quote:Op maandag 31 december 2007 11:20 schreef SimtekF1 het volgende:
Baajguardian
Het liefst iets zwaarders, handgranaat ofzo.
quote:Op maandag 31 december 2007 12:34 schreef Lips het volgende:
al die kutkinderen die al 3 dagen vuurwerk aan het afsteken zijn!
quote:Op maandag 31 december 2007 13:22 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echter bang dat ze het nog lekker vinden ook.
Dan zou z'n konthaar er het zelfde uitzien als op z'm kop LOLOMFGROFL!!!!11!einzquote:Op maandag 31 december 2007 05:10 schreef Megumi het volgende:
Met als voorkeur niet een rotje maar een strijker.
jaquote:Op maandag 31 december 2007 12:34 schreef Lips het volgende:
al die kutkinderen die al 3 dagen vuurwerk aan het afsteken zijn!
Jij bent kandidaat. Omdat je een kutmod bent.quote:Op maandag 31 december 2007 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Jij ook. Omdat ik een kankerhekel heb aan de vogeltjesdans en jij de personificatie ervan bent.quote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent kandidaat. Omdat je een kutmod bent.
Wil je nu een ballon?quote:Op maandag 31 december 2007 15:23 schreef GuyFawkes het volgende:
Jij ook. Omdat ik een kankerhekel heb aan de vogeltjesdans en jij de personificatie ervan bent.
Is dat ongeveer hetzelfde als een show-orgel?quote:
"Romance explosion in my anus"quote:Op maandag 31 december 2007 13:22 schreef GuyFawkes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben echter bang dat ze het nog lekker vinden ook.
Met afstand op 1.quote:Op maandag 31 december 2007 17:22 schreef biertapper het volgende:
[ afbeelding ]
Met stip op nummer 1.
daar zou ik wel wat anders in willen steken...quote:
master_X jeweet.quote:Op maandag 31 december 2007 19:11 schreef master_X het volgende:
hehe mag het niet meer zijn dan 1 rotje![]()
ik ben nog gespaard
ik ken wel balkenendequote:Op maandag 31 december 2007 22:03 schreef jessica87 het volgende:
wilders en balkende
Je gaat toch geen geestelijk gehandicapte mishandelenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:42 schreef Drenthe het volgende:
Jezus dat niemand Tom nog genoemd heeft
edit: Tong80 heeft zich zojuist aangemeldquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
in paul
GOD NON DE JU!quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goed *grugrururgururglriglgrigl*
Nou moet ik het nog een keer zeggenIn paul
oh! hoe is dat nou afgelopen? Heb het niet gekekenquote:
geen idee, ook niet gekeken. Was het ook niet van planquote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
oh! hoe is dat nou afgelopen? Heb het niet gekeken
Ik ken hem verder niet..maar van wat ik over hem gehoord heb, moet het een supergoede baggeraar zijn geweest..quote:
Sorry Jim.quote:Op maandag 16 november 2009 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Mocht je een aantal van je posts missen in dit topic, dan raad ik je aan te kappen met baggeren hier.
En als ik jou nou een rotje in je reet toewens ben ik zeker aan het crewbashen? Tis nie eerlijkquote:Op maandag 16 november 2009 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Mocht je een aantal van je posts missen in dit topic, dan raad ik je aan te kappen met baggeren hier.
nu je het zegt, helemaal mee eens! Uit solidariteit met Marianne haal ik tot na de Olympische Spelen geen afhaalchinees meerquote:Op maandag 16 november 2009 19:00 schreef AlmightyArjen het volgende:
[ afbeelding ]
Die daar rechtsonder
Dikke strijker in d'r reet, kan ze ook niet meedoen met de OS. Koekje van eigen deeg zeg maar
Marianne...![]()
Top ideequote:Op maandag 16 november 2009 20:03 schreef beertenderrr het volgende:
Uit solidariteit met Marianne haal ik tot na de Olympische Spelen geen afhaalchinees meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |