snel verban ze!quote:Op zondag 30 december 2007 23:30 schreef Homdeck het volgende:
ik krijg visioenen van boyzone
Ja bedankt hè, nu heb ik ze ookquote:Op zondag 30 december 2007 23:30 schreef Homdeck het volgende:
ik krijg visioenen van boyzone
Onzin. Er zijn nummers die daar niet horen, sommigen zijn misschien kapot gedraaid, maar blijven klassiekers.quote:Op zondag 30 december 2007 23:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk ook voor de meeste nummers onder de 100.
De tweede van rechts...quote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Welke is ook alweer Robbie W.
quote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Welke is ook alweer Robbie W.
Die nummers worden eigenlijk ook niet veel gedraaid.... Helaas.quote:Op zondag 30 december 2007 23:30 schreef Yoghii het volgende:
[..]
Nee hoor, bv. Child in Time en Stairway to heaven kunnen hun genialiteit niet verliezen
* Yoghii krijgt schuldgevoelquote:Op zondag 30 december 2007 23:34 schreef SevenWonders het volgende:
Zal vast wel ergens in deze draadjes aan de orde geweest zijn, maar op Radio Rijnmond (regiozender voor Zuid-Holland) hebben ze vandaag de 'Niet de Top 2000' afgesloten. Heb er niet naar gesluisterd, omdat ik verwachte dat alle Jannessen, Gradjes Damen en erger in die lijst zouden staan, maar zag net de playlist op de site van Rijnmond en zie tot mijn verbazing juweeltjes van nummers staan, aarvan het eeuwig zonder is dat de Radio2-luisteraar die niet kent of in de Top2000 heeft gestemd...
Ik zag dat er opmerkelijk veel Stef Bos tussen stond. Op zich een goede zaak dat hij met meer liedjes onder de aandacht gebracht wordt.quote:Op zondag 30 december 2007 23:34 schreef SevenWonders het volgende:
Zal vast wel ergens in deze draadjes aan de orde geweest zijn, maar op Radio Rijnmond (regiozender voor Zuid-Holland) hebben ze vandaag de 'Niet de Top 2000' afgesloten. Heb er niet naar gesluisterd, omdat ik verwachte dat alle Jannessen, Gradjes Damen en erger in die lijst zouden staan, maar zag net de playlist op de site van Rijnmond en zie tot mijn verbazing juweeltjes van nummers staan, aarvan het eeuwig zonder is dat de Radio2-luisteraar die niet kent of in de Top2000 heeft gestemd...
Staat inderdaad veel moois bij!quote:Op zondag 30 december 2007 23:34 schreef SevenWonders het volgende:
quote:Op zondag 30 december 2007 23:36 schreef qonmann het volgende:
zonder jou = met een ander ...
quote:
Maak jij die van hazes straks ook even?quote:
OMG, wil je dat NOOIT meer doen!quote:
Prima, ik ga nog wel even door...quote:Op zondag 30 december 2007 23:38 schreef Wexy het volgende:
[..]
Maak jij die van hazes straks ook even?
quote:Op zondag 30 december 2007 23:39 schreef Homdeck het volgende:
we staan alleen ingetje
eerste hit op google:quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 30 december 2007 23:39 schreef qonmann het volgende:
De plaatjes in dit topic ..well done !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |