Is hij ook betrouwbaar? Kwaliteit? Krijg je een factuur en zitten er de juiste papieren bij? Hij heeft nl. een hele mooie iwc staan waar ik wel interesse in heb. Echter ik reis best veel dus ik wil niet bij de doaune staan en er achter komen dat ik nog invoerrechten ofzo moet afbetalen....quote:Op maandag 21 januari 2008 18:40 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Goedkoper dan bij William Wien (www.wwwatches.nl) ga je hem denk ik niet krijgen of je moet voor 2de hands gaan.
Ik ben uiteindelijk voor de 3750 gegaan. Ik vond de wijzerplaat van de saffieren een stuk grijzer lijken dan de Hesalite uitvoering. ik heb ze allebei heel lang langs elkaar bekeken. Het saffierglas is ook veel minder gebold. Ik vond het minder mooi ogen.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Haalde jullie door elkaar heren (Tom en Steef)...
Op basis waarvan het jij nu uiteindelijk jouw keuze gemaakt Tom?
Ik durf beide handen voor William in het vuur te steken. Mijn baas heeft laatst nog een IWC Portugieser 8 days en een Seadweller bij hem gekocht. Helemaal nieuw en niks op aan te merken.quote:Op woensdag 23 januari 2008 13:00 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Is hij ook betrouwbaar? Kwaliteit? Krijg je een factuur en zitten er de juiste papieren bij? Hij heeft nl. een hele mooie iwc staan waar ik wel interesse in heb. Echter ik reis best veel dus ik wil niet bij de doaune staan en er achter komen dat ik nog invoerrechten ofzo moet afbetalen....
alvast bedankt!
Thanks for the info!!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Ik durf beide handen voor William in het vuur te steken. Mijn baas heeft laatst nog een IWC Portugieser 8 days en een Seadweller bij hem gekocht. Helemaal nieuw en niks op aan te merken.
Papieren zitten er gewoon bij en netjes afgestempeld door dealer. Volgens mij komen alle horloges ook uit Europa dus geen gezeik met invoerrechten. Je kunt voor de zekerheid altijd een kopietje van je garantiebewijs in je portefeuille doen.
Officiele garantie (want gestempeld door dealer) dus 2 jaar garantie.
In de Portuguese Chrono met donderblauwe cijfers, wat een prachtig ding!quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:25 schreef StateOfMind het volgende:
Welke IWC heb je interesse in, --H-I-M--?
quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:22 schreef FuSiLLi het volgende:
Deze week mij nieuwe Jacques Lemans horloge ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto´s die Juan Irming van dit horloge heeft gemaakt zijn ook super!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
In de Portuguese Chrono met donderblauwe cijfers, wat een prachtig ding!
[ afbeelding ]
Die is idd wel heel erg mooi!!!!quote:Op donderdag 24 januari 2008 17:43 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
In de Portuguese Chrono met donderblauwe cijfers, wat een prachtig ding!
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is idd wel heel erg mooi!!!!
Goede smaak!
8600 euro Retail Pricequote:Op donderdag 24 januari 2008 19:34 schreef StateOfMind het volgende:
Wat doet een Vacheron Constantin Overseas eigenlijk?
Moet ik dan denken aan een bedrag van 3 nullen of is het veel meer?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:18 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
8600 euro Retail Price
Het is maar wat je met je geld wilt, qua prijzen kan het nog veel en veeeel gekker.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
![]()
ga toch weg is dit serieus? Belachelijke prijzen voor zulke simpele horloges.
Het blijft een ajaxcietquote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is maar wat je met je geld wilt, qua prijzen kan het nog veel en veeeel gekker.
VC is trouwens een absoluut topmerk op horloge gebied.
Vond 'm wel grappig. Ik wil geen 'Seiko duiker'.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:03 schreef Euc- het volgende:
Koop voor het geld wat je aan die vreselijke nepperd hebt uitgegeven dan een leuke Seiko duiker, dit is echt verschrikkelijk.
quote:Op zondag 27 januari 2008 15:46 schreef Skv het volgende:
Deze(paar weken geleden al gemaakt
):
[ afbeelding ]
Heb je een punt te pakken, maar om eerlijk te zijn kwam ik er thuis in NL pas achter dat IWC een merk is; had er nog nooit van gehoord. Heb voor dit ding iets van 25 Euro betaald en vond 'm er wel leuk uitzien.quote:Op zondag 27 januari 2008 17:28 schreef SeLang het volgende:
Ik vind het bij die horloges altijd jammer dat ze er 'IWC' of 'Rolex' op zetten en niet gewoon het originele Chinese merk. Want vaak zijn het best leuke horloges voor die paar tientjes.
Als ze er gewoon 'Hong Hai' of zoiets op zetten dan kun je ze tenminste met opgeheven hoofd dragen. Als er 'IWC' of 'Rolex' of een andere grote merknaam op staat dan lijkt het net alsof je hoopt dat andere mensen denken dat het een 'echte' is. Dat laatste is natuurlijk erg pauperig.
Zelf zou ik zo'n 'neppe' om die reden dus nooit kopen, maar een min of meer kopie met de echte Chinese merknaam erop misschien wel als het een leuk model is.
Al stond er een vaag chinees merk op, zelfs dan lijkt het nog nergens op.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:34 schreef stijn_ het volgende:
Dat ie nep is maakt hem een stuk lelijker natuurlijk
Zal wss. de chroomlaag die loslaat van de messing onderlaagquote:Op zondag 27 januari 2008 19:02 schreef Maikuuul het volgende:
Ligt het aan mij of roest dat horloge ?
Abonnement op Top Gear zeker? Ik kreeg em ook vrijdag binnen, echt een mooi horloge is hetquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:22 schreef FuSiLLi het volgende:
Deze week mij nieuwe Jacques Lemans horloge ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat toetsenbordquote:Op zondag 27 januari 2008 15:46 schreef Skv het volgende:
Deze [afbeelding] (paar weken geleden al gemaakt [afbeelding] ):
[afbeelding]
Stowa en Tissot zijn de merken die mij meteen te binnen schieten, zitten beide iets over de ¤ 300,-.quote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef mcrolla het volgende:
Ik ben ook eens aan het kijken voor een horloge. Weet iemand een goed merk met leren bandje en wat klassiek/simpel uit ziet. Maar met saffier glas en dat het wijzetje niet tikt maar door loopt, is dat automaat ofzo weet het bij god niet.
Rond de 200 a 300 euro of zeg ik iets doms nu:P
Seiko??quote:Op zondag 27 januari 2008 23:37 schreef mcrolla het volgende:
Ik ben ook eens aan het kijken voor een horloge. Weet iemand een goed merk met leren bandje en wat klassiek/simpel uit ziet. Maar met saffier glas en dat het wijzetje niet tikt maar door loopt, is dat automaat ofzo weet het bij god niet.
Rond de 200 a 300 euro of zeg ik iets doms nu:P
En Zeno.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:55 schreef Adsum het volgende:
[..]
Stowa en Tissot zijn de merken die mij meteen te binnen schieten, zitten beide iets over de ¤ 300,-.
Neenee, tenminste die van mij niet; 2 keer saffierglas.quote:
Vet! die heb ik in t zwart met zwartleren band.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:12 schreef Steeven het volgende:
Twee weken terug deze gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 00:08 schreef vzpaulus het volgende:
[..]
Vet! die heb ik in t zwart met zwartleren band.
En ik zonder sneeuw van mijn nieuwe Omegaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Adsum het volgende:
Vandaag in de sneeuw een mooi plaatje van de Rolex geschoten:
[ afbeelding ]
Hehe het zou zo een marketing plaatje van Rolex kunnen zijn, mooi geschotenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Adsum het volgende:
Vandaag in de sneeuw een mooi plaatje van de Rolex geschoten:
[ afbeelding ]
Die Patek is werkelijk fenomenaal, ook het uurwerk:quote:Op maandag 4 februari 2008 21:10 schreef StateOfMind het volgende:
WOW!!!! Die Patek is echt geweldig mooi! Topklok!!! Had Den Belg van DZVL niet ook zo'n Patek gehad?
En wat voor een klok is die bovenste foto?
Cool! Heb deze ook alleen als de foto versie!quote:Op zondag 3 februari 2008 20:56 schreef Ooi86 het volgende:
[ afbeelding ]
maar dan met koperkleurige wijzerplaat
Heb hem van de week gekocht, speciale uitvoering met zgn. horse-shoe wijzerplaat en schakels bezet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:10 schreef Adelante het volgende:
die rolex post is toch geen echt aanschaf, maar meer een pimp pols shot, hoop ik
mijn god wat een opzichtig en afzichtelijk ding...
Hoeveel was je kwijt ? 100k ofwat ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:51 schreef Adsum het volgende:
[..]
Heb hem van de week gekocht, speciale uitvoering met zgn. horse-shoe wijzerplaat en schakels bezet.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt ? 100k ofwat ?
Deze was 70k, voor 100k heb je een helemaal bezette kast, maar dat vond ik wat téquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt ? 100k ofwat ?
Heb je nou uiteindelijk je 2e porsche verkocht of kon je hem houden?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:31 schreef Adsum het volgende:
[..]
Deze was 70k, voor 100k heb je een helemaal bezette kast, maar dat vond ik wat té
Gelukkig kunnen houden, heb wel de M3 ervoor weggedaan, maar je kan niet alles hebben hequote:Op woensdag 6 februari 2008 16:35 schreef Euc- het volgende:
[..]
Heb je nou uiteindelijk je 2e porsche verkocht of kon je hem houden?
Oh, maar die M6 van je ouders mag je toch wel eens een weekendje mee ofniet?quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:37 schreef Adsum het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen houden, heb wel de M3 ervoor weggedaan, maar je kan niet alles hebben he
Ja zeker, die staat altijd klaar voor me gelukkig!quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh, maar die M6 van je ouders mag je toch wel eens een weekendje mee ofniet?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:39 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ja zeker, die staat altijd klaar voor me gelukkig!
Eentje maar? Tsk...pauper, ik heb er 3.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
je weet dat ik in een bugatti Veyrom rij hé?
Ik heb een Veyron, is die Veyrom weer een nieuw model?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
je weet dat ik in een bugatti Veyrom rij hé?
Jacques Lemans, mooie klokjes!quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:13 schreef Mr._Incredible het volgende:
Vandaag het volgende horloge gekocht:
Jacques Lemans Chrono 1970 (42mm)
Kleur van wijzerplaat is in het echt overigens meer creme van kleur.
[ afbeelding ]
wat denk jij dan? Genoeg geld om mijn eigen auto te laten ontwikkelen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:22 schreef Adsum het volgende:
[..]
Ik heb een Veyron, is die Veyrom weer een nieuw model?
Doe eens gekquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:27 schreef Adelante het volgende:
is alles weer gecompenseerd en kunnen er weer horloges worden gepost?
Ik heb hem in Duitsland gehaald.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:29 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Jacques Lemans, mooie klokjes!![]()
Waar heb je die gekocht? Ik ben namelijk ook op zoek naar Jaques Lemans, maar kan hem alleen online vinden.
Een Rolex is altijd in.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:45 schreef kipkarel het volgende:
Even serieus Rolex is weer helemaal in?!
De vindt hier de 10 verschillen quizquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:07 schreef Adsum het volgende:
Klokjes:
[ afbeelding ]
Rolex, what else
Naast het niet mooi vinden van Rolex is de bovengenoemde nog een reden om het niet te halenquote:Op zondag 10 februari 2008 11:59 schreef SeLang het volgende:
[..]
Een Rolex is altijd in.
Zo'n beetje het meest verkochte horloge.
Oplage bijna een miljoen stuks per jaar.
Smaken verschillen... Ikzelf vind ze ook niet zo speciaal, maar anderen weer wel. En daarnaast is Rolex kwalitatief zeer goed.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Naast het niet mooi vinden van Rolex is de bovengenoemde nog een reden om het niet te halenElke pauper heeft er een.
Ik vind zelf Rolex een beetje de Toyota onder de horloges.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Smaken verschillen... Ikzelf vind ze ook niet zo speciaal, maar anderen weer wel. En daarnaast is Rolex kwalitatief zeer goed.
Bovendien koop je zoietsvoor jezelf en niet voor anderen.
Niks om je voor te schamen hoor! Nette klok.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:44 schreef Oksel het volgende:
En ik was net blij met mijn nieuwe Tissot:
[ afbeelding ]
Komen hier weer klokjes van > ¤ 1000 voorbij..![]()
Nee, ben erg content met mijn Tissot..!
En wat is er mis met een horloge van boven de ¤1000,=?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:44 schreef Oksel het volgende:
En ik was net blij met mijn nieuwe Tissot:
[ afbeelding ]
Komen hier weer klokjes van > ¤ 1000 voorbij..![]()
Nee, ben erg content met mijn Tissot..!
Met een stalen Rolex krijg je geen pauperstempel, maar met een st/gd of gouden...quote:Op zondag 10 februari 2008 11:45 schreef kipkarel het volgende:
ow god :S Steef verkoop je speedmaster eens aan mij want ik zie t wel weer ik ben zo passé... Vanaf nu is Rolex weer uit en Omega weer in :p Even serieus Rolex is weer helemaal in?! zonder een erg pauper stempel te krijgen.
Steef! Vraagje hoeveel betaal ja vandaag de dag voor een Omega Speedmaster Moonwatch met see trough caseback? z'n handopwinder geloof ik dat het is.
Zijn meer paupers met een doublé Seiko dan met een echte Rolex...quote:Op zondag 10 februari 2008 12:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Naast het niet mooi vinden van Rolex is de bovengenoemde nog een reden om het niet te halenElke pauper heeft er een.
Met de zgn modemerken heb ik echt helemaal niks, koop dan een mooi klokje van een echt horlogemerk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |