Als ze dat willen moeten ze dat vooral doen, daarmee zetten ze zelf hun geloofwaardigheid als artiest op het spel.. ten eerste omdat het naar wanhopig "ijsdansen met sterren"-geschnabbel zou ruiken, maar ook omdat het natuurlijk helemaal een afgang zou zijn als zo'n Berget of Glennis de finale uiteindelijk niet zou halen, omdat nederland toch liever naar het schattige kampertje kijkt..

Nederland kent Berget en Glennis al (niet dat dat nu zulke A-sterren zijn, maar da's een andere discussie ), 99% van Nederland maakt met Nathalie kennis middels Idols. Wat zij in het verleden in haar geboorteland heeft gedaan zal het grootste deel van t publiek net zoveel boeien als of Raffaëlla nou wel of niet zwanger is..
pi_56026793
Is deze discussie trouwens ook gevoerd over Joel?
Die had ook al een top40-hit (in Nederland!) op zak toen hij aan Idols begon
pi_56027053
dat is niet de issue, het gaat erom dat nathalie nu al 1 platen-contract heeft terwijl ze aan idols meedoet, en dat is niet het geval bij een joel, een boris etc.
dus stel dat ze het zou winnen heeft ze 2 contracten op zak, rara hoe kan dat, heel vreemd allemaal.
pi_56027150
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:53 schreef robert2006 het volgende:
dat is niet de issue
waarom haalde je het er dan bij?
quote:
Op maandag 14 januari 2008 15:11 schreef robert2006 het volgende:

[..]

ja en die stond ook al in diverse landen in de top 10..
pi_56027191
Wat houdt zo'n contract in? Zit het ene contract per se het andere in de weg? Ik kan me voorstellen dat het platencontract dat ze nu heeft alleen voor Kongo geldt bijvoorbeeld, ik weet niet hoe het werkt.
pi_56027227
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:00 schreef _Arual_ het volgende:
Wat houdt zo'n contract in? Zit het ene contract per se het andere in de weg? Ik kan me voorstellen dat het platencontract dat ze nu heeft alleen voor Kongo geldt bijvoorbeeld, ik weet niet hoe het werkt.
precies, en dan kun je natuurlijk nog wel denken "zij verdient het niet om mee te doen, want ze heeft al een contract!", maar als je zo redeneert mogen mensen die al een vette bankrekening hebben ook niet meedoen aan de loterij...
pi_56027269
omg, dat haalde ik toch niet als enige erbij, ik heb meerdere malen ook aangegeven dat het vooral hierbij ging om het feit dat ze al een platen-contract heeft ten ten tijde van deelname aan idols,
de rest is bagage die niet onbelangrijk is, een award voor meest veelbelovende act van het jaar in een continent en top-10 hits etc is wat anders dan een pauline die al eeuwenlang schnabbelt in kroegen enzo en een ivar die in het schoolbandje speelt, ik neem aan dat je dat verschil wel ziet, toch.
pi_56027520
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:03 schreef robert2006 het volgende:
omg, dat haalde ik toch niet als enige erbij, ik heb meerdere malen ook aangegeven dat het vooral hierbij ging om het feit dat ze al een platen-contract heeft ten ten tijde van deelname aan idols,
de rest is bagage die niet onbelangrijk is, een award voor meest veelbelovende act van het jaar in een continent en top-10 hits etc is wat anders dan een pauline die al eeuwenlang schnabbelt in kroegen enzo en een ivar die in het schoolbandje speelt, ik neem aan dat je dat verschil wel ziet, toch.
ja, het verschil tussen een schoolbandje en een hitsingle zie ik wel
Maar in hoeverre meerdere top 10-hits in een ander land (die hier nooit zijn uitgebracht) nou erger zijn dan een top40-hit in Nederland? In zekere zin heeft Joel hier al meer z'n kans gehad om zich waar te maken dan Nathalie die hier net komt kijken..
Wat betreft het al dan niet hebben van een platencontract.. tja, Joel is met z'n bandje geflopt en had dus geen contract meer.. Wat nu als dit met Nathalies laatste single ook het geval is/zou zijn geweest?
Om maar wat te noemen, zou een Elize of Sita mee mogen doen aan Idols? Die hebben momenteel geen platencontract..
pi_56027704
moet eigenlijk aan mijn scriptie werken, maar goed....
weet ik niet weet ik niet, en toch denk ik dat door dit geval nathalie nooit idols gaat winnen, zal haar een biet interesseren want ze heeft inderdad heel veel reclame-zendtijd gehad voor eventuele andere platenmaatschappijen en schnabbels.
als zij nou slim zou zijn, zou ze zich terugtrekken met een hele bombastische/dramatische verklaring dat ze een echte nieuweling de kans wilt geven en iemnd anders in laat.
wint ze sympathie van het nederlandse volk en ze staat in de idols-istorie bekend als de barmhartige persoon

charlene of nicki moet gewoon winnen en nathalie eruit, klaar...
  maandag 14 januari 2008 @ 17:59:11 #233
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56028432
Wat een geouwehoer om niks zeg...

Alsof ze een wereldwijd platencontract bij Sony heeft en hits all over the world heeft gehad.
Ik heb net even wat van die clipjes op YouTube bekeken en zoals Natte Alie daar haar ding doet kan je haar niet vergelijken met hetgeen ze nu bij Idols doet en daarna eventueel kan gaan doen.

Ze gebruikt Idols als springplank voor Nederland/Europa en gelijk heeft ze.
Ik zie niet in in welk opzicht ze de boel belazerd, ze zingt en dat wordt over het algemeen gewaardeerd.
Of je nou wel of geen platencontract en clipjes hebt gemaakt in Congo met reli-nummers, wat doet het er toe?
Kennelijk wil ze nu iets anders en als haar dat op deze manier lukt, mij is het prima.

En als ze uit Idols gezet wordt/zelf die beslissing neemt, dan zal het haar ook geen windeieren leggen.
Slimme tante dan met een groot potentieel...

Amen!!!
  maandag 14 januari 2008 @ 20:13:35 #234
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56031797
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:23 schreef robert2006 het volgende:
moet eigenlijk aan mijn scriptie werken, maar goed....
weet ik niet weet ik niet, en toch denk ik dat door dit geval nathalie nooit idols gaat winnen, zal haar een biet interesseren want ze heeft inderdad heel veel reclame-zendtijd gehad voor eventuele andere platenmaatschappijen en schnabbels.
als zij nou slim zou zijn, zou ze zich terugtrekken met een hele bombastische/dramatische verklaring dat ze een echte nieuweling de kans wilt geven en iemnd anders in laat.
wint ze sympathie van het nederlandse volk en ze staat in de idols-istorie bekend als de barmhartige persoon

charlene of nicki moet gewoon winnen en nathalie eruit, klaar...
Lul toch niet zo stom. Ten eerste is alleen de band van haar familie aangesloten bij WestCoast Studios - een onafhankelijk label dat hun platen in de Afrikaanse contrijen uitbrengt -, en heeft ze als soloartiest dus geen platencontract. Oftewel: check je bronnen eens voordat je dom mensen napraat. Ten tweede zijn ook de andere geen nieuwelingen en is dat volkomen relatief. Wat MadMaster al zegt, de muziek die ze met haar familie maakt en het zelf uitbrengen van haar gospelmuziek (Boris deed als Sofuja precies hetzelfde), is totaal iets anders dan hetgeen ze met Idols wil bereiken.

Daarnaast: snap nou eens dat het TOTAAL IRRELEVANT is wat ze voeger heeft gedaan. Al heeft ze 300 hits gehad in Afrika, in Nederland loopt men warm voor haar en ontdekt men haar nu, Idols heeft helemaal niet de pretentie om voor artiesten te zijn die nog op 0 staan, dat is jouw verkeerde invulling.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 januari 2008 @ 20:27:27 #235
163650 Greys
pi_56032203
Wat een gezanik allemaal. Even heel simpel gezegd: Hadden jullie vóór Idols al van Nathalie gehoord? Vingers opsteken? Nee, niemand? Fijn, dan is het dus terecht dat ze hier mee doet.
Tiffany heeft al meegedaan op tv aan het Nationaal Songfestival, Sandy was wat dat betreft bekender in Nederland dan Nathalie (die was zangeres van de band Dieptriest).

Als je Nathalie niet moet of haar de overwinning niet gunt, stem dan NIET of op een ander.
Simpel toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56032338
Ja volgens mij heb ik haar wel eens in de metro luidruchtig horen telefoneren in Amsterdam-Zuidoost.
Maar het kon ook een andere zijn hoor. Pin me er niet op aan.
A little bit hateful
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 januari 2008 @ 20:32:28 #237
163650 Greys
pi_56032376
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:30 schreef Liquidootje het volgende:
Ja volgens mij heb ik haar wel eens in de metro luidruchtig horen telefoneren in Amsterdam-Zuidoost.
Maar het kon ook een andere zijn hoor. Pin me er niet op aan.
Oh ja nee... ja... dan moet ze gediskwalificeerd worden.
Weet het nu zeker!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 januari 2008 @ 20:34:12 #238
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56032430
quote:
Nathalie meldde zich dit jaar aan voor Idols. Met een grote rugzak aan bagage. De Congolese vluchte eerst naar Duitsland, waarna haar moeder een brief schreef aan onze eigen koningin Beatrix voor asiel in Nederland. Vanuit Rotterdam richten de 3 broers en 3 zussen Makoma een band op: Makoma.

In 2002 ontving de band de African Music Award voor beste nieuwe act. Korte tijd later probeerde Nathalie het ook solo, zonder al te veel succes.
Wat een succes he, als solo-artieste!
pi_56032538
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja nee... ja... dan moet ze gediskwalificeerd worden.
Weet het nu zeker!
Greys. Wat ben je toch een tof wief
A little bit hateful
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 januari 2008 @ 20:40:53 #240
163650 Greys
pi_56032632
Ach BVO, laat maar lekker joh, echt
Dan stemmen ze toch lekker niet op haar?
Zoals gezegd, niemand had ooit van Nathalie gehoord hier, vóór Idols. Zegt toch genoeg?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 januari 2008 @ 20:41:36 #241
163650 Greys
pi_56032646
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:37 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Greys. Wat ben je toch een tof wief
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 14 januari 2008 @ 21:19:45 #242
87554 Cee
Welluk?
pi_56033705
De enige waar ik ooit pre-Idols ooit van had gehoord was Boris, en niemand die OMG-WTF-DIE-KEN-IK-BAN!! schreeuwde. Meer van "hij probeerde het ooit bij het NSF en haalde de finale niet, nu probeert hij het op een andere manier."

*zucht*

Hadden we in Nederland maar échte Idols-rellen, zoals Frenchie en Jessica Sierra en Mario Vasquez en die 29-jarige hermafrodiet.
pi_56034165
In een interview in de Varagids zegt Nathalie dat ze 25 jaar geleden met haar ouders als baby naar nederland kwam..
Is ze dan teruggegaan voor haar carrière ofzo??
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 januari 2008 @ 21:38:05 #244
163650 Greys
pi_56034232
Dan heeft de verslaggever misschien niet goed geluisterd of opgelet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56036802
wat een heisa
alleen hierom al hoop ik dat ze ver komt
  maandag 14 januari 2008 @ 23:16:27 #246
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56037233
quote:
Op maandag 14 januari 2008 21:36 schreef Maartel het volgende:
In een interview in de Varagids zegt Nathalie dat ze 25 jaar geleden met haar ouders als baby naar nederland kwam..
Is ze dan teruggegaan voor haar carrière ofzo??
Hirschi Ali (zus van Natte Ali??) is inmiddels ook alweer gerehabiliteerd ondanks misschien wat onwaarheden v.w.b. haar verleden, dus zo'n vaart zal dit ook niet lopen...

GO NATTE ALI GO

Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 januari 2008 @ 23:35:22 #247
163650 Greys
pi_56037791
Al had ze al 16 CD's uitgebracht, dan vind ik haar juist een echte doorzetter dat ze zich niet 'te goed' voelt voor zo'n talentenjacht. Zo kan je het ook bekijken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 15 januari 2008 @ 08:02:53 #248
87554 Cee
Welluk?
pi_56041231
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:00 schreef janimie het volgende:
wat een heisa
Eens.

Ik zie ook nog steeds het probleem niet. Oké, de regeltjes zijn niet 100% exact nagelopen volgens veel mensen die denken precies te weten wat deze regels zijn. Nou en?

Idols is 'in de regel' een programma waar mensen met talent aan deelnemen en waaruit het publiek zijn Idol moet kiezen. Wat dat betreft zie ik al een regel overtreden worden door mensen in de finale deel te laten nemen die op de wc-pot beter geluid en charisma voortbrengen dan op het podium met een microfoon.

Maar ja, ieder z'n meug. We zullen wel zien wat er gebeurt.
pi_56043454
Iedereen kan een mening hebben over haar, maar de reactie van het publiek tov de reactie bij de andere kandidaten zegt genoeg.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 12:36:52 #250
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56045785
quote:
Op maandag 14 januari 2008 23:00 schreef janimie het volgende:
wat een heisa
Ik moet wel toegeven dat dit mede een reden is dat ze weer m'n favoriet is .
Nathalie is gewoon tof .
pi_56046509
ik vind nathalie niet tof.
ik vind charlene tof, nicky tof en schattige tiffany ook, ook al is haar stem niet denderend, maar dat vergeef ik haar.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:19:08 #252
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56046815
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:06 schreef robert2006 het volgende:
ik vind nathalie niet tof.

Hoe vaak ga je jezelf nog herhalen
pi_56047150
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:19 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je jezelf nog herhalen
zo vaak als ik wil, en trouwens, zeg ik nu beledigende dingen of zo, als neil herhaaldelijk voor alles en nog wat wordt uitgemaakt zegt niemand er wat over, maar over nathalie mag niets gezegd worden? leve de democratie en vrijheid van meningsuiting
pi_56047315
Ik vind Nathalie ook niet tof. Ook niet schattig en ik ga het zo meteen nog eens herhalen.
A little bit hateful
pi_56047383
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:34 schreef robert2006 het volgende:

[..]

zo vaak als ik wil, en trouwens, zeg ik nu beledigende dingen of zo, als neil herhaaldelijk voor alles en nog wat wordt uitgemaakt zegt niemand er wat over, maar over nathalie mag niets gezegd worden? leve de democratie en vrijheid van meningsuiting
Als iemand positief over Neil is en negatief over nathalie geef ze dan maar een enkeltje ggz...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:50:56 #256
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56047560
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:34 schreef robert2006 het volgende:

Ik heb je niets verboden (alsof ik daartoe in de positie ben), je bent ook niet beledigend en de democratie/vrije meningsuiting heb ik ook hoog in het vaandel staan.
Ik vroeg alleen hoe vaak je jezelf nog ging herhalen en we weten nu dus dat je dat nog vaak gaat doen...

Maar jij leest alleen wat je wilt lezen, Calimero-syndroom strikes again...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:51:22 #257
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56047569
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 13:40 schreef Liquidootje het volgende:
Ik vind Nathalie ook niet tof. Ook niet schattig en ik ga het zo meteen nog eens herhalen.
Kijk, jij bent tenminste duidelijk...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2008 @ 14:20:18 #258
163650 Greys
pi_56048188
Ik vind haar wèl tof, maar niet schattig.
Is die keuzemogelijkheid er ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:25:57 #259
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56048292
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind haar wèl tof, maar niet schattig.
Is die keuzemogelijkheid er ook?
Nee, het is of alles of niks.
Ik had jou wel wat extremer in je standpunt verwacht, Greys...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2008 @ 14:29:33 #260
163650 Greys
pi_56048377
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:25 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nee, het is of alles of niks.
Ik had jou wel wat extremer in je standpunt verwacht, Greys...
Over Tiffany kan ik je wel een extreem standpunt geven:
Maar da's niet ontopic
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage dinsdag 15 januari 2008 @ 14:41:37 #261
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56048641
Waarom is ze een Diva trouwens?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2008 @ 14:49:13 #262
163650 Greys
pi_56048815
Doel je op mijn onderschrift?
Ik vind haar een diva. Da's gewoon mijn eigen mening. Mag toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage dinsdag 15 januari 2008 @ 14:51:30 #263
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56048878
Nee, op de topicnaam
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2008 @ 14:53:05 #264
163650 Greys
pi_56048916
Oh!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage dinsdag 15 januari 2008 @ 15:00:33 #265
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56049088
Nou?
pi_56049126
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Over Tiffany kan ik je wel een extreem standpunt geven:
Maar da's niet ontopic
dat is niet leuk voor tiffany, niet aardig hoor
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2008 @ 15:09:45 #267
163650 Greys
pi_56049246
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:00 schreef SunChaser het volgende:
Nou?
Wat nou 'nou?'.
Ben je nou nog niet klaar met zuigen?

Vraagje voor jou:
Kijk je zelf Idols? Vind je het wat?
Nee --> blijf je dan de lol van anderen verzieken?
Ja --> blijf je dan de lol van anderen verzieken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:10:20 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Redactie Frontpage dinsdag 15 januari 2008 @ 15:11:23 #269
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56049290
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat nou 'nou?'.
Ik vraag gewoon waarom ze een diva is
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:11:49 #270
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_56049298
ik vind nathalie geweldig, haar zang, optreden etc is gewoon lekker. .
put
your
clothes
on!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:14:22 #271
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56049366
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:11 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik vraag gewoon waarom ze een diva is
di·va (dev; diva’s; divaatje)
1 gevierde zangeres of actrice

Natte Alie is beide, dus...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:48:17 #272
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56052858
Ik vind Yo Wuti zo leuk .
pi_56053012
Ik begin me bij Nathalie steeds meer te ergeren aan haar uitspraak! Ik weet dat franssprekende mensen moeilijk Engels kunnen (ervaring met een lerares Engels die uit Frankrijk kwam ), maar toch klinkt het gewoon niet als iemand zegt are you weady ipv ready, zulk soort dingen!
pi_56054153
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:48 schreef BVO het volgende:
Ik vind Yo Wuti zo leuk .
moderne afro gospel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2008 @ 18:56:42 #275
163650 Greys
pi_56054424
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:55 schreef Hockeylotje het volgende:
Ik begin me bij Nathalie steeds meer te ergeren aan haar uitspraak! Ik weet dat franssprekende mensen moeilijk Engels kunnen (ervaring met een lerares Engels die uit Frankrijk kwam ), maar toch klinkt het gewoon niet als iemand zegt are you weady ipv ready, zulk soort dingen!
Er is me nog nooit een rare uitspraak opgevallen als ze aan het zingen was!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_56054457
Vind haar trouwens in die stoere kleertjes veel leuker dan in al die blingblingtroep en korte rokjes.

Ik las dat ze in Zuid Afrika populair is.
Dat verbaast me niet echt. Natuurlijk zitten er heel veel Congolezen daar en gospel is er populair. En hell!!! Daar zit wat aan gospelzangers
Zou haar weleens bezig willen horen in een Rebecca Malope song als Uyincwele. Ze zou het gewoon stemtechnisch beter doen dan Zuid Afrika's eigen Gospeldivahttp://nl.youtube.com/watch?v=HW9y2Q949nI&feature=related.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_56054509
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Er is me nog nooit een rare uitspraak opgevallen als ze aan het zingen was!
Mij wel
Maar de uitspraak van vooral Neil vind ik toch wat minder goed Bij Nathalie stoor ik me er niet zo aan, ook omdat het best meevalt. Maar ik zou haar best wel eens een Frans nummer willen horen zingen .
pi_56054727
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Vind haar trouwens in die stoere kleertjes veel leuker dan in al die blingblingtroep en korte rokjes.
volgens mij hebben geen van die finalisten inspraak op hun kledingkeuze,
ik bedoel: nikkie die een stoer liedje van kane staat te zingen met een megastrik op dr jurk en omapanties
pi_56054990
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:09 schreef janimie het volgende:

[..]

volgens mij hebben geen van die finalisten inspraak op hun kledingkeuze,
ik bedoel: nikkie die een stoer liedje van kane staat te zingen met een megastrik op dr jurk en omapanties
Het is sowieso niet altijd een verbetering vergeleken bij binnenkomst. Hypermodern gestylde kapseltjes doen ook niet iedereen goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 januari 2008 @ 19:21:39 #280
163650 Greys
pi_56055069
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:59 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Mij wel
Maar de uitspraak van vooral Neil vind ik toch wat minder goed Bij Nathalie stoor ik me er niet zo aan, ook omdat het best meevalt. Maar ik zou haar best wel eens een Frans nummer willen horen zingen .
Ik zal er volgende keer eens wat meer op gaan letten!
En wat betreft een Frans nummer: volmondig JA JA JA JA!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 15 januari 2008 @ 19:23:07 #281
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56055109
Ik vergeef haar die mindere uitspraak maar al te graag als ze zoiets als afgelopen zaterdag neerzet.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_56055523
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeef haar die mindere uitspraak maar al te graag als ze zoiets als afgelopen zaterdag neerzet.
Je zal niet de enige zijn

Maar ik vond 't eigenlijk gewoon weer hetzelfde klinken als And I'm telling you!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 23:42:27 #283
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56062132
De subtiele hoogtepunten uit haar optreden vond ik haar knipoog zo schuin in de camera tijdens het zingen en de hysterisch onritmische manier waarop Gordon zit te klappen tijdens het nummer.
pi_56062301
Yo Wuti

oh my dat keel stemmetje klinkt net als die neger Youssou N'Dour van seven seconds
Tof liedje, maar toch echt geen stem waar je een uur naar kunt luisteren.
A little bit hateful
pi_56062316
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef BVO het volgende:
De subtiele hoogtepunten uit haar optreden vond ik haar knipoog zo schuin in de camera tijdens het zingen en de hysterisch onritmische manier waarop Gordon zit te klappen tijdens het nummer.
wat ben je toch een dweper, toch wel ontroerend
pi_56072281
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 23:47 schreef Liquidootje het volgende:
Yo Wuti

oh my dat keel stemmetje klinkt net als die neger Youssou N'Dour van seven seconds
Tof liedje, maar toch echt geen stem waar je een uur naar kunt luisteren.
Dat bedoel ik! Omdat het gewoon hetzelfde is
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 18:30:31 #287
163650 Greys
pi_56079666
Ja dat gelukzalige hoofd van Gordon terwijl hij zat te klappen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:35:39 #288
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_56079812
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:30 schreef Greys het volgende:
Ja dat gelukzalige hoofd van Gordon terwijl hij zat te klappen
"Iemand die niet slecht is, feest!"

Ik liet van de week wat Idols perfomances aan m'n zus zien. Bij Pauline zei ze "Ik ben dat Idols echt zat", maar toen ik Nathalie opzette stond ze opeens weer naast me.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:38:35 #289
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_56079876
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:35 schreef LeBeau het volgende:

[..]

"Iemand die niet slecht is, feest!"

Ik liet van de week wat Idols perfomances aan m'n zus zien. Bij Pauline zei ze "Ik ben dat Idols echt zat", maar toen ik Nathalie opzette stond ze opeens weer naast me.
lebeau!

nathalie is iemand die er een feest van maakt en dat maakt het plezierig om er naar te kijken!!
put
your
clothes
on!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 januari 2008 @ 18:52:23 #290
163650 Greys
pi_56080174
Dat zalige gebrek aan gene op het podium, vergeleken bij haar is bv een Mirjam (wat ik echt een schattig meisje vond!) maar een schoolkamp-bonte-avond-zangeresje

Overigens kreeg ik van het nummer van Pauline kippevel...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 16 januari 2008 @ 19:02:49 #291
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_56080410
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
Dat zalige gebrek aan gene op het podium, vergeleken bij haar is bv een Mirjam (wat ik echt een schattig meisje vond!) maar een schoolkamp-bonte-avond-zangeresje

Overigens kreeg ik van het nummer van Pauline kippevel...
Ik ook hoor! Ze zijn zo geil op Charlene, maar dit vond ik toch wel de beste vocale performance van het seizoen.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_56113829
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef nokwanda het volgende:

Ik las dat ze in Zuid Afrika populair is.
Dat verbaast me niet echt. Natuurlijk zitten er heel veel Congolezen daar en gospel is er populair. En hell!!! Daar zit wat aan gospelzangers
Zou haar weleens bezig willen horen in een Rebecca Malope song als Uyincwele. Ze zou het gewoon stemtechnisch beter doen dan Zuid Afrika's eigen Gospeldivahttp://nl.youtube.com/watch?v=HW9y2Q949nI&feature=related.
Brenda Fassie moet ze doen met Vulindlela.
it's better than yours
pi_56153819
nog 5 uurtjes
pi_56155217
Kan niet wachten
Sowieso musical, ben benieuwd
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:27:49 #295
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56155777
Ik blijk uit eten te gaan, dus voor mij wordt het allemaal wat later voordat ik het kan kijken.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 16:28:52 #296
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56155815
En dit is niet blueroom .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 20:20:37 #297
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_56161699
Wat ziet ze er weer heerlijk uit !
pi_56162080
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 20:20 schreef BVO het volgende:
Wat ziet ze er weer heerlijk uit !
meen je dat nou?
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 januari 2008 @ 20:36:16 #299
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_56162131
Had ze dat duitse accent altijd al ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_56162186
ze zag er zeker leuk uit, was wel ff bang dat hetverkeerd zou aflopen, in het nederlands zingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')