Idd ja, dat hoorde ik laatst voorbij komen maar daar heb ik helemaal niet meer aan gedacht. Buiten dat, laatst riep Perez ook al mooie dingen over Ajax.quote:Op maandag 31 december 2007 20:24 schreef twi het volgende:
Ik vind wel dat het iets zegt over Perez en Ajax. Hij zal weinig weten van wat Vergoossen met hem zal gaan doen, maar de relatie tussen die twee is wegens het verleden niet slecht. Perez komt natuurlijk altijd op de eerste plaats bij Kenneth, maar blijkbaar doet Ajax hem toch meer.
Nee hoor, hij is een zeer bruikbare speler.quote:Op maandag 31 december 2007 20:29 schreef M.Melandri het volgende:
haha wat een beleid, perez is ook nog es een kutspeler
Valt wel wat mee.quote:Op maandag 31 december 2007 20:29 schreef M.Melandri het volgende:
haha wat een beleid, perez is ook nog es een kutspeler
VI meldde het ook wel erg stellig, waardoor het wel waar moest zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 21:27 schreef Jnk18 het volgende:
Wahaha had vi toch gelijk.
Welcome back Kenneth![]()
om in groningen weer heerlijk zoek gespeeld te worden door lindgren en ons de 3 punten te gevenquote:Op maandag 31 december 2007 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is een zeer bruikbare speler.
quote:Op maandag 31 december 2007 21:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
om in groningen weer heerlijk zoek gespeeld te worden door lindgren en ons de 3 punten te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |