Al stond er een vaag chinees merk op, zelfs dan lijkt het nog nergens op.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:34 schreef stijn_ het volgende:
Dat ie nep is maakt hem een stuk lelijker natuurlijk
Zal wss. de chroomlaag die loslaat van de messing onderlaagquote:Op zondag 27 januari 2008 19:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ligt het aan mij of roest dat horloge ?
Abonnement op Top Gear zeker? Ik kreeg em ook vrijdag binnen, echt een mooi horloge is hetquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:22 schreef FuSiLLi het volgende:
Deze week mij nieuwe Jacques Lemans horloge ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat toetsenbordquote:Op zondag 27 januari 2008 15:46 schreef Skv het volgende:
Deze [afbeelding] (paar weken geleden al gemaakt [afbeelding] ):
[afbeelding]
Stowa en Tissot zijn de merken die mij meteen te binnen schieten, zitten beide iets over de ¤ 300,-.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef mcrolla het volgende:
Ik ben ook eens aan het kijken voor een horloge. Weet iemand een goed merk met leren bandje en wat klassiek/simpel uit ziet. Maar met saffier glas en dat het wijzetje niet tikt maar door loopt, is dat automaat ofzo weet het bij god niet.
Rond de 200 a 300 euro of zeg ik iets doms nu:P
Seiko??quote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef mcrolla het volgende:
Ik ben ook eens aan het kijken voor een horloge. Weet iemand een goed merk met leren bandje en wat klassiek/simpel uit ziet. Maar met saffier glas en dat het wijzetje niet tikt maar door loopt, is dat automaat ofzo weet het bij god niet.
Rond de 200 a 300 euro of zeg ik iets doms nu:P
En Zeno.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:55 schreef Adsum het volgende:
[..]
Stowa en Tissot zijn de merken die mij meteen te binnen schieten, zitten beide iets over de ¤ 300,-.
Neenee, tenminste die van mij niet; 2 keer saffierglas.quote:
Vet! die heb ik in t zwart met zwartleren band.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef Steeven het volgende:
Twee weken terug deze gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:08 schreef vzpaulus het volgende:
[..]
Vet! die heb ik in t zwart met zwartleren band.
En ik zonder sneeuw van mijn nieuwe Omegaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Adsum het volgende:
Vandaag in de sneeuw een mooi plaatje van de Rolex geschoten:
[ afbeelding ]
Hehe het zou zo een marketing plaatje van Rolex kunnen zijn, mooi geschotenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Adsum het volgende:
Vandaag in de sneeuw een mooi plaatje van de Rolex geschoten:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |