En weer door!quote:Hertog Jan was een gulle en goedlachse vorst die graag in het gezelschap van eenvoudige lieden genoot van spijs en drank. Na de Slag bij Woeringen zou hij een groot overwinningsfeest voor zijn leger hebben gehouden, met heel veel bier. Om zijn soldaten toe te spreken ging hij zitten boven op een stapel biervaten.
Wat een waardeloze benaming eigenlijk, voor topics die ergens onderin staan weg te kwijnen.quote:
he, 10 januari schijn ik jarig te zijn. Als ik het nog haal.quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een waardeloze benaming eigenlijk, voor topics die ergens onderin staan weg te kwijnen.
Verder is deze TT natuurlijk hopeloos achterhaald op 10 januari, de dag dat dit topic halfvol zal zitten. Maar hey. Bier.
kan ik er wat aan doenquote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een waardeloze benaming eigenlijk, voor topics die ergens onderin staan weg te kwijnen.
We noemen het gewoon 'Hip' vanaf nu. Want wij zijn hip.quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Verder is deze TT natuurlijk hopeloos achterhaald op 10 januari, de dag dat dit topic halfvol zal zitten. Maar hey. Bier.
Mijn pa is gestopt met tellenquote:
Ohwquote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef mcDavid het volgende:
Mijn pa is gestopt met tellen
maar ik schat dat het er totaal ongeveer 180 zijn, en een stuk of 80 appelflappen.
Al met al hebben we een betere oudjaarsdag dan vorig jaar, tot nu toe. Vorig jaar rond dit tijdstip zaten we op de ambulance te wachten
Die van ons nog nietquote:Op maandag 31 december 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
M'n appelbeignet. Wat doen ze. De lekkerheid is weg.
Ik gooi 'm morgen wel in de magnetron.quote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef mcDavid het volgende:
Die van ons nog niet
maar goed ook want we moeten er nog 2 dagen van leven
Hmm goeie tip!quote:Op maandag 31 december 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik gooi 'm morgen wel in de magnetron.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:24 schreef Kuukske het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Met veel bier.
Já, zo zie je er nu al wel een beetje uit ja.quote:
Wel even je voeten vegen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:39 schreef Blight het volgende:
Welkom in 2008.
Tientallen. Wellicht honderden, zelfs.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:54 schreef mcDavid het volgende:
Heeft er nog iemand meer dan 3 vuurpijlen gezien voor dat het te mistig was om uberhaupt nog wat te zien?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:54 schreef mcDavid het volgende:
Heeft er nog iemand meer dan 3 vuurpijlen gezien voor dat het te mistig was om uberhaupt nog wat te zien?
Konden de mistlampen eindelijk eens terecht aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
Ach, op de snelweg viel het wel mee. Kon nog 2 meter voor me zien
Al bijna 7 januariquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef Blight het volgende:
2 januari.
Kon mooi betaald worden van de Staatsloterijprijsquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Geld van jullie voor die kaartjes is binnen btw
Ik weet niet meer wanneer het is, maar ik geloof dat ik al iets had.quote:
Als kuukske zegt dat je moet komen heb je weinig keus hequote:Op woensdag 2 januari 2008 18:50 schreef Blight het volgende:
Ohja. Dribbel en z'n bandje.
Dat moet een gigantsiche prijs zijn geweestquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Kon mooi betaald worden van de Staatsloterijprijs.
quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:58 schreef Blight het volgende:
Ik weet niet meer wanneer het is, maar ik geloof dat ik al iets had.
1 februari mèhn. In Rotjeknor.quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Als kuukske zegt dat je moet komen heb je weinig keus he![]()
![]()
![]()
Ik ben de 13e pas jarig hoor!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:06 schreef Blight het volgende:
Ik moet die dag sowieso naar een verjaardag in Delft, maar misschien kan het daarna nog wel. Maarja. Plannen.. Ik..
Dan heb ik dus nog taart tegoed!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:38 schreef Dribbel_ het volgende:
En ik ben net jarig geweest
3 dagen na mijn broer!quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:41 schreef Blight het volgende:
En ik ben over 21 dagen jarig.
nee omdat je een ouwe kankerchagerijn bentquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:47 schreef cerror het volgende:
Ik weet niet meer wanneer ik jarig ben.
Het zou een boel verklaren.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee omdat je een ouwe kankerchagerijn bent
Dat is dus moeilijk hard te maken.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee omdat je een ouwe kankerchagerijn bent
Ik ben zeker een mietje!quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:20 schreef Blight het volgende:
Ja, nee, ja! Jij ja! Joh!
Bwehehehehe.quote:Bio says (21:26):
of secks met bio is als een trio
Zo is hij, bio.quote:
Is er één met een knipoog.quote:
I kinda figured.quote:
Neh.quote:Op donderdag 3 januari 2008 00:58 schreef Dribbel_ het volgende:
pics
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
pfrt
Ze heeft er wat van weg...quote:
Daar zie ik nog steeds geen foto's van dat feestquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze heeft er wat van weg...
fotoboek mên.
Echte mannen playen die chickies met smalltalk.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:15 schreef cerror het volgende:
Godkolere, zoek het zelf maar uit.
Behalve Nosh
Je waids.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Echte mannen playen die chickies met smalltalk.
40. blijkbaar.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor schoenmaat heeft ze ?
Eén gezicht inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze heeft er wat van weg...
fotoboek mên.
Ze is keilief, zuipt mij soms eruit met bier en is een nerd in hart en vaatziekten.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eén gezicht inderdaad..
Leuk meissie, c., zo op 't oog..
Match made in hell.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze is keilief, zuipt mij soms eruit met bier en is een nerd in hart en vaatziekten.
44.. ga je nu ineens de anatomisch wiskundige uithangen?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Wat voor schoenmaat heb jij ?
Zulcks.quote:
Ja ik verveel mequote:Op donderdag 3 januari 2008 01:26 schreef cerror het volgende:
[..]
44.. ga je nu ineens de anatomisch wiskundige uithangen?
Foutief, ik heb een 1 pack en twee tepels. Is 3.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik verveel me
En ik vroeg me af of dat topic "alles is 4" klopte
en idd
Ze zijn bleek en harig ala momente.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:28 schreef Janetje het volgende:
* c'tje in rozige wangetjes knijpt
Je vergeet je biertje naast jequote:Op donderdag 3 januari 2008 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Foutief, ik heb een 1 pack en twee tepels. Is 3.
[..]
Ze zijn bleek en harig ala momente.
Verdorie. Rasta Pastrelli jij. Potverdrie plus één.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je vergeet je biertje naast je
= 4
Oeh pindakaas. Lekker.quote:
Bovendien is ze mijn naamgenoot, dus is ze bij voorbaat al tof.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:21 schreef cerror het volgende:
Ze is keilief, zuipt mij soms eruit met bier en is een nerd in hart en vaatziekten.
Damn. Al enig zicht op verbetering/nieuw onderzoek/etc?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:00 schreef Pheno het volgende:
Ik ook nog steeds. Bijna 3 maanden al.
Wel uitzicht op een bezoek van 10 minuten (exclusief wachttijd) in het ziekenhuis. Om te kijken naar welke onderzoeken ze nog kunnen bedenken. Ze hebben er pas 1 gedaan, de leukste van allemaalquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Damn. Al enig zicht op verbetering/nieuw onderzoek/etc?
Zo intiem met je artsquote:Op donderdag 3 januari 2008 12:58 schreef Misstique het volgende:
Ik weet geloof ik welke je bedoelt. Die heb ik ook mogen ondergaan..
Altijd geilquote:Op donderdag 3 januari 2008 14:13 schreef Misstique het volgende:
Over intieme contacten met je arts gesproken, ik heb ooit eens het genoegen gehad een cystoscopie te mogen ondergaan.. Niks geen roesjes, gewoon op de gok ergens wat kouwe vloeistof tegenaan gooien en hopen dat het een verdovend effect geeft.
.
Had je 2 nummers goed?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Kon mooi betaald worden van de Staatsloterijprijs.
Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Zijn jullie nu ineens hard aan het werk ofzo.
Het is vrijdag. Dat kan niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:22 schreef Blight het volgende:
Ja.
Hoi Mistiek.quote:
Mja. Moet even wat afronden zo, en daarna ga ik weer ouderwets niks doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Het is vrijdag. Dat kan niet.
CLRPFMquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:40 schreef rompompom het volgende:
Database opschonen, wat een fijn werk is dat toch..
¿Que? Ik werk met CV+ van Visual Pro. Met database bedoel ik al onze entries in het programma. Ik weet geen zak van 'echte' databases.quote:
Ga menstruberen!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:00 schreef Kuukske het volgende:
En toen verveelde ik me.
Oh, dat was DB2 op een iSeriesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
¿Que? Ik werk met CV+ van Visual Pro. Met database bedoel ik al onze entries in het programma. Ik weet geen zak van 'echte' databases..
[..]
Ga menstruberen!
Mijn levende vibo komt over 2 uur thuis. Dus ik wacht nog even.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:33 schreef rompompom het volgende:
Ga menstruberen!
Opwarmen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn levende vibo komt over 2 uur thuis. Dus ik wacht nog even.
Trrrrrrr.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:47 schreef Kuukske het volgende:
Mijn levende vibo komt over 2 uur thuis. Dus ik wacht nog even.
Je bent nog niet thuis en anders heeft Kuukske gelogen over die 2 uurquote:
Vanavond weerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:48 schreef Blight het volgende:
Bijna bier uur.
Poeh hee. Werk eens door. Wannabe-ambtenaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:58 schreef JDude het volgende:
Ah, tof. Nog een kwartiertje denk ik, even wat afronden.
Da's handig! Zo na 1 januari enzoquote:
Volgens mij hebben ze de overige OV's al teruggestuurdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's handig! Zo na 1 januari enzo.
Mjaquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's handig! Zo na 1 januari enzo.
Hij was er nogquote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de overige OV's al teruggestuurd
Althans, bij sommige Postkantoren was dat al zo.
Het was te merken ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:55 schreef Blight het volgende:
Mijn drukke 'ochtend' duurt ook iets langer.
Meegeven aan de verkeerde persoon. Hoe krijgen ze het voor elkaar en hoe stom ben je als je je eigen naam niet kunt lezen op een OV.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
nee ze waren em kwijt geraakt bij het postkantoor
aan de verkeerde persoon mee gegeven en wel 2 weken later was de er al
Het was nog een vrouw ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Meegeven aan de verkeerde persoon. Hoe krijgen ze het voor elkaar en hoe stom ben je als je je eigen naam niet kunt lezen op een OV.
Dat vooralquote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Meegeven aan de verkeerde persoon. Hoe krijgen ze het voor elkaar en hoe stom ben je als je je eigen naam niet kunt lezen op een OV.
Mooie subtoevoeging wel.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 19:31 schreef mcDavid het volgende:
Laat me raden, een blonde vrouw?
Een blond -niet in breda wondende- vrouw dan heh![]()
Ik ga maar eens kijken ja. Wens me sterkte!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:58 schreef Kuukske het volgende:
De grootste drukte is al wel geweest hoor, met de kerstdagen. En je zult een keer móeten.
Sterkte!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:23 schreef rompompom het volgende:
Ik ga maar eens kijken ja. Wens me sterkte!
Ook als ze niet in de weg staan hè. Gewoon altijd ellebogen. Zonder uitzondering. Nooit niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sterkte!. En bij irritante blagen: gebruik je ellebogen.
Het viel mee. Maar wat is zoiets vermoeiend zeg, na drie uur rondkijken was ik echt helemaal op.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sterkte!. En bij irritante blagen: gebruik je ellebogen.
Hadden ze geen bier dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het viel mee. Maar wat is zoiets vermoeiend zeg, na drie uur rondkijken was ik echt helemaal op.
Zo intens haat ik kinderen dan ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:20 schreef ehqo het volgende:
Ook als ze niet in de weg staan hè. Gewoon altijd ellebogen. Zonder uitzondering. Nooit niet.
Mooi toch. Hoef je niet meer te sporten enzo.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:28 schreef rompompom het volgende:
Het viel mee. Maar wat is zoiets vermoeiend zeg, na drie uur rondkijken was ik echt helemaal op.
Ik ook niet. Meer bij wijze van grap.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo intens haat ik kinderen dan ook weer niet.
Ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:48 schreef ehqo het volgende:
Ik ook niet. Meer bij wijze van grap.
JD. Als ik een vrouw was zou ik nu ongecontroleerd giebelen. Ik hou het maar bij een woeste "HA!".quote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:51 schreef JDude het volgende:
e.!
Zitten.. wachten. Tot de volgende reactie komt?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:24 schreef ehqo het volgende:
Báh. Vakantie. Ik verpruts dagen bij de vleet. Wat doé ik hier.
Gelukkig maar, e. Ik zou me anders nog zorgen om je gaan maken.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:17 schreef ehqo het volgende:
JD. Als ik een vrouw was zou ik nu ongecontroleerd giebelen. Ik hou het maar bij een woeste "HA!".
Zo, ik ben weer wakker. Nog wat leuks gebeurd?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi toch. Hoef je niet meer te sporten enzo.
Koopzondagquote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef rompompom het volgende:
Zo, ik ben weer wakker. Nog wat leuks gebeurd?
Ik heb mijn digitenne proefpakket open gemaakt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zo, ik ben weer wakker. Nog wat leuks gebeurd?
En? Hoe smaakt het?quote:Op zondag 6 januari 2008 22:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb mijn digitenne proefpakket open gemaakt.
Nu nog een TV scoren.
Die kende ik nog niet.quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.
Aanvullende foutinformatie: [list_my_activetopics::mysql_query::2] [07-Jan-2008 18:36:27]
Pas geleden nog gezien, maar ik heb het nummer van Breuls of Iteejer niet.quote:
Hell yeah!quote:
Zo, ik heb weer eens tijd voor een postje. Ik kan merken dat m'n contactpersonen terug zijn van vakantie.quote:
quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:04 schreef Blight het volgende:
Is het een slecht teken dat nu al drie van mijn collega's aan mij vroegen hoe het kan dat ik al de hele week op tijd op m'n werk ben gekomen?.
Een zéér slecht teken! Straks wordt je nog burgerlijk!quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:04 schreef Blight het volgende:
Is het een slecht teken dat nu al drie van mijn collega's aan mij vroegen hoe het kan dat ik al de hele week op tijd op m'n werk ben gekomen?.
Het is altijd beter dan dat ze vragen: "goh, jij hier?" Zoals bij mijquote:Op woensdag 9 januari 2008 09:04 schreef Blight het volgende:
"Nou, BeF loopt niet zo hard meer. Dus ik ga op tijd weg tegenwoordig."quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:04 schreef Blight het volgende:
Sodomieten en prostituees.quote:Op donderdag 10 januari 2008 09:22 schreef Misstique het volgende:
Homo's en hoeren.
Het was een virtueel gebakje !quote:
Hier niet.quote:
Tja, kut internet ook, je kunt niet eens taart oversturenquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:26 schreef Kuukske het volgende:
OHNOES. Als al die BeF'ers komen kom ik niet hoor.
Waddinxveenquote:Op donderdag 10 januari 2008 10:39 schreef Blight het volgende:
Den Helder.
Goed punt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:27 schreef mcDavid het volgende:
Als alle actieve beffers komen wordt het toch niet druk.
Dat klinkt als een Sylvana-meeting.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:27 schreef mcDavid het volgende:
Als alle actieve beffers komen wordt het toch niet druk.
Gátverdamme.quote:
Moet ik die ook uitnodigen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Sylvana-meeting.
Ruimte genoeg!quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Sylvana-meeting.
"Met het nodige duw- en trekwerk 15"quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:03 schreef Q. het volgende:
"Nee hoor, je hoeft geen stoel mee te nemen, er is nog ruimte genoeg: er kunnen nog tien mannen in Sylvana."
"Als ze haar bekkenspieren een beetje ontspant nog wel 2."quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Met het nodige duw- en trekwerk 15"
Betalenquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald om daar binnen te komen?
1 cent.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoeveel heb je betaald om daar binnen te komen?
Als eerste aanwezig op kantoor. Een unicum. Ik zal de koffie nodig hebben.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 07:30 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske zet een pot koffie neer.
Succes vandaag. Succes.
PI'squote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:03 schreef Q. het volgende:
[14.gif]
Koffie. Tof.
En toch mis ik de PI's in de textonly.
Joh¡quote:
1000 halen we pas ergens medio 2010.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:30 schreef Pheno het volgende:
Stoppen we met 950?
Eindlijst HAVO van Kuukske:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:48 schreef Pheno het volgende:
949 is dan weer een palindroom. 953 een priemgetal
Een palindroom heeft weinig met wiskunde te maken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eindlijst HAVO van Kuukske:
Alles ongeveer een 7 of een 8.
Wiskunde: een 4.
Met andere woorden: veuls te ingewikkeld.
Nutteloze informatie onthouden staat ook niet zo hoog op de cijferlijst. Merk ik nu.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:00 schreef rompompom het volgende:
Een palindroom heeft weinig met wiskunde te maken..
Wolter Kroes? Seriously? Je reputatie, wat doe je.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:00 schreef rompompom het volgende:
Ik ben de hort op. Wolter Kroes, Erik Hulzebosch en Pater Moeskroen: Here I come!
Zeg dat eens tegen Arceequote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nutteloze informatie onthouden staat ook niet zo hoog op de cijferlijst. Merk ik nu.
Gossie, David!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:16 schreef mcDavid het volgende:
Had ik vandaag ook even een genant momentje door te zeggen dan zweefvliegaerodynamica geen wiskunde is...Voor mensen uit 3-VMBO is het dat wel...
Ik vergat te melden dat Lesly Williams, dé André Hazes imitator, er ook was.Net als One Two Trio. Inderdaad, die hadden een kneiter van een hit met Juffrouw Toos!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wolter Kroes? Seriously? Je reputatie, wat doe je.
Er was veel bier. Heel veel bier.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:22 schreef Blight het volgende:
*ril*.
Het was een schuurfeest?quote:Op zondag 13 januari 2008 22:57 schreef rompompom het volgende:
Er was veel bier. Heel veel bier.
Dan nog.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Er was veel bier. Heel veel bier.
Dat maakt het al iets minder erg.quote:
Tenzij trainingspakken.quote:
Hakkûh natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:15 schreef mcDavid het volgende:
Wat moeten die luitjes met van die trainingspakken nou in hemelsnaam in een sporthal?
OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!! !11111 IK NU OOK!!!quote:
Ik drink bier!quote:
Wanneer kom je weer hier eten?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:09 schreef mcDavid het volgende:
Ik eet helemaal niet.
Ga eens boodschappen voor me doen
Surequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik eet helemaal niet.
Ga eens boodschappen voor me doen
HIJG!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!! !11111 IK NU OOK!!!
It was meant to be mèhn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |