abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55814489
Ze moet opkrassen!!!schijnheilige bitch!!!!!!!
  zondag 6 januari 2008 @ 01:16:12 #52
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_55814507
Wederom bagger.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_55814757
Zat in de zaal en vond haar optreden nou niet echt denderend. Ze spreekt me steeds minder aan... Vraag me af of zij wel bij de beste drie gaat eindigen......
pi_55814809
Ik vind haar ook elke week meer tegenvallen.
  zondag 6 januari 2008 @ 01:51:10 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55815350
Nou, ik heb negatief genoten.

Het zal toch niet zo zijn dat ze maar één ding kan? Dat was de vrees, maar ze leek dat goed te bestrijden...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_55815923
Ze deed het best leuk. Ze deed me met 1 van die bewegingkjes zelfs even aan raffaela denken.
pi_55817776
Die hoge noten en uithalen kan ze juist z'o goed. En dan gaat de jury klagen dat ze het deze keer niet heeft gedaan. Wat willen ze nou?

Verder vind ik dit een van haar mindere optredens.
Liej
pi_55818399
Ze zijn haar volgens mij aan het temmen, en dat pakt slecht uit.
pi_55818621
quote:
Op zondag 6 januari 2008 02:21 schreef Silvieja het volgende:
Ze deed het best leuk. Ze deed me met 1 van die bewegingkjes zelfs even aan raffaela denken.
neeee! Raffaela is niet te vergelijken met deze losgeslagen ...
oei, bijna weer gezegd ....!
raffaela heeft gewoon ook meer body, het oog wil ook wel wat, toch?
pi_55819072
quote:
Op zondag 6 januari 2008 10:45 schreef _Arual_ het volgende:
Ze zijn haar volgens mij aan het temmen, en dat pakt slecht uit.
Ja idd.
En ze had die hoge noten best mogen doen wat mij betreft. Had het nummer een stuk beter gemaakt.
Dan maar pijnlijke oren
Liej
  zondag 6 januari 2008 @ 11:44:09 #61
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_55819176
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:05 schreef robert2006 het volgende:

[..]

neeee! Raffaela is niet te vergelijken met deze losgeslagen ...
oei, bijna weer gezegd ....!
raffaela heeft gewoon ook meer body, het oog wil ook wel wat, toch?
Ik ben er vrij zeker van dat Nathalie meer body heeft .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_55819243
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ben er vrij zeker van dat Nathalie meer body heeft .
hangt er vanaf waar je van houdt, raffaela komt toch wat eleganter, verfijnder over, moet je eerlijk toegeven. misschien dat de stylisten er ook schuld aan hebben maar waarom laat je zo'n mens in een kort strak broekje rondlopen en strakke hemdjes waat je tieten bijna uitvliegen, kan wel maar voor een wat ander show, lijkt mij
pi_55819247
Raffa was goed, maar ik vind Nathalie beter.
Liej
pi_55819262
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef robert2006 het volgende:

[..]

hangt er vanaf waar je van houdt, raffaela komt toch wat eleganter, verfijnder over, moet je eerlijk toegeven. misschien dat de stylisten er ook schuld aan hebben maar waarom laat je zo'n mens in een kort strak broekje rondlopen en strakke hemdjes waat je tieten bijna uitvliegen, kan wel maar voor een wat ander show, lijkt mij
Raffa verfijnd?
Liej
pi_55819369
quote:
Op zondag 6 januari 2008 11:49 schreef Leigh het volgende:

[..]

Raffa verfijnd?
goed lezen, verfijnder dan nathalie, eleganter dan nathalie. ze is ahum...wat slanker gebouwd dan nathalie
  zondag 6 januari 2008 @ 12:12:11 #66
101884 PeRi
Allons-y!
pi_55819645
Ik vond het helemaal niet zo erg eigenlijk deze week. Het nummer past niet bij haar, vind ik, maar ze deed het wel aardig. Ik had wel een iets rauwer nummer willen zien.
Whatever I want.
pi_55820284
Vond het geen aantrekkelijk nummer, maar wel een stuk beter gezongen dan vorige week.
Qua zang vind ik haar nog steeds een van de betere in deze lichting
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_55824033
begin haar zat te raken eigenlijk.. :|
pi_55824726
quote:
Op zondag 6 januari 2008 01:51 schreef soylent het volgende:
Nou, ik heb negatief genoten.

Het zal toch niet zo zijn dat ze maar één ding kan? Dat was de vrees, maar ze leek dat goed te bestrijden...
Het begint er op te lijken! Pff ik vond het niks! Het was niet overtuigend en daarnaast begin ik ook een hekel te krijgen aan dat schijnheilige persoontje van haar! Mens leer is Nederlands!
pi_55825199
Ja, het lijkt erop dat Nathalie haar momentum kwijt is. Toch jammer, want het had heel leuk kunnen zijn met Nathalie.
  zondag 6 januari 2008 @ 16:32:35 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_55825629
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Het begint er op te lijken! Pff ik vond het niks! Het was niet overtuigend en daarnaast begin ik ook een hekel te krijgen aan dat schijnheilige persoontje van haar! Mens leer is Nederlands!
Wat is er mis met haar Nederlands? Vind het prima. En wat schijnheilig?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_55826437
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef Hockeylotje het volgende:

[..]

Het begint er op te lijken! Pff ik vond het niks! Het was niet overtuigend en daarnaast begin ik ook een hekel te krijgen aan dat schijnheilige persoontje van haar! Mens leer is eens Nederland[/b]s!
Mens, kijk dan eerst naar je eigen beheersing van de Nederlandse taal
(en het doorgestreepte was nog het ergste, maar niet het enige)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_55826569
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:32 schreef BVO het volgende:

[..]

Wat is er mis met haar Nederlands? Vind het prima. En wat schijnheilig?
denk dat ze bedoelt dat nathalie niet oprecht overkomt, ze doet vaak dramatisch en dat babystemmetje altijd. vind haar ook niet oprecht overkomen en eigenlijk heel ordinair, de nathalie-fans zullen wel stuiteren, maar met haar uiterlijk en kleding kan ze zo achter een raam staan op de wallen
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 januari 2008 @ 17:43:11 #74
163650 Greys
pi_55827397
Ik vind Nathalie nog steeds erg goed, ook al was dit laatste nummer niet helemaal in haar straatje.
Ze is apart, durft lekker anders te zijn. Volgens mij is ze ook nog eens hartstikke lief en aardig, want als je goed kijkt bij de backstage zijn haar medekandidaten allemaal dol op haar en lopen handje-in-handje met haar enzo. Lijkt me dat je dat niet doet als het een sekreet zou zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_55828235
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:11 schreef robert2006 het volgende:

[..]

denk dat ze bedoelt dat nathalie niet oprecht overkomt, ze doet vaak dramatisch en dat babystemmetje altijd. vind haar ook niet oprecht overkomen en eigenlijk heel ordinair, de nathalie-fans zullen wel stuiteren, maar met haar uiterlijk en kleding kan ze zo achter een raam staan op de wallen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')