Wat een drukte bij zo'n brandjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:06 schreef ebeaydojraes het volgende:
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
-
[ afbeelding ]
Gewoon op pad en zoiets tegen komen.. Had ik maar zoveel gelukquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:58 schreef Iwanius het volgende:
Even een vraag tussen al dit beeldmateriaal? Werken jullie voor een overheidsdienst dat jullie er zo vaak bij zijn of is het gewoon op pad zijn en dit toevallig tegenkomen en schieten? Of iets anders?
Berichten voor brandweer en traumahelicopters kun je ontvangen met een pager. Je kunt het ook op websites lezen (zoek maar eens op P2000)quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:58 schreef Iwanius het volgende:
Even een vraag tussen al dit beeldmateriaal? Werken jullie voor een overheidsdienst dat jullie er zo vaak bij zijn of is het gewoon op pad zijn en dit toevallig tegenkomen en schieten? Of iets anders?
Als je het wil volgen en foto's maken koop dan een pager.. Tussen het ontvangen op de pager en de pieper zit soms meer dan een minuut.. En die minuut kan net het verschil zijn tussen bijvoorbeeld vlammen of rookquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef whaley het volgende:
[..]
Berichten voor brandweer en traumahelicopters kun je ontvangen met een pager. Je kunt het ook op websites lezen (zoek maar eens op P2000)
Gevalletje auto/containerbrand.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:59 schreef Timmos het volgende:
[..]
verschil zijn tussen bijvoorbeeld vlammen of rook
Exactquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:43 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gevalletje auto/containerbrand.
Binnenkort zal ik weer eens wat persfoto's posten, en dan niet alleen de brandweer/ambulance fotos.
Zeg zijn ze nou eindelijk eens klaar met die straat achter het station?quote:Op zondag 14 november 2010 23:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zijn ze allemaal![]()
[ afbeelding ]
Nee, ik vergis me iedere keer weer dat die weg afgesloten is. Vandaag weerquote:Op zondag 14 november 2010 23:38 schreef Erasmo het volgende:
Zeg zijn ze nou eindelijk eens klaar met die straat achter het station?
was dat in Harderwijk oid waar hij aan kwam dit jaar? Zeker met een telelens genomen vanaf de kade?quote:Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef RonaldV het volgende:
neem dan de echte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als hij zichzelf niet gecorrigeerd had was het een berm geworden met misschien een paaltje, maar goed, dan sla je misschien weer over de kop.. Verwondingen vielen mee..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:13 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik had toch een ander voertuig uitgekozen om frontaal tegenaan te botsen.
Wat is voor jou een kiekje en wat nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:16 schreef henkde_j het volgende:
Vind het eigenlijk allemaal maar kiekjes op deze pagina..
eens, maar bij zulke fotoos gaat het natuurlijk veel meer om de inhoud dan om het technische aspect van de foto zelf (hoewel een technisch goede foto een journalistieke foto wel naar een hoger niveau kan tillen uiteraard).quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:16 schreef henkde_j het volgende:
Vind het eigenlijk allemaal maar kiekjes op deze pagina..
Wat vind jij technische fouten bij foto's op deze pagina?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:16 schreef Uncle het volgende:
[..]
eens, maar bij zulke fotoos gaat het natuurlijk veel meer om de inhoud dan om het technische aspect van de foto zelf (hoewel een technisch goede foto een journalistieke foto wel naar een hoger niveau kan tillen uiteraard).
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wat vind jij technische fouten bij foto's op deze pagina?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |