neeee! Raffaela is niet te vergelijken met deze losgeslagen ...quote:Op zondag 6 januari 2008 02:21 schreef Silvieja het volgende:
Ze deed het best leuk. Ze deed me met 1 van die bewegingkjes zelfs even aan raffaela denken.
Ja idd.quote:Op zondag 6 januari 2008 10:45 schreef _Arual_ het volgende:
Ze zijn haar volgens mij aan het temmen, en dat pakt slecht uit.
Ik ben er vrij zeker van dat Nathalie meer body heeftquote:Op zondag 6 januari 2008 11:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
neeee! Raffaela is niet te vergelijken met deze losgeslagen ...
oei, bijna weer gezegd ....!
raffaela heeft gewoon ook meer body, het oog wil ook wel wat, toch?
hangt er vanaf waar je van houdt, raffaela komt toch wat eleganter, verfijnder over, moet je eerlijk toegeven. misschien dat de stylisten er ook schuld aan hebben maar waarom laat je zo'n mens in een kort strak broekje rondlopen en strakke hemdjes waat je tieten bijna uitvliegen, kan wel maar voor een wat ander show, lijkt mijquote:Op zondag 6 januari 2008 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er vrij zeker van dat Nathalie meer body heeft.
Raffa verfijnd?quote:Op zondag 6 januari 2008 11:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je van houdt, raffaela komt toch wat eleganter, verfijnder over, moet je eerlijk toegeven. misschien dat de stylisten er ook schuld aan hebben maar waarom laat je zo'n mens in een kort strak broekje rondlopen en strakke hemdjes waat je tieten bijna uitvliegen, kan wel maar voor een wat ander show, lijkt mij
goed lezen, verfijnder dan nathalie, eleganter dan nathalie. ze is ahum...wat slanker gebouwd dan nathaliequote:
Het begint er op te lijken! Pff ik vond het niks! Het was niet overtuigend en daarnaast begin ik ook een hekel te krijgen aan dat schijnheilige persoontje van haar! Mens leer is Nederlands!quote:Op zondag 6 januari 2008 01:51 schreef soylent het volgende:
Nou, ik heb negatief genoten.
Het zal toch niet zo zijn dat ze maar één ding kan? Dat was de vrees, maar ze leek dat goed te bestrijden...
Wat is er mis met haar Nederlands? Vind het prima. En wat schijnheilig?quote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken! Pff ik vond het niks! Het was niet overtuigend en daarnaast begin ik ook een hekel te krijgen aan dat schijnheilige persoontje van haar! Mens leer is Nederlands!
Mens, kijk dan eerst naar je eigen beheersing van de Nederlandse taalquote:Op zondag 6 januari 2008 15:54 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Het begint er op te lijken! Pff ik vond het niks! Het was niet overtuigend en daarnaast begin ik ook een hekel te krijgen aan dat schijnheilige persoontje van haar! Mens leer is eens Nederland[/b]s!
denk dat ze bedoelt dat nathalie niet oprecht overkomt, ze doet vaak dramatisch en dat babystemmetje altijd. vind haar ook niet oprecht overkomen en eigenlijk heel ordinair, de nathalie-fans zullen wel stuiteren, maar met haar uiterlijk en kleding kan ze zo achter een raam staan op de wallenquote:Op zondag 6 januari 2008 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar Nederlands? Vind het prima. En wat schijnheilig?
quote:Op zondag 6 januari 2008 17:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat ze bedoelt dat nathalie niet oprecht overkomt, ze doet vaak dramatisch en dat babystemmetje altijd. vind haar ook niet oprecht overkomen en eigenlijk heel ordinair, de nathalie-fans zullen wel stuiteren, maar met haar uiterlijk en kleding kan ze zo achter een raam staan op de wallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |