3 down, 2 to go!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
JA
Verschillende spelers van voetbalclub Ajax hebben bij de clubleiding geklaagd over de onprofessionele en cynische houding van spits Kenneth Perez.
Kenneth Perez
Perez zou zich oncollegiaal gedragen
Een groot deel van de selectie ergert zich aan de Deense voetballer, meldt De Telegraaf vandaag. Het zou gaan om aanvoerder Jaap Stam, Wesley Sneijder, Ryan Babel, Edgar Davids en John Heitinga
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/143810/index.html
Jouw...naam...is... Sjonnie... Heitinga.... Sjonnie...... Heitinga...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:52 schreef MaxPower het volgende:
Dus dan verkoop je er 2, dwingt 1 tot stoppen en breekt 1 zijn scheenbeen, en voila Perez kan weer naar Ajax. Heitinga zie ik niet aan voor iemand die een mening heeft.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:41 schreef Adothehague het volgende:
Er zullen nu wel meer vetes ontstaan tussen de spelers van Ajax. Ik zie nu als mogelijke vetes:
Perez - Emanuelson
Perez - Heitinga
En we hadden nog:
Luque - Suarez
Suarez - Huntelaar
Davids - Leonardo
En wie weet ontstaan er nog meer koppels met Perez. Kortom met Perez haal je alleen maar problemen in huis.
Nee, maar dankzij het amateuristische bestaan wat Ajax doet is dit allemaal bekend bij de media en weet iedereen het. Ik ben geen vrouw maar Ajax kan niks binnenkamers houdenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]ben je een vrouw dat je zulke soaps volgt
Beetje raar dan dat volgens PSV directeur Reker Vergoossen heeft geprobeert Perez over te halen om te blijven bij PSV.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel eens mee kunnen spelen. Perez heeft toen een smerig spelletje gespeeld en zou daar nu wel eens de rekening voor gepresenteerd kunnen krijgen.
Als Perez weggaat kan Sef hem niet meer pesten natuurlijk!quote:Op woensdag 2 januari 2008 00:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Beetje raar dan dat volgens PSV directeur Reker Vergoossen heeft geprobeert Perez over te halen om te blijven bij PSV.
Kenneth Perez zelf werd helemaal niet uitgefloten, de supporters die floten waren het oneens met het bestuur, die één van de beste spelers had laten vertrekken naar nota bene de grote rivaal in de titelrace.quote:Uitgefloten bij zijn afscheid op het Amsterdam Tournament
Precies, lekker ingevoerd daar die stukjesschrijverquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:29 schreef M0NTANA het volgende:
Voetbalzone.nl heeft er een column aan besteed, zie: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=53311
Maar goed, de columnist slaat de plank finaal mis, net als enkele weken geleden met de column over Jurgen Colin.
[..]
Kenneth Perez zelf werd helemaal niet uitgefloten, de supporters die floten waren het oneens met het bestuur, die één van de beste spelers had laten vertrekken naar nota bene de grote rivaal in de titelrace.
Helemaal niet, allemaal sites die herschrijven van andere (professionelere) sites, zonder bronvermelding.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:52 schreef Adothehague het volgende:
voetbalprimeur heeft wel goede informatie.
Klopt, maar er is ook een site die interviewt wekelijks spelers en dat soort dingen. Die neem ik serieuzer maar dat is tegelijkertijd ook een site die dingen herschrijft.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Helemaal niet, allemaal sites die herschrijven van andere (professionelere) sites, zonder bronvermelding.
Met herschrijven kun je alleen maar fouten maken of fout vertalen.
Haha dat is een peabrain die z'n stukjes schrijft met een woordenboek in z'n linkerhand en z'n tollie in z'n rechterhandquote:Op woensdag 2 januari 2008 10:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Precies, lekker ingevoerd daar die stukjesschrijver
Liever herschrijven dan compleet uit de duim zuigen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar er is ook een site die interviewt wekelijks spelers en dat soort dingen. Die neem ik serieuzer maar dat is tegelijkertijd ook een site die dingen herschrijft.
Voetbalprimeur met het interview met Sneijder waar die forse kritiek had op Van Bastenquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:55 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar er is ook een site die interviewt wekelijks spelers en dat soort dingen. Die neem ik serieuzer maar dat is tegelijkertijd ook een site die dingen herschrijft.
Ach gossie toch...quote:Op woensdag 2 januari 2008 13:16 schreef oYo het volgende:
maar een week later tegen Heerenveen (2-0 winst) mocht hij tien minuten invallen en daarmee was hij zijn trots gekrenkt.
Feitelijk niet. Bij Ajax loopt Siem De Jong rond, een talentvolle nummer 10. Maar die is alleen een talent, en moet nog leren voetballen in het eerste. Perez kan hem enigzins leren hoe het moet, en die plek vullen totdat De Jong een goede ontwikkeling heeft door gemaakt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Lef? Ik vind het eerder laf. Wat een wanbeleid zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |