En weer door!quote:Hertog Jan was een gulle en goedlachse vorst die graag in het gezelschap van eenvoudige lieden genoot van spijs en drank. Na de Slag bij Woeringen zou hij een groot overwinningsfeest voor zijn leger hebben gehouden, met heel veel bier. Om zijn soldaten toe te spreken ging hij zitten boven op een stapel biervaten.
Wat een waardeloze benaming eigenlijk, voor topics die ergens onderin staan weg te kwijnen.quote:
he, 10 januari schijn ik jarig te zijn. Als ik het nog haal.quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een waardeloze benaming eigenlijk, voor topics die ergens onderin staan weg te kwijnen.
Verder is deze TT natuurlijk hopeloos achterhaald op 10 januari, de dag dat dit topic halfvol zal zitten. Maar hey. Bier.
kan ik er wat aan doenquote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat een waardeloze benaming eigenlijk, voor topics die ergens onderin staan weg te kwijnen.
We noemen het gewoon 'Hip' vanaf nu. Want wij zijn hip.quote:Op maandag 31 december 2007 13:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Verder is deze TT natuurlijk hopeloos achterhaald op 10 januari, de dag dat dit topic halfvol zal zitten. Maar hey. Bier.
Mijn pa is gestopt met tellenquote:
Ohwquote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef mcDavid het volgende:
Mijn pa is gestopt met tellen
maar ik schat dat het er totaal ongeveer 180 zijn, en een stuk of 80 appelflappen.
Al met al hebben we een betere oudjaarsdag dan vorig jaar, tot nu toe. Vorig jaar rond dit tijdstip zaten we op de ambulance te wachten
Die van ons nog nietquote:Op maandag 31 december 2007 19:31 schreef Kuukske het volgende:
M'n appelbeignet. Wat doen ze. De lekkerheid is weg.
Ik gooi 'm morgen wel in de magnetron.quote:Op maandag 31 december 2007 21:07 schreef mcDavid het volgende:
Die van ons nog niet
maar goed ook want we moeten er nog 2 dagen van leven
Hmm goeie tip!quote:Op maandag 31 december 2007 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik gooi 'm morgen wel in de magnetron.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 00:24 schreef Kuukske het volgende:
Gelukkig nieuwjaar. Met veel bier.
Já, zo zie je er nu al wel een beetje uit ja.quote:
Wel even je voeten vegen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:39 schreef Blight het volgende:
Welkom in 2008.
Tientallen. Wellicht honderden, zelfs.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:54 schreef mcDavid het volgende:
Heeft er nog iemand meer dan 3 vuurpijlen gezien voor dat het te mistig was om uberhaupt nog wat te zien?
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:54 schreef mcDavid het volgende:
Heeft er nog iemand meer dan 3 vuurpijlen gezien voor dat het te mistig was om uberhaupt nog wat te zien?
Konden de mistlampen eindelijk eens terecht aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:39 schreef Pheno het volgende:
Ach, op de snelweg viel het wel mee. Kon nog 2 meter voor me zien
Al bijna 7 januariquote:Op woensdag 2 januari 2008 13:22 schreef Blight het volgende:
2 januari.
Kon mooi betaald worden van de Staatsloterijprijsquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:47 schreef Dribbel_ het volgende:
Geld van jullie voor die kaartjes is binnen btw
Ik weet niet meer wanneer het is, maar ik geloof dat ik al iets had.quote:
Als kuukske zegt dat je moet komen heb je weinig keus hequote:Op woensdag 2 januari 2008 18:50 schreef Blight het volgende:
Ohja. Dribbel en z'n bandje.
Dat moet een gigantsiche prijs zijn geweestquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Kon mooi betaald worden van de Staatsloterijprijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |