Ik was het niet, maar het zou best iemand anders kunnen zijn geweestquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef JaFFe het volgende:
Stond 1 van jullie vanmorgen rond half 12 te spotten op zwolle? Stond zon kerel met zn camera op de punt van het perron.
Close but no sigarquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens in de driehoek Weesp - Almere - NaardenBussum?
Jullie zijn echt goedquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:45 schreef Duvel het volgende:
Blauwkapel.
yep, wakker blijven Fles!quote:
Credits @Duvel deze keerquote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef bork het volgende:
Jullie zijn echt goed
Zie ik daar öbb rijtuigen in NL?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:34 schreef bork het volgende:
<foto's>
Goed? Nee, eerder geschift.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:51 schreef bork het volgende:![]()
[..]
Jullie zijn echt goed
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.115354,5.143447&spn=0.004856,0.009978&t=h&z=17&om=1
Klopt, ik doe dit pas net, het was een experiment en het was eigenlijk voor Bram (die was erbij) om een ICE te zien, morgen gaan we weer maar dan naar Groenekan.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:52 schreef Eix het volgende:
[..]
Zie ik daar öbb rijtuigen in NL?Was zeker een van die nachttreinen oid?
Verder opzich best leuke platen hoewel het jammer is dat er vaker iets voor is. Vooral de bovenleidingspaal bij die ICE is echt spijtig.
EN346 Fles wanneer deze onze kant op komtquote:
Wanneer deze onze kant op komt hebben we er niet veel aan hmmquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:07 schreef bork het volgende:
[..]
EN346 Fles wanneer deze onze kant op komt
quote:In de nieuwe Veolia-treinen (GTW) zit onder de ramen een klein kastje, waar dient dit voor?
Ik herkende het ook al,'t is een heel raar stukje daar met die gelijkvloersespoorkruising. Dat ze die er nog niet uitgesloopt hebben......quote:Op zaterdag 5 januari 2008 22:53 schreef Duvel het volgende:
[..]
Goed? Nee, eerder geschift.Maar je pakt ook wel een van de meest herkenbare plaatsen van Nederland!
Hm hoezo? Er ligt al een vrije kruising voor de intercity's, stoptreinen gebruiken de lage sporen, en van de Maliebaan komt toch bijna nooit wat... Lekker laten liggen, prachtig punt in het spoorwegnet!quote:Op zondag 6 januari 2008 08:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik herkende het ook al,'t is een heel raar stukje daar met die gelijkvloersespoorkruising. Dat ze die er nog niet uitgesloopt hebben......
Ik denk dat ze alleen de mA weer mB maken, revisie van de viertjes is nog niet aan de orde. En hij zal weer gewoon 4231 gaan heten neem ik aan.quote:Op zondag 6 januari 2008 01:01 schreef MetalMike het volgende:
ICM stel 4444 stond vanmiddag op een opstelspoor aan de westkant van Haarlem.
Ik denk dat de revisie nu niet meer te vermijden is
Proef exemplaar zou ook grappig zijnquote:Op zondag 6 januari 2008 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen de mA weer mB maken, revisie van de viertjes is nog niet aan de orde. En hij zal weer gewoon 4231 gaan heten neem ik aan.
Nee het was geen prullenbak.. er zat een luidspreker op en ook de tekens S.O.S.quote:
Oké, thanksquote:Op zondag 6 januari 2008 12:34 schreef Duvel het volgende:
Leuteren met de machinist bij calamiteiten lijkt mij.
Dat klopt. De zogenaamde noodknop. Deze zit alleen bij de rolstoelplaats tegen het raam aan op een lage hoogte. En mocht je de wc niet kunnen verlaten, dan heb je daar op geringe hoogte ook nog een kastje hangenquote:Op zondag 6 januari 2008 12:34 schreef Duvel het volgende:
Leuteren met de machinist bij calamiteiten lijkt mij.
Dank, dan kan ik mijn ouders geruststellen met het antwoordquote:Op zondag 6 januari 2008 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat klopt. De zogenaamde noodknop. Deze zit alleen bij de rolstoelplaats tegen het raam aan op een lage hoogte. En mocht je de wc niet kunnen verlaten, dan heb je daar op geringe hoogte ook nog een kastje hangen
Nee dat was niet de Jan Kiepura, want die heeft geen Oostenrijkse rijtuigen. Dit betrof de EN 300, welke vanuit Milaan en Wenen komt!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:07 schreef bork het volgende:
[..]
EN346 Fles wanneer deze onze kant op komt
Bovenaan die foto komen er 12 bakken VIRM aanzetten vanuit Hilversum. Toen die foto werd gemaakt was er dus ook een omleiding.quote:Op zondag 6 januari 2008 15:07 schreef thats-me het volgende:
en hier dat sporen kruistpunt (bij blauwkapel) van hier boven, ziet er toch nog wat beter uit dan in Google Maps
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=spk2cxhdvn2c&style=o&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=11657124&where1=utrecht&encType=1
Klopt maar deze is alleen zichtbaar uit een hoek bij mij wanneer ik bird's eye gebruik.quote:Op maandag 7 januari 2008 17:26 schreef ReisT het volgende:
[..]
Bovenaan die foto komen er 12 bakken VIRM aanzetten vanuit Hilversum. Toen die foto werd gemaakt was er dus ook een omleiding.
oh zo ver ben ik het hele jaar nog nietquote:Op maandag 7 januari 2008 23:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
460 KM...
Mjup, kleeft wel weer een heel bout verhaal aan vast, wat ik hier niet ga neerpennen anders wordt ik als zeikerd gezien . De manier waarop het ging daarquote:Op maandag 7 januari 2008 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh zo ver ben ik het hele jaar nog niet
Gelukt met dat spoorboekje?
quote:Op maandag 7 januari 2008 23:43 schreef en_door_slecht het volgende:
Oke, deze is voor Fles, omdat ik hem nog steeds geen persoonlijk goed nieuw jaar heb gewenst.
Je staat dus niet alleen in je haat tegen die rollende rommel.
Nee, gaat uitermate kut. Dus eerst maar eens een weekje Moskou met de vrouw bedacht, als afleiding.quote:Op maandag 7 januari 2008 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Lukt het een beetje met de studie?
Tofquote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:00 schreef en_door_slecht het volgende:
Nee, gaat uitermate kut. Dus eerst maar eens een weekje Moskou met de vrouw bedacht, als afleiding.
Dan kunnen we elkaar de hand geven, daarom vrijdag maar eens slag Bad Bentheim doen en Februari maar weer eens naar Chessy, maar dan met als extra handicap om Thalys en TGV te mijden...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 00:00 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, gaat uitermate kut. Dus eerst maar eens een weekje Moskou met de vrouw bedacht, als afleiding.
Met stoptreintjes naar Parijs, daar had ene Zug-Chef het van de week ook al over. Madnessquote:Op dinsdag 8 januari 2008 08:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dan kunnen we elkaar de hand geven, daarom vrijdag maar eens slag Bad Bentheim doen en Februari maar weer eens naar Chessy, maar dan met als extra handicap om Thalys en TGV te mijden...
Kijk, dat gaat goedquote:Twee Duitse hackers hebben de werking van de chip in de ov-chipkaart ontdekt. Daardoor is de huidige chipkaarttechnologie waardeloos geworden, zegt Rop Gonggrijp. Hij bevestigde dinsdag een bericht in de Volkskrant. Gonggrijp, initiatiefnemer van de actie tegen de stemcomputer, was eind 2007 aanwezig bij het 24e Chaos Computer Congres in Berlijn, waar de Duitsers Karsten Nohl en Henryk Plötz aantoonden dat met spullen ter waarde van nog geen 100 euro volledige controle over de chip te krijgen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |