Omdat Ajax er blijkbaar niet in slaagt een groot talent naar de eredivisie te halen.quote:Op maandag 31 december 2007 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom staat dit ene geval symbool voor de kneuterigheid dan?
Dat dus.quote:Op maandag 31 december 2007 20:57 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat Ajax er blijkbaar niet in slaagt een groot talent naar de eredivisie te halen.
Precies, vrijwel iedereen wil het seizoen bij z'n club afmaken, tenzij je Emanuelson heet natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2007 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Midden in het seizoen is dat ook behoorlijk moeilijk. Alles draait nu even om de korte termijn. Het is goed mogelijk dat ze een optie hebben, maar dan wel na het huidige seizoen.
Vast door die scout die ze van PSV hebben gehaald! Puik werk.quote:
Van de top 3 misschien, Maar clubs als Heerenveen, Twente, Groningen zijn er toch echt wel op vooruit gegaan de laatste jaren.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
maar deze transfer illustreert de achteruitgang van de Eredivisie.
Het is vreemd, de stadions zijn steeds voller, maar het voetbal, vooral van de zogenaamde top drie wordt steeds slechter.
tsjah, het ligt er maar aan waaar je die vooruitgang tegen afzetquote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Van de top 3 misschien, Maar clubs als Heerenveen, Twente, Groningen zijn er toch echt wel op vooruit gegaan de laatste jaren.
Als het al wat aantoont is het het falen van de scouting van de topclubs.
Dat dus. Vroeger werden buitenlanders echt als verrijking gehaald, nu kun je soms de helft van de selectie niet uitspreken om ze uit te foeterenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:53 schreef Tarado het volgende:
Ik vind Perez wel een voetballer die iets extra's heeft, maar spelers als Delorge,Urzais, Colin zou Ajax nooit en te nimmer moeten kopen. Als je dat nivo zelf niet kan opleiden dan moet de bezem door de opleiding, maar goed dit zei Cruijff al begin jaren 90
Nou, Twente die net verliest van Getafe (goede Spaanse ploeg) en Groningen die met pingels verliest in Florence tegen Fiorentina. Zeker geen slechte prestaties.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, het ligt er maar aan waaar je die vooruitgang tegen afzetals de top 3 slechter presteert, lijkt de subtop opeens in klasse gegroeid, maar of dat werkelijk zo is, kan alleen europees voetbal aantonen en daar was nederland dit jaar nou niet echt het beste jongetje van de klas
Zegt veel over 'm. Denk dat ie ook eens met Idols moet meedoen, dan kan hij groeien.quote:De Perez van PSV, zo geeft hij zelf ook toe, kan een uitermate lastige jongen zijn. Voor trainers, medespelers, maar vooral voor zichzelf. Perez zelf wijt dat aan een extreem grote behoefte aan waardering. Vriesde herkent die karaktertrekken wel uit de MVV-tijd van de aanvaller:
Uit datzelfde stuk:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:37 schreef oYo het volgende:
[..]
Zegt veel over 'm. Denk dat ie ook eens met Idols moet meedoen, dan kan hij groeien.
uit: http://www.depers.nl/spor(...)nder-grote-mond.html
Ajax had hem gewoon als Kenneth Jensen moeten presenteren. Misschien dat het dan niet zo was opgevallen.quote:(met Spaanse moeder, hij heet eigenlijk Jensen, maar vindt die naam te gewoon)
Als jij die oefenpotjes in Dubai belangrijk vindt, want andere wedstrijden zijn er niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:15 schreef WRNL het volgende:
Hij is dus sinds vandaag officieel weer ajacied toch? Dat betekend dat hij direct mag beginnen komende zondag?
Emanuelson wordt GELUKKIG verbannen naar de bank en dan speel hopelijk vertonghen linksachter en perez links op het middenveld. toch?
Arme sloebers...quote:
quote:
quote:Het is allemaal zo matig en ondoordacht. Ze hadden of perez het vertrouwen moeten geven of gewoon lekker weg laten rotten op de tribune hij is 100% zeker een goede voetballer maar nog geen Nilis.
Davids schop je ook wel snel tegen z'n schenen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:24 schreef thloreg het volgende:
Ik zeg dat als Perez weer terug is, hij het woord " kenker negert " weer veelvuldig zal gebruiken. Voordeel? Ten Cate is er nu niet meer om hem te hoeken. Davids wel
quote:Er zullen er wel meer zijn net als ik:
Koop je een nieuw PSV-shirt. Perez is gewoon een goede voetballer en dus liet ik em op mn shirt zetten en na een halfjaartje kan dit shirt dus gewoon de kliko in!!
Ik vind dat PSV hier gerust iets voor terug kan doen!
Ik hoor wel wat jullie er van vinden! PSV: WANBELEID!
Zij hebben een overvol middenveld wij geen enkele creatieve speler. Aissati zou zeker niet bij hebben getekend als PErez niet weg zou gaan. PSV gaat erop vooruit. Ajax gaat er zeker op vooruit.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 10:44 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Perez terug dus.
Wat schieten we er mee op.
Hoewel, zijn rendement was niet slecht, maar deze transfer illustreert de achteruitgang van de Eredivisie.
Het is vreemd, de stadions zijn steeds voller, maar het voetbal, vooral van de zogenaamde top drie wordt steeds slechter.
En maar uitgerangeerde buitenlanders kopen (Luque) voor veel geld, maar niet talenten zoals Jan-Arie van der Heyden een fatsoenlijke kans geven.
Maar goed, er is hoop, omdat de regels weer eens veranderd worden en er binnenkort 6 spelers van de eigen nationaliteit in een elftal moeten staan.
Er zou voorts, net als vroeger, een minimumleeftijd moeten komen, waarop talenten naar het buitenland mogen.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:57 schreef Chadi het volgende:
Huntelaar kan eindelijk gaan scoren
Dat zou inderdaad wel eens mee kunnen spelen. Perez heeft toen een smerig spelletje gespeeld en zou daar nu wel eens de rekening voor gepresenteerd kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:43 schreef oYo het volgende:
Trouwens, ik denk dat Perez weggaat omdat Vergoossen 'm niet wil.
Toen Perez (in 1999) naar AZ ging was er een arbitragezaak. Perez had al getekend voor Roda JC, maar tekende ook voor AZ. AZ koos hij voor de poen. Roda kon fluiten naar Perez en kon op tijd geen goede vervanger aantrekken. Vergoossen die Perez naar MVV haalde was toen ook net trainer bij Roda geworden. Die voelde zich aardig genaaid door Perez. Perez weet nu ook dat Vergoossen hem op de bank zou zetten, ja represaille....
Makes sense??
Beetje aanvechten in de spits. Nu kan hij mooi gebruik maken van de intelligentie van Perez. Nu moet Huntelaar zowat zelf de voorzet geven en een 1-2 en dan nog naar het doel rennen om zijn eigen voorzet af te makenquote:
quote:Toelichting Jan Reker over transfer van Kenneth Perez
01 januari 2008 19:00
Naar aanleiding van de vele reacties van supporters acht algemeen directeur Jan Reker van PSV het noodzakelijk om openheid van zaken te geven over de transfer van Kenneth Perez naar Ajax, waarover de clubs een akkoord hebben bereikt. Het vertrek van de Deen is niet door PSV geïnitieerd, maar door de speler zelf.
De laatste wedstrijd van Perez voor PSV, afgelopen zondag tegen NAC Breda. De laatste wedstrijd van Perez voor PSV, afgelopen zondag tegen NAC Breda.
Argumenten van Perez
“Zes weken geleden meldde Ajax zich bij PSV voor Ismail Aissati”, aldus Jan Reker, die de situatie duidelijk wil schetsen. “Toen heeft PSV aangegeven dat de club met hem in gesprek was over contractverlenging en dat er over een overgang niet te praten viel. Aissati is en blijft een groot talent van PSV en de club wil graag hij, en nog meer talenten uit de eigen jeugdopleiding zich in Eindhoven verder ontwikkelen. Een paar weken later kwam Kenneth Perez met de vraag of hij naar Ajax terug mocht. Perez gaf twee argumenten, dat het reizen tussen zijn woonplaats in Noord-Holland en Eindhoven hem zwaar viel en dat hij niet blij was met het feit dat hij op de reservebank was beland na het vertrek van hoofdcoach Ronald Koeman. Daarna zijn de onderhandelingen tussen PSV en Ajax geopend en hebben we zaken gedaan”, aldus Reker.
Kern langer vastgelegd
“Ik wil benadrukken dat de club er alles aan doet om het sterkst mogelijke PSV op het veld te zetten. We hebben in korte tijd met Simons, Salcido, Afellay, Gomes en Aissati een zeer belangrijk deel van de kern van ons team voor langere periode vastgelegd en ook dat is een duidelijk signaal dat we de selectie op een zo hoog mogelijk niveau willen houden. We blijven ons dan ook inzetten voor de verdere ontwikkeling van de eigen talenten. In het geval van Kenneth Perez was duidelijk dat hij meer voelde voor een vervolg van zijn carrière bij Ajax dan bij PSV. Het vertrek was geen initiatief van PSV, maar van de speler zelf. Tevens heeft Sef Vergoossen ook geprobeerd om hem op andere gedachten te brengen en hem bij PSV te houden, maar voor Perez stond zijn beslissing vast. Desalniettemin wil ik ook onderstrepen dat Kenneth Perez zich in het halve seizoen bij PSV altijd heeft opgesteld als een professional en een waardevolle inbreng heeft gehad voor de resultaten van de ploeg.”
İ PSV NV
Sorry hoor maar dan zeg je toch nee, dat doen we niet, we gaan je niet aan concurrent verkopen,als je de afstand erg vind, dan verhuren we je wel aan Haarlem ofzoquote:
Goed argument..quote:dat het reizen tussen zijn woonplaats in Noord-Holland en Eindhoven hem zwaar viel
Yeah rightquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dan zeg je toch nee, dat doen we niet, we gaan je niet aan concurrent verkopen,als je de afstand erg vind, dan verhuren we je wel aan Haarlem ofzo
Klinksmann woonde ook in Carlifornië, denk niet dat dat erg mis ging.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind het al raar dat PSV hem toegestaan heeft om in Noord-Holland te blijven wonen. Ik vind dat je best van spelers kunt eisen dat ze op redelijke afstand van de club gaan wonen, maximaal een uur reizen of zo.
Feijenoord en en met name PSV hebben allebei geluk dat Ajax meestal niet zo principieel is als het aankomt op transfers naar 'concurrenten'.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dan zeg je toch nee, dat doen we niet, we gaan je niet aan concurrent verkopen,als je de afstand erg vind, dan verhuren we je wel aan Haarlem ofzo
en misschien vanavond bij studio sportquote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen in AT5 nieuws een item.
Het is alweer een hele tijd geleden, dus misschien heb ik het mis. Maar zat Roda toen zelf niet ook fout doordat ze buiten medeweten van MVV een contract met Perez hadden gesloten?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel eens mee kunnen spelen. Perez heeft toen een smerig spelletje gespeeld en zou daar nu wel eens de rekening voor gepresenteerd kunnen krijgen.
Dat weet ik niet meer, het zou kunnen. In ieder geval heeft Perez altijd ontkend dat hij bij Roda getekend had, hoewel dat wel zo was. Ik denk dat dit veel over zijn persoonlijkheid zegt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:35 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het is alweer een hele tijd geleden, dus misschien heb ik het mis. Maar zat Roda toen zelf niet ook fout doordat ze buiten medeweten van MVV een contract met Perez hadden gesloten?
Wij zaten fout, alles was zonder medeweten van MVV. Dit omdat onze onderlinge derby in Maastricht vlak na het tekenen van het contract was.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, het zou kunnen. In ieder geval heeft Perez altijd ontkend dat hij bij Roda getekend had, hoewel dat wel zo was. Ik denk dat dit veel over zijn persoonlijkheid zegt.
Tjah het zijn profs dus ze zoeken het maar uit!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Was Stam en is Davids niet enorm anti-Perez?
JAquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Dat zal nog al meevallen. Media blaast alles op, vooral bij Ajax.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
3 down, 2 to go!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
JA
Verschillende spelers van voetbalclub Ajax hebben bij de clubleiding geklaagd over de onprofessionele en cynische houding van spits Kenneth Perez.
Kenneth Perez
Perez zou zich oncollegiaal gedragen
Een groot deel van de selectie ergert zich aan de Deense voetballer, meldt De Telegraaf vandaag. Het zou gaan om aanvoerder Jaap Stam, Wesley Sneijder, Ryan Babel, Edgar Davids en John Heitinga
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/143810/index.html
Jouw...naam...is... Sjonnie... Heitinga.... Sjonnie...... Heitinga...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:52 schreef MaxPower het volgende:
Dus dan verkoop je er 2, dwingt 1 tot stoppen en breekt 1 zijn scheenbeen, en voila Perez kan weer naar Ajax. Heitinga zie ik niet aan voor iemand die een mening heeft.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:41 schreef Adothehague het volgende:
Er zullen nu wel meer vetes ontstaan tussen de spelers van Ajax. Ik zie nu als mogelijke vetes:
Perez - Emanuelson
Perez - Heitinga
En we hadden nog:
Luque - Suarez
Suarez - Huntelaar
Davids - Leonardo
En wie weet ontstaan er nog meer koppels met Perez. Kortom met Perez haal je alleen maar problemen in huis.
Nee, maar dankzij het amateuristische bestaan wat Ajax doet is dit allemaal bekend bij de media en weet iedereen het. Ik ben geen vrouw maar Ajax kan niks binnenkamers houdenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]ben je een vrouw dat je zulke soaps volgt
Beetje raar dan dat volgens PSV directeur Reker Vergoossen heeft geprobeert Perez over te halen om te blijven bij PSV.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel eens mee kunnen spelen. Perez heeft toen een smerig spelletje gespeeld en zou daar nu wel eens de rekening voor gepresenteerd kunnen krijgen.
Als Perez weggaat kan Sef hem niet meer pesten natuurlijk!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Beetje raar dan dat volgens PSV directeur Reker Vergoossen heeft geprobeert Perez over te halen om te blijven bij PSV.
Kenneth Perez zelf werd helemaal niet uitgefloten, de supporters die floten waren het oneens met het bestuur, die één van de beste spelers had laten vertrekken naar nota bene de grote rivaal in de titelrace.quote:Uitgefloten bij zijn afscheid op het Amsterdam Tournament
Precies, lekker ingevoerd daar die stukjesschrijverquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalzone.nl heeft er een column aan besteed, zie: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=53311
Maar goed, de columnist slaat de plank finaal mis, net als enkele weken geleden met de column over Jurgen Colin.
[..]
Kenneth Perez zelf werd helemaal niet uitgefloten, de supporters die floten waren het oneens met het bestuur, die één van de beste spelers had laten vertrekken naar nota bene de grote rivaal in de titelrace.
Helemaal niet, allemaal sites die herschrijven van andere (professionelere) sites, zonder bronvermelding.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Adothehague het volgende:
voetbalprimeur heeft wel goede informatie.
Klopt, maar er is ook een site die interviewt wekelijks spelers en dat soort dingen. Die neem ik serieuzer maar dat is tegelijkertijd ook een site die dingen herschrijft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Helemaal niet, allemaal sites die herschrijven van andere (professionelere) sites, zonder bronvermelding.
Met herschrijven kun je alleen maar fouten maken of fout vertalen.
Haha dat is een peabrain die z'n stukjes schrijft met een woordenboek in z'n linkerhand en z'n tollie in z'n rechterhandquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, lekker ingevoerd daar die stukjesschrijver
Liever herschrijven dan compleet uit de duim zuigen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar er is ook een site die interviewt wekelijks spelers en dat soort dingen. Die neem ik serieuzer maar dat is tegelijkertijd ook een site die dingen herschrijft.
Voetbalprimeur met het interview met Sneijder waar die forse kritiek had op Van Bastenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar er is ook een site die interviewt wekelijks spelers en dat soort dingen. Die neem ik serieuzer maar dat is tegelijkertijd ook een site die dingen herschrijft.
Ach gossie toch...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef oYo het volgende:
maar een week later tegen Heerenveen (2-0 winst) mocht hij tien minuten invallen en daarmee was hij zijn trots gekrenkt.
Feitelijk niet. Bij Ajax loopt Siem De Jong rond, een talentvolle nummer 10. Maar die is alleen een talent, en moet nog leren voetballen in het eerste. Perez kan hem enigzins leren hoe het moet, en die plek vullen totdat De Jong een goede ontwikkeling heeft door gemaakt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Lef? Ik vind het eerder laf. Wat een wanbeleid zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |