en die bos tieten dan!quote:
Volgens mij heeft ze daarvan weleens gezegd dat ze echt zijnquote:Op maandag 31 december 2007 17:28 schreef henkway het volgende:
[..]
Kan ze wel zeggen dat die ook nep zijn, maar dat geloof ik niet
quote:
Inderdaad, ik vond het zilveren pakje best leukquote:Op maandag 31 december 2007 18:22 schreef LeBeau het volgende:
Ik vond Nathalie afgelopen zaterdag een hele mooie verschijning. Haar nieuwe haar zag er prachtig uit, en ze ziet er ook beter uit nu ze niet zo hoerig gekleed gaat.
Net een kanariequote:Op maandag 31 december 2007 18:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond het zilveren pakje best leuk![]()
beter dan het gele pak wat Charlene aanmoest..
Thanx, ik kwam er dus echt niet uitquote:Op maandag 31 december 2007 18:19 schreef Svensational het volgende:
Ik heb je OP even gewijzigd, s_s.
weet ik niet, maar ze geeft regelmatig hele rare vage antwoorden, krijgen die mensen niet alvast media-training, moehhquote:Op donderdag 3 januari 2008 16:27 schreef DSS24 het volgende:
Volgens mij heeft ze het IQ van een stoeptegel als ik zo die antwoorden op de vragen van Wendy en martijn hoor.
Verder kan ze zeker goed zingen maar het is de hele tijd hetzelfde. Met name het geschreeuw word ik zat.
Moet dat?? Oh, ik dacht gewoon een in Nederland geproduceerd liedje, maak niet uit welke taal...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:43 schreef Greys het volgende:
Ik zal ook maar even eerlijk opbiechten dat ik niet helemáál snap wat er nou allemaal binnen 'Nederlands product' valt![]()
Moet het nou over de grenzen echt bekend zijn?
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Moet dat?? Oh, ik dacht gewoon een in Nederland geproduceerd liedje, maak niet uit welke taal...
Oh, verschrikkelijk nummer vind ik datquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookAnders is er helemaal niet zoveel keus namelijk!
Maar ik hoor hier 'overal' roepen dat het over de grens bekend moet zijn
Oh, in dát geval wil ik graag dat Nathalie dat liedje zingt van Berget Lewis van de cola reclame "I'd like to buy the world a home and furnish it with love".
neeee! Raffaela is niet te vergelijken met deze losgeslagen ...quote:Op zondag 6 januari 2008 02:21 schreef Silvieja het volgende:
Ze deed het best leuk. Ze deed me met 1 van die bewegingkjes zelfs even aan raffaela denken.
Ja idd.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:45 schreef _Arual_ het volgende:
Ze zijn haar volgens mij aan het temmen, en dat pakt slecht uit.
Ik ben er vrij zeker van dat Nathalie meer body heeftquote:Op zondag 6 januari 2008 11:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
neeee! Raffaela is niet te vergelijken met deze losgeslagen ...
oei, bijna weer gezegd ....!
raffaela heeft gewoon ook meer body, het oog wil ook wel wat, toch?
hangt er vanaf waar je van houdt, raffaela komt toch wat eleganter, verfijnder over, moet je eerlijk toegeven. misschien dat de stylisten er ook schuld aan hebben maar waarom laat je zo'n mens in een kort strak broekje rondlopen en strakke hemdjes waat je tieten bijna uitvliegen, kan wel maar voor een wat ander show, lijkt mijquote:Op zondag 6 januari 2008 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat Nathalie meer body heeft.
Raffa verfijnd?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je van houdt, raffaela komt toch wat eleganter, verfijnder over, moet je eerlijk toegeven. misschien dat de stylisten er ook schuld aan hebben maar waarom laat je zo'n mens in een kort strak broekje rondlopen en strakke hemdjes waat je tieten bijna uitvliegen, kan wel maar voor een wat ander show, lijkt mij
goed lezen, verfijnder dan nathalie, eleganter dan nathalie. ze is ahum...wat slanker gebouwd dan nathaliequote:
Het begint er op te lijken! Pff ik vond het niks! Het was niet overtuigend en daarnaast begin ik ook een hekel te krijgen aan dat schijnheilige persoontje van haar! Mens leer is Nederlands!quote:Op zondag 6 januari 2008 01:51 schreef soylent het volgende:
Nou, ik heb negatief genoten.
Het zal toch niet zo zijn dat ze maar één ding kan? Dat was de vrees, maar ze leek dat goed te bestrijden...
Wat is er mis met haar Nederlands? Vind het prima. En wat schijnheilig?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken! Pff ik vond het niks! Het was niet overtuigend en daarnaast begin ik ook een hekel te krijgen aan dat schijnheilige persoontje van haar! Mens leer is Nederlands!
Mens, kijk dan eerst naar je eigen beheersing van de Nederlandse taalquote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken! Pff ik vond het niks! Het was niet overtuigend en daarnaast begin ik ook een hekel te krijgen aan dat schijnheilige persoontje van haar! Mens leer is eens Nederland[/b]s!
denk dat ze bedoelt dat nathalie niet oprecht overkomt, ze doet vaak dramatisch en dat babystemmetje altijd. vind haar ook niet oprecht overkomen en eigenlijk heel ordinair, de nathalie-fans zullen wel stuiteren, maar met haar uiterlijk en kleding kan ze zo achter een raam staan op de wallenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar Nederlands? Vind het prima. En wat schijnheilig?
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat ze bedoelt dat nathalie niet oprecht overkomt, ze doet vaak dramatisch en dat babystemmetje altijd. vind haar ook niet oprecht overkomen en eigenlijk heel ordinair, de nathalie-fans zullen wel stuiteren, maar met haar uiterlijk en kleding kan ze zo achter een raam staan op de wallen
I am telling you was geweldig, maar vond wel dat ze af en toe erg 'perserig' zong. Te drukkend of ze moeite had met de noten, terwijl we weten dat het niet zo is. En ze deed het het hele nummer door. Dat vind ik toch teveel van het goede.quote:Op maandag 7 januari 2008 13:07 schreef MissBliss het volgende:
Ik vond het nummer niet zo... Jammer, ze moet weer eens iets heel indrukwekkends zingen net als I am telling you.. Iedereen wegblazen enzo
Ja! wat ís dat! Ik dacht dat in het begin dat dat misschien een karaktertje wat ze opzette vanwege de commentaren die ze kreeg (over de top, te druk etc), maar ze doet het dus echt constant.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 10:55 schreef remy007 het volgende:
vind ik het zielige stemmetje wat ze opzet bij het jurycommentaar sneu.
Skinny-jeans en leggins zijn weer ín.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:18 schreef robert2006 het volgende:
vind haar gewoon te dik voor de kleding die ze altijd draagt, ze lijkt soms net een varkentje, het kan gewoon niet strak genoeg zijn, het zal wel met cultuur te maken hebben, in veel afrikaanse landen is het motto: des te dikker je bent des te mooier, maar ik begrijp al die spandex/leggings en stretch stoffen niet, het maakt haar nog dikker, maar zal voor iedereen wel anders zijn
Omdat het geen prettig plaatje is. We weten wat je van Nathalie vindt nu, maar uit het op een nette manier. Dit mag je als je tweede waarschuwing beschouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:50 schreef robert2006 het volgende:
waarom niet?
Heb je toevallig ook gezien wat voor wanstaltige vuilniszak Mirjam aan had?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:45 schreef robert2006 het volgende:
weet niet, ze zou mij wel verpletteren, haha. doet er niet toe, maar begrijp niet waarom ze haar zulke kleding aan laten trekken, ik hou meer van tiffany-meisjes, let op, ik heb het niet over de stem. en het ligt er ook niet aan dat ze donker is of zo, vond die raffaela ook wel leuk..
Vraag toegang voor KPD of gebruik google voor jezelf, maar in IDO gedraag je je. Hier is het klaar nu.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:56 schreef robert2006 het volgende:
ja maar ik hou niet van censuur, ik vind dit niet leuk, ik wilde een leuk plaatje laten zien
wedden dat je in het onderwijs zit?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 17:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Omdat het geen prettig plaatje is. We weten wat je van Nathalie vindt nu, maar uit het op een nette manier. Dit mag je als je tweede waarschuwing beschouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |