Moet je daar nog voor dokken eigenlijk?quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Het beste is gewoon goede sloten laten monteren en door de politie op inbraakpreventie laten keuren. Je kan het nooit helemaal voorkomen, maar die teringlijdende inbrekers wel vertragen.
Het is vast niet voor niets...quote:Op maandag 31 december 2007 11:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moet je daar nog voor dokken eigenlijk?
Maar met goede sloten valt al 80% van de inbrekers, de zogenoemde gelegenheidsinbrekers, af.quote:Op maandag 31 december 2007 11:31 schreef SharQueDo het volgende:
Sloten zijn altijd te kraken, en ruiten zijn altijd in te slaan.
Maar met goeie boobytraps daarintegen leren ze het gelijk af.
Dat wel ja.quote:Op maandag 31 december 2007 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar met goede sloten valt al 80% van de inbrekers, de zogenoemde gelegenheidsinbrekers, af.
Dan slopen ze het wel.quote:Op maandag 31 december 2007 11:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Gewoon alles in huis met dikke kettingsloten vastzetten aan de muur. Kunnen ze niks stelen.
goeie sloten hebben we al.quote:Op maandag 31 december 2007 11:20 schreef fransbreda het volgende:
Met een aantal goede sloten niet beter af asics?
Die goedkope alarmtroep is meestal niet veel hoor, zou ik toch een erkend alarminstallateur laten komen.
die hebben we ook alquote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Damzkieee het volgende:
Grote lamp met sensor voor en achter het huis en overal dubbele sloten op moet ook voldoende zijn hoor.
goed plan maar dan zit-ie wel een aantal dagen perweek alleen thuis en dat is een beetje zielig.quote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Koop een hond
Euh ja, en als je even boodschappen gaat doen? Of krijg je dan een sms o.i.d.?quote:Op maandag 31 december 2007 12:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb 6 IPnetwerk cams waarvan 3 met bewegingsmelders, gekoppeld aan 2 bouwlampen die aanspringen en heb verbinding via internet zodat ik op me werk alle cams in de gaten hou
Zodra er beweging in huis is, krijg ik op mijn computer een popup en gaan bouwlampen aan, buurman is bijna altijd thuis dus kan ik hem inschakelen
En dus geen aanleiding geven, dwz: geen open ramen, geen ladder bij het huis neerzetten enzo.quote:Op maandag 31 december 2007 13:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh ja, en als je even boodschappen gaat doen? Of krijg je dan een sms o.i.d.?
Goede sloten, goede verlichting, en het liefst ook zicht vanaf de straat. Dat lijken me toch wel goede tips.
Precies.quote:Op maandag 31 december 2007 15:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En dus geen aanleiding geven, dwz: geen open ramen, geen ladder bij het huis neerzetten enzo.
ze kunnen van buiten toch niet zien dat we hier een DHZ alarm hebben?quote:Op maandag 31 december 2007 11:19 schreef veldmuis het volgende:
Een DHZ-alarminstallatie? Dan denken ze van "oh daar valt wat te halen" en omzeilen ze dat systeem ff.
Denk ik.
Als je die sticker "Dit huis is beveiligd door DHZ" niet op je raam plakt niet.quote:Op maandag 31 december 2007 17:29 schreef Asics het volgende:
[..]
ze kunnen van buiten toch niet zien dat we hier een DHZ alarm hebben?
dat bedoel ik. Ik ga ze niet wijze maken dan ze al zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 17:31 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Als je die sticker "Dit huis is beveiligd door DHZ" niet op je raam plakt niet.
En dan denken de inbrekers dat er iemand in de kamer staat de hele nacht met de lamp aan?quote:Op maandag 31 december 2007 16:50 schreef henkway het volgende:
lampjes laten branden met intervalschakelaartje
en boven ook een, mijn buurman heeft een etalage pop met verlichting erachter op de slaapkamer
het concept van een intervalschakelaartje is jou niet duidelijk?quote:Op maandag 31 december 2007 20:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En dan denken de inbrekers dat er iemand in de kamer staat de hele nacht met de lamp aan?
Wat heb je dan aan het alarm systeem? Ze zullen alsnog inbreken.quote:Op maandag 31 december 2007 17:29 schreef Asics het volgende:
[..]
ze kunnen van buiten toch niet zien dat we hier een DHZ alarm hebben?
het gaat af als ze het raam / de deur forceren.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:51 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan het alarm systeem? Ze zullen alsnog inbreken.
Bij mij werkt het prima, ik heb een sticker met ALARM.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Fortitudo het volgende:
wat kost een fatsoenlijk alarmsysteem als extra maatregel tegen inbraak?
alle sloten zijn wel nieuw, dus opzich is het huis veilig
miss alleen stickers plakken met de mededeling dat het huis elektronisch beveiligd is? schrikt dat al genoeg af?
ik ook nog een galaxy systeem hier in een doos liggen inc de sirene met strobo, deze komt ook uit een winkel, misschien toch ook maar eens de moeite doen om dat ding te installerenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:47 schreef TheFrankey het volgende:
ik heb een Galaxy. Dit is een professioneel alarm dat meestal in bedrijven word geinstalleerd. Ik heb geen sirene aangesloten. De 2 bedienpanelen maken genoeg herrie (als ze piepen) dat je er wakker van word.
Daarnaast word bij alarm (met een vertraging van 10 seconden) het huis vol 'mist' (zoals in een discotheek) gezet. Niet schadelijk maar ze zien niets meer. Ook een ultrasone geluid klinkt, voor de jonge inbreker :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |