abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 januari 2008 @ 19:02:21 #276
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_56184011
Wat blijft hobby?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_56199501
quote:
Op zondag 20 januari 2008 19:02 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat blijft hobby?
Posten op fok.

Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_56202282
.....
Een anti-Zionist is geen anti-semiet!.
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:21:23 #279
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_56720968
quote:
'Overheid verwaarloosde onderwijs' DEN HAAG - Tot in het klaslokaal heeft de overheid zich bemoeid met de lessen. Ze verslofte echter het toezicht op de kwaliteit van het onderwijs. Daarmee heeft de overheid haar belangrijkste taak, het zeker stellen van deugdelijk onderwijs, de laatste twintig jaar ernstig verwaarloosd.

Bron
Bemoeizuchtig kutkabinet. Zij zijn schuldig aan de vertrutting van Nederland. Wie o wie is de schuldig aan het gebrekkig rekenen en schrijven.

rot toch eens een keer op. Christelijk ongein.

[ Bericht 17% gewijzigd door Lambiekje op 14-02-2008 09:27:09 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_56722100
Christelijk tuig zeg ik je! Maar aan de basis van het complot staan natuurlijk de Joden !
  zaterdag 8 maart 2008 @ 11:50:36 #281
52357 Lambiekje
pi_57240183
quote:
Afbraak Van Het Onderwijs - Deel 1
[...]
Het is geen geheim dat het onderwijssysteem in de westerse wereld onder de maat presteert . Leerlingen vertonen hiaten in elementaire kennis en vaardigheden. Niet alleen op universiteiten! Het begint al op basisscholen, het middelbare onderwijs, pabo’s en zelfs op lerarenopleidingen. Er worden verschillende oorzaken aangewezen: te grote klassen, te weinig geld, ondermaats onderwijzend personeel, et cetera. Maar dit zijn slechts afgeleide oorzaken. Zelfs als we deze problemen oplossen, wordt de kwaliteit van het onderwijs niet beter. Waarom niet? Omdat dat nooit de bedoeling was. Sinds de Illuminati de macht in handen hebben gekregen, zijn ze bezig geweest met het promoten van een nieuw soort onderwijs met een nieuwe missie (die met onderwijs niets te maken heeft). Onze machtselite is bezig het intellectuele vermogen van miljoenen kinderen systematisch te vernietigen om ze klaar te stomen voor de Nieuwe Wereldorde!

[..]
Een goed voorbeeld van Hegeliaanse dialectiek werd gegeven door T.H. Bell toen hij de Amerikaanse minister van Onderwijs was: “We moeten een crisis veroorzaken om een consensus voor verandering teweeg te brengen.”
De Illuminati gebruiken altijd een opzettelijk veroorzaakte ‘crisis’ in het onderwijs om hun ‘agenda’ te promoten door radicale hervormingen voor te stellen die aan het publiek worden verkocht als oplossing voor de problemen, zonder het ooit daadwerkelijk te zijn. De nieuwe hervormingen scheppen slechts de voorwaarden voor de volgende crisis, die vervolgens weer als excuus dient voor verdergaande hervormingen. Hier wordt dialectiek in praktijk gebracht, een proces dat onze gedragsbeïnvloeders inmiddels tot in de puntjes beheersen.

Het westerse onderwijssysteem is zonder ophouden blootgesteld aan dit dialectische proces, onder het mom van ‘het bereiken van een consensus’ in onze betrokkenheid als ouders in het onderwijs, in de directies van scholen, in wetgevende instanties en zelfs in de doelstellingen van gemeenschapsorganisaties en -groepen . Er is een geheime oorlog gaande in het klaslokaal en onze kinderen zijn het doelwit. De Nieuwe Wereldorde is alleen acceptabel wanneer alle kinderen hebben geleerd te denken en te handelen als een robot. In de toespraak die hij in 1905 voor het Columbia Teachers College hield, schreef Elwood Cubberly (onderwijsdecaan van Stanford) dat scholen fabrieken zouden moeten zijn “waar grondstoffen, kinderen, worden omgevormd in eindproducten zoals spijkers worden gemaakt. De instructies zouden moeten worden verstrekt door de overheid en de industriële sector.”

[..]
Onze kinderen worden met medeweten van onze regeringen voorbereid op een leven als domme dienaren van de Nieuwe Wereldorde, als een volgzame arbeidersbevolking . De geest van de gemiddelde student wordt geleerd (geconditioneerd) het idee te aanvaarden dat het enige doel van onderwijs is de kansen op een plaats op de mondiale arbeidsmarkt te vergroten . Alleen van een domgehouden bevolking kan worden verwacht dat ze zich gewillig schikt in de geplande mondiale arbeidsmarkt. De Belgische minister van Werk en Onderwijs Vandenbroucke bekende: “Kennis is niet langer belangrijk. Het is essentieel dat werknemers hun verantwoordelijkheid nemen, of ze stipt zijn, et cetera.”

De afgelopen dertig jaar wordt er achter de schermen gewerkt aan het creëren van een domme samenleving. Onderwijzers, lesroosters en voorgeschreven leerstof produceren gelijkgeschakelde, uniforme figuren die zonder het zelf te weten hun maatschappelijke plaats hebben leren kennen. Elementaire kennis wordt binnen de Nieuwe Wereldorde niet gewaardeerd. Daarom werden hoofdrekenen, lezen, spelling, huiswerk maken, tussentijdse proefwerken en overhoringen afgeschaft.
quote:
De afgelopen dertig jaar wordt er achter de schermen gewerkt aan het creëren van een domme samenleving.
De film Idiocracy is helemaal nog gek zo niet. Het is een waarschuwing. Maar nee men ziet de film als platvloers vermaak. Maar ik denk dat de makers toch echt wel een statement willen maken. Nu ik van de week tienermoeders op SBS6, heb gezien ben ik ervan overtuigd dat we naar z'n samenleving toe gaan. Mijn god wat is het met sommige gezinnen ernstig en diep treurig gesteld. Wat een paupers.
quote:
President Woodrow Wilson zei in een toespraak aan zakenmensen: “We willen dat één bevolkingsklasse een liberale opleiding krijgt. We willen dat een andere bevolkingsklasse, een veel grotere klasse, noodzakelijkerwijs het voorrecht van een liberale opleiding wordt ontzegd en bereid is moeilijke handmatige taken uit te voeren.”
oei dat zijn wel harde uitspraken.

Wel grappig dat ik een jaar geleden al aangaf dat het onderwijs gewoon smerige indroctinatie is. En prompt er verschijnen er in kranten (de Pers) dat de overheid stelmatig en doelbewust het onderwijs kapot hebben gemaakt middels bezuinigingen en hervormingen. Dat universitairen tegenwoordig niet eens meer normaal kunnen lezen en schrijven. Dat pabostudenten minder kunnen rekenen dan 7e/8e groepers. Waar de pabo'rs op stranden dat is echt heel heel heel ernstig. Je zou die gasten weer terug sturen naar de kleuterklas.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_57261899
quote:
Nu ik van de week tienermoeders op SBS6, heb gezien ben ik ervan overtuigd dat we naar z'n samenleving toe gaan. Mijn god wat is het met sommige gezinnen ernstig en diep treurig gesteld. Wat een paupers
Vroeger bestond een fors deel van de bevolking uit zulke gezinnen, hoor.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 9 maart 2008 @ 14:18:23 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_57262213
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

De film Idiocracy is helemaal nog gek zo niet. Het is een waarschuwing. Maar nee men ziet de film als platvloers vermaak. Maar ik denk dat de makers toch echt wel een statement willen maken. Nu ik van de week tienermoeders op SBS6, heb gezien ben ik ervan overtuigd dat we naar z'n samenleving toe gaan. Mijn god wat is het met sommige gezinnen ernstig en diep treurig gesteld. Wat een paupers.
[..]

oei dat zijn wel harde uitspraken.

Wel grappig dat ik een jaar geleden al aangaf dat het onderwijs gewoon smerige indroctinatie is. En prompt er verschijnen er in kranten (de Pers) dat de overheid stelmatig en doelbewust het onderwijs kapot hebben gemaakt middels bezuinigingen en hervormingen. Dat universitairen tegenwoordig niet eens meer normaal kunnen lezen en schrijven. Dat pabostudenten minder kunnen rekenen dan 7e/8e groepers. Waar de pabo'rs op stranden dat is echt heel heel heel ernstig. Je zou die gasten weer terug sturen naar de kleuterklas.
Leuk stukje tekst van zapruder. Wat doet je denken dat het meer is dan een stukje fictie?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 1 mei 2008 @ 15:55:47 #284
52357 Lambiekje
pi_58417691
Waarom onderwijs

School maakt kinderen dommer, aldus onderwijsrevolutionair John Taylor Gatto (75). Dus de vraag:
"Waarom onderwijs?" die onlangs werd gesteld tijdens een gelijknamig congres van onderwijsvernieuwers lijkt gerechtvaardigd. Wat gebeurt er op scholen en dienen ze nog wel het doel dat wij denken te bereiken?
Taylor Gatto: "Wij maken de fantasie van de kinderen kapot".

Midas Dekkers noteerde enkele jaren geleden, in zijn boek ‘De Larve’:
quote:
"Op school wordt de nieuwsgierigheid vermoord. Je krijgt antwoord op vragen die je je nooit hebt gesteld en blijft met de echte vragen zitten tot het vlammetje flakkert en dooft. Op school beschouwen ze je als een vat dat moet worden volgestampt, niet als een spons die zich vanzelf volzuigt, zolang je de gaatjes maar niet met onzin verstopt. Het is bijna onmogelijk om een kind het leren te beletten, maar op school krijgen ze het voor elkaar"

Leerplichtwet 2008 het is een godspe.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 01-05-2008 16:51:20 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:14:52 #285
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_58432321
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef Lambiekje het volgende:
Leerplichtwet 2008 het is een godspe.
Het is inderdaad slecht gesteld met het onderwijs. Jouw onderwijs, excuus.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 11:56:46 #286
52357 Lambiekje
pi_58433108
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:14 schreef Rasing het volgende:

[..]

Het is inderdaad slecht gesteld met het onderwijs. Jouw onderwijs, excuus.
Ik ben een hoger infomatica dropout. Het leerleer-systeem stond en staat mij niet aan. Raar hè dat ze het nu pas terug proberen te draaien. Docenten die alleen maar een azijnbode lezen en neuspeuteren en er TOTAAL niet waren als er vragen waren. Les krijgen van je eigen klasgenoot. Zo fucking triest was het 10 jaar geleden al.

Ik weiger me to conformeren aan de idioterie en othodoxie van de autoriteiten. 1984-activiteiten indoctrineer je maar op andere mensen.

School maakt dom en afgestompt. Een mind- en creativiteit killer.
pi_58433207
Misschien had je iets anders moeten kiezen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:29:40 #288
52357 Lambiekje
pi_58433740
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:01 schreef Apropos het volgende:
Misschien had je iets anders moeten kiezen.
Ik ben anders gewoon werkzaam als C# programmeur. Dus ik ben wel goed terecht gekomen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:40:14 #289
52357 Lambiekje
pi_58433963
Dit soort onderontwikkelde randfiguren geven les aan onze kinderen.

We don't need no education! och wat een toepasselijke nummer van Pink Floyd.

Zo waar
quote:
Another Brick in the Wall Part 2 (Waters) 3:56

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

We don't need no education
We dont need no thought control
No dark sarcasm in the classroom
Teachers leave them kids alone
Hey! Teachers! Leave them kids alone!
All in all it's just another brick in the wall.
All in all you're just another brick in the wall.

"Wrong, Do it again!"
"If you don't eat yer meat, you can't have any pudding. How can you
have any pudding if you don't eat yer meat?"
"You! Yes, you behind the bikesheds, stand still laddy!"

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 02-05-2008 12:45:20 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:49:20 #290
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58434128
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik ben een dropout. Het leerleer-systeem is te moeilijk voor me. Raar hè. Docenten die alleen maar een azijnbode lezen en neuspeuteren snappen het wel. Les krijgen van je eigen klasgenoot, zo dom was ik. Zo fucking triest.

Ik weiger me to conformeren. Liever dom en klagen.

School kan kennis leveren als je intelligent genoeg bent om er je eigen ding mee te doen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:58:18 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58434300
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 11:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik ben een hoger infomatica dropout. Het leerleer-systeem stond en staat mij niet aan. Raar hè dat ze het nu pas terug proberen te draaien. Docenten die alleen maar een azijnbode lezen en neuspeuteren en er TOTAAL niet waren als er vragen waren. Les krijgen van je eigen klasgenoot. Zo fucking triest was het 10 jaar geleden al.

Ik weiger me to conformeren aan de idioterie en othodoxie van de autoriteiten. 1984-activiteiten indoctrineer je maar op andere mensen.

School maakt dom en afgestompt. Een mind- en creativiteit killer.
Dat 1 opleiding slecht was betekend niet automatisch dat het hele onderwijsstelsel slecht is...
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:03:26 #292
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58434398
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:40 schreef Lambiekje het volgende:
Dit soort onderontwikkelde randfiguren geven les aan onze kinderen.

We don't need no education! och wat een toepasselijke nummer van Pink Floyd.

Zo waar

[..]
Heb je het 'in scene gezet' stukje gemist?
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 2 mei 2008 @ 13:55:21 #293
52357 Lambiekje
pi_58435381
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat 1 opleiding slecht was betekend niet automatisch dat het hele onderwijsstelsel slecht is...
Het onderwijsstel is er doelbewust tot afstomping. Lees het werk van Gatto maar.

Waarom wordt het alternatief-onderwijs sinds afgelopen jaar compleet de nek omgedraaid. Nee het onderwijs is er voor indoctrinatie en nergens anders voor. Voor ontwikkeling tot mens en ontplooiing is het funest. Het onderwijs is tot op de bot verrot. En het allerergste is je hebt geen keus tot weigering van deze vorm van indoctrinatie. Vrij zijn we absoluut niet. Priveles is in zeer uitzonderlijke gevallen toegestaan. Het is gewoonweg bespottelijk.
pi_58438599
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 12:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik ben anders gewoon werkzaam als C# programmeur. Dus ik ben wel goed terecht gekomen.

Dus 't allesbeheersende systeem heeft jou niet in z'n greep?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:32:34 #295
pi_58439080
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:07 schreef Apropos het volgende:

[..]

Dus 't allesbeheersende systeem heeft jou niet in z'n greep?
Hij programeert nu zijn eigen systeem MHUAHAHAHAHAH!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_58441616
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 22:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oa ik.

Maar het begint dus steeds meer duidelijk te worden dat school er is om ons te indroctineren en niets weg heeft van ons te verrijken. Als meerdere personen hier een topic over openen ...
Onzin. Zonder school is het moeilijk je te onderhouden. Zonder school zijn er bijvoorbeeld geen goede regels: Door wie worden deze gemaakt? Geen goede regels, of, weinig goede regels dragen niet bij aan rechtszekerheid. Men weet dus niet waar het aan toe is. (Oke, dit is misschien wat globaal uitgelegd, maar het deugt!)
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:58:44 #297
pi_58441684
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:55 schreef Arjann87 het volgende:

[..]

Onzin. Zonder school is het moeilijk je te onderhouden. Zonder school zijn er bijvoorbeeld geen goede regels: Door wie worden deze gemaakt? Geen goede regels, of, weinig goede regels dragen niet bij aan rechtszekerheid. Men weet dus niet waar het aan toe is. (Oke, dit is misschien wat globaal uitgelegd, maar het deugt!)
Je post is volledig onbegrijpelijk. PABO zeker?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:22:55 #298
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58442169
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 13:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het onderwijsstel is er doelbewust tot afstomping. Lees het werk van Gatto maar.

Waarom wordt het alternatief-onderwijs sinds afgelopen jaar compleet de nek omgedraaid. Nee het onderwijs is er voor indoctrinatie en nergens anders voor. Voor ontwikkeling tot mens en ontplooiing is het funest. Het onderwijs is tot op de bot verrot. En het allerergste is je hebt geen keus tot weigering van deze vorm van indoctrinatie. Vrij zijn we absoluut niet. Priveles is in zeer uitzonderlijke gevallen toegestaan. Het is gewoonweg bespottelijk.
Zoals eerder onderbouwd is dit met 1 woord te beschrijven: onzin.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 4 mei 2008 @ 10:42:12 #299
52357 Lambiekje
pi_58467792
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals eerder onderbouwd is dit met 1 woord te beschrijven: onzin.
jy bevestigt de regel.

Wederom heb jy geen enkel letter gelezen over wat nu John Taylor Gatto te zeggen heeft. Jy leeft echt in een zeer bekrompen tunnelvisie wereld. Speel maar weer snel verder met je MarioCart WII.
  zondag 4 mei 2008 @ 11:45:37 #300
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58468524
quote:
Op zondag 4 mei 2008 10:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jy bevestigt de regel.

Wederom heb jy geen enkel letter gelezen over wat nu John Taylor Gatto te zeggen heeft. Jy leeft echt in een zeer bekrompen tunnelvisie wereld. Speel maar weer snel verder met je MarioCart WII.
En wederom ben je aan het liegen.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')