Goh, lijkt mij voor eenvoudige documenten wel redelijk goed te zitten, alhoewel 't volgens mij niet de bedoeling is om zonder dubbel-check te gaan exporteren van 't ene naar 't andere.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand ervaring met de compatibiliteit van iwork met office?
Schiet mij maar lek . Anysim lukte niet , updaten naar 1.1.2. en simlockvrij zonder Anysim ?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef JoMo0 het volgende:
Wat een drama , kut iPhone .
Anysim wil 'm maar niet simlockvrij maken .
Ben bang van niet... Apple doet het wat dat betreft een stuk handiger... Gewoon alle talen als spellingcontrole beschikbaar. Voor MS Office moet je dan een aparte CD hebben, genaamd proofing tools. Maar die is volgens mij niet beschikbaar voor particulieren...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:53 schreef DaFrenk het volgende:
Of zouden ze hem nu multilingual maken? Dat stoort me ook zo bij Windows. Zelf heb ik een Engelstalige Windowsmaar soms is het handig als je even de taal kunt switchen om te zien hoe een bepaald iets in het Nederlands heet om je klant mee te helpen.
Ja mijn oude en nieuwe worden beide lekker warmquote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:00 schreef Ravage het volgende:
Nog ff een vraagje: wordt bij jullie de lader van je MacBook ook erg heet?
Waarom gebruik je dan geen Camino? Die doet niets vaags met toetsen enzo en is gewoon gebaseerd op Firefox.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:03 schreef Ravage het volgende:
Jeej.. ben erg blij met m'n macbook.. Had niet veel tijd nodig om aan Leopard te wennen, en t werkt allemaal erg goed.
Vooral scrollen met 2 vingers en Spaces zijn aangename verbeteringen
Moet nog wel ff wennen aan de functietoetsen, in Firefox is bijvoorbeeld CTRL vervangen door command (cmd+T = nieuwe tab) maar soms ook niet (ctrl+tab is van tab wisselen)
quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:37 schreef super-muffin het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ben net terug uit Parijs en heb daar nog met de iPhone gespeeld, erg vet ding. Die van mij is helaas niet gekocht, de verkoper zei dat het niet kon, en daarna hebben ze het niet meer geprobeerd.
Balen. Ik zou nooit de simlockvrije in Frankrijk kopen want dat is flink ingewikkeld . Je hebt een Frans adres nodig, je moet een prepaidkaartje met 100 euro beltegoed hebben . En je hebt een frans creditcard nodig voor iTunes.quote:Op woensdag 2 januari 2008 01:37 schreef super-muffin het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ben net terug uit Parijs en heb daar nog met de iPhone gespeeld, erg vet ding. Die van mij is helaas niet gekocht, de verkoper zei dat het niet kon, en daarna hebben ze het niet meer geprobeerd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |