Mij welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is me nog nooit een rare uitspraak opgevallen als ze aan het zingen was!
volgens mij hebben geen van die finalisten inspraak op hun kledingkeuze,quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Vind haar trouwens in die stoere kleertjes veel leuker dan in al die blingblingtroep en korte rokjes.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:09 schreef janimie het volgende:
[..]
volgens mij hebben geen van die finalisten inspraak op hun kledingkeuze,
ik bedoel: nikkie die een stoer liedje van kane staat te zingen met een megastrik op dr jurk en omapanties
Ik zal er volgende keer eens wat meer op gaan letten!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Mij wel
Maar de uitspraak van vooral Neil vind ik toch wat minder goedBij Nathalie stoor ik me er niet zo aan, ook omdat het best meevalt. Maar ik zou haar best wel eens een Frans nummer willen horen zingen
.
Je zal niet de enige zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vergeef haar die mindere uitspraak maar al te graag als ze zoiets als afgelopen zaterdag neerzet.
wat ben je toch een dweper, toch wel ontroerendquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:42 schreef BVO het volgende:
De subtiele hoogtepunten uit haar optreden vond ik haar knipoog zo schuin in de camera tijdens het zingenen de hysterisch onritmische manier waarop Gordon zit te klappen tijdens het nummer.
Dat bedoel ik! Omdat het gewoon hetzelfde isquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:47 schreef Liquidootje het volgende:
Yo Wuti
oh my dat keel stemmetje klinkt net als die neger Youssou N'Dour van seven seconds
Tof liedje, maar toch echt geen stem waar je een uur naar kunt luisteren.
"Iemand die niet slecht is, feest!"quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:30 schreef Greys het volgende:
Ja dat gelukzalige hoofd van Gordon terwijl hij zat te klappen![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:35 schreef LeBeau het volgende:
[..]
"Iemand die niet slecht is, feest!"
Ik liet van de week wat Idols perfomances aan m'n zus zien. Bij Pauline zei ze "Ik ben dat Idols echt zat", maar toen ik Nathalie opzette stond ze opeens weer naast me.![]()
Ik ook hoor! Ze zijn zo geil op Charlene, maar dit vond ik toch wel de beste vocale performance van het seizoen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:52 schreef Greys het volgende:
Dat zalige gebrek aan gene op het podium, vergeleken bij haar is bv een Mirjam (wat ik echt een schattig meisje vond!) maar een schoolkamp-bonte-avond-zangeresje
Overigens kreeg ik van het nummer van Pauline kippevel...
Brenda Fassie moet ze doen met Vulindlela.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:57 schreef nokwanda het volgende:
Vind haar trouwens in die stoere kleertjes veel leuker dan in al die blingblingtroep en korte rokjes.
Ik las dat ze in Zuid Afrika populair is.
Dat verbaast me niet echt. Natuurlijk zitten er heel veel Congolezen daar en gospel is er populair. En hell!!! Daar zit wat aan gospelzangers![]()
Zou haar weleens bezig willen horen in een Rebecca Malope song als Uyincwele. Ze zou het gewoon stemtechnisch beter doen dan Zuid Afrika's eigen Gospeldivahttp://nl.youtube.com/watch?v=HW9y2Q949nI&feature=related.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |