quote:Op maandag 31 december 2007 13:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En daar ging een goed slok sap verloren . . .![]()
![]()
Hmmm, wat mij betreft nog net niet...quote:Op maandag 31 december 2007 13:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hier begon 't aftakelen van U2..
quote:U2 One 1992 8
U2 With or without you 1987 48
U2 Sunday bloody sunday 1985 65
U2 I still haven't found what I'm looking for 1987 73
Ja, Larry Mullen is de drummer, en die werd genoemd als gever. Kan goed dat hij bij concerten ook af en toe gitaar speelt, maar die kans acht ik niet groot.quote:
quote:Lekker onbezorgd meezingend met alle liedjes van U2. Dan overkomt mij een U2 gevoel, wat nooit meer is weggegaan. U2 kwam naar Nederland, naar de Amsterdam RAI. Bono verliest zijn stem die avond en als goedmaker krijg ik een nieuwe kaart toegestuurd voor het concert in de Ahoy. Mijn neven Robert en Harry gaan ook, maar dan een andere avond. Ik mag niet alleen van mijn moeder. Wanneer ik een andere kaart kan krijgen mag ik mee. Ik zet mijn naam op Teletekst en ja hoor...iemand wil zijn kaart ruilen met mij.
Ik moet de kaart ruilen op het treinstation bij Ahoy. In mijn eentje, vlak voor aanvang ga ik naar het station. Zoekend naar die man, die mij kan helpen. Na vele mannen te hebben aangeklampt, kwam ik hem tegen. Mijn neven waren reeds in de Ahoy. In een hoge adreline-toestand verliet ik het station en liep richting de Ahoy waar U2 aan het inspelen was ''Where the streets have no name''.
De tranen biggelden over mijn wangen. Onbeschrijfelijk. Nu nog mijn neven zien te vinden tussen de tienduizenden mensen. Ik liep en liep als een kip zonder kop, niet wetende waar ik heen moest. Totdat Robert mijn naam riep en mijn hand vast pakte. Trok me mee naar de ''arena''. De portier wist meteen dat ik het verloren nichtje was. We mochten snel doorlopen.
Helemaal mee naar voren op de nek van Harry heb ik één van de mooiste avonden van mijn leven beleefd!! Iedere keer als ik dit nummer hoor, krijg ik weer die adrenaline-kick van toen. Geweldig. Dit gevoel kan niemand mij ooit af pakken. Ook dit jaar weer in de Amsterdam Arena, was het zo fantastisch. U2 en lieve neven: bedankt !
Werkelijk? Bij welk nummer was dat?quote:Op maandag 31 december 2007 13:34 schreef Jane het volgende:
Btw, ik luister pas weer sinds 12.00 uur, maar er is zeker niks meer gezegd over het feit dat ze vannacht een compleet verkeerd nummer hebben gedraaid en daardoor ook een (het goede) nummer hebben overgeslagen?
quote:
Nee ik las al dat 't jou t/m Achtung baby goed kon bekoren..maar ik vond The Joshua Tree al minder dan The Unforgettable Fire en Rattle & Hum vind ik, met uitzondering van 't slotnummer, behoorlijk slecht eigenlijk.quote:Op maandag 31 december 2007 13:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, wat mij betreft nog net niet...
Larry op gitaar, no way...quote:Op maandag 31 december 2007 13:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, Larry Mullen is de drummer, en die werd genoemd als gever. Kan goed dat hij bij concerten ook af en toe gitaar speelt, maar die kans acht ik niet groot.
I want you van Costello....ze draaiden die van Dylanquote:Op maandag 31 december 2007 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Bij welk nummer was dat?
Ze draaiden 'I Want You' van Bob Dylan (die al geweest was) i.p.v. die van Elvis Costello.quote:Op maandag 31 december 2007 13:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Bij welk nummer was dat?
Het zou niet best zijn als we allemaal hetzelfde goed zouden vinden (op een flink aantal platen na die gewoon niemand goed mag vinden)...quote:Op maandag 31 december 2007 13:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee ik las al dat 't jou t/m Achtung baby goed kon bekoren..maar ik vond The Joshua Tree al minder dan The Unforgettable Fire en Rattle & Hum vind ik, met uitzondering van 't slotnummer, behoorlijk slecht eigenlijk.
toch doorgestoken kaart dus, die hele top 2000quote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze draaiden 'I Want You' van Bob Dylan (die al geweest was) i.p.v. die van Elvis Costello.
Schande!quote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze draaiden 'I Want You' van Bob Dylan (die al geweest was) i.p.v. die van Elvis Costello.
Blunder van jewelstequote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Norrage het volgende:
I want you van Costello....ze draaiden die van Dylan![]()
Ouch.. alhoewel het allebei supernummers zijn is die van Costello toch wel iets mooierquote:Op maandag 31 december 2007 13:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
I want you van Costello....ze draaiden die van Dylan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |