had je die eerder vandaag gemist????????quote:Op maandag 31 december 2007 02:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OMG...
Die Google ik niet meer, die kan ik me nog wel herinneren...
Ik heb precies hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2007 02:19 schreef MaJo het volgende:
Vet nummerJezus dit is echt een trip van alleen maar goede nummers
![]()
Ik wíl NIET slapen
Nee, daarom Google ik hem niet meer...quote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
had je die eerder vandaag gemist????????
lama fout gelezenquote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef Wexy het volgende:
[..]
had je die eerder vandaag gemist????????
ff zoeken welk nummer die andere ook alweer was......quote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarom Google ik hem niet meer...
Hoewel dit nummer wel een mooie gelegenheid is om de radio uit te zetten...quote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeIk wil echt naar bed gaan met het oog op morgen, maar steeds zit ik weer van "Ach, één nummertje nog".
En dit topic is ook liev
Dat schiet niet op neequote:Op maandag 31 december 2007 02:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfdeIk wil echt naar bed gaan met het oog op morgen, maar steeds zit ik weer van "Ach, één nummertje nog".
En dit topic is ook liev
Ik vind het stiekem best mooiquote:Op maandag 31 december 2007 02:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hoewel dit nummer wel een mooie gelegenheid is om de radio uit te zetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |